[HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 16:18

Ik vind dat er tegenwoordig wel een stuk meer wedstrijden op zand zijn dan voorheen. Ik start voor de zekerheid altijd op zand i.v.m. geen hoefijzers en gladheid. Bij Hulten kwam ik eerst ook regelmatig, was een ideale locatie. Jammer dat er idd geen wedstrijden meer worden gehouden.

Toch een winstpuntje rijker Yentaah! Ik had dat ook de eerste keer met twee jury's, reed de tweede proef een stuk beter maar dacht de jury anders over. Afgelopen keer had ik met twee jury's bijna hetzelfde en klopte wel met mijn gevoel. Alleen als ik het per onderdeel bekeek klopten veel cijfers weer niet met mijn gevoel, sommige te hoog en anderen te laag. Het blijft toch een jurysport.

Gefeliciteerd met je winstpunt Shari_Becker! Hoe lag de bak er uiteindelijk bij? Geen plassen?



Shari_B
Berichten: 806
Geregistreerd: 18-12-10

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 16:24

Nee gelukkig geen plassen! Wedstrijdbak was echt een super bodem, losrijden helaas op een hele zware bodem.

Zat 25 minuten tussen beide proeven dus ben toen maar op de parkeerplaats gaan stappen en 5 minuten voor mijn 2de proef weer even in de losrijring opgepakt, vond hem gewoon te zwaar om er langer in te rijden.

Dame de Florencio 14-06-2008 ( v. Florencio): Z1+9
Radetski 07-06-2021 ( v. Glamourdale x Florencio)
Sadira 10-06-2022 ( v. Kjento x Florencio )

Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 16:31

Shari_Becker schreef:
Nee gelukkig geen plassen! Wedstrijdbak was echt een super bodem, losrijden helaas op een hele zware bodem.

Zat 25 minuten tussen beide proeven dus ben toen maar op de parkeerplaats gaan stappen en 5 minuten voor mijn 2de proef weer even in de losrijring opgepakt, vond hem gewoon te zwaar om er langer in te rijden.


Dat was dan weer een gelukje, maar dan wel weer jammer van de losrijbak. Soow 25 minuten tussen beide proeven... dan kun je idd beter even wat rustig aan doen, anders is je paard al op tegen dat de tweede proef begint. Waar was je gestart? Ik ben een beetje aan het oriënteren op wedstrijden waarvoor ik me misschien wil inschrijven, alleen ben al jaren niet gestart en nog geen idee wat fijne locaties zijn. Ben wel een beetje bang voor zware bodems :+


Shari_B
Berichten: 806
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 16:43

Lottekuhh_x schreef:
Shari_Becker schreef:
Nee gelukkig geen plassen! Wedstrijdbak was echt een super bodem, losrijden helaas op een hele zware bodem.

Zat 25 minuten tussen beide proeven dus ben toen maar op de parkeerplaats gaan stappen en 5 minuten voor mijn 2de proef weer even in de losrijring opgepakt, vond hem gewoon te zwaar om er langer in te rijden.


Dat was dan weer een gelukje, maar dan wel weer jammer van de losrijbak. Soow 25 minuten tussen beide proeven... dan kun je idd beter even wat rustig aan doen, anders is je paard al op tegen dat de tweede proef begint. Waar was je gestart? Ik ben een beetje aan het oriënteren op wedstrijden waarvoor ik me misschien wil inschrijven, alleen ben al jaren niet gestart en nog geen idee wat fijne locaties zijn. Ben wel een beetje bang voor zware bodems :+


Ik was nu in Breda bij ruitersportcentrum Breda gestart, maar die kan ik kwa losrijbodem niet aanbevelen.

Bavel bij de roosberg is fijn te rijden, ook altijd op zand en zowel binnen als buiten prima.

Udenhout is super fijne bodem maar alleen indoor.

Thielen in Tilburg is outdoor op gras, indoor is het een wat zware bak maar vind hem nog te doen.

Loon op zand bij duiksehoef is outdoor op gras vond dat ook altijd wel prima, indoor is de bak zelf prima maar moet je buiten losrijden op zand dus moet je maar geluk hebben met het weer.

Waalwijk is nog een vereniging waar het outdoor op gras ook nog prima banen zijn, en volgensmij doen die ook indoor.

Dongen heeft een nieuwe bak aangelegd dus is ook op zand, behalve als ze enorm grote wedstrijd hebben dan is een deel op gras maar dat staat er dan bij. Wel ook alleen outdoor.

En bij moleneind in Tilburg kun je ook wel fijn indoor starten, bij moergestel hebben ze een fijne outdoorbak.

Kegelaer in Kaatsheuvel is outdoor ook nog wel prima maar wel op gras.

En ik vergeet er vast nog een aantal maar deze heb ik afgelopen 1,5 jaar gestart hahaha

Dame de Florencio 14-06-2008 ( v. Florencio): Z1+9
Radetski 07-06-2021 ( v. Glamourdale x Florencio)
Sadira 10-06-2022 ( v. Kjento x Florencio )

Fleury
Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 22:26

Gefeliciteerd met je winstpunten Imaginaerum!

Verruimen op de lange zijde vind ik zelf wel fijner maar je kunt zo goed zien als je paard scheef loopt! (maar ook beter corrigeren)

Shari_Beckers: Veel plezier met het trainen naar de L1 met je nieuw te rijden paardje!

Lottekuhh_x: Gefeliciteerd met je puntjes! Ik vind de L2 qua oefeningen ook niet zoveel moeilijker maar je paard moet wel veel meer onder controle/op het achterbeen zijn voor de snelle oefeningen achter elkaar en als iets dan fout gaat dan gaan ook heel veel dingen ineens verkeerd :D

Mijn verzorgpony heeft geen ijzers maar eigenlijk zijn bijna alle wedstrijden die ik rij wel op zand en als het op gras was dan heb ik het nog niet meegemaakt dat het zo zompig was dat ze er last van had.

3 mensen tussen je proeven in vind ik ook wel een beetje veel. Ik heb het ook een keer gehad, toen ben ik gewoon nog even naar de wc gegaan en 5 min van te voren weer opgepakt. Ik heb nu wel vaak dat je vanuit ring 1 zo door gaat naar ring 2. Dat vind ik eigenlijk net te vlug, kun je ook niet meer even wat veranderen of net wat meer aan je been zetten.

Gefeliciteerd met je puntje Yentaah! Ik vind het ook nog een moeilijk iets dat jury's zo verschillend soepel/streng kunnen jureren. Voor jezelf maar je leerpunten eruit trekken.

Ik ben dit weekend weer op pad geweest inclusief rit van 16 km heen op zaterdag en terug op zondag. Het was ons L2 debuut! Zaterdag onstuimig weer, Vera was wat schrikkerig en gespannen en in de rechterhoek van de 2e ring waren ze (verscholen achter de bosjes) het gras aan het snoeien! En dat was gewoon op het terrein zelf van de manege. Ik ben niet zo van het zeuren maar hiervan dacht ik van; kan dat niet 2 uurtjes later? Vera vond dat best eng en reageerde er dan met spanning op waardoor de stelling en buiging niet zo mooi zijn en er gingen in beide proeven ook dingen echt fout.
We hadden 176 in de eerste proef en 172,5 in de 2e proef. Voor mijn gevoel heel erg terecht en ik was eigenlijk heel blij hiermee juist omdat ik voelde dat er echt nog veel verbeteringen mogelijk waren en dat ik daarmee echt wel bij de 180 punten kon gaan komen.
In de avond mijn proeven terug gekeken en aan een vriendin laten zien en die heeft ook wat tips gegeven en ik had een paar dingen voorgenomen om te proberen te verbeteren op zondag want dan gingen we dezelfde proeven rijden.
Deze proeven gingen echt een stuk beter! Veel minder spanning (geen grasmaaiers ;) ) en geen (echte) fouten. Bij ring 1 zat een jury die best soepel is dus toen ik daar mijn proef gereden had zonder grote fouten hoopte ik wel dat een winstpuntje erin zou zitten! Dat winstpuntje zat er zeker in, sterker nog, we kregen 205 punten! Nogal soepel en ik kan het niet geheel serieus nemen maar hij zette mij ook op plaats 1 van de 11 deelnemers! En soepele jury of niet, daar ben ik toch wel echt trots op! Bij ring 2 (andere jury) werden we uiteindelijk nog 4e met 195 punten! Dus zomaar hup 4 winstpunten!
Toen ik begon met het rijden van officiële wedstrijden met Vera had ik NOOIT maar dan ook NOOIT gedacht ooit L2 met haar te kunnen rijden, sterker nog, 3,5 week geleden waren we nog L1+1 en dacht ik daar nooit aan. En nu gewoon L2+4, ik ben zo enorm trots op mijn lieve verzorgpony!

<3
[ img ]

Maar ik ga jullie dus verlaten, maar zal jullie ook in het volgende topic wel tegenkomen!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

M_arjolein
Berichten: 1400
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 06:03

Wat een super prestatie weer Fleury! Heel veel succes in het L2.

En gefeliciteerd met je punt Shari!

Sakura789
Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 07:23

Wat een mooie punten! Succes in de L2 en hopelijk tot snel in dat topic :D

25 minuten tussen twee proeven is wel veel. Ik heb het ooit gehad dat een jury niet kwam opdagen, er iemand anders kwam en ondertussen een uur verder was. Moest als tweede start, dus zat er net op.

Hier gaat het langzaamaan weer de betere kant op. Ik heb in het rijden wel echt een dipje gehad, maar nu gaat ze weer ontspannen op vier benen en twee teugels door de baan. Merk sowieso dat de verhaarperiode altijd wel wat extra energie kost. Hopelijk kan ik eind september nog een outdoor starten. Dan begint het indoorseizoen weer... Of weer, ik ben nog nooit indoor gestart met haar.

Imaginaerum
Berichten: 3638
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 08:44

Gefeliciteerd Fleury, leuk geschreven en wat knap gedaan van jullie! <3

Gefeliciteerd met de winstpunt met je eigen paard, Shari_Becker!

Yentaah, knap gedaan! De eerste winstpunt is binnen. :D

Ik start ook zonder ijzers en bij voorkeur alleen op zand. Gelukkig zijn er een paar locaties waar we op zand kunnen starten hier in het noorden.
Deze maand start ik wel twee keer op gras maar dat is omdat de wedstrijd naast de boerderij is waar mijn paard staat, dus die kans laat ik niet schieten. :P Ik was eerst bang voor de staat van de bodem omdat er heel veel regen werd voorspeld en ik niet ga starten als ik het glad vind, maar de weersvoorspellingen zijn inmiddels gelukkig een stuk gunstiger, dus ik verwacht dat we gewoon blootvoets op het gras gaan starten.

Genève Garienke P. (Ustinov x Upgrade x Burggraaf) B + 13 | L1 + 10 | L2 + 12 | M1 + 11 | M2 + 10 | Drachtig van Glamourdale
Rio de Janeiro (Desperado x Ustinov x Upgrade) | Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

Yentaah
Berichten: 1136
Geregistreerd: 03-03-16

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 15:28

Iedereen bedankt! :)
Ik start altijd op zand en zou ook niet anders willen, indoor en outdoor wedstrijden.

Bedankt Lottekuh! In welke omgeving zoek je locaties?
Wauw Fleury, wat een prestatie weer. Succes verder met je wedstrijden!
Sakura, fijn dat het weer de goede kant op gaat. Vind je outdoor starten fijner?

Dakota F12+1 / L1+4

Shari_B
Berichten: 806
Geregistreerd: 18-12-10

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 15:39

Mooie punten Fleury! Netjes zeker voor een debuut, dan wel fijn dat je toch 2 dagen achter elkaar kunt starten

Dame de Florencio 14-06-2008 ( v. Florencio): Z1+9
Radetski 07-06-2021 ( v. Glamourdale x Florencio)
Sadira 10-06-2022 ( v. Kjento x Florencio )

Sakura789
Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 15:40

Nou het is meer per toeval dat ik nooit binnen ben gestart, vorig jaar had ze een blessure rond deze tijd en heb ik rustig de tijd genomen om weer op te bouwen en pas in het voorjaar weer gestart. Ik heb ook geen idee hoe ze binnen is eigenlijk.

Meestal koppel ik outdoor aan mooi weer :D Wellicht dat ik daarom meer van outdoor hou. M'n juf is al een tijdje aan het hameren dat ik me tijdig moet inschrijven voor de indoor in de 20*80 baan, zodat je kunt inrijden in de wedstrijdbaan.

Loes1996
Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 22:11

Wauw wat een punten komen weer voorbij!


Hier zaterdag weer starten. Vandaag even onze routine doorbroken met een sprongetje. Ze liep daarna meteen een stuk ruimer en was losser in der lijf, toch fijn hoe dat springen kan werken :j [ img ]
[ img ]

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).


Letizia
Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 15:24

Jeetje, wat een mooie punten komen er weer voorbij! Super!! :D

Vandaag weer voor het eerst les gehad! Wat is paardrijden toch moeilijk :')
https://www.instagram.com/p/B2Ow5ylIGyL ... 298rve6503 voor wie het leuk vind om ons bezig te zien :)
Na m'n les nog even kort het paard van m'n schoonzus/instructrice gereden, deze loopt Z2, dus heel leuk om even te doen (en om eens een geplande wissel te rijden :') )
Morgen komt hulsebos voor, hopelijk, een nieuw zadel :D die van schoonzus moet opgevuld worden en zij kan zelf niet, dus doen wij het er bij, maar dan is het wel fijn om er even 'n keer op te hebben gezeten :+

Vrees dat ik donderdag niet kan starten (sta op de reservelijst) dus dan starten we pas weer ergens in oktober :)

Danique07
Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 17:56

Ik heb zaterdag ons L2 debuut, en voor de 18e op de wachtlijst voor de L2. Als het niet wat is dan kan ik vanwege het flexibel starten evt nog L1 blijven maar we hopen natuurlijk een klein puntje binnen te slepen...
Ik zou het laten weten of ik dit topic moet verlaten...

Paragon’s Diable, ♥♥♥ B+10 L1+12 L2+12 M1+2
The Little White Guy, ♥♥♥ Eindstand L1+2
        Pieter, ♥♥♥ Eindstand: L1+4
        Luna, ♥♥♥ Eindstand: M1+8!

GHP_Anne
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-09-19
Woonplaats: Zelhem

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 13:18

Hoi allemaal!
Ik ben helemaal nieuw hier op Bokt, maar heb voor allerlei vragen wel altijd de fora doorgespit... dus vandaar toch maar ingeschreven haha

Ik ga 6 oktober voor het eerst starten, op onze eigen onderlinge wedstrijd :)
Nou regelt mijn moeder de inschrijvingen en is het geen officiële KNHS-wedstrijd, het is toch een debuut...
Ik heb net een nieuw paard, ze heeft al wat meer gelopen dan L maar ze heeft nog een veulen aan de voet (nog 1 week, dan gaat het veulen eraf en komt mama bij mij! Yay!) dus we willen het rustig aan oppakken.

Nu ben ik zelf mega aan het twijfelen of ik L1 of L2 zal starten... een L1 proef is natuurlijk een stuk rustiger en zorgt misschien ook wel voor minder stress. Ik vind alleen de L2 proef leuker om te rijden!

Hebben jullie tips?

En succes allemaal met jullie komende wedstrijden!

You can't be afraid of the power of your horse, you need to use it!


GHP_Anne
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-09-19
Woonplaats: Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 15:59

Letizia schreef:
Kan je geen 2 proefjes starten? En dan 1x L1 en 1x L2 en wat is je eigen ervaring? :)

helaas kunnen we door de flinke groei op de vereniging en de dagplanning (s ochtends dressuur, s middags springen) maar 1 proefje pp rijden :(

Ik heb zelf bij de pony's (2014) de punten voor het M2 bij elkaar gesprokkeld, en daarna met een jong paard aan de slag gegaan tot aan de punten voor het M1. Daarna helaas verkocht. Met dit paard ben ik pas sinds juni een combi en we hebben minder gedaan samen dan ik zou willen ivm de hitte... maar goed, we kunnen nu langzaam opbouwen! *\o/*
Omdat ze nu dus een veulen aan de voet heeft en best last heeft gehad van de warme vind ik het niet vriendelijk om haar teveel te belasten... maar een beetje uitdaging is ook leuk. Dus vandaar mijn twijfel.

You can't be afraid of the power of your horse, you need to use it!


Shari_B
Berichten: 806
Geregistreerd: 18-12-10

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 19:42

Zo heel veel zwaarder vind ik een L2 proef eerlijk gezegd niet, dus als je die leuker vind zou ik die gewoon lekker rijden!

Dame de Florencio 14-06-2008 ( v. Florencio): Z1+9
Radetski 07-06-2021 ( v. Glamourdale x Florencio)
Sadira 10-06-2022 ( v. Kjento x Florencio )

Brittjuh97
Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 20:25

wat een mooie punten komen er langs! gefeliciteerd!
Ik heb maandag een heerlijke les gehad.!
Wedstrijd nog niet in gepland ivm school :)

Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 20:55

Shari_Becker schreef:
Ik was nu in Breda bij ruitersportcentrum Breda gestart, maar die kan ik kwa losrijbodem niet aanbevelen.

Bavel bij de roosberg is fijn te rijden, ook altijd op zand en zowel binnen als buiten prima.

Udenhout is super fijne bodem maar alleen indoor.

Thielen in Tilburg is outdoor op gras, indoor is het een wat zware bak maar vind hem nog te doen.

Loon op zand bij duiksehoef is outdoor op gras vond dat ook altijd wel prima, indoor is de bak zelf prima maar moet je buiten losrijden op zand dus moet je maar geluk hebben met het weer.

Waalwijk is nog een vereniging waar het outdoor op gras ook nog prima banen zijn, en volgensmij doen die ook indoor.

Dongen heeft een nieuwe bak aangelegd dus is ook op zand, behalve als ze enorm grote wedstrijd hebben dan is een deel op gras maar dat staat er dan bij. Wel ook alleen outdoor.

En bij moleneind in Tilburg kun je ook wel fijn indoor starten, bij moergestel hebben ze een fijne outdoorbak.

Kegelaer in Kaatsheuvel is outdoor ook nog wel prima maar wel op gras.

En ik vergeet er vast nog een aantal maar deze heb ik afgelopen 1,5 jaar gestart hahaha


Bedankt voor de suggesties, kan ik zeker iets mee! :D dit is echt precies rondom de omgeving waar ik woon, woon zelf in Sprang-Capelle. Ik zal binnenkort maar eens gaan rondneuzen, op zoek naar een leuke wedstrijd :)

@GHP_Anne, als je L2 zelf leuker vindt en je denkt dat jullie dit wel kunnen zou ik de gok gewoon wagen. Je hebt toch weinig te verliezen en wel of geen winst, je hebt er dan toch plezier in gehad. Daarbij heb je zelf al eens hoger gereden, dus neem aan dat je zelf wel kan inschatten of jullie er klaar voor zijn :)


Shari_B
Berichten: 806
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 21:12

Lottekuhh_x schreef:
Shari_Becker schreef:
Ik was nu in Breda bij ruitersportcentrum Breda gestart, maar die kan ik kwa losrijbodem niet aanbevelen.

Bavel bij de roosberg is fijn te rijden, ook altijd op zand en zowel binnen als buiten prima.

Udenhout is super fijne bodem maar alleen indoor.

Thielen in Tilburg is outdoor op gras, indoor is het een wat zware bak maar vind hem nog te doen.

Loon op zand bij duiksehoef is outdoor op gras vond dat ook altijd wel prima, indoor is de bak zelf prima maar moet je buiten losrijden op zand dus moet je maar geluk hebben met het weer.

Waalwijk is nog een vereniging waar het outdoor op gras ook nog prima banen zijn, en volgensmij doen die ook indoor.

Dongen heeft een nieuwe bak aangelegd dus is ook op zand, behalve als ze enorm grote wedstrijd hebben dan is een deel op gras maar dat staat er dan bij. Wel ook alleen outdoor.

En bij moleneind in Tilburg kun je ook wel fijn indoor starten, bij moergestel hebben ze een fijne outdoorbak.

Kegelaer in Kaatsheuvel is outdoor ook nog wel prima maar wel op gras.

En ik vergeet er vast nog een aantal maar deze heb ik afgelopen 1,5 jaar gestart hahaha


Bedankt voor de suggesties, kan ik zeker iets mee! :D dit is echt precies rondom de omgeving waar ik woon, woon zelf in Sprang-Capelle. Ik zal binnenkort maar eens gaan rondneuzen, op zoek naar een leuke wedstrijd :)

@GHP_Anne, als je L2 zelf leuker vindt en je denkt dat jullie dit wel kunnen zou ik de gok gewoon wagen. Je hebt toch weinig te verliezen en wel of geen winst, je hebt er dan toch plezier in gehad. Daarbij heb je zelf al eens hoger gereden, dus neem aan dat je zelf wel kan inschatten of jullie er klaar voor zijn :)


Ik woon in Dongen dus is inderdaad vlak bij elkaar haha!

Dame de Florencio 14-06-2008 ( v. Florencio): Z1+9
Radetski 07-06-2021 ( v. Glamourdale x Florencio)
Sadira 10-06-2022 ( v. Kjento x Florencio )

ginatje
Berichten: 229
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: NB

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 22:01

Grappig, ik start zondag in Dongen. Ik woon in Tilburg dus bij al de accomodaties die je eerder noemde rijd ik ook wel eens, toevallig haha!

Jillz (Sorento x Vivaldi) B+29 Hippiade 2019 klasse B: 65.9% L1+29 L2+23 M1+19

Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 22:09

Haha wat toevallig allemaal. Wellicht dat we mekaar nog wel eens tegen komen! :D
Dongen zat ik vorige week ook naar te kijken, maar zag enkel een vraagprogramma van zaterdag staan (welke overigens was afgelast), zondag was denk ik al vol. Dongen was volgensmij wel een fijne locatie geweest en lekker dichtbij. Ik heb me zojuist ingeschreven voor volgende week zaterdag in Gameren, ben benieuwd :)


Shari_B
Berichten: 806
Geregistreerd: 18-12-10

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 11:34

Oh wat leuk! Ik start zondag ook in Dongen maar met mijn eigen merrie in de Z1 haha

Dame de Florencio 14-06-2008 ( v. Florencio): Z1+9
Radetski 07-06-2021 ( v. Glamourdale x Florencio)
Sadira 10-06-2022 ( v. Kjento x Florencio )


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers