Top all inclusive ressort gezocht!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
HouVanUtopia
Berichten: 7173
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-19 20:45

duikpaardje schreef:
De Mitsis hotels op Kos, Kreta of Rhodos. Blue Domes en Rinela zijn erg mooi en topservice..


Dit ziet er idd mooi uit! Eten ook lekker en echt het all inclusief gevoel?


Nessie
Berichten: 8564
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 20:47

De Seychellen waaronder La Digue zijn wel echt prachtig <3 Ben daar naast o.a. Hawaii, de Bahamas en de Malediven geweest maar het springt er wel bovenuit :j Alleen de luxe all in resorts vind je daar niet echt.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

duikpaardje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 10:10

HouVanUtopia schreef:
duikpaardje schreef:
De Mitsis hotels op Kos, Kreta of Rhodos. Blue Domes en Rinela zijn erg mooi en topservice..


Dit ziet er idd mooi uit! Eten ook lekker en echt het all inclusief gevoel?


Wij komen al vele jaren bij de Mitsis hotels. Eten heel goed , veel keuze buffet waar ook ter plekke wordt gekookt en diverse a la carte restaurants. Fijne sfeer en je kan de drukte opzoeken maar ook de rust. Bij de meeste hotels een eigen strand met ook all inclusive bar/restaurant.

Tommy Magnum 22-5-1992 / 18-4-2019 forever in our ♡
Dexter18-4-2007
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !


sannedeedee1
Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 11:08

Doutz16 schreef:
Egypte is heerlijk. Nu al 4 keer geweest. De zee is echt prachtig en krijg je zeker geen genoeg van. Snorkelen/duiken/met dolfijnen zwemmen etc.

Nadeel vind ik het eten. Als je ook echt lekker wil eten moet je zeker niet naar een all incl. gaan in Egypte.


Dat is dus niet helemaal waar, wij zijn in Premier le Reve geweest en het eten was echt fantastisch. Zeker de a la carte restaurants, maar ook het buffet was 1 van de betere buffet restaurants waar wij geweest zijn.....
Al is dit hotel wel een stuk beter dan het gemiddelde hotel in Egypte, ook een stuk duurder :+

NatasjavE
Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 11:22

Ik weet niet wanneer je van plan bent om te gaan maar als het late voorjaar is dan heb ik een andere tip.

Namelijk Santorini Griekenland. Alleen dan niet all-inclusieve maar een mooi Hotel. Genoeg hotels daar met een infinity pool met uitzicht over de caldera.

Waarom niet al-inclusive? Ik denk dat je die op Santorini simpelweg niet hebt. (Ik zal zo eens kijken.)

Maar de uitzichten en zonderondergangen zijn er zo fenomenaal mooi. Ik vind het echt een huwelijksreis eiland.

Oh en waarom late voorjaar. Nog net voor het hoogseizoen uit. Omdat het midden in de zomer gewoon echt te druk is.

Edit: heb er wel een gevonden op Santorini maar dan in het dorpje Kamari.
Maar het mooiste is een hotel in Fira of Oia.

Edit2: nope zijn er meer.
https://www.zoover.nl/griekenland/cycla ... llas/hotel

Had ik niet gedacht..

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

Doutz16
Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 16:00

sannedeedee1 schreef:
Doutz16 schreef:
Egypte is heerlijk. Nu al 4 keer geweest. De zee is echt prachtig en krijg je zeker geen genoeg van. Snorkelen/duiken/met dolfijnen zwemmen etc.

Nadeel vind ik het eten. Als je ook echt lekker wil eten moet je zeker niet naar een all incl. gaan in Egypte.


Dat is dus niet helemaal waar, wij zijn in Premier le Reve geweest en het eten was echt fantastisch. Zeker de a la carte restaurants, maar ook het buffet was 1 van de betere buffet restaurants waar wij geweest zijn.....
Al is dit hotel wel een stuk beter dan het gemiddelde hotel in Egypte, ook een stuk duurder :+


Ik ben ook in meerdere dure resorts geweest in Egypte maar vond het eten niet denderend. Ook naar de a la carte restaurants geweest en dit was zeker beter dan het buffet maar niet geweldig. Naar Egypte ga ik dus sowieso niet voor het eten, maar daar heb ik me dan op ingesteld :)