Einde leenstelsel?!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

_lautje_
Berichten: 9215
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 16:33

Oud pretstudent archeoloog kunsthistoricus meldt zich :+

Mooie grap dat ik vast veel verdien. Ik verdien minder dan een mbo’er mocht ik daarin gaan werken.
Is mijn studie daarom nutteloos of een verspilling? Nee! Want kennis us nooit nutteloos.

Hier nu 2 kleine kinderen en wij hebben het geluk dat ze niet zullen hoeven lenen en wij kunnen betalen. Dat doen we ook met liefde. Maar dat is echt heel veel geluk hebben.


Sizzle
Berichten: 35603
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Einde leenstelsel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 16:57

LienC, 15000 klinkt veel maar dat is zo weg in een studie hoor, zeker als het kind uit huis moet daarvoor kun je daarmee net 4 jaar de huur betalen in de grote steden.

LienC
Berichten: 981
Geregistreerd: 25-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 17:16

Sizzle schreef:
LienC, 15000 klinkt veel maar dat is zo weg in een studie hoor, zeker als het kind uit huis moet daarvoor kun je daarmee net 4 jaar de huur betalen in de grote steden.


Ja, dat is zeker zo, maar wel mooi op opzij te hebben staan. Je weet natuurlijk nooit hoe je over 15 of 20 jaar verdiend, maar ik ga er vanuit dat het niet minder word dus dan is er ook nog genoeg ruimte om wat extra te helpen. En ons kind hoeft niet uit huis als hij wil studeren, want alle praktijkopleidingen, hogescholen en universiteiten zitten op nog geen 20 minuten met het OV.

Er kan de komende jaren natuurlijk nog zoveel veranderen, maar dat zien we tegen die tijd wel. Eerst de peuterspeelzaal :')


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers