Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Lau
Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:16

karuna schreef:
Hilli verre reis is sparen was ook gedaan. En geboekt naar Bali en weer moeten annuleren ivm ziekte begin dit jaar. Goddank goede verzekering. Maar aangezien nu veel verder in het jaar wil ik niet meer uitgeven dan strikt noodzakelijk. Omdat er mogelijk nog een flinke rekening aankomt. Heb het geld wel staan maar wil het er nu niet aan uitgeven.

Vraag was zijn ze echt boekbaar. Mij is het niet gelukt maar het zou dus wel moeten kunnen. Niet waar kun je heen.

Meestal koken we ook liever zelf. Was het maár alleen melk/lactose/soya daar is nog wat aanpassing mogelijk. Maar er is meer wat het lastiger maakt. En gek genoeg aantal landen kan ik veel beter terecht kwa eten dan in Nederland. Dat is voor mij juist een ramp met uit eten en brood ed. _O-



GA DAN GEWOON NAAR EEN REISBUREAU EN ZOEK HET MET HUN UIT. gewoon auto in en even naartoe rijden hoe moeilijk is het verdomme.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast


karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-19 17:17

Sheehan schreef:
Je hebt overal last van, overal moeite mee, overal moet iets aangepast worden aan jou. Moet je wel op vakantie? Kan je niet beter thuis blijven?

:roll: stoer.

Omdat ik niet helemaal fit ben moet ik dus maar thuis blijven achter de geraniums. Ik maak geen probleem met mijn eten, of met aantal dingen waar ik rekening mee moet houden. Vermijd een aantal landen daarom ook. Denk dat jij meer hinder hebt dan ik van mijn vakantie. Op zich ook apart. :')

Is al opgelost, geloof dat ik dat al 10 keer gezegd heb. Het is boekbaar kennelijk wel. Voor nu al opgelost. Ik hoef niet naar een reisburo. :+

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Shaggy09
Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:18

Karuna voor de vijfde keer negeer je mijn vraag, waarom open je een topic als je nergens op antwoord? Het enige wat jij doet is een vraag stellen in de OP, vervolgens zijn er tig bokkers die je hulp aanbieden en met je meedenken en vervolgens ga jij daar niet op in. In plaats daarvan post je weer een tekst over alle ongemakken die je hebt en waar je allemaal last van hebt.

Waarom open je dan een topic? :+

JM :#

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-19 17:19

Jawel antwoord gehad op de vraag. Het is boekbaar echt last minute. Weet nu waar te kijken. Geen idee of voor een volgende keer het boekbaar is. Maar ik hoop dat er geen volgende keer zo krap is.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

IMANDRA
Berichten: 9786
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:20

karuna schreef:
Sheehan schreef:
Je hebt overal last van, overal moeite mee, overal moet iets aangepast worden aan jou. Moet je wel op vakantie? Kan je niet beter thuis blijven?

:roll: stoer.

Omdat ik niet helemaal fit ben moet ik dus maar thuis blijven achter de geraniums. Ik maak geen probleem met mijn eten, of met aantal dingen waar ik rekening mee moet houden. Vermijd een aantal landen daarom ook. Denk dat jij meer hinder hebt dan ik van mijn vakantie. Op zich ook apart. :')

Is al opgelost, geloof dat ik dat al 10 keer gezegd heb. Het is boekbaar kennelijk wel. Voor nu al opgelost. Ik hoef niet naar een reisburo. :+


Het heeft er niet mee te maken dat jij niet fit bent, maar dat je voor elke oplossing een nieuw probleem weet te bedenken. Nooit is iets goed.

Je bent echt zo beperkend in je denken! Zeker qua eten in een goed land als Italië is er veel mogelijk en jij wil dat gewoon niet zien. Voor andere problemen zijn er ook 100.000 oplossingen maar jij weet 100.001 redenen te bedenken waarom die oplossingen niet kunnen (of beter gezegd, negeert er 99.000)

Als jij Italië daadwerkelijk moet vermijden ivm eten dan kan je echt nergens heen.

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

Mand
Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:20

karuna schreef:
Sheehan schreef:
Je hebt overal last van, overal moeite mee, overal moet iets aangepast worden aan jou. Moet je wel op vakantie? Kan je niet beter thuis blijven?

:roll: stoer.

Omdat ik niet helemaal fit ben moet ik dus maar thuis blijven achter de geraniums. Ik maak geen probleem met mijn eten, of met aantal dingen waar ik rekening mee moet houden. Vermijd een aantal landen daarom ook. Denk dat jij meer hinder hebt dan ik van mijn vakantie. Op zich ook apart. :')


Waarom zo passief agressief? Het was een serieuze vraag. Zeeland of de Veluwe kan ook heel leuk zijn. Bovendien heb ik geen hinder op vakantie hoor. Of heb je 10 onnozele topics van mij gezien?

Buiten dat, thanks voor het nieuwe onderschrift!

Korter.

Echwel
Berichten: 12439
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:23

karuna schreef:
Jawel antwoord gehad op de vraag. Het is boekbaar echt last minute. Weet nu waar te kijken. Geen idee of voor een volgende keer het boekbaar is. Maar ik hoop dat er geen volgende keer zo krap is.

Waarom niet?

De wereld verandert door jouw voorbeeld, niet door jouw mening Paulo Coelho

Shaggy09
Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:26

Ik heb je niet zien reageren op bokkers hier maargoed.

JM :#

Avanti
Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:32

Ik denk dat het voor jou veel fijner is om alles ruim van de voren te plannen.
Zoek leuke hotels uit en mail ze (niet bellen) wat er mogelijk is met jouw dieet wensen. Kies de plekken uit waar hiermee rekening wordt gehouden.
Ik kan mij nog een topic van jou voor de geest halen met ook problemen met een last minute dus waarom nog een keer het risico nemen?

N0a
Berichten: 4770
Geregistreerd: 11-02-07

Re: Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:06

Met je dieet/allergie wensen kan je wel naar Bali maar niet naar Italië of Kroatië :')... Bali belly niet van gehoord?

Kaitlyn
Berichten: 9720
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:10

Ik vind het zo jammer dat je geen mensen kunt taggen in topics. :')

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')

Attitude
Berichten: 3092
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: voor jou een vraag voor mij een weet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:16

Kaitlyn schreef:
Ik vind het zo jammer dat je geen mensen kunt taggen in topics. :')

:D



Waar ga je nu geen TS?

Wij stappen elk jaar in de auto en boeken onderweg naar Zuid Frankrijk wat en quess what ?!
Het komt altijd goed, hebben altijd een appartement dus kunnen zelf koken en eigen vervoer dus Carrefour is geen probleem :)*

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:26

karuna schreef:
Jawel antwoord gehad op de vraag. Het is boekbaar echt last minute. Weet nu waar te kijken. Geen idee of voor een volgende keer het boekbaar is. Maar ik hoop dat er geen volgende keer zo krap is.


Waar ga je nu heen, als ik vragen mag? Dat is voor iedereen die oprechte tips heeft gegeven mogelijk wel leuk om te weten.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

genja
Berichten: 3937
Geregistreerd: 12-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:28

Waar ik mij dan vooral over verbaas dat ik toch best regelmatig post van hou voorbij zie komen dat het financieel moeilijk is en dat je dus blijkbaar wel zomaar 1000 euro en meer bij elkaar kan sparen voor vakantie ...
En geloof dat je zelfbeeld niet helemaal klopt je bent best wel moeilijk en veeleisend op zich niet Erg natuurlijk heb je blijkbaar je redenen voor maar enig zelf inzicht hierin dat je daardoor best moeilijk bent is misschien wel handig

SteffiiY
Berichten: 22535
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:36

TS, som eens op in een kort rijtje waar je naar op zoek bent want je vliegt van hot naar her. Het is prima dat je veeleisend bent maar soms zul je een beetje water bij de wijn moeten doen.

Horse power Chiquita
Perfect Present (Blue hors Farrell x Apache)
Never been more Happie (For romance X Vitalis)

Onali
Berichten: 18379
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:42

Waarom als de vorige reis al tijden vantevoren is afgezegd heb je toen niet gewoon opnieuw geboekt?

Black is the colour of my true love's hair

SteffiiY
Berichten: 22535
Geregistreerd: 26-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:43

Onali schreef:
Waarom als de vorige reis al tijden vantevoren is afgezegd heb je toen niet gewoon opnieuw geboekt?

Denk dat deze vraag weinig toevoegt aan TS haar vraag toch..

Horse power Chiquita
Perfect Present (Blue hors Farrell x Apache)
Never been more Happie (For romance X Vitalis)

Onali
Berichten: 18379
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:45

SteffiiY schreef:
Onali schreef:
Waarom als de vorige reis al tijden vantevoren is afgezegd heb je toen niet gewoon opnieuw geboekt?

Denk dat deze vraag weinig toevoegt aan TS haar vraag toch..


Omdat ik moeite heb om überhaupt iets te zeggen.

Last minutes zijn er, klaar. Dat niet alles naar wens is kan gebeuren. Daar is het een last minute voor. Gaten vullen, daar gaat het om.

Black is the colour of my true love's hair


Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:49

Ik heb anders - weliswaar niet zo last-minute als Karuna maar wel voor mijn doen - een super leuke reis helemaal naar wens voor zeer binnenkort in het vooruitzicht. Losse goedkope tickets via TUI en accommodatie via Booking. En uren pret met uitzoeken :D
Pakketreizen waren echt veeeeel duurder. Het kan écht wel.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Attitude
Berichten: 3092
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: voor jou een vraag voor mij een weet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:55


karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-19 18:57

Onali dat was in april en ivm ziekte afgezegd. Deze kwam idd van de week als last minute voorbij. Maar niet meer boekbaar tenzij 550 euro pp bijbetalen ivm vlucht. Had hem graag opnieuw gedaan. Er is gewoon plek in groep en hotels. Alleen de maatschappij die de vlucht doet eist dus een bijbetaling van 550 pp ivm laatste moment boeken. -O- eten daar gaat dus vreemd genoeg wel goed, idem Vietnam eigenlijk geen melk en andere dingen waar ik niet tegen kan.

Genja jij haalt dingen door elkaar. :)

Wat het nu wordt. Mijn bus/motor/tent en tour de france met een mix van tent, in bus slapen en als nodig hotel of b en b. Weer is daar goed :j gewoon zoals eigenlijk bijna mijn hele leven neus achterna en wel zien waar we terecht komen. Dan heb ik geen voorgeboekte dingen nodig maar regel ik ter plaatse wel. :j omdat we niet weten hoelang we waar blijven plakken.

Laatste paar jaar heb ik eindelijk de kans verder te kijken dan dat ivm iets fitter zijn. Aangezien ik niet weet hoe lang dat blijft wil ik graag zolang het fysiek kan ook wel eens verder kijken dan dat. :j vandaar dus wel beetje balen dat het zo mis ging in het voorjaar. -O-

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 19:01

Ik ga ook op de bonnefooi, als je niet in het hoogseizoen gaat is er altijd wel plek

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Algato
Berichten: 177
Geregistreerd: 07-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 19:24

Dioxide schreef:
De Bokt Dikke van Dale meldt inmiddels het volgende:
Citaat:
Karuna - (een, v)
- een persoon die op elke oplossing een nieuw probleem bedenkt.


:D :D :D :D

purny
Berichten: 27394
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 19:24

Ik ben het ook wel met Genja eens. In andere topics loop je te vertellen dat alles zo duur is geworden en dat de kosten van het dagelijks leven te duur zijn.
Maar knap dat je ondanks alles zoveel kan uitgeven.

Om maar antwoord op je vraag te geven. Ja je kunt ultra last minute weg, maar niet met alle eisen die jij stelt...

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Schuur_
Berichten: 4831
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 19:36

Joh, ik ben bijna in staat om een reis voor de US te boeken, gewoon om TS te tonen dat het wel kan.

Wat doe je moeilijk karuna. Altijd ben jij het pispaaltje en niks kan dus moet je zelf maar weer regelen volgens jou.

Wat gebruiken ze in Kroatië zo anders dan Italië voor eten? Naar mijn ervaring ligt het eten heel dicht bij elkaar, net als kruidingen.

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gea99, wisja en 73 bezoekers