Familieweekend

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lies_sparkle
Berichten: 6113
Geregistreerd: 19-06-11

Familieweekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-19 08:36

Hoi bokkers!

Vroeger gingen wij met onze familie altijd op familieweekend.
Helaas is dat er de afgelopen jaren niet van gekomen.
Mijn opa en oma worden er ook niet jonger op dus we zouden toch graag weer eens eentje organiseren!

Wij zijn met een hele grote club intussen!
+/- 18 mensen.
We willen graag in 1/2 huizen zitten.
Liever geen kampeerboerderijen.

Het mag in Nederland, Belgie en Duitsland zijn.
Ik heb al gezocht op airbnb en bij websites met vakantiehuisjes maar ik heb het helaas nog niet gevonden.
Data: weekend van 23 november, 30 november of 7 december.

Kennen jullie mensen of hebben jullie goede tips voor mij? :)

Merci!

Groetjes :D


Dee_Es
Berichten: 3662
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: Familieweekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 08:53

Heb je ook gekeken naar Landal Greenparks en RCN parken of alleen naar Center parks?

Zeker Landal heeft denk ik nog wel opties.

Blade B+13 [PR214,5] L1+12 [PR 216] L2 + 13 [PR 206] M1 + 19 [PR 220] M2 + 7 [PR 191]

lies_sparkle
Berichten: 6113
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-19 08:53

Dee_Es schreef:
Heb je ook gekeken naar Landal Greenparks en RCN parken of alleen naar Center parks?

Zeker Landal heeft denk ik nog wel opties.


Ik heb denk ik alle parken al wel gehad.
Bij Landal zit je al snel aan 2000 euro.
Dat vind ik gewoon te veel geld voor een weekendje weg :)

Maar mocht je een leuke tip hebben, laat het mij weten!

x_spekkie_x
Berichten: 4351
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 08:55

Je hebt verschillende sites voor groepshuizen. Bekende zijn groepen.nl en Belvilla :)

Voor groepen zijn de bedragen wel anders dan voor een vakantiehuisje. Zeker met 18 personen zit je denk ik al wel snel richting de 2000 euro. Zeker met verplichte kosten (energie, schoonmaak, bedlinnen).


lies_sparkle
Berichten: 6113
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-19 09:00

x_spekkie_x schreef:
Je hebt verschillende sites voor groepshuizen. Bekende zijn groepen.nl en Belvilla :)

Voor groepen zijn de bedragen wel anders dan voor een vakantiehuisje. Zeker met 18 personen zit je denk ik al wel snel richting de 2000 euro. Zeker met verplichte kosten (energie, schoonmaak, bedlinnen).


Ik snap wat je zegt, toch heb ik net via pb alweer een berichtje gekregen met huizen voor de helft van dat geld.
Het hoeft niet luxe te zijn maar gewoon een gezellig huis voor ons allemaal :)

Sizzle
Berichten: 35602
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 09:01

Wij doen dit ook ieder jaar met het dubbele aantal en daar moet 1-2 jaar in vooruit geboekt worden. Het zal niet meevallen dat op korte termijn te doen.
Kosten zijn bij ons zo‘n 50 euro pp en dat is al enorm weinig in vergelijking tot andere verblijvendus op 2000 zul je wel moeten rekenen met 20 mensen.
Goedkoper lukt enkel in slaapzalen.
Ik stuur je een pb met 2 locaties.

lies_sparkle
Berichten: 6113
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-19 09:02

Sizzle schreef:
Wij doen dit ook ieder jaar met het dubbele aantal en daar moet 1-2 jaar in vooruit geboekt worden. Het zal niet meevallen dat op korte termijn te doen.
Kosten zijn bij ons zo‘n 50 euro pp en dat is al enorm weinig in vergelijking tot andere verblijvendus op 2000 zul je wel moeten rekenen met 20 mensen.
Goedkoper lukt enkel in slaapzalen.
Ik stuur je een pb met 2 locaties.


Dankjewel!
Als het dit jaar niet lukt is dat niet erg hoor, dan gaan we volgend jaar.
Opa en oma zijn nu nog fit genoeg om zelf met de caravan naar Spanje te rijden maar je weet nooit hoe dat gaat. Ze zijn alweer 75 en 76 nu!

Annick75
Berichten: 1780
Geregistreerd: 16-09-09
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 09:04

Ik weet niet hoe goed of slecht ter been je grootouder zijn, maar je zou eens op de site van de blauwe gids kunnen kijken en dan zoeken op geschikt voor senioren. Ik denk echter dat je nergens heel veel goedkoper uit gaat zijn dan 2000 euro, aangezien ze bij zulke accommodatie uitgaan van een weekend van vrijdag t/m zondag. En dan in 2000 euro voor de groep zo'n 111 euro pp voor 2 nachten en dat is niet idioot duur. Goed, komen wrs nog wel schoonmaakkosten bij en wellicht nog wat toeristenbelasting, maar dan nog kan het echt veel duurder.

Ik zou sowieso niet boeken via de site, maar telefonisch contact opnemen, wie weet krijg je nog wat groepskorting als je persoonlijk contact opneemt.

'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan ~ Pippi Langkous

xSwanHeart
Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 09:08

Wij zijn afgelopen jaar naar Guesthouse Lazey in Voorthuizen geweest. Prima accommodatie met voor iedere kamer een eigen badkamer (vond ik zelf heel erg prettig!).
Volgens mij zijn er 9 kamers, waarvan 1 voor 4 personen (2 volwassenen, 2 kinderen). De rest is dacht ik tweepersoons. (Zou je even na kunnen vragen, de website is hierin niet heel duidelijk.)
https://guesthouselazey.nl/groepsaccommodatie/


lies_sparkle
Berichten: 6113
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-19 09:14

Annick75 schreef:
Ik weet niet hoe goed of slecht ter been je grootouder zijn, maar je zou eens op de site van de blauwe gids kunnen kijken en dan zoeken op geschikt voor senioren. Ik denk echter dat je nergens heel veel goedkoper uit gaat zijn dan 2000 euro, aangezien ze bij zulke accommodatie uitgaan van een weekend van vrijdag t/m zondag. En dan in 2000 euro voor de groep zo'n 111 euro pp voor 2 nachten en dat is niet idioot duur. Goed, komen wrs nog wel schoonmaakkosten bij en wellicht nog wat toeristenbelasting, maar dan nog kan het echt veel duurder.

Ik zou sowieso niet boeken via de site, maar telefonisch contact opnemen, wie weet krijg je nog wat groepskorting als je persoonlijk contact opneemt.


Ze zijn nu nog top fit. Wonen zelf ook in een huis met een trap :) En rijden zelf vrolijk rond in hun auto met caravan.

Dat is wel een goed idee ja, eventjes bellen!


xSwanHeart schreef:
Wij zijn afgelopen jaar naar Guesthouse Lazey in Voorthuizen geweest. Prima accommodatie met voor iedere kamer een eigen badkamer (vond ik zelf heel erg prettig!).
Volgens mij zijn er 9 kamers, waarvan 1 voor 4 personen (2 volwassenen, 2 kinderen). De rest is dacht ik tweepersoons. (Zou je even na kunnen vragen, de website is hierin niet heel duidelijk.)
https://guesthouselazey.nl/groepsaccommodatie/


Dankjewel!

x_spekkie_x
Berichten: 4351
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 09:25

liespower94 schreef:
x_spekkie_x schreef:
Je hebt verschillende sites voor groepshuizen. Bekende zijn groepen.nl en Belvilla :)

Voor groepen zijn de bedragen wel anders dan voor een vakantiehuisje. Zeker met 18 personen zit je denk ik al wel snel richting de 2000 euro. Zeker met verplichte kosten (energie, schoonmaak, bedlinnen).


Ik snap wat je zegt, toch heb ik net via pb alweer een berichtje gekregen met huizen voor de helft van dat geld.
Het hoeft niet luxe te zijn maar gewoon een gezellig huis voor ons allemaal :)

Oh wat fijn! Als je die hier in het topic (of via PB) wilt delen, erg fijn :)
Ik ben namelijk ook op zoek naar een groepsaccommodatie voor mijn familie (26 personen). Het lastige is dat we veel slaapkamers willen met eigen sanitair, dat maakt het al snel duur.

Sizzle schreef:
Wij doen dit ook ieder jaar met het dubbele aantal en daar moet 1-2 jaar in vooruit geboekt worden. Het zal niet meevallen dat op korte termijn te doen.
Kosten zijn bij ons zo‘n 50 euro pp en dat is al enorm weinig in vergelijking tot andere verblijvendus op 2000 zul je wel moeten rekenen met 20 mensen.
Goedkoper lukt enkel in slaapzalen.
Ik stuur je een pb met 2 locaties.

50 euro per persoon? Een groepsaccommodatie voor 36 personen voor 1800 euro? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Wij zijn in het verleden in Klijndijk (Rust en Ruimte Lodge) en Veulen (Het Veulen) geweest, prachtige accommodaties. Maar de extra kosten (elektra, gas, toeristenbelasting, milieuheffing, bedlinnen, schoonmaakkosten) komen al gauw op 500 euro boven de basishuur van zo'n 2000 euro. Dit is ongeveer 100 euro per persoon, wel voor een lang weekend.

Mocht iemand nog tips hebben, mijn PB-inbox staat open :)


lies_sparkle
Berichten: 6113
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-19 09:37

x_spekkie_x schreef:
liespower94 schreef:

Ik snap wat je zegt, toch heb ik net via pb alweer een berichtje gekregen met huizen voor de helft van dat geld.
Het hoeft niet luxe te zijn maar gewoon een gezellig huis voor ons allemaal :)

Oh wat fijn! Als je die hier in het topic (of via PB) wilt delen, erg fijn :)
Ik ben namelijk ook op zoek naar een groepsaccommodatie voor mijn familie (26 personen). Het lastige is dat we veel slaapkamers willen met eigen sanitair, dat maakt het al snel duur.





Ik heb je een pb gestuurd, het is wel voor minder mensen :)
& wij hoeven niet per se allemaal aparte kamers en eigen sanitair, vandaar dat wij hopelijk iets goedkoper uit kunnen komen haha

Moon10
Berichten: 370
Geregistreerd: 30-10-11

Re: Familieweekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 09:54


[o]

Sizzle
Berichten: 35602
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 09:56

X_xspekkie
Excuus, 75 euro p.p
De 50 was van onze vorige plek maar die was deels ‚gesponsord‘.
Ik weet niet precies wat het totaal is aangezien het kan dat de mensen die het organiseren het waarschijnlijk berekenen voor 1 of 2 nachten slapen. Ik blijf altijd maar 1 nacht.

hollie
Berichten: 910
Geregistreerd: 02-06-07
Woonplaats: winterswijk-miste

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 09:57

Kijk eens op buitenhof de Leistert in Roggel.

super mooie huizen, comfort en luxe en veel faciliteiten op het park

nontie
Berichten: 1468
Geregistreerd: 10-12-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 10:00

Wij zaten een keer met de hele familie in Wapse.
http://hoevetwed.nl/groepsaccommodatie- ... /tarieven/

Grote boerderij met enorme gezamenlijke woonkamer, genoeg slaapkamers op de begane vloer voor minder validen (weet niet hoe valide je opa en oma nog zijn en/of andere familieleden)
Grootste slaapkamer kon je met ik geloof 4/5 personen slapen, verder allemaal 2-persoons kamers.

Don't live the limited life, live the unlimited one.

lies_sparkle
Berichten: 6113
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-19 11:56

Moon10 schreef:



hollie schreef:
Kijk eens op buitenhof de Leistert in Roggel.

super mooie huizen, comfort en luxe en veel faciliteiten op het park


nontie schreef:
Wij zaten een keer met de hele familie in Wapse.
http://hoevetwed.nl/groepsaccommodatie- ... /tarieven/

Grote boerderij met enorme gezamenlijke woonkamer, genoeg slaapkamers op de begane vloer voor minder validen (weet niet hoe valide je opa en oma nog zijn en/of andere familieleden)
Grootste slaapkamer kon je met ik geloof 4/5 personen slapen, verder allemaal 2-persoons kamers.


Geweldig! Bedankt allemaal. Dit is al veel meer dan mij lukte om te vinden :)

Moska
Berichten: 3374
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Familieweekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 12:24

Wij zijn vorig weekend met een groep van 13 mensen bij vakantiepark Vlugtenburg geweest in ‘s Gravenzande. We hadden twee vakantiehuizen naast elkaar die onderling met elkaar verbonden waren. Prima accommodatie. Er waren nog slaapplekken over. Vorig jaar hadden we een vakantieboerderij in Dokkumer Niezijlen. Daar kon je wel met 30 man in. Was ook erg leuk.

Natuur*28-04-1995<>24-10-2021 Y;(
O’Laska *future is bright*

AmyII
Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 13:33

Je zou kunnen kijken op bungalowpark de bollert in Borculo https://www.debollert.nl/
Ik heb daar eens in een tweepersoonshuisje gezeten, destijds stonden er totaal zo’n 4 huizen op het perceel. Voldoende privacy en mooie omgeving.

Kosten kon ik zo gauw niks over vinden...

Edit: ze hebben twee bungalows die voor 10p zijn ingericht, bij het nalezen van mijn post zag ik dat ik dat niet echt helder verwoord had.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dollyspikkel, Emj_23, F_Orumster, Furst, Ineke2, janna, Jannie79, Patriesje, Roihi, SentiBot, sinnekinne en 69 bezoekers