Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Captain
Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-19 10:20

Volgens mij kennen alle paardenmensen het wel, als je op zoekt bent naar een paard heb je vaak wel een beeld in gedachten. Bijvoorbeeld een ruin tussen de 5-10 jaar, vos/bruin of zwart. Vervolgens komt men dan vaak thuis met een witte merrie van 2 jaar. :D

Hoe ging dat bij jou en je partner? Wat voor wensenlijst had je (of had je die niet?) en aan welke wensen voldeed je partner wel of niet? Kwam je met iets thuis was nergens aan voldeed maar was de klik sterker dan je wensen?

TO begint:

Ik wilde geen Nederlander, iemand zonder kinderwens, weinig familie, zeer zelfstandig en hij moest van dieren houden.

Ik heb: Een ongelooflijk leuke man uit het buitenland (wel wonend in Nederland) zonder kinderwens, weinig contact met familie, en die wonen ook allemaal in het buitenland, heeft alles zeer goed voor elkaar en houdt haast nog meer van dieren dan ik. :D <3

Brand los!!


MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:23

Ik wilde een lange man, blond, blauwe ogen, die in niets op mijn vader leek.

Ik heb: een man die dezelfde lengte heeft als ik heb, bruin haar, bruine ogen en bijna een kopie van m'n vader. :')

Kaitlyn
Berichten: 9720
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:29

Mijn wensenlijst:
Nederlands/buitenlands maakt mij niet uit, ouder dan ik, geen kinderwens, zelfstandig persoon, geen jaloezie en moet van dieren houden.

Ik heb; Niks. :')

Mijn exen voldeden allebei niet aan die eisen. De laatste had echt een hekel aan de katten, en 1 van de 2 is nog altijd bang van mannen sindsdien. En hij moest alles aan "pappie en mammie" vragen, want zelf beslissingen nemen is moeilijk.
Beide exen waren echt ziekelijk jaloers, ik kon niet meer met vriendinnen gaan stappen. En als ik op stal was en ik nam mijn telefoon niet op dan reed er 1 gewoon een half uur naar stal om te checken of ik wel echt op stal was, om vervolgens weer snel door te rijden zodat ik het niet zou merken. :r
Overigens hadden mijn exen ook een hele sterke kinderwens, en ik dus absoluut niet.

Echt een horror, ik ben blij nu alleen te zijn, maar als ik echt een leuke man tegen kom dan zeg ik geen nee. Ik ben wel veel kieskeuriger geworden, en duik niet zomaar ergens meer in.
Maar voor nu hoef ik lekker 0 verantwoording af te leggen, en kan rommelen waar ik zin in heb. <<)

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')

Wennii
Berichten: 2308
Geregistreerd: 29-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:29

Ik wilde: Gewoon een eerlijke vent die een ruggengraat heeft en die mij ook op mijn plek zet als ik dat eens nodig heb. en. hij moest groter zijn dan ik.

Ik heb: Een enorm lieve, eerlijke (en sexy :Y) }> ) vent met ruggengraat die mij al meer dan eens op mijn plek heeft gezet 8-) Hij is mijn beste vriend en ik kan met alles bij hem terecht. Waar ik me druk maak is hij nuchter. En hij is 1.91m. Missie geslaagd *\o/* <3

proud momma of a beautiful girl and boy, proud girlfriend of a bearded viking

Kaus
Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:30

Ik wilde een meisje en ik kwam thuis met een jongen _O-

Op zoek naar hondenlijnen en halsbanden van echt leer? Check Unleashed Leather!

BigOne
Berichten: 38038
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:32

Bruin haar, bruine ogen en een stoer uiterlijk met een zachte binnenkant, helemaal gelukt alleen van dat stoere uiterlijk is na veertig jaar iets minder over en bruine haar ook :D maar nog steeds heel erg leuk!!

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Poekkie
Berichten: 7287
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:33

Kaus schreef:
Ik wilde een meisje en ik kwam thuis met een jongen _O-


:') :') :')

Paardengek in hart en nieren!

Ecudes
Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:34

Haha, leuk topic. Ik beantwoord hem graag ook even andersom.

Mijn vriend was niet zo veeleisend. Wilde liefst iemand in dezelfde woonplaats als hij (grote stad, genoeg keuze zou je denken) en vooral geen jurist (is hij zelf ook).
Tsja... ik woonde dus in een andere stad en ben jurist. :')

Bij mij is het wel redelijk gelukt. Ik val op lange mannen, in elk geval duidelijk langer dan ik (en ik ben al bijna 1.80), liefst blond. Hij is 2 meter lang en blond.

Jessix
Berichten: 16382
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:36

Wat uiterlijk betreft vind ik een man met donker haar altijd knap. Lang, goed lijf, leuke kop, goed verzorgd.
Ik kom altijd thuis met blond... Geen van die blonde mannen is trouwens een blijvertje geweest, dus misschien moet ik er toch geen genoegen meer mee nemen! :D

Prairy
Berichten: 8982
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:38

Ik wilde:

Lang en geen bonenstaak, dierenvriend, niet rokend, geen kinderwens, zelfstandig en sterke persoonlijkheid die vooruit wil in het leven, knuffelbeer.

Resultaat:
*\o/* *\o/* Gevonden :D *\o/* *\o/*

Stripe000
Berichten: 583
Geregistreerd: 02-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:41

Leuk topic!
Na een aantal relaties was ik wel kieskeuriger geworden.
Uiterlijk is bijzaak maar ik val op lang en blond en zeker geen iel mannetje.
Kinderwens was groot pluspunt.
Van dieren houden super, maar de paardenhobby houd ik graag voor me zelf.
En geen softie, ik heb wel echt tegengas nodig anders doe ik alles precies zoals ik dat wil.

Nu al jaren gelukkig met mijn lieve lange blonde man, ik vind hem nog steeds super knap.
We hebben twee geweldige kinderen.
Hij is echt dol op onze hond.
Paardje vindt hij wel leuk maar heeft daar verder niks mee.

Ik ben blij met deze vent, heeft wat relaties gekost om
de juiste te vinden maar us zeker gelukt <3

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee...

Niobe
Berichten: 7961
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:43

Iemand met lang haar, maar mijn vriend is kaal :')

speedfiets_2
Badass Cowgirl
Berichten: 3031
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:45

Ik wilde altijd een wat langere jongen van 1,85 of langer. Bruin haar en agrarische achtergrond. Lichaamsbouw gespierde spijker of gezond vetje. Zo lang het geen pomp academicus zou zijn of ongezond dik. Kinderwens mits we beide er klaar voor zouden zijn. Moest open kunnen staan om te praten en luisteren. Ik wilde perse iemand die erg open minded is. En als bonus veel tattoos en een nette(!) getrimd baard

En ik kwam thuis met:.......



Ik woon nu samen met mijn vriendin die 5 cm kleiner is. Geen enkele boerenkennis heeft behalve wat ik haar geleerd heb. Sportfanaat blond met blauwe ogen. Maar wel iemand die heel open minded is. We kunnen beide zeer goed samen communiceren.

In het begin dachten veel mensen dat ze niet bij mij paste omdat ze een lief en schattig meisje was en ik een nogal druktemaker. Daarop komen een hoop gelukkig terug. Onze karakters vullen elkaar mooi aan. En ze heeft best wel wat bonus tattoos :9 dus kwa karakter mijn droompersoon.

Be happy eat a snackkie

Napie
Berichten: 9071
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:46

Liefst een wandel en natuurliefhebber. Avontuurlijk ingesteld. Beetje mijn leeftijd en gelijk opleidingsniveau. Geen kinderen. Geen groot postuur.
Ik ontmoedte een 50er van 1.90 met een iets buikje, geen opleiding maar wel een goede carriere. Wel een kantoorbaan. Liefst niet teveel avontuur en wandelen alleen op vakantie. Eerste foto die ik zag was het totaal niet het type waar ik op viel. En eerlijk gezegd heb ik vaak moeite gehad omdat we geen gezamenlijke intresse hadden. Maar dat groeit erin. Hij verdiept zich in mijn intresses en ik in de zijne. Onverwachts weet ik nu heel veel van darts, voetbal en flipperkasten.

1090 goedgekeurde kilometers in de mendurance. Powershet

Alpha89
Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:49

Wensen: ouder dan ik, lang, niet tenger, het liefste donker haar en donkere ogen, het liefste WO gestudeerd, lief, eerlijk, ambitieus, geen kinderwens, iemand die tegengas kan geven.

Ik heb: het complete plaatje :D en dat hij ook nog eens dezelfde interesses heeft! We houden van reizen, dieren, natuur, sport, lekker eten, goede films en muziek.

Via Tinder gescoord :)) en al 4,5 jr samen.

p.s. mijn paard voldoet trouwens ook volledig aan mijn wensenlijst en wij zijn inmiddels 6,5 jaar samen xD
Laatst bijgewerkt door Alpha89 op 09-10-19 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Eivissa (v. Rubiquil) <3 samen sinds 25-06-2013
Dressuur B + 11 | L1 + 11 | L2 + 11 | M1 + 2

Em_
Berichten: 2175
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:52

Oh leuk topic zeg! En leuke reacties! Ik blijf gezellig meelezen :)
Laatst bijgewerkt door Em_ op 09-10-19 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Horsenart95
Berichten: 745
Geregistreerd: 13-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:53

Ik ben sinds kort weer single dus dit is mijn lijstje :+

Langer dan ik, dierenvriend, sportief, ambitieus, autonoom, niet rokend en het liefst ook muzikaal. Uiterlijk is bijzaak. Ik val eigenlijk niet op een bepaald type. Nu diegene nog vinden :j

Alpha89
Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:57

Ohja, niet rokend was voor mij idd ook een harde eis! Voor hem was dat ook een eis.

Eivissa (v. Rubiquil) <3 samen sinds 25-06-2013
Dressuur B + 11 | L1 + 11 | L2 + 11 | M1 + 2

Laulitz
Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:57

Goh ik had niet echt 'eisen' of een 'type', dat verschilt nogal bij mij! Ik wou graag een Engelsman, want ik wou/wil nog altijd heel graag terug in Engeland gaan wonen. Wat heb ik gevonden, een vent die weigerde buiten 'zijn' dorp te gaan wonen :+ Maar we hebben wel de relatie die we willen, respect voor elkaar, vrijheid, weinig ruzie.
Ik heb wel al een paar keer te horen gekregen van mensen dat ze mij wel met een helemaal andere type hadden verwacht! Dit zowel van mensen die mij al jaren kennen, als van mensen die ik nog maar kort kende! Dus blijkbaar had ik onbewust wel een type.

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!

Equisync
Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:58

Ik wilde in ieder geval iemand die niet rookte, niet kleiner was dan ik en bij voorkeur dialect sprak(de godganse dag ABN moeten praten word ik gek van haha).

Dat is allemaal gelukt :D

Mijn vriend is even groot als ik, rookt niet en spreekt dialect. Daarbovenop had hij ook al paarden en houd hij net zo van katten als ik. Had me niet beter kunnen treffen :)

Equisync. Sportmassage voor paarden. PB voor een afspraak of informatie.
Andor <3
You're perfectly perfect to me.

MarliesV
Berichten: 15148
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:59

Wennii schreef:
Ik wilde: Gewoon een eerlijke vent die een ruggengraat heeft en die mij ook op mijn plek zet als ik dat eens nodig heb. en. hij moest groter zijn dan ik.

Ik heb: Een enorm lieve, eerlijke (en sexy :Y) }> ) vent met ruggengraat die mij al meer dan eens op mijn plek heeft gezet 8-) Hij is mijn beste vriend en ik kan met alles bij hem terecht. Waar ik me druk maak is hij nuchter. En hij is 1.91m. Missie geslaagd *\o/* <3


Dit, op 1.83 ipv 1.91 na haha.

Ik ben iemand die op karakter en uitstraling valt, niet op haarkleur ed.

Life is short....SMILE while you still have teeth!

KimL86
Berichten: 3652
Geregistreerd: 03-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 11:00

Ik wilde van uiterlijk een man met donker haar, lichte ogen en niet te smal gebouwd.
En graag langer dan mij (ik ben 1.68).

Ik heb gevonden: een flinke vent van 1.85 met donker haar, groene ogen. Dus het uiterlijk is helemaal goed gekomen.
En voor innerlijk had ik niet echt een lijstje, maar we passen goed bij elkaar dus ik ben helemaal tevreden.
Kan heerlijk mezelf zijn bij hem en dat is voor mij wel erg belangrijk.

marrlinde
Berichten: 4276
Geregistreerd: 21-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 11:06

Grappig om te lezen!

Ik had een heleboel wensen, maar dan ook echt veel. Belangrijkste eis was dat hij ook christelijk is.

Die christelijke man heb ik, maar dan wel in de vorm van een Syriër die net gevlucht was toen we samen kwamen, twee kinderen heeft, financieel en qua basis dus letterlijk niets, familie over de hele wereld behalve in Nederland en verder aan weinig van mijn eisen voldeed. :+

Intussen 4 jaar, 2 reizen naar Australië waaronder onze bruiloft daar, een zoontje van bijna een jaar, een baan en verhuizing naar een groter huis verder, waar we alle kinderen wonen. Had me dit 5 jaar geleden verteld en ik had je héél hard uitgelachen... :D

R a m a e l ♡ 29.11.2018
M a r o d i n ♡ 25.04.2021


Captain
Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-19 11:08

Wat een ongelooflijk leuke verhalen en plottwists lees ik hier.. En zoveel liefde! <3
Meer..... :)) :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 11:08

Ik zeg vaak dat ik geen bepaald type heb.. maar toch heb ik tot nu toe alleen maar mannen gehad met blond haar en blauwe ogen := heb ik zelf ook. Val ook zeker niet snel op buitenlanders.
Verder ben ik 1,80 en zeker niet iel gebouwd, dus langer dan 1,85 is een must en het liefste ook sportief, iniedergeval geen overgewicht/mollig (hier let ik zelf namelijk ook heel erg op)
Heb verder op eoa manier een zwak voor roodharigen :')

Heb nu iemand van 1,93, breed en 6 jaar ouder, wederom blond haar en blauw-achtige ogen. Hij wilt wel kinderen, ik ben daar nogsteeds dubieus over.. maar ben nog jong genoeg om dat voorlopig uit te stellen zonder dat de biologische klok direct begint te tikken *D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-10-19 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amarins2, annepaardoes, Anoukjuuuhh, arjaaaaa, Flip, GrapeshotBot, Jet, KimD, Laibadji, leintje_, Marcato, Mirre1415, NogSteedsGek, Queijo, Sharonaa_, sinnekinne, VuurVleugels, Whisky00, XxMariellexX en 73 bezoekers