Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
bigone schreef:Weet niet of het al gezegd is maar met douchen zorgen dat je je mond stijf dicht houd. Geen slokje nemen want dat kan nogal eens verkeerd uitpakken.
Qimm schreef:bigone schreef:Weet niet of het al gezegd is maar met douchen zorgen dat je je mond stijf dicht houd. Geen slokje nemen want dat kan nogal eens verkeerd uitpakken.
Hoe is het met tandenpoetsen?
Wendy1978 schreef:Rij even naar je apotheek en vraag daar om een setje schone naaldjes
Dat mocht je daar in een ziekenhuis terechtkomen en je vertrouwd de hygiene niet helemaal
dan kunnen ze je injecteren met je eigen schone naaldjes :))
Dammie schreef:Neem een katoenen blouses mee, liefst met lange mouwen. Linnen broek is ook fijn. Geen spaghetti bandjes of korte broekjes.
In India is het niet gebruikelijk om als vrouw op straat een man aan te kijken, of te spreken, ook niet om de weg te vragen. Doe dat dan ook bij voorkeur niet.
Qimm schreef:Ik ga gelukkig niet alleen (met een man) dus ik maak me niet heel veel zorgen over mijn veiligheid. Zal eens kijken naar die broeken die je afgelopen zomer veel zag, die flowy wijde broeken.