'aanpakken' malafide stichting

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Lukasje
Berichten: 11207
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 19:06

DeMolenhoek schreef:
Op de hondenschool is ook iemand waarvan de hond leishmania heeft, ondanks dat ze zogezegd was gecontroleerd.


Ook al test een hond negatief op leishmania, dan nog kan hij het later krijgen. Een negatieve test geeft geen enkele garantie. Maar het is niet omdat de hond later ziek wordt dat de stichting niet heeft getest.

Don't take anything for granted



GDG
Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 19:10

Sjong schreef:
Het lastige met stichtingen is dat het best lastig is het kaf van het koren te scheiden. Op zich vind ik het hele buitenlandse honden gebeuren helemaal niet zo negatief. Maar het is gewoon lastig om als consument te zien of een stichting alles echt zorgvuldig doet.

Op zich wel maar als je alleen online een lijstje in hoeft te vullen en maar hoeft te wijzen welke je wil en die hond wordt naar je opgestuurd dan weet je al genoeg over hoe zorgvuldig het gaat toch? Daar ben je dan zelf ook wel bij vind ik. En als je accepteert dat ze niets over de hond kunnen zeggen omdat ze er zoveel hebben, tja dan doe je het ook zelf vind ik. Het kan natuurlijk goed gaan maar het kan ook drama worden en ook dat heb je dan voornamelijk aan jezelf te danken.

En een beetje zelf verdiepen hoort er natuurlijk ook bij (onderzoeksplicht), als je dan niet weet dat er dingen zijn als MZ-ziektes die ondanks valide testen alsnog later de kop op kunnen steken dan heb je zelf ook gewoon verzaakt. Dat een stichting je daarover hoort te informeren staat buiten kijf, maar dat ontslaat je niet van je eigen verantwoordelijkheid.

Maar veel mensen gaan pas onderzoek doen als de hond er eenmaal is en het tegenvalt, dán kunnen ze ineens wel info vinden op internet en negatieve ervaringen met de betreffende partij vinden. Net als bij broodfok, krijg je weer zo'n topic om te waarschuwen want oh die handelaar is zo slecht. Maar wel zelf eerst een pup daar gekocht en het in stand gehouden.

koeien op de weg...

Sclimpre
Berichten: 4101
Geregistreerd: 01-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 19:31

Avalanche81 schreef:
Sclimpre schreef:
Yep, dat loopt daar wel correct.
Wij hadden heel veel geluk met het opvanggezin waar onze eerste hond vandaan kwam.
Nadat de papieren getekend waren moesten we even poseren voor de foto. Vervolgens verdween mevrouw een paar minuten en dan kwam ze terug met een CD ROM met foto's van in het asiel, hond bij aankomst, hond in opvang t/m hond samen met ons op de foto.
Dat was net iets meer dan de standaardprocedure :)

Wat leuk joh! :D netjes ook :D en dat beetje extra is super, dat maakt het echt een geweldige ervaring :D

Die mevrouw was in een vorig leven fokster van Flatcoat Retrievers :)
Ze hield dezelfde standaarden aan voor de Spanjaardjes.

Avalanche
Berichten: 15878
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: 'aanpakken' malafide stichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 19:50

Dan heb je een goede te pakken, wat ontzettend gaaf voor jullie :D

Nou ben ik wel benieuwd naar de hond in kwestie :D

They tried to bury me.
They didn't realise I was a seed.

Sinéad O'Connor 1966-2023

LadyMadonna
Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 19:53

Ik ben ambassadeur van de Dogstar Foundation in Sri Lanka. Deze Foundation zet zich in voor de miljoenen straathonden (naar schatting zo’n 3 miljoen)
Hier kan je geen honden adopteren, omdat wij van mening zijn dat dat het probleem niet op lost. Want de teef wordt gewoon weer gedekt, zet weer gemiddeld 6 puppy’s op de wereld, etc.
Wat doen we wel? Castreren castreren, en nog eens castreren... want dát gaat de overbevolking tegen.
(Daarnaast nog een skincare project en een critical care unit)

Whale
Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 19:58

Avalanche81 schreef:
Denk dat dat wel een goede motivatie is (voor zover je daarover mag oordelen dan he).

Nog steeds happy met je hond?


Nog elke dag blij met m'n honden! :D Eerste hond hebben we 11 jaar gehad, helaas 3 jaar geleden moeten inslapen wegens een geknapte buiktumor. Maar je kon letterlijk alles met hem doen en hij vond ook alles prima. Toen onze eerste hond zo'n 8 jaar was namen we er een tweede hond bij, zij lijkt op een uit de klote gewassen teckel (teckellijf en kop maar dan op hogere pootjes) en ze moppert net zo erg als een teckel :') Derde hond stond eigenlijk niet op de planning, maar we merkte toch wel dat ze een maatje miste. Hij stond echt een lange tijd op de website van SOS-strays en telkens wanneer we keken dachten we: "Tjonge, nog steeds niet gereserveerd? Het is zo'n leuke hond!" en toen hakte we de knoop door en stuurde we een mailtje. Maar we waren wel van mening: Hoe leuk wij hem ook vinden, als het niet klikt met de andere hond, dan doen we het niet. Maar gelukkig klikte super! Binnenshuis heeft het wel eventjes geduurt, hij was compleet verliefd op d'r en zij dacht nog een beetje van 'meh'. Maar sinds een aantal maanden is het een hopeloos verliefd stel. Ik weet niet wat er is gebeurt maar ze kunnen elkaar maar niet met rust laten, de hele dag is het elkaar kusjes geven, elkaar wassen, het liefst de hele dag door spelen :')

Avalanche
Berichten: 15878
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: 'aanpakken' malafide stichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 20:00

Hahahahaha wat grappig :D Wat leuk om deze kant ook te horen trouwens, als mensen nu echt een buitenlandse hond willen, zal ik deze stichting aanbevelen.

They tried to bury me.
They didn't realise I was a seed.

Sinéad O'Connor 1966-2023

bruceandnoon
Berichten: 907
Geregistreerd: 30-01-10
Woonplaats: Beemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 20:13

LadyMadonna schreef:
Ik ben ambassadeur van de Dogstar Foundation in Sri Lanka. Deze Foundation zet zich in voor de miljoenen straathonden (naar schatting zo’n 3 miljoen)
Hier kan je geen honden adopteren, omdat wij van mening zijn dat dat het probleem niet op lost. Want de teef wordt gewoon weer gedekt, zet weer gemiddeld 6 puppy’s op de wereld, etc.
Wat doen we wel? Castreren castreren, en nog eens castreren... want dát gaat de overbevolking tegen.
(Daarnaast nog een skincare project en een critical care unit)

Geweldig initiatief! Situatie daar is ook schrijnend vooral ook gezien de onrust die er de laatste maanden heerst. Ik zelf ben ook bezig met fondsen werven voor sterilisatie en castratie projecten op Sri Lanka. Wellicht zeggen de namen Indira en Deepal jou ook wat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 20:15

LadyMadonna schreef:
Ik ben ambassadeur van de Dogstar Foundation in Sri Lanka. Deze Foundation zet zich in voor de miljoenen straathonden (naar schatting zo’n 3 miljoen)
Hier kan je geen honden adopteren, omdat wij van mening zijn dat dat het probleem niet op lost. Want de teef wordt gewoon weer gedekt, zet weer gemiddeld 6 puppy’s op de wereld, etc.
Wat doen we wel? Castreren castreren, en nog eens castreren... want dát gaat de overbevolking tegen.
(Daarnaast nog een skincare project en een critical care unit)


En dat is een stichting die het begrepen heeft. +:)+

Sjong
Berichten: 859
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 20:22

GDG schreef:
Sjong schreef:
Het lastige met stichtingen is dat het best lastig is het kaf van het koren te scheiden. Op zich vind ik het hele buitenlandse honden gebeuren helemaal niet zo negatief. Maar het is gewoon lastig om als consument te zien of een stichting alles echt zorgvuldig doet.

Op zich wel maar als je alleen online een lijstje in hoeft te vullen en maar hoeft te wijzen welke je wil en die hond wordt naar je opgestuurd dan weet je al genoeg over hoe zorgvuldig het gaat toch? Daar ben je dan zelf ook wel bij vind ik. En als je accepteert dat ze niets over de hond kunnen zeggen omdat ze er zoveel hebben, tja dan doe je het ook zelf vind ik. Het kan natuurlijk goed gaan maar het kan ook drama worden en ook dat heb je dan voornamelijk aan jezelf te danken.

En een beetje zelf verdiepen hoort er natuurlijk ook bij (onderzoeksplicht), als je dan niet weet dat er dingen zijn als MZ-ziektes die ondanks valide testen alsnog later de kop op kunnen steken dan heb je zelf ook gewoon verzaakt. Dat een stichting je daarover hoort te informeren staat buiten kijf, maar dat ontslaat je niet van je eigen verantwoordelijkheid.

Maar veel mensen gaan pas onderzoek doen als de hond er eenmaal is en het tegenvalt, dán kunnen ze ineens wel info vinden op internet en negatieve ervaringen met de betreffende partij vinden. Net als bij broodfok, krijg je weer zo'n topic om te waarschuwen want oh die handelaar is zo slecht. Maar wel zelf eerst een pup daar gekocht en het in stand gehouden.


Natuurlijk zijn dat wel signalen dat het niet helemaal klopt. Maar ik ken ook legio verhalen waarbij je denkt dat het zorgvuldig gaat, men een zieke hond krijgt en dan de stichting ineens niet thuis geeft . Of een hond met gedragsproblemen gewoon ( waar bij adoptie stond dat hij sociaal is) in een soort van chantage achtige praktijken niet terug wordt genomen en dat ze tegen de adoptanten zeggen dat hij dan terug naar het dodingsstation moet.

Je weet pas hoe een stichting om gaat met problemen als die zich voordoen.

LadyMadonna
Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 20:26

bruceandnoon schreef:
. Ik zelf ben ook bezig met fondsen werven voor sterilisatie en castratie projecten op Sri Lanka. Wellicht zeggen de namen Indira en Deepal jou ook wat?

Nee, zijn dit honden of stichtingen?
Ik ken verder alleen animalsos, maar nee sorry, een verlamde hond laat je daar in slapen en ga je niet in een rolstoel hijsen. Van dat geld kan je héél veel honden castreren..

Avalanche
Berichten: 15878
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 20:33

LadyMadonna schreef:
bruceandnoon schreef:
. Ik zelf ben ook bezig met fondsen werven voor sterilisatie en castratie projecten op Sri Lanka. Wellicht zeggen de namen Indira en Deepal jou ook wat?

Nee, zijn dit honden of stichtingen?
Ik ken verder alleen animalsos, maar nee sorry, een verlamde hond laat je daar in slapen en ga je niet in een rolstoel hijsen. Van dat geld kan je héél veel honden castreren..

Precies :j

Ik ben echt fan van Dogstar :) ze castreren ook katjes, en als je LadyMadonna pb doet, kan je weten hoe :)

They tried to bury me.
They didn't realise I was a seed.

Sinéad O'Connor 1966-2023

bruceandnoon
Berichten: 907
Geregistreerd: 30-01-10
Woonplaats: Beemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 20:54

LadyMadonna schreef:
bruceandnoon schreef:
. Ik zelf ben ook bezig met fondsen werven voor sterilisatie en castratie projecten op Sri Lanka. Wellicht zeggen de namen Indira en Deepal jou ook wat?

Nee, zijn dit honden of stichtingen?
Ik ken verder alleen animalsos, maar nee sorry, een verlamde hond laat je daar in slapen en ga je niet in een rolstoel hijsen. Van dat geld kan je héél veel honden castreren..

Eens! Je kunt ze niet allemaal redden.
Indira en Deepal zijn personen, welbekend binnen Sri Lankaanse rescue wereld. Doen veel aan sterilisatie en castratie en Indira runt eigen shelter. Zoveel respect voor deze mensen hoe die elke dag weer geconfronteerd worden met de onverschilligheid en wreedheid van hun landgenoten en met beperkte middelen toch heel veel voor elkaar krijgen. Zij doen allebei overigens zelf niet aan adopties naar buitenland , wel lokaal.

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 09:06

Whale schreef:
Wij hebben het ook echt niet voor het geld gedaan hoor of omdat we persé een 'zielig buitenlands hondje' wilde redden. We waren ons aan het orienteren, bij fokkers, asiels, en dus ook bij stichtigen. Zagen zijn leuke koppie op de website en waren gewoon gelijk verkocht.

Hetzelfde met de 2 honden daarna.


Hier eigenlijk hetzelfde:
Ik wilde na het inslapen van mijn vorige hond een nieuwe hond. Niet te groot, wel sociaal. Geen langhaar (meer), want moeders - mijn primaire oppas - bleek toch wel errug allergisch... (Was dat niet zo geweest, waren we waarschijnlijk beiden opnieuw voor een ESS gegaan, maar 9 jaar medicatie slikken voor het kunnen aanhouden van de hond was toch wel genoeg vond ze).
Enfin, na wat zoeken, uiteindelijk bij een stichting terecht gekomen. Toby kwam voor mij zitten, keek de andere mensen in de ruimte niet meer aan, en volgde mij overal. Tjah, verkocht! :Y)

Nou ben ik hier volgens beide "Kampen" vermoedelijk lekker fout: we hebben én een Portugees straatschoffie lopen én een labradoodle. Vloeken in de kerk van de mensen die vinden dat alles uit asiels moet komen, en vloeken in de kerk van de rashonden liefhebbers... :+

En wij thuis maar lachen met onze 2 clowntjes ;) Ik zeg niet dat ik nooit meer iets uit een asiel haal, en ik zeg ook niet dat ik nooit meer aan een rashond begin... Het liefst zou ik in de working spaniels blijven, maar met zoveel allergieën in de familie, is dat de meest dramatische vacht gebleken helaas. Jammer, want het past mij qua karakter en aanleg het beste.
Maar ruwhaar, stokhaar en krulvacht gaat wél goed, dan is dát de concessie die wij doen. Wij hebben maar 2 eisen aan honden thuis: in aanleg gezond, en goed van karakter naar mens en dier. Gelukt!

Jis_
Berichten: 11564
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 10:35

elnienjo schreef:
rien10 schreef:
Het klinkt hard en gevoelloos maar alles is vraag en aanbod.
Als wij in Nederland stoppen met zielige hondjes te importeren vanuit het buitenland lossen dit soort problemen zich vanzelf op.

Dit dus.

Als je een hond wil gewoon bij een Nederlandse fokker halen en geen import uit het buitenland.


Ja want de Nederlandse fokkers zijn echt allemaal wel betrouwbaar....niet alles over 1 kam scheren.

Ik heb hier van alles lopen, stamboom dieren, van asiels en stichtingen. En heb 2 goede ervaringen met 2 verschillende stichtingen. Jong volwassen hond uit Roemenië en een puber kat uit Griekenland.

Je goed inlezen over een stichting of fokker is gewoon belangrijk en niet blind gaan voor een hond/pup die je tegen komt op internet. En al helemaal met pups opletten want dat is vaak handel, soms ook voor de Nederlandse fokker.

Give the ones you love wings to fly, roots to come back, and reasons to stay - Dalai Lama

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 14:21

LadyMadonna schreef:
Ik ben ambassadeur van de Dogstar Foundation in Sri Lanka. Deze Foundation zet zich in voor de miljoenen straathonden (naar schatting zo’n 3 miljoen)
Hier kan je geen honden adopteren, omdat wij van mening zijn dat dat het probleem niet op lost. Want de teef wordt gewoon weer gedekt, zet weer gemiddeld 6 puppy’s op de wereld, etc.
Wat doen we wel? Castreren castreren, en nog eens castreren... want dát gaat de overbevolking tegen.
(Daarnaast nog een skincare project en een critical care unit)

Dit vind ik geweldig,je mag mij het rek.nr pb'en of hier zetten.Zulke projecten geef ik graag geld aan.

LadyMadonna
Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 14:42

beatje schreef:
LadyMadonna schreef:
Ik ben ambassadeur van de Dogstar Foundation in Sri Lanka. Deze Foundation zet zich in voor de miljoenen straathonden (naar schatting zo’n 3 miljoen)
Hier kan je geen honden adopteren, omdat wij van mening zijn dat dat het probleem niet op lost. Want de teef wordt gewoon weer gedekt, zet weer gemiddeld 6 puppy’s op de wereld, etc.
Wat doen we wel? Castreren castreren, en nog eens castreren... want dát gaat de overbevolking tegen.
(Daarnaast nog een skincare project en een critical care unit)

Dit vind ik geweldig,je mag mij het rek.nr pb'en of hier zetten.Zulke projecten geef ik graag geld aan.


<3 ik pb je even want anders overtreed ik denk ik Bokt regels

Tinkermuts
Berichten: 9383
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: 'aanpakken' malafide stichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 14:47

Lady Madonna wil jij mij ook even pben waar ik info kan vinden, ook mijn hart gaat meer naar dit soort projecten uit, en wil daar wel aan doneren.

LadyMadonna
Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 14:50

Tinkermuts schreef:
Lady Madonna wil jij mij ook even pben waar ik info kan vinden, ook mijn hart gaat meer naar dit soort projecten uit, en wil daar wel aan doneren.


<3 done

bruceandnoon
Berichten: 907
Geregistreerd: 30-01-10
Woonplaats: Beemster

Re: 'aanpakken' malafide stichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 19:04

Kijk nu krijgt dit topic toch nog een positieve wending! Top LadyMadonna

future_vet
Berichten: 2609
Geregistreerd: 01-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 21:20

LadyMadonna schreef:
Ik ben ambassadeur van de Dogstar Foundation in Sri Lanka. Deze Foundation zet zich in voor de miljoenen straathonden (naar schatting zo’n 3 miljoen)
Hier kan je geen honden adopteren, omdat wij van mening zijn dat dat het probleem niet op lost. Want de teef wordt gewoon weer gedekt, zet weer gemiddeld 6 puppy’s op de wereld, etc.
Wat doen we wel? Castreren castreren, en nog eens castreren... want dát gaat de overbevolking tegen.
(Daarnaast nog een skincare project en een critical care unit)


Ik ben toevallig bij een dierenkliniek en opvang geweest in Srilanka aan de zuidkust. Daar hadden ze idd een hele afdeling met half verlamde hondjes. Maar ik dacht dat euthanasie geen optie is daar?

wel super goed :)

LadyMadonna
Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: 'aanpakken' malafide stichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 22:46

Euthanasie ligt wat gecompliceerder (boedisme) maar zeker wel mogelijk

Dimphyl
Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-19 21:51

Jammergenoeg heb ik van de persoon die voor ons via officiële instanties informatie kon inwinnen, tot op heden niks gehoord. Toch blijven wij zelf verder zoeken naar andere mogelijkheden.

Dat de stichting hitte onder de voeten voelt is duidelijk, dat ze hiervoor andere mensen inzetten ook. Nog altijd staat het stuk waarin ik word zwart gemaakt, openbaar op hun site.

Via bokt ontving ik vanavond plots weer een privé bericht van een net aangemelde gebruiker, met daarin alleen een mail (gedateerd uit 2016) waarin ik de stichting vraag om uitleg over mijn vreemd verlopen adoptie. Ik zeg hierin duidelijk dat deze mail privé is en ik die ook zo wil houden, aangezien ik op dat moment niet wist of er een schuld bij het opvanggezin van mijn hondje lag, of bij de stichting. Jammergenoeg heeft deze gebruiker blijkbaar niet mijn mails daarna gelezen, toen ik dus wél wist waar het fout ging. Passief agressief dus, geen tekst verder, alleen mijn eigen privé communicatie ontving ik.

Maar goed. Ik ben dus nog altijd opzoek naar evt gedupeerden én naar manieren om deze stichting te kunnen controleren / aangeven.

met L' ego kun je niet bouwen.

MaraYvette
Berichten: 3799
Geregistreerd: 22-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 00:42

Dimphyl schreef:
Jammergenoeg heb ik van de persoon die voor ons via officiële instanties informatie kon inwinnen, tot op heden niks gehoord. Toch blijven wij zelf verder zoeken naar andere mogelijkheden.

Dat de stichting hitte onder de voeten voelt is duidelijk, dat ze hiervoor andere mensen inzetten ook. Nog altijd staat het stuk waarin ik word zwart gemaakt, openbaar op hun site.

Via bokt ontving ik vanavond plots weer een privé bericht van een net aangemelde gebruiker, met daarin alleen een mail (gedateerd uit 2016) waarin ik de stichting vraag om uitleg over mijn vreemd verlopen adoptie. Ik zeg hierin duidelijk dat deze mail privé is en ik die ook zo wil houden, aangezien ik op dat moment niet wist of er een schuld bij het opvanggezin van mijn hondje lag, of bij de stichting. Jammergenoeg heeft deze gebruiker blijkbaar niet mijn mails daarna gelezen, toen ik dus wél wist waar het fout ging. Passief agressief dus, geen tekst verder, alleen mijn eigen privé communicatie ontving ik.

Maar goed. Ik ben dus nog altijd opzoek naar evt gedupeerden én naar manieren om deze stichting te kunnen controleren / aangeven.



Al je mails en pbs bewaren

Dimphyl
Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-20 15:21

Inmiddels bijna een jaar verder en blijkbaar heeft de stichting weinig te doen, aangezien ze opeens weer actief mij proberen zwart te maken

Ikzelf heb nergens iets openbaar gezegd het afgelopen jaar. Heb ook geen contact gezocht of wat dan ook, maar plots is daar een whatsapp van een onbekend nummer dat ik mijn facebook groep moet verwijderen, anders komt de advocaat. (Dit is de zoveelste keer dreiging met advocaten, maar nog steeds niks gezien)

Ook hebben ze blijkbaar in hun eigen fb groep weer iets over mij geplaatst, want direct had ik 20 nieuwe leden op mijn groep, die allemaal alleen kwamen melden dat mijn groep niet bestaan mag en niet origineel is. (Dit staat ook gewoon in de bestanden en vastgezeten berichten van mijn groep, dus alle leden zijn daarvan op de hoogte, die zijn juist bij mij gekomen omdat de 'officiële' groep berichten verwijderd en er geen fijne sfeer hangt)
Ook hebben leden nogal bedreigende berichten ontvangen dat ze geblokkeerd worden door de stichting als ze niet mijn groep verlaten én deze bij Facebook melden als ongepast.

Op het stuk op hun site waar in ik (nog altijd) met naam genoemd sta en belachelijk wordt gemaakt, hebben ze opeens een stuk extra geplaatst met reacties (die van facenook gekopieerd zijn) van mensen die dus niet mijn kant kennen, en puur de stichting na praten. Ik word dus letterlijk uitgescholden door meerdere mensen op een 'professionele' site van een 'stichting'

Ik ben er inmiddels flink klaar mee, het is namelijk behoorlijk akelig om te weten dat dit soort dingen gezegd worden over je, zonder dat je jezelf kunt verdedigen.

met L' ego kun je niet bouwen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Googlebot, leanneXXnona, marleen_usar, roosjenat, Rose94, SentiBot en 86 bezoekers