Joker

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
The_Cat
Berichten: 7275
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Joker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-19 17:25

Ik heb even gezocht, maar ik vond niet meteen een topic. Nog mensen die naar de film 'Joker' gaan kijken zijn? Het is helemaal geen 'rainbows, sunshine and unicorns' feelgood film, maar de manier waarop Joaquin Phoenix 'The Joker' neerzet, doet me evenzeer de kriebels krijgen als zijn rol in 'The Gladiator'. Wat een steengoede acteur, en hij heeft The Joker ook ongelooflijk goed neergezet.


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.


Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 17:30

Ik zit echt net nú in de zaal te wachten tot ie begint :D de sfeer in de trailer sprak mij zo onwijs aan dat ik hier echt naartoe moest! Ben erg benieuwd :D

Qerty
Berichten: 2007
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 17:30

Ik heb hem afgelopen vrijdag gezien. Ben helemaal geen DC of Marvel fan, maar helemaal ondersteboven van die film. Echt geniaal, heb hem iedereen die ik sindsdien tegen ben gekomen al aangeraden :)

The_Cat
Berichten: 7275
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-19 17:34

Dreamy schreef:
Ik zit echt net nú in de zaal te wachten tot ie begint :D de sfeer in de trailer sprak mij zo onwijs aan dat ik hier echt naartoe moest! Ben erg benieuwd :D


Geniet ervan!

Qerty schreef:
Ik heb hem afgelopen vrijdag gezien. Ben helemaal geen DC of Marvel fan, maar helemaal ondersteboven van die film. Echt geniaal, heb hem iedereen die ik sindsdien tegen ben gekomen al aangeraden


Ja ik had ook al tegen vrienden gezegd je moet hem gaan kijken want het verhaal is steengoed. Maar ik zeg er ook altijd wel bij dat hij echt zo donker is. Maar de manier waarop de film gemaakt is en geacteerd, echt ontzettend goed gedaan. Doet me weer denken aan de Quote van de serie Once Upon A time. Evil isn't born, it's made


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

Whale
Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Joker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 17:36

Ik ga hem kijken wanneer ik terug ben van vakantie :D Ik ben ook geen DC of Marvel fan, maar vond de trailer er zo goed uitzien.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 17:42

Kun je hem ook kijken wanneer je verder nooit de DC/Marvel films kijkt? Of snap je dan veel niet?
Wij willen ook graag heen, maar het is een beetje jammer wanneer je de helft niet begrijpt omdat je eerdere films niet hebt gezien :=

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Whale
Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 17:46

Cayenne schreef:
Kun je hem ook kijken wanneer je verder nooit de DC/Marvel films kijkt? Of snap je dan veel niet?


Voor zover ik weet is het een op zichzelf staande film, dus het is niet noodzakelijk dat je die andere films hebt gezien.
Laatst bijgewerkt door Whale op 06-10-19 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Qerty
Berichten: 2007
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 17:46

Cayenne schreef:
Kun je hem ook kijken wanneer je verder nooit de DC/Marvel films kijkt? Of snap je dan veel niet?
Wij willen ook graag heen, maar het is een beetje jammer wanneer je de helft niet begrijpt omdat je eerdere films niet hebt gezien :=


Ja voor mij werkte dat heel goed. Was wel fijn dat ik iemand naast me had zitten met net een tikkeltje meer verstand er van die mij op een bepaald moment aan mij vroeg; 'is dat niet de vader van Batman?'
Als ik dat niet geweten had, had ik wel een lijntje gemist en waarschijnlijk vast nog wel andere dingen die voor minder diep gingen dan voor de kenners, maar ook opzichzelfstaand vind ik het echt een aanrader.

plukje001
Berichten: 178
Geregistreerd: 24-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 17:47

ik ben geen DC of Marvel fan en heb deze films dan ook niet gezien, maar de Joker is zeker los van al deze films te kijken.
Wat een enorm indrukwekkende film, deze acteur zet echt een geweldige rol neer.
Ik kan het iedereen aanraden om te gaan kijken.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Joker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 17:57

Ik ga hem woensdag kijken!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Joker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 18:23

Ah fijn om te lezen! Dan hoeven we dus niet eerst van alles te kijken om het verhaal te kunnen volgen :D

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Esmee_RS
Berichten: 4871
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Joker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 18:28

Ik ging er van tevoren heen met de overtuiging dat niemand Heath Ledger ooit zou kunnen overtreffen als Joker...

Geloof dat ik daarop terug kom, echt fantastisch gespeeld. Man, wat was dit goed! :wow:

Mlies
Berichten: 14145
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Joker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 18:32

Ik vond ‘m super! Wil ook nog wel een vervolg. :)

http://www.skyesearchdogs.nl
Reddingshonden, mantrailen, vlaktezoeken, detectie

The_Cat
Berichten: 7275
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-19 19:15

Cayenne schreef:
Kun je hem ook kijken wanneer je verder nooit de DC/Marvel films kijkt? Of snap je dan veel niet?
Wij willen ook graag heen, maar het is een beetje jammer wanneer je de helft niet begrijpt omdat je eerdere films niet hebt gezien :=


Volgens mij hoef je niet perse de andere films gezien te hebben. Zolang je maar weet dat Bruce Wayne Batman is, kan je het verhaal perfect volgen denk ik :)


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 20:52

Wat een film & wat speelt hij het onwijs goed. Om kriebels van te krijgen!

NienkeV1994
Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Joker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 20:56

Ik heb hem ook net gezien en inderdaad, je krijgt echt de kriebels van het acteerwerk, heel knap gedaan

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten

daffene
Berichten: 1994
Geregistreerd: 26-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 21:54

Ik moet nog wachten tot zaterdag -O- :')
Jullie reacties zijn wel veelbelovend O:)

Volg de avonturen van mijn floofs -> https://www.instagram.com/me.andmyfloofs/

Equisync
Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Joker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 22:34

Ik kom net van de bios *D
Hij is inderdaad erg gaaf! Heel overtuigend en vond 'm best spannend ook! Ze laten sommige dingen een beetje aan je eigen interpretatie over, dat vond ik ook wel cool.

Equisync. Sportmassage voor paarden. PB voor een afspraak of informatie.
Andor <3
You're perfectly perfect to me.


vladimir1979
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Joker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 23:43

Ben erg benieuwd, het lukt me helaas pas na de 16e om te gaan kijken, maar met alle trailers en de reviews die loskomen ben ik heel benieuwd... Zag op Instagram dat Gordon ( ja die) was weggelopen erbij omdat ie m te heftig vond (ivm met zijn psychische achtergrond wellicht begrijpelijk)...

NatasjavE
Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Joker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 04:37

Ik ben geen fan van de Marvel films maar deze staat op mijn kijklijst.
Ik geloof direct dat het een indrukwekkende film is.

En een 9 scoren op IMDb :wow:

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

daffene
Berichten: 1994
Geregistreerd: 26-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 19:25

Ik hem hem gezien en vond hem fantastisch!! Stiekem dacht ik af en toe dat Hans Teeuwen deze rol ook heel goed had kunnen spelen :')

Volg de avonturen van mijn floofs -> https://www.instagram.com/me.andmyfloofs/

The_Cat
Berichten: 7275
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 19:55

daffene schreef:
Ik hem hem gezien en vond hem fantastisch!! Stiekem dacht ik af en toe dat Hans Teeuwen deze rol ook heel goed had kunnen spelen :')


Toch een speciale kant van Hans Teeuwen dan haha :')


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

Esmee_RS
Berichten: 4871
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 01:59

daffene schreef:
Ik hem hem gezien en vond hem fantastisch!! Stiekem dacht ik af en toe dat Hans Teeuwen deze rol ook heel goed had kunnen spelen :')

HAHAHAHA ik ben dus niet de enige die dat had _O- _O-

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Re: Joker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 06:06

Afgelopen zondag gezien. Wat een prachtfilm. Ik ben een klein beetje thuis in DC en marvel films en heb Joker altijd een interessant karakter gevonden.

Maar man man man wat is Joaquin Phoenix een prachtacteur! Zo goed neergezet!

Insta: yl_aerial

Fnanne
Berichten: 14265
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Iesselmuud'n

Re: Joker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 06:09

Afgelopen week geweest.
Ik kan 'm enkel maar aanraden. Absolute topfilm! :j

"...Farewell my fallen idol and false friend, one by one I watched illusions shattered..."
Mijn Facebook met (p)aardige tekeningen en schilderijen; https://m.facebook.com/paardigekunst


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_98, Exorcizamus, pyrrhus, Selina en 6 bezoekers