USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 16:05

Voor het shoppen heb je de Sawgrass Mills mall outlets :) in Miami, schijnt erg groot te zijn

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn


_Nancy
Berichten: 14080
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 16:22

Dizzy505 schreef:
Ik vind zelf Colorado ook een prachtige staat, erg veel mooie natuur en goede wandel opties! Utah is ‘vlakbij’ en ook erg mooi.

Yellowstone is ook prachtig.

Mijn ouders gaan een trip doen van San Francisco naar Denver met een RV.

Dit zijn wat foto’s van de omgeving van Denver.
[ [url=m/rvfSXN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i8XCPR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EpI7Jp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lA5iZt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8tGgnq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga over 2 weken een weekendje naar Miami, heeft er iemand nog tips voor deze stad?



Wauwie _O_
Heel mooi! Dit is precies wat ik zoek :)

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥

Nadir
Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-19 16:24

Klopt Emma, hoewel ik het gedeelte bij Washington Road, Lincoln Lane enz wel sfeervol vond. Dus meer bij Oceans Drive vandaan dan.

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

MoniqueT
Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 17:07

Miami: Wynwood Walls, Little Havana, Holocaust Memorial, Rivercruise langs de huizen van de rich and famous.

Webshop - digital art: MoTekent

Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 17:28

Ontzettend bedankt voor de tips! Ik ga ze zeker meenemen, ik wil er een relaxed weekend van maken. Lekker een weekendje alleen op pad :)

Fitzroy
Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 18:51

Keet schreef:
Voor het shoppen heb je de Sawgrass Mills mall outlets :) in Miami, schijnt erg groot te zijn


Dat is ook echt groot, maar de Dolphin Mall ook. Genoeg te shoppen in en rond Miami.

Ik zou idd een combinatie doen van Wyoming (Grand Teton en Yellowstone), South Dakota en Colorado. (Rocky Mountain NP) , Million Dollar Highway enz enz.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

MoniqueT
Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 19:34

De Dolphin Mall ligt vlakbij het vliegveld, handig!

Webshop - digital art: MoTekent

Fitzroy
Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 20:00

Zeker! Wij gingen altijd de laatste dag shoppen bij de Dolphin Mall en lunchen als afscheid bij de Cheesecake Factory die daar zit :~

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

_Nancy
Berichten: 14080
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 20:06

Fitzroy schreef:
Zeker! Wij gingen altijd de laatste dag shoppen bij de Dolphin Mall en lunchen als afscheid bij de Cheesecake Factory die daar zit :~



Die van The Big Bang Theory toevallig? :+ ;)

Ik zat even kort te kijken naar vliegtickets naar North Dakota en Washington. Maar die prijzen zijn gigantisch! Dat herinner ik mij helemaal niet zo.

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 20:21

Wij betaalden in 2016 €900 pp voor een retourtje. Zijn minder populaire bestemmingen dan bijv Orlando of New York.

Selma, Ca$h Cow, e pluribus unum

Fitzroy
Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:16

@Nancy, geen idee. Ik heb dat programma nog nooit gezien, maar ben gewoon enorme fan van de Cheesecake Factory. Of het nu Las Vegas is of Miami, ik ben er te vinden :9

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

MoniqueT
Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:40

Inderdaad, Penny werkte bij de Cheesecake Factory :-) Er zijn er héél veel van door de USA en inderdaad prima eten! Wij hebben hem ook al op de planning staat hoor, wellicht ook net voor de terugvlucht!

Webshop - digital art: MoTekent

Dallista
Berichten: 4417
Geregistreerd: 10-09-10

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 07:56

Er is maar 1 probleem met de Cheesecake Factory. Elke keer als ik er eet is het gewoon onmogelijk om een gaatje vrij te houden voor, inderdaad, cheesecake als toetje. (Gelukkig kan je het ook meenemen natuurlijk!)
Wat kan je daar heerlijk eten!!

Fitzroy
Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 08:03

Nou, dat dus ....

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

MoniqueT
Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 13:17

Dat lukt mij ook nooit!

Webshop - digital art: MoTekent

Nimber
Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:59

Just to be sure. Mijn esta verloopt op 18-12.

Ik vlieg 9-12 en 18-12 weer terug. Handiger denk ik om nu al een nieuwe esta aan te vragen?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Fitzroy
Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 13:04

Nee hoor, dat hoeft niet. Hij moet geldig zijn bij binnenkomst. Maar als je je er prettiger bij voelt zou ik het wel doen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Katja
Blogger
Berichten: 42171
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 13:14

Zolang hij maar geldig is als je richting de VS afreist. Het is een inreistoestemming en niets meer dan dat.

Net met mijn vader overlegd. Ik moet de komende maanden toch rustig aan doen en daarom bedacht dat ik in plaats van een dag of 10 naar Florida beter langer kan gaan. Als ik toch niet zoveel mag kan ik dat beter met lekker weer doen dus van de week maar eens even zoeken naar tickets en dan ga ik gewoon lekker een maandje.

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 13:21

Katja schreef:
Zolang hij maar geldig is als je richting de VS afreist. Het is een inreistoestemming en niets meer dan dat.

Net met mijn vader overlegd. Ik moet de komende maanden toch rustig aan doen en daarom bedacht dat ik in plaats van een dag of 10 naar Florida beter langer kan gaan. Als ik toch niet zoveel mag kan ik dat beter met lekker weer doen dus van de week maar eens even zoeken naar tickets en dan ga ik gewoon lekker een maandje.


Heerlijk plan!
Zat naast twee mensen in het vliegveld die een maand een appartement in Tampa hadden gehuurd :) lijkt me ook een goed plan voor als wij met pensioen zijn over 89 jaar :D

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn


Katja
Blogger
Berichten: 42171
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 13:24

Ja heerlijk als dat kan. Ik kan daar gewoon in huis dus qua kosten scheelt het niet eens zoveel met korter gaan alleen de huurauto moet ik dan langer hebben.
Eens even kijken hoe we dat het makkelijkste kunnen doen want mijn man komt dan denk ik aan het eind een dag of tien en dan is het wel handig als hij er ook in kan rijden.

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 13:32

Katja schreef:
Ja heerlijk als dat kan. Ik kan daar gewoon in huis dus qua kosten scheelt het niet eens zoveel met korter gaan alleen de huurauto moet ik dan langer hebben.
Eens even kijken hoe we dat het makkelijkste kunnen doen want mijn man komt dan denk ik aan het eind een dag of tien en dan is het wel handig als hij er ook in kan rijden.


Valt vast te regelen :D lekker hoor!



Wil ook weer terugggggggg

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Nimber
Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 13:45

Oh heerlijk Katja!

Ik heb net een huur auto gefixt 13 tm 15 december gaan we op concours met twee GP, 1 inter I en nog 1 second of third level. Dus ik heb een paar dagen ervoor en erna om naar Crystal River te gaan. 1 dag naar een stoeterij van kennissen en een trail ride te doen.
Nog 4 weken!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 14:11

Oh ... lekker een maandje de warmte in. Wil ik ook. :D
Als mijn hond er niet meer is in 2021 en we genoeg geld hebben wil ik ook gelijk een maand gaan. Leeft hij nog wel, dan wil ik hooguit een week weg, maar eigenlijk helemaal niet. :=

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

MoniqueT
Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 15:38

Katja schreef:
Zolang hij maar geldig is als je richting de VS afreist. Het is een inreistoestemming en niets meer dan dat.

Net met mijn vader overlegd. Ik moet de komende maanden toch rustig aan doen en daarom bedacht dat ik in plaats van een dag of 10 naar Florida beter langer kan gaan. Als ik toch niet zoveel mag kan ik dat beter met lekker weer doen dus van de week maar eens even zoeken naar tickets en dan ga ik gewoon lekker een maandje.


Groot gelijk!

Volgens mij moet hij erbij zijn als je de auto ophaalt. Gewoon even vragen als je zelf de auto haalt. Kies voor een deal met gratis extra bestuurder (Hertz Gold of Avis is partner sowieso gratis) en meld dat hij even aankomt met zijn rijbewijs als je hem afhaalt.

Webshop - digital art: MoTekent

MoniqueT
Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 18:53

Even hier vertellen hoor! Gewoon omdat ik zo blij ben. We hebben een leuke meevaller en daardoor kunnen we de kinderen wat toeschuiven. Ik wist dat tickets en huizen in Orlando goedkoop te scoren zijn voor de meivakantie en dus tipte ik onze oudste met zijn vrouw en twee kinderen. Ze hebben het niet breed en Florida was een soort droom voor haar vooral. School werkt mee met een paar extra verlofdagen voor de oudste.

Dus heb ik vandaag en gisteren tickets en huis voor hen kunnen regelen en staat er niets meer in de weg. Ze zitten er gedeelten gelijk met mijn beste vriendin en haar gezin, waarvoor ik vorige week al geboekt had.

Voor huizen rondom Orlando heb ik trouwens wel vaker mooie tips, een vriendin van me is tussenpersoon :-)

Webshop - digital art: MoTekent


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gaucho, Kopmeeuw, Larissa123, Pieneappel, Schrompeltje, SemrushBot en 74 bezoekers