Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Moska
Berichten: 3374
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 09:48

yvonnnek schreef:
Wij hebben vandaag kontact gehad met de welkoop. Het is de vraag of mijn deken terug komt. Dit ivm dat balans failliet is. Er is sprake van een door start en enkele dekens zijn door balans via dhl opgestuurd welke is de vraag.... Dit was het antwoord wat wij kregen van de welkhoop vandaag


Ik kan geen faillissement vinden voor hun? En ben je dan ook niet persoonlijk failliet als onderdeel van een vof? Ook geen info op website van hun trouwens. Welkoop heeft mij niks gemeld toen ik mijn deken laatst daar bracht.

Natuur*28-04-1995<>24-10-2021 Y;(
O’Laska *future is bright*


maralyn
Berichten: 10400
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 11:05

Welkoop in de noordelijke provincies heeft een andere wasserij gevonden.
Zij nemen ook geen dekens meer op voor balans.
Balans is bij meerdere welkopen met lege handen terug gestuurd.
Welke allemaal weet ik niet precies.

"Hoolands is niet mijn goeiste vak." --"Dyslexie?"--
Nee, rekenen ligt me beter.

BigOne
Berichten: 38038
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 11:15

Volgens mij speelt Balans een heel smerig spelletje en zolang er geen goed georganiseerde juridische weg bewandeld word waarbij de dekeneigenaren gezamenlijk op gaan treden denk ik dat ze er nog mee wegkomen ook.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Moska
Berichten: 3374
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 11:45

Het is in ieder geval niet goed voor je naam dit soort praktijken

Natuur*28-04-1995<>24-10-2021 Y;(
O’Laska *future is bright*

meggiemeg
Berichten: 12185
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 17:16

Bij de KvK is er nog niets bekend van een faillissement, faillissementen.com ook niet. Denk dat het alleen maar een poging is om af te schrikken of tijd rekken dat het er wel aan zit te komen als ze het zelf hebben aangevraagd.

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.

yvonnnek
Berichten: 20
Geregistreerd: 06-07-15

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 17:56

Dat zou kunnen, dit is wat er bij ons is verteld. Dus ik ben benieuwd of we onze dekens nog terug krijgen


meggiemeg
Berichten: 12185
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 19:19

Dan is het zorg dat iedereen er haast achter zet om dat wat toegezegd is ook gedaan te krijgen, als eenmaal wel een faillissement is uitgesproken is er niets meer mogelijk. Maar voor is er nog altijd niets bekent, ook geen surseance van betaling is er aangevraagd.

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.

rina
Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 19:51

maralyn schreef:
Welkoop in de noordelijke provincies heeft een andere wasserij gevonden.
Zij nemen ook geen dekens meer op voor balans.
Balans is bij meerdere welkopen met lege handen terug gestuurd.
Welke allemaal weet ik niet precies.


Gevonden op FB. Een aantal noordelijke welkoop winkels gaan gebruik maken van Paardendekenswasserij-noord in Stadskanaal.
Citaat:
Paardendekenwasserij-noord breid uit met 13 nieuwe inleverpunten!

Welkoop Drachten
Welkoop Heerenveen
Welkoop Leek
Welkoop Marrum
Welkoop Winsum
Welkoop Jubbega
Welkoop Vries
Welkoop Musselkanaal
Welkoop Marwijksoord
Welkoop Winschoten
Welkoop Hoogezand
Welkoop Oosterwolde
Welkoop Wolvega

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

Jet
Berichten: 11941
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 22:58


Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

manzano
Berichten: 23851
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 23:06

In de KvK zelf staan ze gewoon nog. Lijkt me meer betrouwbaar.

meggiemeg
Berichten: 12185
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 05:46

Het kan zijn dat ze uitgeschreven zijn op het adres in Kootwijkerbroek want dat is inmiddels verkocht, ze zijn zelf al bezig met klussen in hun nieuwe huis in Amersfoort. De informatie van de KvK vind ik net als manzano wat betrouwbaarder als het op een vermelding aankomt voor een faillissement, adressen aanpassen zijn ze daar niet zo snel in.

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.

meggiemeg
Berichten: 12185
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 05:47

yvonnnek schreef:
Wij hebben vandaag kontact gehad met de welkoop. Het is de vraag of mijn deken terug komt. Dit ivm dat balans failliet is. Er is sprake van een door start en enkele dekens zijn door balans via dhl opgestuurd welke is de vraag.... Dit was het antwoord wat wij kregen van de welkhoop vandaag

Wat zegt de Welkoop als je ze er mee confronteert dat er geen faillissement is tot nu toe?

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.

Waikiki
Berichten: 11106
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Vlakbij Sydney, Australia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 05:48

shirleyp schreef:
risseeuw01 schreef:
Je zou met divoza kontakt op kunnen nemen en hen erop kunnen wijzen dat het ook op een nette wijze opgelost kan worden. Soms moet je voor jezelf opkomen.


Misschien moet je even al mijn berichten lezen en dan vooral de printscreens van mijn laatste mail en reactie van Divoza. Denk dat ik mijn best wel heb gedaan om ze te wijzen op hun fouten...

Ik vind dat je ook wel heel erg poeslief bent geweest!

Mongol Derby 2023

                  The sky is the limit*

Pantykous
Berichten: 10476
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 06:18

Ik kreeg toevallig gisteren bericht van de Welkoop dat mijn deken er is.

Moska
Berichten: 3374
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 07:44


Natuur*28-04-1995<>24-10-2021 Y;(
O’Laska *future is bright*

Alja
Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 07:51

meggiemeg schreef:
Het kan zijn dat ze uitgeschreven zijn op het adres in Kootwijkerbroek want dat is inmiddels verkocht, ze zijn zelf al bezig met klussen in hun nieuwe huis in Amersfoort. De informatie van de KvK vind ik net als manzano wat betrouwbaarder als het op een vermelding aankomt voor een faillissement, adressen aanpassen zijn ze daar niet zo snel in.

Maar het is toch een bokker ?
Valt het niet via pb met haar op te lossen?

ONDERSCHRIFTLOOS

Equipro
Berichten: 399
Geregistreerd: 18-10-09

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 08:13

Ik wil mijn Rambo dekens laten wassen via Welkoop in West Brabant, zal eerst eens navragen hoe het daar zit...

"Great minds discuss ideas;
average minds discuss events;
small minds discuss people."

shirleyp
Berichten: 2780
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-19 08:31

Waikiki schreef:
shirleyp schreef:
Misschien moet je even al mijn berichten lezen en dan vooral de printscreens van mijn laatste mail en reactie van Divoza. Denk dat ik mijn best wel heb gedaan om ze te wijzen op hun fouten...

Ik vind dat je ook wel heel erg poeslief bent geweest!



Heel erg poeslief? Beschaafd denk ik zeker en dat is een waarde die bij mij hoog in het vaandel staat, maar volgens mij heb ik wel duidelijk mijn eisen en negatieve ervaringen aangegeven. Bedankt voor je weinig toevoegende oneliner over mijn persoonlijkheid... Die overigens nogal laat komt, aangezien ik mijn probleem ’heel erg poeslief’ heb opgelost :')

Alja, ik ben wel erg benieuwd welke bokker dit dan is... Die moet dit topic dan toch ook hebben gezien en dan wil je het toch goed oplossen voor iedereen die nog niets heeft?

Conarde E (Van Gogh x Narcos II) Dr: Z1+10 Spr: B+8 SGW: B+23

candalisa
Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 08:58

Die gaan het echt niet goed oplossen hoor... dat blijkt al aan de hand van het verwijderen van alle negatieve berichten op FB. Als ze het goed op zouden willen lossen zou er sowieso een verontschuldiging gekomen zijn en zelfs die is er niet geweest.
Onze Boerenbond was ook ophaal punt en die zijn alles behalve tevreden over de service dus gaan die ook op zoek naar een ander. Dus als je in sprookjes gelooft zal het vast goed opgelost worden!

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

meggiemeg
Berichten: 12185
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 16:13

Alja schreef:
meggiemeg schreef:
Het kan zijn dat ze uitgeschreven zijn op het adres in Kootwijkerbroek want dat is inmiddels verkocht, ze zijn zelf al bezig met klussen in hun nieuwe huis in Amersfoort. De informatie van de KvK vind ik net als manzano wat betrouwbaarder als het op een vermelding aankomt voor een faillissement, adressen aanpassen zijn ze daar niet zo snel in.

Maar het is toch een bokker ?
Valt het niet via pb met haar op te lossen?

Ik weet niet of ze ook op Bokt zit, zelf zijn ze al een tijdje niet meer zo aktief met paarden, toen ze net naar Kootwijkerbroek verhuisde hadden ze zelf nog paarden maar die waren al snel weg en werden de stallen gebruikt als opslag.
Deze informatie heb ik van Facebook dat ze naar Amersfoort zijn vertrokken.

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.

Alja
Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 19:02

Nou mijn paard heeft daar toch een redelijke tijd gestaan dus dat de paarden snel weg waren is niet zo.

ONDERSCHRIFTLOOS

willemieke
Berichten: 792
Geregistreerd: 27-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 20:24

meggiemeg schreef:
meggiemeg schreef:
Het kan zijn dat ze uitgeschreven zijn op het adres in Kootwijkerbroek want dat is inmiddels verkocht, ze zijn zelf al bezig met klussen in hun nieuwe huis in Amersfoort. De informatie van de KvK vind ik net als manzano wat betrouwbaarder als het op een vermelding aankomt voor een faillissement, adressen aanpassen zijn ze daar niet zo snel in.

Maar het is toch een bokker ?
Valt het niet via pb met haar op te lossen?

Ik weet niet of ze ook op Bokt zit, zelf zijn ze al een tijdje niet meer zo aktief met paarden, toen ze net naar Kootwijkerbroek verhuisde hadden ze zelf nog paarden maar die waren al snel weg en werden de stallen gebruikt als opslag.
Deze informatie heb ik van Facebook dat ze naar Amersfoort zijn vertrokken.[/quote]


Ik ben heel benieuwd waar jij je informatie vandaan haalt.
Los van hoe Balans de zaken afhandelt..
Ik lees je de een na de andere onwaarheid en leugens dit topic in knallen.

meggiemeg
Berichten: 12185
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 07:35

Waar ik het vandaan haal? Ben er bijna dagelijks om de hoek te vinden en heb dan vol zicht op het huis met de stallen e.d. Ken het huis ook goed toen de vorige bewoonster er nog woonde.

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.

Popstra
Berichten: 13612
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 15:10

Ik had onlangs ook via de Welkoop mijn deken laten wassen en repareren bij dat bedrijf. Het duurde 4 weken maar heb wel een schone,geïmpregneerde en keurig gerepareerde deken terug gekregen.
Ik hoofde niet te betalen omdat dit zo lang had geduurd. Dat vond ik erg netjes

Ik l*l niet met de wind mee nee...

candalisa
Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 18:40

Popstra schreef:
Ik had onlangs ook via de Welkoop mijn deken laten wassen en repareren bij dat bedrijf. Het duurde 4 weken maar heb wel een schone,geïmpregneerde en keurig gerepareerde deken terug gekregen.
Ik hoofde niet te betalen omdat dit zo lang had geduurd. Dat vond ik erg netjes


Nou bij mij heeft het 3 maanden geduurd juni weg gebracht en september kon ik ze ophalen ze waren hem “kwijt” niks geen vergoeding gehad maar moest wel een nieuw deken kopen voor mijn paard omdat ik dacht ze voor het slechte en gure weer weer terug te hebben.

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: xpatricia en 25 bezoekers