USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 13:24

Wauw prachtig die foto’s van Alaska <3.

Wij hebben voor New York bijna alles al geregeld. Morgen de fietsen vast reserveren en dan nog heel veel geduld hebben :+


Nimber
Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 07:13

Wauw wat een gave fotos zeg!!!

Hebben jullie tips? Ik land 23.55 op tampa in december. Ik wil een hotel op de luchthaven boeken. De volgende dag worden we opgehaald door mijn oude instructeur maar die moet s morgens eerst de paarden doen. Niet erg want zo hebben wij de ochtend/ deel middag om tampa te bezoeken. We hebben geen huurauto dus ik vrees wel aan Uber vast te zitten.
Wat zijn de must see in die korte tijd? Afgelopen juni heb ik tampa overgeslagen.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 07:48

Tampa Zoo? Busch Gardens?

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 07:49

Wij zijn er naar een aquarium geweest. Was best tof
[ img ]

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 10:16

Keet schreef:
Vliegtuig huren en een usa topic boktmeeting in usa dan maar?

Ik ben voor!

Yasmine schreef:
Dat begrijp ik helemaal hoor, Victory Boy. Het is echt een grote stap. Jouw vriend is Amerikaans, toch? Kan hij aarden in NL? Wij zijn naar Australië verhuisd en ik heb nu pas na een jaar echt het gevoel dat we hier wat gesettled zijn en het beginnen kennen. Ook al heb je je partner, het is niet te onderschatten wat voor impact het heeft om zo uit je sociale leven en uit je comfort zone gerukt te worden.

Ja, klopt. Hij vindt het hier geweldig en hoeft niet zo nodig terug. Hij woont nu ook al 8 jaar bij mij. Het is bij mij misschien ook meer het idee dat het kan, naar Amerika emigreren, dan dat ik echt weg wil uit Nederland. Eigenlijk wil ik mijn huis en land gewoon oppakken en ergens met beter, stabieler weer (en waar ze Engels spreken) neerzetten, haha. En met goede, betaalbare zorg.

Australië lijkt mij ook geweldig, maar te ver en voor ons weer moeilijker om er in te komen.

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem


Fitzroy
Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 10:43


Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2394
Geregistreerd: 07-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 11:01

Mag ik mij hier ook melden? Ik vertrek dinsdags voor bijna 3 maanden. 22 december vlieg ik terug. Ik zit in Georgia! Ik voor een heerlijke lange vakantie op bezoek bij een vriendin zal ook bij hun in huis zitten! Zal daar ook een aantal wedstrijden starten, maar zo gaaaaaf *\%/*

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.
Spoiler:
nieuwsgierige, kijk maar eens in mijn profiel

Nimber
Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 07:18

Billy leuk!!! Ik zit bij mijn oude trainer. Als t goed is gaan we ook op concours!

Fitz thanks!

Bush gardens te doen voor een uurtje?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Katja
Blogger
Berichten: 42171
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 08:15

Bush Gardens lijkt me heel zonde voor een uurtje. De entree is behoorlijk aan de prijs.

Ik zou denk ik naar International plaza & Bay Street gaan. Dat is een enorm winkelgebied en die zit in dezelfde hoek als het vliegveld.
https://www.shopinternationalplaza.com/ ... mpaign=GMB

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 10:34

billy3105 schreef:
Mag ik mij hier ook melden? Ik vertrek dinsdags voor bijna 3 maanden. 22 december vlieg ik terug. Ik zit in Georgia! Ik voor een heerlijke lange vakantie op bezoek bij een vriendin zal ook bij hun in huis zitten! Zal daar ook een aantal wedstrijden starten, maar zo gaaaaaf *\%/*

Wat leuk! Waar in Georgia? Ik was het meest gecharmeerd van de noordelijke regio (dus minstens 1,5 uur rijden van dat vreselijke Atlanta vandaan) Smokie Mountains zijn geweldig in de herfst en je gaat halloween meemaken!!!

billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2394
Geregistreerd: 07-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 13:45

elnienjo schreef:
billy3105 schreef:
Mag ik mij hier ook melden? Ik vertrek dinsdags voor bijna 3 maanden. 22 december vlieg ik terug. Ik zit in Georgia! Ik voor een heerlijke lange vakantie op bezoek bij een vriendin zal ook bij hun in huis zitten! Zal daar ook een aantal wedstrijden starten, maar zo gaaaaaf *\%/*

Wat leuk! Waar in Georgia? Ik was het meest gecharmeerd van de noordelijke regio (dus minstens 1,5 uur rijden van dat vreselijke Atlanta vandaan) Smokie Mountains zijn geweldig in de herfst en je gaat halloween meemaken!!!

Ja dat lijkt mij zo raar haha,


Ik zit een uur/1,5 van atlanta af. Maar dan naar rechts/ beetje beneden dus oost zuid Eerste wedstrijd staat in New Jersey dacht ik

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.
Spoiler:
nieuwsgierige, kijk maar eens in mijn profiel

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 16:03

billy3105 schreef:
Ja dat lijkt mij zo raar haha,


Ik zit een uur/1,5 van atlanta af. Maar dan naar rechts/ beetje beneden dus oost zuid Eerste wedstrijd staat in New Jersey dacht ik

Ik was in 2017 bij vrienden in Tennessee uitgenodigd voor Halloween en zij is echt The Queen of Halloween qua decoratie van huis en tuin. Was geweldig!
Heb toen ook een roadtrip ervan gemaakt en door Georgia, Florida, North/South Carolina getrokken.
Maar Halloween is gaaf. Vooral hetgeen wat er aan vooraf gaat. Ook de farmersmarkets, corn mazes en spookhuizen. En op Halloween avond als heksen verkleed op de porch terwijl buurtkinderen snoep komen halen. Het was echt net zoals we gewend zijn uit Amerikaanse films. <3

Askim
Berichten: 6938
Geregistreerd: 03-01-05
Woonplaats: Maarn (utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 15:44

Wauw die foto's van Alaska <3 staat ook wel een beetje op mijn lijstje..

Wij hebben de reis van volgend jaar Juli gepland. We gaan de deep south doen. Mijn vader wilde deze reis graag doen. Groot Elvis fan. (Mijn broer heette ook Elvis) omdat mijn vader niet meer leeft gaan wij met ze zessen (ons gezin) en mijn moeder en zusje.
We zijn al druk aan het sparen en de route heb ik al gemaakt.

19 MAART 2012 ONZE WONDERKINDJES GEBOREN JESSIE DENNIS ELVIS LINDSEY AYISHA DEBBIE

Knappe sportfjord BO L1+10 vier wedstrijden L2+11 Vijf wedstrijd M1+10 M2+10 Z1+4

purny
Berichten: 27386
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 15:03

Ik ben weer terug. Heb 130 km gelopen en 6534 kcal verbrand. Niet slecht toch?

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 15:16

purny schreef:
Ik ben weer terug. Heb 130 km gelopen en 6534 kcal verbrand. Niet slecht toch?


Niet slecht, maar weet je het zeker? Doe je jezelf niet tekort?

Als ik 5 km/uur loop verbrand ik volgens deze site https://www.caloriecalculator.nl/calorieen-wandelen/ 500 calorien. Dan zou ik bij 130 kilometer uitkomen op (26x500=) 13.000 calorien. Als ik 3 kilometer per uur zou lopen is dat nog steeds (43x275=)11.000/12.000 calorien Nou ben ik wel een stuk zwaarder/groter/ouder dan jij (gok ik) maar 6534 lijkt me heel/te weinig bij zoveel uur lopen?

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 15:27

Cowboy55 schreef:
purny schreef:
Ik ben weer terug. Heb 130 km gelopen en 6534 kcal verbrand. Niet slecht toch?


Niet slecht, maar weet je het zeker? Doe je jezelf niet tekort?

Als ik 5 km/uur loop verbrand ik volgens deze site https://www.caloriecalculator.nl/calorieen-wandelen/ 500 calorien. Dan zou ik bij 130 kilometer uitkomen op (26x500=) 13.000 calorien. Als ik 3 kilometer per uur zou lopen is dat nog steeds (43x275=)11.000/12.000 calorien Nou ben ik wel een stuk zwaarder/groter/ouder dan jij (gok ik) maar 6534 lijkt me heel/te weinig bij zoveel uur lopen?

Op die site verbruik ik het dubbele van wat mijn runkeeperapp aangeeft.

Nadir
Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-19 16:00

Dat soort berekeningen zijn meestal niet zo betrouwbaar. Je hebt iig lekker gewandeld. Was het een leuke vakantie?

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 16:14

purny schreef:
Ik ben weer terug. Heb 130 km gelopen en 6534 kcal verbrand. Niet slecht toch?

Goed bezig!

Ben heel benieuwd naar foto’s, als je die wilt delen natuurlijk :D

purny
Berichten: 27386
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 16:48

Dit zijn de gegevens die ik van m'n telefoon heb overgenomen in 10 dagen..

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

purny
Berichten: 27386
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 16:57

Nadir schreef:
Dat soort berekeningen zijn meestal niet zo betrouwbaar. Je hebt iig lekker gewandeld. Was het een leuke vakantie?

Het was heel leuk. Lekker weer, wel iets te warm, heerlijk gegeten en veel gezien. En de stad was superveveiligd vanwege de klimaattop

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Nadir
Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-19 17:22

Klinkt goed allemaal! Hoe warm was het?

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 17:26

Bij de LGCT op Governors island stond dat het er 26 graden was. Zag er in elk geval lekker aangenaam uit (op tv)

purny
Berichten: 27386
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 17:29

Nadir schreef:
Klinkt goed allemaal! Hoe warm was het?

Volgens mij tussen de 25 en 30 graden.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Nadir
Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-19 17:52

Oh heerlijk zeg!

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 09:38

Gister een vlotte reis gehad :) alles verliep vloeiend. Immigratie ging snel. Koffer was er direct en taxibusje stond ook al klaar.
Het is lekker warm in Florida :+
Met een uber naar de Walmart geweest. Had een boodschappenlijstje :) dus met volle tassen weer terug :)
En nu veel te vroeg wakker :+

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BETUWE, Dallista, eva1969, noviceh en 75 bezoekers