Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
hagelslag
Berichten: 8931
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 12:55

pillow schreef:
hagelslag schreef:
Ik denk dat het eerst een standaard antwoord van hun is,
Maar ik kan er naast liggen natuurlijk

Liggen?

Normaal nederlands woord toch? Of ben ik te verduitst?


vikawiek
Berichten: 1443
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 12:55

het is er naast zitten

Cartoonist found dead, details are sketchy

Flower033
Berichten: 754
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Niet meer op bokt

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 13:26

Ik neem het niet voor hen op hoor, het zou netjes zijn als alle klanten, desnoods via de aanleveranciers zoals Welkoop en Divoza, persoonlijk geïnformeerd zouden zijn. Op hun website heb ik wel eea gevonden. Laatste bericht is inderdaad dat de verzekeraar zegt dat er geen aansprakelijkheid is (bericht van 19-09). Het hoofdkantoor van Welkoop is inmiddels geïnformeerd. Dan zou je wel verwachten dat die klanten binnen enkele dagen bericht krijgen van Welkoop. Ik kan me wel voorstellen dat de wasserij niet de gegevens heeft van de eigenaren van de dekens.
https://www.dekenwasserij.com/informatie-nav-brand/

Voornemen 2023: meer buiten, minder socials

candalisa
Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 13:47

Flower033 schreef:
Ik neem het niet voor hen op hoor, het zou netjes zijn als alle klanten, desnoods via de aanleveranciers zoals Welkoop en Divoza, persoonlijk geïnformeerd zouden zijn. Op hun website heb ik wel eea gevonden. Laatste bericht is inderdaad dat de verzekeraar zegt dat er geen aansprakelijkheid is (bericht van 19-09). Het hoofdkantoor van Welkoop is inmiddels geïnformeerd. Dan zou je wel verwachten dat die klanten binnen enkele dagen bericht krijgen van Welkoop. Ik kan me wel voorstellen dat de wasserij niet de gegevens heeft van de eigenaren van de dekens.
https://www.dekenwasserij.com/informatie-nav-brand/


Maar nergens lees je dat ze het vervelend vinden tegenover hun klanten en iets richting hun willen doen enkel dat ze niet aansprakelijk zijn dus dat iedereen dikke pech heeft ... op FB hebben ze zelfs alle berichtgeving over de brand verwijderd en worden meteen alle vragen verwijderd. Dat vind ik schandalig. Ik moet hard werken voor mijn geld en als ik een goede deken voor mijn paard heb gekocht om hem vervolgens voor de winter weer klaar te hebben en ze dan zo met je om gaan gaat mijn bloed van koken! Op FB komen dan berichtjes voorbij van kom mensen lever met je hele stal je deken in en grappige filmpjes worden er gedeeld terwijl dit voor de gedupeerde niet grappig is!

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

risseeuw01
Berichten: 6
Geregistreerd: 23-09-19

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 14:41

Ik heb vandaag gebeld mret de klsntenservice van Welkoop. Er is inderdaad een regeling met Bucas dekens. Als je kunt laten zien dat je een Bucas deken bent verloren (met aankoopbewijs of foto) dan mag een soortgelijke deken opniewe laten bestellen via je eigen Welkoop waar je de deken had ingeleverd. Voorwaarde is dat de tegoedbon van 65 euro weer terug ingeleverd wordt bij diezelfde winkel. Ik kreeg de manager die bijna een dagtaak heeft aan deze ellende zelf aan de telefoon. Als je geregistreerd bent bij Welkoop als gedupeerde dan mag je bellen. Ik neem aan dat iedereen dezelfde regeling krijgt aangeboden. Ik vindt het super van Welkoop Nederland. Hopenlijk hebben anderen die de dekens via een ander inleverpunt bij Balans terecht zijn gekomen een soortgelijke behandeling. Wie niet wasgt, wie niet wint.

MissStynk
Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 14:45

risseeuw01 schreef:
Ik heb vandaag gebeld mret de klsntenservice van Welkoop. Er is inderdaad een regeling met Bucas dekens. Als je kunt laten zien dat je een Bucas deken bent verloren (met aankoopbewijs of foto) dan mag een soortgelijke deken opniewe laten bestellen via je eigen Welkoop waar je de deken had ingeleverd. Voorwaarde is dat de tegoedbon van 65 euro weer terug ingeleverd wordt bij diezelfde winkel. Ik kreeg de manager die bijna een dagtaak heeft aan deze ellende zelf aan de telefoon. Als je geregistreerd bent bij Welkoop als gedupeerde dan mag je bellen. Ik neem aan dat iedereen dezelfde regeling krijgt aangeboden. Ik vindt het super van Welkoop Nederland. Hopenlijk hebben anderen die de dekens via een ander inleverpunt bij Balans terecht zijn gekomen een soortgelijke behandeling. Wie niet wasgt, wie niet wint.


Leuk maar de mensen met Rambo en Amigo dekens dan?

MissStynk
Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 14:46

Ik neem mijn woorden terug want heb net mail van Welkoop ontvangen.

risseeuw01
Berichten: 6
Geregistreerd: 23-09-19

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 14:53

Mooi dan hoop ik dat alle Welkoop gedupeerden nu goed geholpen worden. Voor de mensen die een ander inleverpunt hebben. Gebruik ons voorbeeld en misschien pakt het voor jullie ook nog goed uit.

meggiemeg
Berichten: 12184
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 15:03

MissStynk schreef:
risseeuw01 schreef:
Ik heb vandaag gebeld mret de klsntenservice van Welkoop. Er is inderdaad een regeling met Bucas dekens. Als je kunt laten zien dat je een Bucas deken bent verloren (met aankoopbewijs of foto) dan mag een soortgelijke deken opniewe laten bestellen via je eigen Welkoop waar je de deken had ingeleverd. Voorwaarde is dat de tegoedbon van 65 euro weer terug ingeleverd wordt bij diezelfde winkel. Ik kreeg de manager die bijna een dagtaak heeft aan deze ellende zelf aan de telefoon. Als je geregistreerd bent bij Welkoop als gedupeerde dan mag je bellen. Ik neem aan dat iedereen dezelfde regeling krijgt aangeboden. Ik vindt het super van Welkoop Nederland. Hopenlijk hebben anderen die de dekens via een ander inleverpunt bij Balans terecht zijn gekomen een soortgelijke behandeling. Wie niet wasgt, wie niet wint.


Leuk maar de mensen met Rambo en Amigo dekens dan?

Ik denk dat iedereen blij mag zijn met dit merk, dat het niet een ander merk is wat vele malen minder is.

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D
Berichten: 41323
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 15:08

Sowieso dat Bucas mee wil werken. Zij staan immers helemaaaaaal buiten deze brand.

shirleyp
Berichten: 2780
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-19 19:38

Dat is echt super van Bucas zeg! En fijn dat Welkoop het ook op probeert te lossen!

Ben ik hier de enige gedupeerde via Divoza? Was erg benieuwd naar het contact met de klantenservice bij andere gedupeerden...

Conarde E (Van Gogh x Narcos II) Dr: Z1+10 Spr: B+8 SGW: B+23

diankira
Berichten: 1
Geregistreerd: 18-08-11
Woonplaats: Nieuwleusen

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 12:11

Hier ook 2 gedupeerden!
Kregen eerst te horen dat we indd bij onze eigen verzekering aan moesten kloppen. De verzekering gaf aan dat we de Dier all-in (waar we ze gebracht hadden) aansprakelijk moesten stellen, maar dat deden we liever niet.. Na 1 mail terug te sturen, stelden ze voor om beide dekens te vergoeden! Super opgelost door de Dier all-in in Vollenhove. Konden doorgeven welke dekens het waren, en kregen ze gloed nieuw! Dit was binnen een paar dagen geregeld en we hebben ze al.

Succes allemaal. Hoop dat het opgelost wordt!

Pantykous
Berichten: 10476
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 14:55

Nou dat is echt top service! Dat zou ik ook liever hebben eigenlijk.

risseeuw01
Berichten: 6
Geregistreerd: 23-09-19

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 18:41

Ik heb gisteren ook mijn nieuwe deken mogen bestellen bij de Welkoop. Ik kan niet anders zeggen dan dit verdient een warme douche!! Voor welkoop nederland.

shirleyp
Berichten: 2780
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-19 19:00

Fijn!! Welkoop en Dier All-in Vollenhoven zijn toppers!!

Toch bijzonder dat zij het gewoon goed afhandelen en een groot bedrijf als Divoza zo matig... Te groot en succesvol? Tikkeltje arrogant, want de klanten blijven toch wel komen? Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij...

Conarde E (Van Gogh x Narcos II) Dr: Z1+10 Spr: B+8 SGW: B+23

risseeuw01
Berichten: 6
Geregistreerd: 23-09-19

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 19:08

Je zou met divoza kontakt op kunnen nemen en hen erop kunnen wijzen dat het ook op een nette wijze opgelost kan worden. Soms moet je voor jezelf opkomen.


shirleyp
Berichten: 2780
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-19 19:10

risseeuw01 schreef:
Je zou met divoza kontakt op kunnen nemen en hen erop kunnen wijzen dat het ook op een nette wijze opgelost kan worden. Soms moet je voor jezelf opkomen.


Misschien moet je even al mijn berichten lezen en dan vooral de printscreens van mijn laatste mail en reactie van Divoza. Denk dat ik mijn best wel heb gedaan om ze te wijzen op hun fouten...

Conarde E (Van Gogh x Narcos II) Dr: Z1+10 Spr: B+8 SGW: B+23

Pantykous
Berichten: 10476
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 15:39

Hoe is het hier? Iemand al z'n deken van de Welkoop ontvangen?

risseeuw01
Berichten: 6
Geregistreerd: 23-09-19

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 17:20

Nee, ik heb nog niks gehoord. Zou toch maar twee weken duren?

Pantykous
Berichten: 10476
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 20:22

Ik ga maandag maar weer eens bellen :j

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D
Berichten: 41323
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 21:12

Ik weet iig waar ik in de toekomst mijn dekens niet meer laat wassen :=.

Dee_Es
Berichten: 3662
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 21:25

_San87_ schreef:
Ik weet iig waar ik in de toekomst mijn dekens niet meer laat wassen :=.


Idd absoluut niet doen. Wij krijgen niet eens onze waskosten terug, laat staan onze dekens.

Blade B+13 [PR214,5] L1+12 [PR 216] L2 + 13 [PR 206] M1 + 19 [PR 220] M2 + 7 [PR 191]

yvonnnek
Berichten: 20
Geregistreerd: 06-07-15

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 21:33

Wij hebben vandaag kontact gehad met de welkoop. Het is de vraag of mijn deken terug komt. Dit ivm dat balans failliet is. Er is sprake van een door start en enkele dekens zijn door balans via dhl opgestuurd welke is de vraag.... Dit was het antwoord wat wij kregen van de welkhoop vandaag

candalisa
Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 22:27

Failliet? Ze nemen nog steeds alles aan? Zijn die mensen straks ook allemaal de dupe!
Stelletje schoften zijn het

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D
Berichten: 41323
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 06:58

Dee_Es schreef:
_San87_ schreef:
Ik weet iig waar ik in de toekomst mijn dekens niet meer laat wassen :=.


Idd absoluut niet doen. Wij krijgen niet eens onze waskosten terug, laat staan onze dekens.

Ja schandalig :\. Die brand kunnen ze niks aan doen, maar compenseer dan minimaal de mensen die ook gedupeerd zijn.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers