[Info] Tattoo's 13

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Supervixen
Berichten: 12749
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 10:11

Bij mijn kuit tattoo begon het pas pijnlijk te worden na meer dan 2 uur. Toen moest ik wel even op mijn tanden bijten.

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa


smurffie
Berichten: 11124
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 10:13

Ik kan aanraden om niet de dag na een rib tattoo naar een festival te gaan. Zetten zelf was geen probleem, maar al die mensen die tegen je aan lopen is minder prettig.
Oh en bovenkant rug is het heel prettig als iemand kan smeren als je jeuk hebt :+

Milan_lover
Berichten: 6195
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 13:54

Ik word bijna bang van jullie berichten :') ik denk dat de ik de eerste toch niet over mijn litteken laat zetten, vooral ook omdat deze nog behoorlijk gevoelig is.

Kennen jullie een artist die van zoiets een mooi ontwerp kan maken van mijn kat? En dus ook mooi kan zetten? :')

[ img ]

Na 3 jaar proberen verwachten nu eindelijk een veulen van Myrthe (v. Le Matsjo) en Cassanova du Bois (v. FS Champion de Luxe) , volg je ook mee?
[KS-MK] [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Werecat
Berichten: 3060
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: Kuar Nhial; I'll be the leader of the air

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 14:43

smurffie schreef:
Ik kan aanraden om niet de dag na een rib tattoo naar een festival te gaan. Zetten zelf was geen probleem, maar al die mensen die tegen je aan lopen is minder prettig.
Oh en bovenkant rug is het heel prettig als iemand kan smeren als je jeuk hebt :+


Dat kan ik beamen. Wat een ellende was dat :')


Wat er ook speelt op de wereld;
laat het vooral de kinderen zijn.
The first thought that goes through your mind is what you have been conditioned to think.
What you think next defines who you are.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 16:20

jesito schreef:
Emmaa_ schreef:
Pijn is zo multiinterpretabel. De een vindt op zn been misschien niks aan, de ander gaat misschien door de grond van de pijn. Dat kan je van tevoren niet weten en ik denk dat het ook geen reden zou moeten zijn om het niet te doen. Tattoos laten zetten doet altijd pijn, mensen die je vertellen dat ze het lekker vinden kletsen echt uit hun nek.

Als het te veel pijn doet en je houdt het niet vol is dat ff balen, maar dan ga je paar weken later lekker terug om hem af te laten maken. Dan voelt dat laatste stukkie ineens als een piece of cake.


Lekker is t niet maar pijn vind ik een groot woord.
Ik beschrijf het meer als vervelend en dat begint bij mij na een uur of 3 zitten.
Steeds met een elastiekje opdezelfde plek gepetst worden.
Sommige plekken zijn wat pijnlijker.
Ik heb verschillende tattoo's en de knokkel op mijn pols vond ik het minst prettig

Ik bedoelde misschien ook niet per se gierende pijn, maar mensen die doen alsof het een super fijn gevoel is geloof ik nooit.

GeneralFlynn
Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 18:44

Dat geloofde ik ook nooit.
Tot ik op mijn binnen/bovenarm getatoeëerd werd .
Het voelde als kriebelen.
10 cm verder deed het weer pijn. :+

WWG1WGA

_mjwb
Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 19:11

Zooo na 150 pagina’s lezen ben ik weer bij :). Ik heb nu ander half jaar (2 jaar in maart) geleden mijn eerste tattoo gezet. Drie realistische rozen op mijn bovenbeen/heup. Als je op mijn naam zoekt in dit topic dan komt ie vast wel naar boven :).

29 november heb ik weer een afspraak. Ik wil de rozen die ik op mijn bovenbeen/heup heb ook op mijn rechter onderarm, alleen dan wil ik er 2 ipv 3, dus dat gaat ze dan zetten :D Dit is mijn moodboard, alleen dan in de stijl die ik al heb;
[ img ]

Ook ga ik met mijn moeder een veertje laten zetten. Dit heeft voor haar heel veel betekenis en voor mij dat het een gedeelte is van mijn moeder dat ik bij me kan hebben (jullie snappen wel wat ik bedoel). Zoiets;
[ img ]

Voor de rest zijn mijn tattoo keuzes eigenlijk altijd omdat ik ze gewoon mooi vind, dus niet echt een betekenis.

Ik dacht ook de eerste 10 minuten dat het wel mee viel en zo pijnlijk was het heeeelemaal niet. En toen 10 min later zat ik wel anders te piepen :'). Het voelde voor mij alsof ik heel de tijd door een kat gekrabbeld werd en het gedeelte richting mijn buik voelde alsof ik in de brand stond. Dus zoals er elke pagina van de laatste 150 die ik bijgelezen heb, gezegd wordt; pijn verschild bij iedereen.

Endurance: Impulsklasse + 1 (22,4 goedgekeurde km’s) | Klasse 1 + 5 (163,6 goedgekeurde km’s) | Klasse 2 + 1 (47,8 goedgekeurde km’s)
_mjwb @ [WN-ITP] Dutch Dynamite goes western

cinniz123
Berichten: 4386
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 20:34

Ik ben vd week weer geweest en de eerste paar minuten denk ik altijd weer owja k*t zo voelde het om vervolgens de knop om te zetten en t 7 uur vol te houden zonder echt erge pijn,nou heb ik dit keer geen kleur en dat scheelt sws.

*Tschif* voor altijd in mijn hart *7-7-'97 /23-7-'14*
hunter mn nieuwe liefde
zo bijzonder!happy geboren 7-7-'15

HaKuNaMaTa
Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 22:35

Hoi!

Mag ik me hier melden? Morgen ga ik voor mn 2e tattoo! Gelukkig word die om 10 uur al gezet! Heb er erg veel zin in!

_mjwb
Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 23:32

Succes!! Wat ga je laten zetten?

Endurance: Impulsklasse + 1 (22,4 goedgekeurde km’s) | Klasse 1 + 5 (163,6 goedgekeurde km’s) | Klasse 2 + 1 (47,8 goedgekeurde km’s)
_mjwb @ [WN-ITP] Dutch Dynamite goes western

HaKuNaMaTa
Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 23:50

Het gaat iets ongeveer in deze richting worden: [ img ]

njiloj
Berichten: 1273
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 20:45

Ik ben aanstaande dinsdag weer aan de beurt!
Gelukkig dit keer een onderarm (en geen knie *\o/* ) maar wel een sessie van ongeveer 7 uur. -O-

Het word een portret van mijn hond. Natuurlijk in kleur zoals de rest van m’n plaatjes. 7 uur is nogal een lange zit. Ik ben benieuwd wanneer ik er klaar mee ben.

Heb er wel zin in trouwens!

GeneralFlynn
Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 20:57

Ik heb er ook altijd zin in.
Tot ze de naald erop zetten. :+

WWG1WGA

njiloj
Berichten: 1273
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 21:12

Tinkerloos schreef:
Ik heb er ook altijd zin in.
Tot ze de naald erop zetten. :+


Jup! Herkenbaar

amoebje
Berichten: 480
Geregistreerd: 16-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 21:57

[ img ]

Vandaag laten zetten, ik ben er zo blij mee!
Super strak en gedetailleerd gezet <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 22:00

Heel mooi! <3


malih
Berichten: 4668
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Almere

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 07:56

Ik wil voor t eerst een tattoo laten zetten. Ik weet wel wat, maar ik weet niet waar.

Ik wil de vinger afdruk van beide kinderen die samen een hartje vormen. Hij word dus maar klein en subtiel. Maar ik weet gewoon echt niet wat een mooie plek is.

Hier iemand met ideeen ?

“If you keep on doing what you’ve always done, you’ll keep on getting what you’ve always got”

Supervixen
Berichten: 12749
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 08:03

Pols?

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa

wendy1987
Berichten: 6891
Geregistreerd: 29-10-07

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 08:32

Komen weer mooie plaatjes voorbij!!

Ik heb ook zoveel ideeën. Maar de centjes moeten er ook zijn en mijn partner vind t niets dus als ik het nog doe is het er waarschijnlijk maar 1 of 1 van die ik nu heb bijwerken haha

Banjer
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 48201
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 09:20

Mooi amoebje!

_mjwb
Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 11:34

amoebje schreef:
[ [url=m/8uV8mM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vandaag laten zetten, ik ben er zo blij mee!
Super strak en gedetailleerd gezet <3



Mooi!!


Malih - Ik zou ook zeggen pols of misschien bovenarm? Je moet hem zetten waar het goed voelt voor jou

Endurance: Impulsklasse + 1 (22,4 goedgekeurde km’s) | Klasse 1 + 5 (163,6 goedgekeurde km’s) | Klasse 2 + 1 (47,8 goedgekeurde km’s)
_mjwb @ [WN-ITP] Dutch Dynamite goes western

melanie0906
Berichten: 1130
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 22:50

Ik krijg weer kriebels om iets te laten zetten. Ik wil op mn onderarm een portret van Lena Scissorhands. Hoeft niet sprekend op haar te lijken maar wel wat aspecten van dr. Weet iemand een goede artiest omgeving Breda voor portretten?

Dit is de foto waarop ik m wil laten lijken.

[ img ]

[o]

NatassJa
Berichten: 7491
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Flakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 23:53

Zo, ik mag me na 2 jaar ook weer eens melden.

Vanmiddag m’n 4e tattoo laten zetten.

Ik liep al heel lang met dit idee rond, maar nooit iemand gevonden waarvan ik dacht, wauw. Totdat ik er achter kwam al een tijd lang iemand te volgen die dit eigenlijk perfect ligt. :j

Dus 2 weken geleden een mailtje gestuurd met info en vandaag was het al zo ver! Ik had het geluk ergens tussen gepropt te kunnen worden en niet nog een half jaar te hoeven wachten.

Mijn nieuwe vriendje! <3
[ img ]

kaatje77
Berichten: 10425
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Almelo

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 23:54

Heel erg mooi Natassja :+:

[VN] Alle ins en outs over het scheren van je paard
Levey 27-4-2011 Voor altijd in ons hart.....
Trotse mama van Stacey 24-9-2012 :+:
[ITP] Joris op de heide en aan het water door MelanieVS

DezeNaam
Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 00:12

Prachtig! Wie heeft hem gezet?

Edit; zie het logo nu pas. :p


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Domi_94, ynskek en 26 bezoekers