Het doorgeefstokje van november: LukieBradley

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
prugelpiet
Berichten: 12524
Geregistreerd: 20-01-12

Het doorgeefstokje van november: LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-19 22:44

*Bokt.nl
Bokt community


Wat een lekker weer, he? Die afgelopen paar dagen? Als het de hele winter zo blijft, hoor je mij niet klagen! Het is fris, maar droog en met een lekker zonnetje. Dit is ook duidelijk te merken aan de paarden die allemaal wat frisser worden. Fijn hé :D Om deze maand af te trappen vroegen we LukieBradley om 10 vragen te beantwoorden die vervolgens door heel bokt te lezen zouden zijn. Zoals velen haar voor gingen, werd daar erg enthousiast op gereageerd, wat altijd erg fijn is! Benieuwd wat LukieBradley in petto heeft voor ons deze maand? Lees dan gauw verder!

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?

15 jaar geleden registreerde ik mij zie ik, aan de boktnaam van toen te zien was dat ten tijde van paardengekte op de middelbare school.
Een klasgenoot en goede vriendin van toen had thuis een manege, daar heette een paard Justin waar ik helemaal gek van was.
Waarschijnlijk nav dat we daar veel kwamen kwam ik achter bokt.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Citaat:
wat een zielig verhaal Ik hoop maar dat hij het goed heeft daarboveni n de hemel zonder allergieën!! Knipoog Groetjes Nathalie

Dit was in een topic waarin een paard was overleden aan gras allergieën.

3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?

Ik typte zo te zien. Heel wat MSN-taal wat toen hip was :') maar goed, ik was toen pas 14 :D

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Durf niet exact een punt te noemen waarvan je me moet kennen.
Ben wel veel te vinden in de topics van de grotere paardenmarkten (die ik ook regelmatig bezoek met een stel handelaren en bekenden)
Heb enkele volgtopics die ik bijhoud zoals het volgtopic van de vogels van Cayenne en dergelijke :)
Verder lees ik veel van de hoofdpagina actieve topics, refreshen refreshen refreshen :Y)

5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?
Informatie opzoeken, vriendschappen maken en het wel en wee van de paardenwereld volgen.



6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Ja hoor en nu nog steeds :)
Heb zelf 2 ontzettend lieve shetties waar ik graag penny praktijken op uitvoer *\o/*
Ook heb ik een paard die ik graag in het roze steek etc :p

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Dan had ik misschien een koophuis/boerderij en mijn schatten aan huis.
Veel meer hoef ik er niet dan nu, wel zou ik ruimte willen om paarden op te knappen en door te verkopen om zo verwaarloosde paarden een kans te geven.
Geldt ook voor de andere dieren (ben bezitter van 22 cavias, 2 konijnen, hond, 4 katten etc)
Ik ben een enorme dierenvriend en help ieder dier waar ik kan.

8. Vraag van SaraViavia:
Wat vind je het leukst om te doen met paarden/ponys?

Ben niet perse een ruiter ruiter, maar de verzorging vind ik vooral heel leuk.
Met de kleintjes kan ik sowieso niet rijden natuurlijk dus daar een beetje mee wandelen en aandoen vind ik al leuk.
Mijn paard komt van verwaarlozing af en dat gehele proces van opknappen vind ik fantastisch al kost het nog steeds pijn, moeite en vooral veel geld _O-

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Nummus (zie ik veel in het knaagkanarie topic)

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Ik zie je regelmatig in (volg)topics reageren, maar wat doe jij zelf eigenlijk met paarden of andere dieren? :)

I am because you were


RoosDeG
Berichten: 1834
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Het doorgeefstokje van november: LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:02

Leuk om nog wat meer over jou te weten te komen nathalie ;)

wil je vaker mee genieten van de loonse en drunense duinen?? volg ons dan op Instagram:@turnerdeshinker :)

LukieBradley
Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Het doorgeefstokje van november: LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:24

Prachtig ook zo met de eend van een ex collega _O-
Ik was een klein beetje geschrokken van de uiteindelijke grote :+

De 2 linkse Shetlanders zijn overigens van min. De rechtse heb ik in hedel 2 jaar terug meegenomen en recentelijk aan een 15 jarig meisje gegeven en hij staat er nog steeds gezellig bij :j

Lukie* <3 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man..
Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang :)

RoosDeG
Berichten: 1834
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Het doorgeefstokje van november: LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:29

Ik heb niks met beesten met vleugels :') ze zijn leuk op de foto maar daar blijft het bij :')

Maar ik blijf erbij dat ik enorm veel respect hebt hoe jij omgaat met je beesten _/-\o_

wil je vaker mee genieten van de loonse en drunense duinen?? volg ons dan op Instagram:@turnerdeshinker :)

LukieBradley
Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:39

RoosDeG schreef:
Ik heb niks met beesten met vleugels :') ze zijn leuk op de foto maar daar blijft het bij :')

Maar ik blijf erbij dat ik enorm veel respect hebt hoe jij omgaat met je beesten _/-\o_


<3 thanks. Het kost veel tijd geld en moeite maar ik doe het altijd nog even graag :j

Lukie* <3 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man..
Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang :)

Amado7
Berichten: 10718
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Het doorgeefstokje van november: LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:43

Wat leuk weer! :D Zo leuk om bokkers die je niet kent, een beetje te leren kennen!

Niet perfect is ook goed

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Het doorgeefstokje van november: LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 23:55

Jeetje, 22 cavia's! :oo
Superleuk! Wij hebben vroeger ook cavia's gehad en ik vond ze echt verrassend aanhankelijk naar mensen toe <3

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert


jansje73
Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Re: Het doorgeefstokje van november: LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 07:21

Toen ik de titel van de maand november las wist ik al dat is Nathalie! Wat leuk zeg om meer van je te weten komen. Mooie foto van jou en de eend. Wouw zeg 22 cavia's dat zijn er veel , wist niet dat jij er zoveel heb, nou ja eigenlijk heb je er 23 :D , de caviakat hoort er toch ook bij _O- := . ( de foto van FB)

LukieBradley
Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 09:18

Nou dan zijn het er eigenlijk 21 want smartie is een kruising van een heleboel diersoorten tegelijk denk ik _O-
Officieel valt ie onder de cavias :+
Bedankt voor het compliment.

Heb er idd 22, heb er 3 bewust gekocht en de rest is opvang. Voor sommige heb ik wel iets betaald maar dat is en was meer om ze weg te halen uit omstandigheden.
Voor de rest nog 2 konijnen, 1 hond, 4 katten en een aquarium.
Oja en 2 ponys en een leenpaard, mijn kippen heb ik moeten afstaan vanwege werk maar zie ze nog wel <3
Op 1 konijn en 2 katten na is alles een herplaatser.

Lukie* <3 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man..
Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Athena1982, boemel, jazzejam, Thioro, Toushie, xkmmtjeee en 28 bezoekers