overnachten in/ rond Maastricht

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ikkeniet
Berichten: 1257
Geregistreerd: 17-09-11
Woonplaats: gehucht in Noord Holland

overnachten in/ rond Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-19 20:32

Welk hotel zouden jullie ons aanbevelen voor een overnachting in/ rond Maastricht op 30 november.
We zijn een gezin met 2 kinderen van 10 en 11 jaar.
We doen op 30 november mee met de KLM Urban Trail, die dan's avonds wordt gelopen.
Verwachting is dat we rond 22.00uur klaar zijn met de wandeltocht en het hardlopen.
Graag de volgende ochtend wel een ontbijt.
En wat is leuk om te doen op de zondag voor een paar uur?

info@raswas.com voor het reinigen van je paardendekens.

Oordeel niet over mijn leven.
Want je hebt mijn rugzak niet gedragen.
-Rita Nievelstein-


SjonnieZ
Berichten: 2253
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 20:41

Hotel creusen (zwembad) en hotel krijtland in Epen. Beide een
Half uur rijden van Maastricht

Hotel in den hoof, eenvoudig maar netjes.
5-10 minuten van het centrum met de auto.
Hotel van der valk ongeveer even ver van het centrum.

Het heuvelland wandelen, mocht je daar nog zin in hebben
Maastricht zelf:
- stadswandeling
- grottenbezoek.
Laatst bijgewerkt door SjonnieZ op 29-09-19 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

esje01
Berichten: 4892
Geregistreerd: 09-10-06
Woonplaats: op een uniek plekje in Brabant

Re: overnachten in/ rond Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 20:42

Hotel krijtland is echt een aanrader

brudoe
Berichten: 966
Geregistreerd: 12-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: overnachten in/ rond Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 09:00

Hotel Creusen is heel goed. Verder kun je een dagje naar Valkenburg of misschien vinden de kinderen het natuurhistorisch museum in Maastricht leuk? Of de grotten? Maastricht is ook leuk om gewoon rond te wandelen, winkelen en ergens wat te eten.

Bruintje <3

eva1969
Berichten: 4025
Geregistreerd: 01-04-06

Re: overnachten in/ rond Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 09:06

Wij zijn destijds blijven overnachten in een hotel op de airport maastricht. Onze jongens vonden dat toen heel leuk omdat je de vliegtuigen ziet stijgen en landen.
Een uitstapje hebben wij toen gemaakt naar fort eben emael, supergaaf om te zien hoe men in de tweede wereldoorlog daar onder de grond heeft doorgebracht. Als je kids een beetje interesse in de tweede wereldoorlog hebben zeer te moeite waard! Ruim een kwartier rijden van Maastricht in België.

Insta: ArtbyEvaRoeters

Granoek
Blogger
Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Re: overnachten in/ rond Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 09:12

Hoe ver willen jullie rijden die dag?
Wij zitten niet heel ver van Maastricht

welshfan97
Berichten: 1989
Geregistreerd: 27-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 09:48

eva1969 schreef:
Wij zijn destijds blijven overnachten in een hotel op de airport maastricht. Onze jongens vonden dat toen heel leuk omdat je de vliegtuigen ziet stijgen en landen.
Een uitstapje hebben wij toen gemaakt naar fort eben emael, supergaaf om te zien hoe men in de tweede wereldoorlog daar onder de grond heeft doorgebracht. Als je kids een beetje interesse in de tweede wereldoorlog hebben zeer te moeite waard! Ruim een kwartier rijden van Maastricht in België.


Dit hotel bestaat volgens mij niet meer, in ieder geval het gebouw waar het in zat is afgebroken.

/3


eva1969
Berichten: 4025
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 09:58

welshfan97 schreef:
eva1969 schreef:
Wij zijn destijds blijven overnachten in een hotel op de airport maastricht. Onze jongens vonden dat toen heel leuk omdat je de vliegtuigen ziet stijgen en landen.
Een uitstapje hebben wij toen gemaakt naar fort eben emael, supergaaf om te zien hoe men in de tweede wereldoorlog daar onder de grond heeft doorgebracht. Als je kids een beetje interesse in de tweede wereldoorlog hebben zeer te moeite waard! Ruim een kwartier rijden van Maastricht in België.


Dit hotel bestaat volgens mij niet meer, in ieder geval het gebouw waar het in zat is afgebroken.

Oepsie, het is ook al even geleden. Zo te zien aan de website van het fort zijn zij ook die datum niet open. Aan mij heb je dus helemaal niks, sorry!

Heb je trouwens zelf al gekeken naar hotels? Volgens mij is er nog maar heel weinig beschikbaar op jullie datum.

Insta: ArtbyEvaRoeters

Granoek
Blogger
Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Re: overnachten in/ rond Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 10:17

Ik weet inderdaad ook dat hotels dichtbij vaak snel volzet zijn of hééél duur.
Met de botenbeurs in Düsseldorf komen mensen tot hier omdat alles volzet is en dat is bijna een uur rijden.
Vandaar de vraag hoe ver je wilt rijden, wij zitten op zo'n 35km van Maastricht maar het scheelt soms echt veel geld met zulke evenementen.

Chiave
Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: overnachten in/ rond Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 10:21

Wij hebben lekker geslapen in het NH-hotel Maastricht. Dat was ook goed te lopen, richting de stad en met uitzicht op de Maas. :)

M. 21-07-2017. <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk_H, Ashkerlon, Firegirl, haffjechip, Isab123, Jacquelinee_, Niika, perdjes, purny, Roosch, roosjenat, Sannek90, secricible, topsylover, xPabloBokt en 83 bezoekers