[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Britta31
Berichten: 13064
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 11:33

Wil iemand een leuke tiener te logeren hebben?Je zal er geen last van hebben.Ze ligt de hele dag in bed :D

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.


Relaxed
Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 12:16

En dat vind je normaal? :+
Hoefde ik thuis echt niet te doen.. :n

Shaggy09
Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 12:23

Wat maakt jou dat nou weer uit? _O- Laat dat kind lekker in bed liggen.

JM :#

Relaxed
Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 12:24

Dan moet ze hier niet geregeld dr beklag over de kinderen doen ;)

Britta31
Berichten: 13064
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 12:43

Het is een grapje :+ Mag ook nergens meer :(

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

mellanion84
Berichten: 241
Geregistreerd: 14-07-11
Woonplaats: Spijkenisse

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 12:46

gratis anticonceptie en dan de prikpil. Denk dat de oepsjes dan flink terug lopen.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 12:48

Britta31 schreef:
Wil iemand een leuke tiener te logeren hebben?Je zal er geen last van hebben.Ze ligt de hele dag in bed :D

Lekker laten liggen ,dan zijn ze op hun makkelijkst :D

Captain
Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 13:08

Voor mij kost de pil voor een half jaar iets meer dan 10 euro... Hoeft dus echt niet duur te zijn, maar zal er aan liggen welke pil je gebruikt.

Laurora
Berichten: 2630
Geregistreerd: 19-07-14

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 14:13


Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~


Relaxed
Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 14:16

Nou het is iig duidelijk voor wie de rekening dan is toch? :')

Alpha89
Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 15:47

Ugh, bij de HA in de wachtkamer en er is weer zo een jankgeval overal over de grond aan het kruipen en ik zit hier 'm echt te knijpen dat ie straks naar mij toe komt met z'n snothoofd... :')

Eivissa (v. Rubiquil) <3 samen sinds 25-06-2013
Dressuur B + 11 | L1 + 11 | L2 + 11 | M1 + 2

Britta31
Berichten: 13064
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 16:34

En zichzelf omhoog trekt aan je broek.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Laurora
Berichten: 2630
Geregistreerd: 19-07-14

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 17:19

Moest gister neefje (3,5) naar school (ok, opvang) brengen en weer ophalen. (wil je geen kinderen, draai je alsnog op voor de domme keuzes van anderen)
Loop je daar met zo'n smurf aan je hand over het schoolplein en OVERAL KRIJSENDE KINDEREN hallelujah dit doe ik dus echt nooit meer.

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 23:28

Duhelo schreef:
Ik vraag mij af, als anticonceptie gratis zou geweest zijn, of ze dan ook zouden kiezen voor 5 kinderen.

oke, sommige mensen zijn gewoon te dom om goede keuzes te maken. Maar bij mensen die écht in geldnood zitten.
De nuvaring kost mij 43 euro, dat is goed voor drie maand, dus 11 euro per maand. Ik kan mij wel voorstellen dat voor mensen die écht krap zitten, die 11 euro er niet meer af kan. Condooms kosten ook geld, en andere preventiemiddelen (voor het zingen de kerk uit enzo) zijn vaak niet afdoende. Ze kunnen natuurlijk wel aan onthouding doen, maargoed, een ongelukje is snel gebeurd...

(en nu absoluut niet om ze goed te praten hoor, kinderen maken terwijl je financieel zo slecht zit vind ik absoluut niet ok. Maargoed)

Condooms kun je best goedkoop kopen. Vriend en ik betalen 44.5 voor 144 stuks.

Alpha89
Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 23:51

Britta31 schreef:
En zichzelf omhoog trekt aan je broek.
dit idd :'). Gelukkig niet gebeurd, maar scheelde niet veel want het gebeurde wel bij iemand die naast mij zat. Moeder liet alles maar toe, anders was het krijsen. Ik was weggelopen iig :') rot op, niet iedereen kan dat waarderen haha.

Eivissa (v. Rubiquil) <3 samen sinds 25-06-2013
Dressuur B + 11 | L1 + 11 | L2 + 11 | M1 + 2

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 06:46

Alpha89 schreef:
Ugh, bij de HA in de wachtkamer en er is weer zo een jankgeval overal over de grond aan het kruipen en ik zit hier 'm echt te knijpen dat ie straks naar mij toe komt met z'n snothoofd... :')

Ik loop dan gewoon weg. Dan blijf ik buiten de wachtkamer wachten als er kinderen zitten. Vind ik zo goor en ook zo lawaaierig als ze met de blokken aan 't kloten gaan. Ik ga sowieso de wachtkamer niet in als het druk is, dan sta ik liever wat afgezonderd (autist)

Hutcherson
Berichten: 7288
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 21:49

Captain schreef:
Voor mij kost de pil voor een half jaar iets meer dan 10 euro... Hoeft dus echt niet duur te zijn, maar zal er aan liggen welke pil je gebruikt.


Ik heb de levenorgestrel geloof ik. Kost 13 nogwat voor een jaar. Doet zn werk.

Sintara
Berichten: 7296
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 22:58

Ik stond op een beurs vandaag, ging een figuur een heel leger kinderen laten plassen op het exposanten toilet.
Ehm, daar is die niet voor.. En al die moeders die ook in de rij stonden bloedlink toen ik het uit ging uitleggen! Op 1 na, en die liet me snel voor naar'haar' gewone hokje.
Maarja, na al die kinderen was de boel toch een oorlogszone geworden waarschijnlijk dus misschien was het maar beter ook..

Magrathea
Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 18:32

Ik zit in de trein.
Voor mij zit een vader met een jongen en een meisje .
Het meisje zit constant DOE NORMAAAAAL tegen haar broertje te roepen
Het jongetje loopt te zeuren en allemaal domme vragen te stellen.
En ik zit hier maar van "hee hou gewoon allebei je bek" :')

En dit is gewoon een voorbeeld waaraan je ziet dat kinderen gewoon inherent vervelend zijn := want de vader zegt er echt wel wat van als ze luidruchtig zijn, en dan luisteren ze ook wel maar een paar minuten later doen ze het gewoon weer :o

Oja en ergens anders zit een kind te zingen...
Pffff nog nooit zoveel spijt gehad van mijn koptelefoon vergeten

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*

Eilish
Berichten: 3014
Geregistreerd: 01-09-06

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 18:47

Oh, dat had ik laatst ook. In de stiltecoupé nog wel. Een meisje met haar moeder, waarvan dat meisje hele verhalen ophing tegen haar moeder. Met zo'n opgezet nep hoog stemmetje. En aan het zingen was.

Relaxed
Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 20:04

Mijn jaarlijkse kinderverjaardag zit er weer op, mijn neefje was jarig. Van hem geen last. Maar die vrienden van hun :roll: kopie van 2 jaar geleden, papa en mama gaan in de achterste hoek van de kamer zitten, kinderen moeten voor iedere scheet daarheen, willen dit niet en dat wel.. Dus dat moet 86x per uur bij iedereen langs, glazen gaan om, knieën moeten ingetrokken.. :n doodirritant. Na 3x had ik het ene kind zover dat ze niet meer bij mij langs ging }:) helaas begreep papa en/of mama de hint totaal niet 8)7

Fireheart
Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 17:12


:D

Relaxed
Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:44

Ik kreeg net commentaar van een vriendin dat ik de deur niet open deed voor st Maarten... Dat doe ik al jaren niet :n ze vond het onvriendelijk.. Euh ik scheld ze niet uit en jaag ze niet weg :+

Relaxed
Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:45

Fireheart schreef:
[ [url=m/Av2io3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Goed he, zag m ook vanmiddag :+

_kajo_
Berichten: 739
Geregistreerd: 21-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:53

Relaxed schreef:
Ik kreeg net commentaar van een vriendin dat ik de deur niet open deed voor st Maarten... Dat doe ik al jaren niet :n ze vond het onvriendelijk.. Euh ik scheld ze niet uit en jaag ze niet weg :+

Ik kreeg van m'n werkgever plaatjes geappt hoe ik snoep kon verstrekken zonder de deur open te hoeven doen. Het wordt pas echt grappig als ik erbij vermeld dat ik werk als administratief medewerker op een basisschool en hij de directeur is :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Anomien, Babootje, Bowo, C_estmoi, DPTomboy, Fiesta14, gonniee, GoogleAdsense, JoT, KarinW86, laura22, LiDi, Lijsken, lyanne_sanne, maaikemuis, maessie, Majestic-12, Misslev, NadjaNadja, Nicollevs, PetalBot, Rianneko, Selina, stella92, SUSANNEx, Traiectum, vilheide, Winged, Zilfstar en 70 bezoekers