Dagje Noordzeekust, waar??

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
thequeensmum
Berichten: 3493
Geregistreerd: 20-08-12

Dagje Noordzeekust, waar??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-19 15:18

Met het mooie weer dat we komende dagen nog gaan hebben als we de voorspellingen mogen geloven, zou ik graag eens naar de kust gaan met de kleinkinderen voor een dagje strand.
In het verleden vaak naar Scheveningen geweest, maar vind dit toch wel duur, groot, lastig parkeren etc. Zijn er bokkers die een leuk plekje aan het Noordzeestrand weten waar je gewoon een dagje relaxt kan doorbrengen? Niets massaals, beetje dichtbij strand parkeren, liefst wc in de buurt en gelegenheid tot het eten van een ijsje of drinken koffie.
Hoef niet te winkelen of wat dan ook. Gewoon lekker op het strand met de emmers en schepjes. Wie weet het?


Warboel
Berichten: 14643
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Dagje Noordzeekust, waar??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 15:23

Ik ben met m’n vriend 2 weekjes terug een weekje naar Nieuwvliet/Cadzand in Zeeland geweest, drukte viel ons erg mee en is een leuk strand :) je kan daar ook haaientanden zoeken, heel leuk om te doen! Breed strand, ook een steiger waar kinderen vaak krabbetjes zoeken. Wij liepen het strand op bij de verdronken zwarte polder maar volgens mij zijn er wel strandopgangen waar je dichtbij kan parkeren en waar een strandtent/wc zijn.

Otje de assistentie windhond: [BB] Onze weg naar Otje de assistentiehond
Otje & Appa op Instagram: Otje_and_Appa

Illustraties instagram: @thewanderingwindsprite

Ingrid_92
Berichten: 2828
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Re: Dagje Noordzeekust, waar??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 15:26

Ouddorp (Goeree Overflakkee). Met dit weer ook kans op zeevonken. Dus als je dat spektakel ook eens mee wil maken, moet je eens na 23.00 uur op het strand gaan kijken. Gisteravond ook zeevonk gespot in Ouddorp :)

95Ellen
Berichten: 587
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Re: Dagje Noordzeekust, waar??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 15:32

Langevelderslag (Noordwijkerhout)? Er is een groot parkeerterrein waar je voor een euro of 3 de hele dag kunt parkeren, een stuk of 3 strandtenten en verder gewoon alleen strand.

zonnebloem18
Berichten: 24819
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Dagje Noordzeekust, waar??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 16:16

Callantsoog! Leuk dorpje, gratis parkeren vlak na het dorpje en meteen tegenover een strandopgang.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

HaKuNaMaTa
Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Re: Dagje Noordzeekust, waar??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 19:49

Brouwersdam! Gisteren nog een dagje vertoeft! Wij gaan er een aantal keren per jaar naar toe. Je hebt er ve rustige plekjes, maar die moet je wel weten te vinden.
Ook zijn er erg veel wcs bij, en zo afenfoe een frietkraam, met o.a ijsjes enzo.

Getup
Berichten: 8216
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Dagje Noordzeekust, waar??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 19:56

Was laatst in Castricum. Grooooooteparkeerplaats (7,50€) vlakbij t strand. Wel wat strandtentjes (en wc) ,verder loop je meteen t strand op!

Lepeltje23
Berichten: 156
Geregistreerd: 15-10-14
Woonplaats: Bij paal 29 aan zee

Re: Dagje Noordzeekust, waar??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 20:13

Hargen aan zee. Veel parkeerruimte, mooie bosrijke omgeving, direct aan het stand. Niet onwijs druk.

thequeensmum
Berichten: 3493
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Dagje Noordzeekust, waar??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-19 20:41

Bedankt voor de tips.Zitten hele goede bij. Zeeland is voor nu wel wat te ver, maar ga ik zeker onthouden voor als we daar eens een paar dagen zijn.
Hargen had ik nog nooit van gehoord, maar klinkt heel leuk. Callantsoog, Castricum en Langevelderslag klinken ook wat ik bedoel. Bedankt allemaal

Bonnyyyyyy
Berichten: 1934
Geregistreerd: 18-12-08

Re: Dagje Noordzeekust, waar??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 08:19

Bergen!

ik lees meer mee dan dat ik post!

mala26
Berichten: 4971
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Dagje Noordzeekust, waar??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 09:05

Langevelderslag is echt een aanrader.

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

Dieselpaard
Berichten: 1758
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Dagje Noordzeekust, waar??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 09:25

Callantsoog, grote Keeten, Julianadorp (paal 6), den heler (duinoord)...allemaal vrij rustige stranden met veel gemakken. Veel plezier iig met dit prachtige weer!


Napie
Berichten: 9071
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Dagje Noordzeekust, waar??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 10:12

Langeveldseslag is inderdaad een heel fijn strand met goede voorzieningen en je ligt alsnog niet hutje mutje. Eergisteren daar nog lekker een paar uur doorgebracht en s avonds zit je ook heerlijk bij het restaurant in je louncebank met fijne muziek.

1090 goedgekeurde kilometers in de mendurance. Powershet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Emj_23, karelien, Laure, Suor, Wopkebrok en 80 bezoekers