Adventskalenders

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 21:49

*\o/*

In mijn ogen kan het niet snel genoeg kerst zijn en elk jaar zoek ik dan ook leuke cadeaus voor andere maar ook voor mezelf, in de vorm van adventkalenders! Nu komen er steeds meer op de markt. Van sieraden tot parfum dus ik zag vorig jaar door de bomen het bos niet meer.

Van welke winkel/webshop/iets anders? hadden jullie vorig jaar/hebben jullie altijd een kalender? :D


Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 21:58

Haha oh god ik zag dit topic en dacht echt van: oh god it's that time of the year again...


Maaaaaar adventskalenders zijn eigenlijk ook wel alle pret van de feestdagen. :') Mijn kalender van vorig jaar was van Clinique. Die was wel leuk maar hoef die dit jaar niet meer.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 22:03

Niniane schreef:
Haha oh god ik zag dit topic en dacht echt van: oh god it's that time of the year again...


Maaaaaar adventskalenders zijn eigenlijk ook wel alle pret van de feestdagen. :') Mijn kalender van vorig jaar was van Clinique. Die was wel leuk maar hoef die dit jaar niet meer.


Ik ben zo'n hysterische kerst-gek, I'm sorry. :Y)

Eilish
Berichten: 3014
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 22:13

Haha, ik was laatst ook al aan het denken wat ik mijn familie voor kerst zal geven. Twee jaar geleden heb ik iedereen aan adventskalender gegeven. Ik had allemaal verschillende gekocht via de duitse Amazon. Nu ga ik er voor mezelf weer een bestellen denk ik, van Kinder chocolade. Die had ik 2 jaar geleden ook.

XxLMMxX
Berichten: 3121
Geregistreerd: 22-03-12

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 22:50

Smaak verschilt per persoon.
Ik vond weleda, rituals en bodyshop fijn.
Gek op verzorgingsproducten.
De wat duurdere kalenders alleen wel.
Dit jaar overweeg ik eentje van lush.
Ik wil wel ook kalenders aanschaffen met spullen die ik echt gebruik.

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 06:11


Iris82
Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 07:00

Ik ben zo benieuwd naar de adventskalenders van dit jaar. Had er vorig jaar voor mn zoontje, mij en mn vriend een. En was een hele grote hit. :)

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Myfairytale
Berichten: 5368
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 07:06

Ik bestel de Beery adventskalender van Hopt voor mijn vriend. Vorig jaar heeft hij hem voor het eerst gehad en was goed bevallen!
Overweeg nog om die van Beerwulf ook nog te bestellen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:07

XxLMMxX schreef:
Smaak verschilt per persoon.
Ik vond weleda, rituals en bodyshop fijn.
Gek op verzorgingsproducten.
De wat duurdere kalenders alleen wel.
Dit jaar overweeg ik eentje van lush.
Ik wil wel ook kalenders aanschaffen met spullen die ik echt gebruik.


Lush
250 euro en uitverkocht :(:)

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:12

Ik had vorig haar 1 van Essie, die vond ik echt heel leuk! Ik gebruik ook enkel Essie nagellak dus heb er heel veel aan gehad!

Urbanus
Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:30

[***] schreef:
XxLMMxX schreef:
Smaak verschilt per persoon.
Ik vond weleda, rituals en bodyshop fijn.
Gek op verzorgingsproducten.
De wat duurdere kalenders alleen wel.
Dit jaar overweeg ik eentje van lush.
Ik wil wel ook kalenders aanschaffen met spullen die ik echt gebruik.


Lush
250 euro en uitverkocht :(:)


Dat is die van vorig jaar :(:)

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

x_Jeanine_x
Berichten: 9068
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:12

__Sannne schreef:
Ik had vorig haar 1 van Essie, die vond ik echt heel leuk! Ik gebruik ook enkel Essie nagellak dus heb er heel veel aan gehad!


Komt die dit jaar weer?
En waar was die te bestellen? Was vorig jaar te laat....

Em_
Berichten: 2175
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:24

Die van de Action, lekker goedkoop maar wel leuk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:43

Iris82 schreef:
Ik ben zo benieuwd naar de adventskalenders van dit jaar. Had er vorig jaar voor mn zoontje, mij en mn vriend een. En was een hele grote hit. :)
Wat voor kalenders had je dan?

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 10:51

x_Jeanine_x schreef:
__Sannne schreef:
Ik had vorig haar 1 van Essie, die vond ik echt heel leuk! Ik gebruik ook enkel Essie nagellak dus heb er heel veel aan gehad!


Komt die dit jaar weer?
En waar was die te bestellen? Was vorig jaar te laat....


Geen idee. Ik had hem via de Duitse Amazon.

Veriye
Berichten: 2392
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 11:34

Ik maak die voor mijn vriend en mijn dochter dit jaar zelf :)
En ik krijg vaak nog een van mijn ouders.

Janneke2
Berichten: 22658
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 11:42

naomiiiii schreef:
*\o/*

In mijn ogen kan het niet snel genoeg kerst zijn en elk jaar zoek ik dan ook leuke cadeaus voor andere maar ook voor mezelf, in de vorm van adventkalenders! Nu komen er steeds meer op de markt. Van sieraden tot parfum dus ik zag vorig jaar door de bomen het bos niet meer.

Van welke winkel/webshop/iets anders? hadden jullie vorig jaar/hebben jullie altijd een kalender? :D


Ja hoor, maar wel een beetje anders.

Advent is voor mij een tijd van verstilling en innigheid.

Ik volgde het leesrooster van de abdij van Berne.

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 11:44

Nu weet ik dat k tenminste niet de enigste ben die nu al verlangt en zich verheugd op kerst en de feestdagen!
Zelf heb ik een keer een adventskalender voor mijn moeder gekocht, en gezien ze erg van chocola houdt, eentje met verschillende bon bons.

Iris82
Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 11:51

naomiiiii schreef:
Wat voor kalenders had je dan?


Voor mezelf die van Make-up Revolution, voor mn zoontje een van Playmobil en voor mn vriend die van Lego Starwars. :)

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

koenlover
Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 11:59

Oh super leuk dit topic *\o/* ik wordt ook altijd heel blij van de feestdagen en adventkalenders.

Ik overweeg dit jaar om voor mijn vriend en moeder zelf een kalender te maken maar vind het best lastig om 24 leuke dingen te bedenken. Maaarr.. we hebben nog even :D

Iris82
Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 12:02

koenlover schreef:
Oh super leuk dit topic *\o/* ik wordt ook altijd heel blij van de feestdagen en adventkalenders.

Ik overweeg dit jaar om voor mijn vriend en moeder zelf een kalender te maken maar vind het best lastig om 24 leuke dingen te bedenken. Maaarr.. we hebben nog even :D


Kaarsje
Paar sokken
Lippenbalsem
Armbandje

Oh God, ik dacht, dat kan ik wel maar... :')

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Granoek
Blogger
Berichten: 10464
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 12:04

Ik kom volgen, heb er 2 jaar geleden eentje cadeau gekregen en vond dat super leuk!
Wil nu eentje cadeau doen aan een vriendin dus ik kom inspiratie op doen

koenlover
Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 12:05

Iris82 schreef:
koenlover schreef:
Oh super leuk dit topic *\o/* ik wordt ook altijd heel blij van de feestdagen en adventkalenders.

Ik overweeg dit jaar om voor mijn vriend en moeder zelf een kalender te maken maar vind het best lastig om 24 leuke dingen te bedenken. Maaarr.. we hebben nog even :D


Kaarsje
Paar sokken
Lippenbalsem
Armbandje

Oh God, ik dacht, dat kan ik wel maar... :')


Zoiets had ik ook al, er mag ook wel iets lekkers of chocolade bij.. En een kaarsje hoort natuurlijk elke zondag dus dat zijn alweer vier dagen :P Samen komen we een heel eind ;)

Granoek
Blogger
Berichten: 10464
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 12:06

Om te krijgen zou ik het bv ook leuk vinden als in enkele vakjes een leuk briefje zit 'thanks for being you' of iets in die aard

marlonFloris
Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 20:39

Ik zag deze net op de mail van de action voorbij komen. Die lijkt me wel wat voor dat prijsje.

[ img ]

Heb afgelopen 2 jaar die van de rituals gehad maar die neem ik dit jaar niet. Weet nog niet of ik wel z'n dure weer wil hebben.

Nocturnal Grey sinds 6 juli 2010 in mijn bezit


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astridhorse, Bellatrix, Berriepi, Bielsje, Bnet, C_estmoi, Geralda1994, GrapeshotBot, IndianSu, Jannie79, judith_irene, meniekske, Paardennamen, Solistar, xSimonee en 71 bezoekers