Walibi Holland halloween fright nights !

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
xSCWx
Berichten: 7041
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 20:14

Ook met de rip deal loop je tegenwoordig redelijk hutje mutje mee in de meute. Zoals het eerder echt helemaal werd tegengehouden (en iedereen ons jaloers zat aan te kijken, dat was zo grappig :') ) word je nu ergens tussen gepropt met je groepje. Wij gaan wel dit jaar, de 19e. We zijn vorig jaar niet geweest dus ben benieuwd hoe het nu is.

La Vie en Rose 


Trui
Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 20:38

jefferson was vorige jaren in duo’s ...

Een koude trui, is geen goede trui.

L_iek
Berichten: 9663
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 20:43

xSCWx schreef:
Ook met de rip deal loop je tegenwoordig redelijk hutje mutje mee in de meute. Zoals het eerder echt helemaal werd tegengehouden (en iedereen ons jaloers zat aan te kijken, dat was zo grappig :') ) word je nu ergens tussen gepropt met je groepje. Wij gaan wel dit jaar, de 19e. We zijn vorig jaar niet geweest dus ben benieuwd hoe het nu is.


Hoe werkt zo’n ripdeal? Mag je dan alle spookhuizen in onbeperkt of eenmalig?

xSCWx
Berichten: 7041
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 21:01

Je mag alle 4 de spookhuizen eenmalig in. (Behalve dus below en ehh... die andere). Er zijn natuurlijk tijd slots voor de gewone kaartjes, als ripper mag je gewoon zelf kiezen wanneer je welk huis doet hoe laat. En je hebt een heel leuk buffet erbij ‘s avonds! Wij doen dan ook nog de fast passes erbij, anders sta je heel de dag in de rij voor een achtbaan of iets. Sowieso als je in een achtbaan wil kan je beter na 6-en als de huizen open zijn.

La Vie en Rose 

PrinceAmos
Berichten: 2757
Geregistreerd: 26-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 17:40

Ik ga overmorgen heen, en voor het eerst ook huizen. Dit weet ik al een week, en ik slaap er al een week slecht door. Ben gigantisch bang aangelegd hahaha. We doen de combi deal van €24.-, zou iemand mij een PB of een spoiler willen doen wat ik kan verwachten in die 4 huizen? En of het echt zo mega eng is? En het aantal personen dat je in z’n huis gaat...

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 17:43

Wat wil je weten over de huizen?

Tegenwoordig ga je er als je pech (of mazzel als je een schijterd bent) met een soort trein in. Je ziet dus al voor je wat er gebeurd en als je pech heb loop je dus alle scares mis.

Ik ben ook een grote schijtluis, maar vond het de laatste keren zo zonde van mijn geld ik was nergens van geschrokken.
De beginnende jaren waren de huizen wel erg eng. Maar er staan ook al jaren geen nieuwe meer, de villa is nu al 6(?) jaar oud.. pff

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Danique07
Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 17:46

Op YouTube staan goede filmpjes, ik vond dat wel echt schelen die al gezien te hebben voor ik er ooit in ging. Helaas laatste jaren niets nieuws meer, en gaan we nu voor de tweede keer naar moviepark Germany!

Paragon’s Diable, ♥♥♥ B+10 L1+12 L2+12 M1+2
The Little White Guy, ♥♥♥ Eindstand L1+2
        Pieter, ♥♥♥ Eindstand: L1+4
        Luna, ♥♥♥ Eindstand: M1+8!

PrinceAmos
Berichten: 2757
Geregistreerd: 26-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 17:56

Michelleex schreef:
Wat wil je weten over de huizen?

Tegenwoordig ga je er als je pech (of mazzel als je een schijterd bent) met een soort trein in. Je ziet dus al voor je wat er gebeurd en als je pech heb loop je dus alle scares mis.

Ik ben ook een grote schijtluis, maar vond het de laatste keren zo zonde van mijn geld ik was nergens van geschrokken.
De beginnende jaren waren de huizen wel erg eng. Maar er staan ook al jaren geen nieuwe meer, de villa is nu al 6(?) jaar oud.. pff


Alles, ik wil alles weten haha. Oh je gaat dus niet in groepen van 4 oid? Gelukkig maar voor mij.

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 18:16

'alles' dit is te ruim .. stel je vragen. Ik kan je niet tot in detail uitleggen hoe de huizen lopen, en wat waar staat.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

L_iek
Berichten: 9663
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 18:21

PrinceAmos schreef:
Ik ga overmorgen heen, en voor het eerst ook huizen. Dit weet ik al een week, en ik slaap er al een week slecht door. Ben gigantisch bang aangelegd hahaha. We doen de combi deal van €24.-, zou iemand mij een PB of een spoiler willen doen wat ik kan verwachten in die 4 huizen? En of het echt zo mega eng is? En het aantal personen dat je in z’n huis gaat...


Als je zo bang bent dat je er niet van slaapt zou ik er niet eens naar toe gaan. Ik vind alle huizen tegenvallen. Het is tegenwoordig zo druk dat je amper schrikt. Behalve Below, die was echt heel goed maar kost 15 euro per persoon.

PrinceAmos
Berichten: 2757
Geregistreerd: 26-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 18:48

Michelleex schreef:
'alles' dit is te ruim .. stel je vragen. Ik kan je niet tot in detail uitleggen hoe de huizen lopen, en wat waar staat.

Volgens mij heb ik in de post hierboven een aantal vragen gesteld, een lichtelijke samenvatting wat bijvoorbeeld over the clinic en below wordt gedaan. Maar ik kijk wel filmpjes op Youtube zoals eerder werd getipt ;)

@hierboven, ja is altijd als ik ergens heen ga wat spannend is. Vuurwerk en ballonnen is zelfs al een ding haha. Heb het inmiddels besteld en ben benieuwd wat ik kan verwachten.

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 18:54

Maar the Clinic & Below ga je toch niet in als je het over 'de vier huizen' hebt. Die vallen buiten de spookhuizen.

Beiden huizen ben ik nog nooit in geweest. Door het file lopen tegenwoordig zijn ze lang niet meer zo eng als ze vroeger waren.
Je kan ook pech hebben, dat ze je groep opsplitsen, dan zie je elkaar pas binnen weer.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

L_iek
Berichten: 9663
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 19:00

PrinceAmos schreef:
Michelleex schreef:
'alles' dit is te ruim .. stel je vragen. Ik kan je niet tot in detail uitleggen hoe de huizen lopen, en wat waar staat.

Volgens mij heb ik in de post hierboven een aantal vragen gesteld, een lichtelijke samenvatting wat bijvoorbeeld over the clinic en below wordt gedaan. Maar ik kijk wel filmpjes op Youtube zoals eerder werd getipt ;)

@hierboven, ja is altijd als ik ergens heen ga wat spannend is. Vuurwerk en ballonnen is zelfs al een ding haha. Heb het inmiddels besteld en ben benieuwd wat ik kan verwachten.


The Villa: je loopt door scenes uit horrorfilms.
Haunted Holidays: je loopt door scenes met betrekking tot de feestdagen.
Psychoshock: je loopt door scenes waarbij je angsten ‘getest’ worden, denk aan bv tandarts.
Jefferson Manor: je loopt door een verlaten landhuis met geesten.

Alle huizen zijn anders maar het principe is hetzelfde. Er zitten acteurs in die uit alle hoeken komen om je te laten schrikken.

Eng, mwah voor iedereen anders maar door de drukte kun je de pech hebben dat je in een polonaise loopt en zo alle ‘scares’ mist.

Clinic ben ik nog nooit ingeweest, Below wel en die staat echt met stip op nummer een.


Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 19:33

Je kan ook op de website van Walibi kijken, daar kan je de informatie ook allemaal terugvinden qua theming in de huizen.

Er is ook nog een gratis huis, Campsite of Carnage, naast Jefferson Manor.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

AfricanLady
Berichten: 7998
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 21:23

Vandaag naar de fright nights geweest met rip deal.
Bij de huizen werd bij allemaal goed afstand gehouden tussen elkaar behalve bij haunted holidays. Daar liep je gewoon de polonaise.

En campage of carnage was weer onwijs leuk !!

Ik ben in 2017 volgens mij voor het laatst geweest en toen was het buffet gewoon goed.
Veel verschillende soorten eten.
Maar vandaag vond ik gewoon niet het geld waard.
3 verschillende soesjes, 2 soorten baverois en verder dus niks.
Voorgaande jaren was er bv een chocoladefontein en ijs, fruit, slagroom en nog meer.
Nu werd er ook vlees aan de tafel geserveerd wat bestond uit diamandhaas, kip en worstjes.
Dit moest je met elkaar delen (prima als er meer per keer werd gegeven)
Verder stond op het buffet 4 verschillende salades, champignons en aardappel wedges en patat.
Het eten zelf was prima maar het aanbod beneden maat.
Werd op leuke manier aan tafel gebracht door piraten maar verder kon je niet echt wat in bet thema vinden.
Ik vond het mijn geld wat dat betreft niet waard en zeer jammer.

Binnen 3 uren alle achtbanen kunnen doen en goliath zelfs extra.
We waren er 10:15 En gingen rond 19:45 weer weg.
Was lekker rustig de hele dag.

De nieuwe untamed gedaan echt super vet.
En below was ook onwijs leuk maar had er toch van verwacht er langer in te zijn. Binnen 10 minuten er weer uit.
Hij was wel erg gaaf opgericht.

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 11:00

Haha ik denk heb dit eerder gelezen, maar stond ook op facebook.

Nette beoordeling.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 11:28

De campsite of carnage was de laatste keer dat ik er was het leukst. Rustig, geen polonaise en de acteurs maken het echt leuk.

Ik werd tegengehouden door een acteur, en niemand hoorde me roepen. Ik dacht dat ik al zo hard mogelijk liep toen ik er voorbij mocht, tot iemand van de zijkant nog met een kettingzaag aan kwam. Toen kon ik nóg harder :D

Ja, ik ben een ontzettende schijt luis maar achteraf is het altijd heel leuk :))

I am because you were

AfricanLady
Berichten: 7998
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 11:55

Michelleex schreef:
Haha ik denk heb dit eerder gelezen, maar stond ook op facebook.

Nette beoordeling.


Klopt op de fright nights fanclubgroep

L_iek
Berichten: 9663
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 11:33

Wij zijn gisteren geweest. Hadden kaartjes voor zaterdag maar door een uitvaart die dag konden wij niet gaan. Super geholpen door Walibi doordat ze de kaartjes omgewisseld hebben voor zondag.

Ik vind het evenement alleen wel echt minder worden. De huizen zijn allemaal al wat jaren oud en ik schrok dus ook werkelijk nergens. Het blijft natuurlijk wel heel mooi gemaakt. Below vond ik dit jaar ook tegenvallen. Vorig jaar vond ik de scare actors veel beter. Al met al een leuke dag maar denk dat ze dus wel wat vernieuwing kunnen gebruiken.

L_iek
Berichten: 9663
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 18:12

Zo, wie gaat er dit jaar?

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 11:00

Ik weet het nog niet, vraag me af hoe druk het wordt..

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Caitlin_K
Berichten: 3746
Geregistreerd: 04-05-11

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 11:54

Ik wil wel

Never make eye contact with anyone while eating a banana

purny
Berichten: 27383
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 12:13

gaat het door dan? Lijkt me niet toch met de nieuwe samenleving?

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 12:39

Ik vraag me ook af of het doorgaat?

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Es_ther
Berichten: 18690
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 13:14

Spookhuis op 1,5 meter afstand inrichten lijkt me ook niet heel eng, of die zones..
Enge was dat de acteurs juist zo dicht bij je kwamen in een spookhuis :')

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kosseh en 67 bezoekers