Pretparken & uitjes.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
poes
Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 17:46

Ze zijn zeker duur maar wel best ok, heb er met werk al overnacht. Voor 1 nacht zou ik het wel betalen de volgende keer.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)


Shenavallie
Berichten: 11517
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 06:28

Ik kan me echt niet vinden in de drie reacties over het tegenvallen van Wildlands. Ken mensen die er een abonnement van hebben en allemaal zeggen ze: hoe vaker je heen gaat, hoe leuker/mooier het is. Er zijn juist heel veel dieren te zien (sterker nog: er zijn op het moment ook heel veel jonge dieren bij gekomen en een aantal nieuwe diersoorten).

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

JoT
Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 07:52

Ik vind Wildlands best leuk en mooi, maar het blijft een dierentuin waar toevallig wat attracties in zijn gegooid. Absoluut niet vergelijkbaar met een pretpark.

Wij hebben vorig jaar trouwens in één van de Phantasialand hotels geslapen en dat was toch wel erg prettig. Je kunt tussendoor even teruglopen om wat te pakken of om uit te rusten (of in het geval van mijn man, omdat hij het wel had gezien met al die attracties :D ). Ja het is duurder, maar zeker als je van plan bent om lang in het park te blijven, is het toch ook wel prettig.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Shenavallie
Berichten: 11517
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 07:39

Als je echt voor pretparken bent, dan klopt het dat Wildlands dat niet op de eerste plaats is. Het is in eerste instantie een dierenpark met daarbij een extra beleving in de vorm van een aantal attracties. Ik vind zelf de Serenga Safari het allerleukste. De achtbaan is wel gaaf om te zien, maar ik ben een sch*terd in achtbanen die hard naar beneden gaan en dat is bij de meeste achtbanen wel het geval. :')

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 10:14

Geen pretpark, maar dierentuin.
Weet iemand een leuke accomodatie (bungalow of hotel, minimaal 3 slaapkamers nodig) in de omgeving van Pairi Daiza in Belgie?

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 13:19

Ik ga binnenkort 9 dagen Florida bezoeken en dan alle pretparken bezoeken :+: nou ja, de Disneyparken

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-19 19:26

Niet naar Universal?

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 20:32

Nee :) die trekken mij niet zo. Zou dan alleen gaan voor het HP gedeelte en dat zit verspreid over 2 parken en dat vind ik geldklopperij :)

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-19 19:28

Ja het HP gedeelte is wel erg gaaf.
Wij hadden een 14 dagen pas voor alle parken: Disney, Universal, Seaworld, Buschgardens.
En nog wat extra's krijg je erbij.

Het is onwijs gaaf allemaal, maar oohh zoo duuur hahah.
Verblijf je ook in een van de Disney Hotels?

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 19:31

Wij hadden seaworld, aquatica en bush gardens binnen 14 dagen ook. Stuk goedkoper. En loont nog meer om ze vooraf te kopen. Hp is gaaf het hele gebied, en de nieuwe atractie helemaal. maar :r dit was het gevolg, mijn evenwichtsorgaan was compleet van de kaart en ik heb 2 uur liggen bijkomen bij de ehbo post. :')

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 19:48

Nee zit net buiten Disney maar met shuttle service.
Universal trekt mij minder dus hou het lekker daarbij.
Seaworld is een nogo dus ook die groep verdient niet aan mij :)

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

L_iek
Berichten: 9665
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 20:32

Wij zijn gisteren naar Toverland geweest. Had geen verwachtingen maar ik vond het echt super leuk.

poes
Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 21:43

Michelleex schreef:
Ja het HP gedeelte is wel erg gaaf.
Wij hadden een 14 dagen pas voor alle parken: Disney, Universal, Seaworld, Buschgardens.
En nog wat extra's krijg je erbij.

Het is onwijs gaaf allemaal, maar oohh zoo duuur hahah.
Verblijf je ook in een van de Disney Hotels?


Waar had je deze pas gekocht? :)

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

JoT
Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 07:41

L_iek schreef:
Wij zijn gisteren naar Toverland geweest. Had geen verwachtingen maar ik vond het echt super leuk.


Staat steeds hoger op mijn lijstje, dit park. Volgend jaar misschien. Eigenlijk zou ik dit jaar nog wel een keertje naar Phantasialand willen. En anders naar de Efteling :)

Disney Parijs ga ik volgend jaar heen, met mijn zus. Deden we vroegah ook altijd, elke twee jaar, maar dat is een beetje weggezakt. Heerlijk buiten de schoolvakanties om, op een zo rustig mogelijke tijd. Dat je een attractie uitkomt, omloopt en er uiterlijk binnen tien minuten weer in zit *\o/*

De Disneyparken in Amerika zijn voor mij een 'als ik de loterij win' droom. Dat is eigenlijk nauwelijks haalbaar en ook niet eerlijk tegenover mijn geen-pretparken-fan man. Zo ongelovelijk freaking duur...

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 07:59

Maf eigenlijk, wij hebben zitten kijken en besloten, wederom, dat die parken het geld niet waard zijn. :') Een vergrote versie van disneyland parijs. Of zoals Bush Garden. 150 euro plus pp per dag is ons te gek. :n

Efteling wilden we zondag heen, maar de kosten ook daar (vooral de idiote parkeerkosten ook) zijn ons domweg te hoog geworden. :roll: de goedkoopste optie in de zomer 92,50 met zijn tweeen en dan ben je binnen. Plus flinke brandstofkosten want 220 km ruim heen en weer.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 08:01

JoT :D daarom ga ik alleen :D Dan kan ik alles lekker op mijn eigen tempo doen en alle tijd nemen om ervan te genieten :)
De kosten vallen mij alles mee eigenlijk :) en dan heb ik een 4 persoons kamer voor mij alleen. Als je die kosten door 4 kan delen is het nog goedkoper :)

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

JoT
Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 08:37

Keet schreef:
JoT :D daarom ga ik alleen :D Dan kan ik alles lekker op mijn eigen tempo doen en alle tijd nemen om ervan te genieten :)
De kosten vallen mij alles mee eigenlijk :) en dan heb ik een 4 persoons kamer voor mij alleen. Als je die kosten door 4 kan delen is het nog goedkoper :)


Mag ik dan vragen wat je kwijt bent? Schrijf het maar in hele kleine lettertjes... :=

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

_Marjon_
Berichten: 10656
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 08:47

2 weken terug met mijn gezin naar Europa-park geweest. Paar nachten daar op de camping gestaan, echt ideaal. Hadden de kampeerspullen nog in de auto liggen van een week eerder toen we naar een andere camping gingen. Dus was even een extraatje.

Dochter van 4 heeft echt genoten. Hoe leuk Disneyland Parijs of de Efteling ook is, wat mij betreft kunnen ze niet aan Europa-park tippen. :+
Hoogseizoen, super druk, grote attracties 60 minuten wachten, maar zoveel kleine (familie/kinder)attracties waar je binnen 10 minuten in zit, ideaal.
Plopsa of Phantasialand heeft dat b.v. ook wel. Efteling of Disney toch wel minder.
Alleen jammer dat het zo vreselijk ver weg is he.

Vroeg vanochtend wat mevrouwtje morgen wilt doen als ze uit school komt, gelukkig snapt ze dat EP wel erg ver weg is, dus nu was het: " Uhmmmm Toverland..." (Hebben we een abonnement van). Nou dat komt morgen niet zo goed uit ivm avondeten.. " Uhmmm doe dan maar Efteling" (Werk daar dus mevrouw ziet de Efteling dan ook als speeltuin waar je naar toe kan wanneer je wilt, verwend nest :P.)

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

dalena
Berichten: 3082
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 10:16

Haha geweldig :')
Laat me denken aan mijn zusje die gistermiddag met een vriendinnetje besloot dat ze met haar kinderfeestje naar de Efteling wilde. Toen we zeiden dat dat toch wel erg duur was, wilde ze naar toverland :')

Ik ben de laatste tijd vaak in Toverland te vinden. Mijn vriend en ik hebben een abonnement gekocht :) Met de midzomeravonden lekker vaak geweest na het avondeten. En straks met halloween gaan we zeker ook een paar keer als dat uitkomt!

"We're all stories in the end. Just make it a good one"
[BB-HK] [VOLG] Onze eerste kitten


poes
Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 12:24

Ik ga ook zonder mijn man naar Orlando. Sowieso houden wij ons geld gescheiden dus lekker makkelijk zo.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 12:36

poes schreef:
Ik ga ook zonder mijn man naar Orlando. Sowieso houden wij ons geld gescheiden dus lekker makkelijk zo.


Gezellig :D al plannen?

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 12:46

Ik vindt Europa park ook echt het leukst

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

L_iek
Berichten: 9665
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 16:30

Keet schreef:
poes schreef:
Ik ga ook zonder mijn man naar Orlando. Sowieso houden wij ons geld gescheiden dus lekker makkelijk zo.


Gezellig :D al plannen?


Wij gaan volgend jaar April.

poes
Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 19:34

Wel de datum ligt vast. Morgen hopelijk beetje beginnen :)

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-19 10:06

poes schreef:
Michelleex schreef:
Ja het HP gedeelte is wel erg gaaf.
Wij hadden een 14 dagen pas voor alle parken: Disney, Universal, Seaworld, Buschgardens.
En nog wat extra's krijg je erbij.

Het is onwijs gaaf allemaal, maar oohh zoo duuur hahah.
Verblijf je ook in een van de Disney Hotels?


Waar had je deze pas gekocht? :)



Volgens mijn ticketsattractions, was volgens mij een engelse website.. weet het niet meer zeker.

Maar dit loont alleen als je alle parken wilt doen. Als je alleen naar Disney gaat is het zonde van je geld.

We kregen wel veel leuke extra's.
We konden naar alle waterparken, hadden parkhopper, midgetgolf, tegoedbon voor 30$ bij disney, gratis Memory maker en nog wat kleine dingen.
We waren per persoon voor 14 dagen ongeveer 900 euro kwijt, veel geld maar was het zeker waard. Omgerekend waren we per dag dus 65 euro aan entree kwijt, dus dat valt inprincipe nog mee.

Maar daarnaast komt je verblijf, eten, vliegen, auto en parkeren en andere extra's er nog bovenop.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fleur_Laura, Gaby, Siebel, xPabloBokt en 75 bezoekers