Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Kaitlyn
Berichten: 9720
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 08:11

Wenen is echt fantastisch, Milaan zou ik juist laten vallen inderdaad. Florence of Valencia of Barcelona zijn ook erg leuk. :j

Wat een lieve verrassing van je, dat wordt vast en zeker gewaardeerd! <3

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')


Diddykong
Berichten: 1463
Geregistreerd: 09-05-12

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 08:15

Wat je trouwens ook nog kunt doen, als je zelf van verrassingen houdt ten minste, is een verrassingvlucht boeken. Die zijn vaak wat goedkoper en je hoort op de dag zelf waar jullie heen gaan :D. Ik heb het nooit geprobeerd, maar collega was erg tevreden.

Anoniem

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 08:21

Ik zou gaan voor Florence of Madrid of Porto. :D
Dat zijn drie van mijn tot nu toe favorieten. Alles op korte (loop)afstand van elkaar, geen abnormaal hoge prijzen en de tickets zijn behoorlijk goedkoop te krijgen.

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 10:39

Misschien een weekendje Efteling/ Landal/ CP met kinderen en kleinkinderen.De hele familie bij elkaar

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 12:02

xGoldenHero schreef:
Nou, het wordt sowieso een stedentrip. :D Er zijn 4 steden waar ik nu naar zit te kijken.
Barcelona (ben ik al eens heen geweest)
Valencia
Milaan
Florence

Ik wil sowieso een middag vlucht heen en avond vlucht terug. En ik probeer dan samen met mijn vader mijn moeder te verrassen :D
Het idee is nu om dan te zeggen dat we gaan winkelen in een stad vlakbij het vliegveld en dan de koffers al in de kofferbak te hebben.

Mijn vader helpt me dan met de koffer inpakken voor haar met het nodige en gelukkig weet ik wel wat voor kleren en spullen ze mee zou nemen. (Medicijnen etc)

Dat wordt nog wel een geregel maar ik wil sowieso morgen wat geboekt hebben zodat ik nog genoeg tijd heb :D

Van deze opties zou ik voor Valencia kiezen: compact gezellig centrum.

Annick75
Berichten: 1780
Geregistreerd: 16-09-09
Woonplaats: Eindhoven

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 12:10

Je plan is om te reizen binnen het Schengengebied, vergeet niet voor de medicijnen je moeder dan ook even een medicijnpaspoort te laten printen door de apotheek. Dat zal je vader dan was moeten regelen ivm de privacywetgeving. Kijk ook even of ze geen medicijnen gebruikt die extra verklaringen nodig hebben. Op de site Van de rijksoverheid kun je wat meer info vinden.

Verder wens ik jullie alvast een hele fijne stedentrip!

'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan ~ Pippi Langkous

xGoldenHero
Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-19 16:38

Wauw wat een leuke reacties van iedereen!

Vanmiddag was ik bezig met boeken voor Valencia bij het reisbureau (zijn goede kennissen van ons) toen ik te horen kreeg dat het niet zo goed gaat met mijn schoonvader. Hij was al een tijdje niet fit maar nu moet hij dus naar het ziekenhuis voor verder onderzoek omdat hij heel veel pijn heeft..
Mijn schoonouders zouden op mijn dochter passen maar dat wordt hem niet als hij zich zo rot voelt.. en boeken en maar afwachten of hij optijd beter is, vind ik ook niet zo netjes en handig.

Dus.. we blijven in Nederland. Noordwijk? En dan wil ik volgend jaar gewoon naar Valencia met haar.
Maar ik ga dus niet boeken als het zo onzeker is betreft mijn schoonvader en tevens oppas.

Rex & Jazz

Evelyne79
Berichten: 3984
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Wijchen

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 16:41

Samen een beautydagje/ weekend.
in een sauna met diverse behandelingen en een overnachting.
Bv Thermen Bussloo

weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet!
Paardrijden > De edele kunst om het paard tussen jou en de grond te houden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 16:41

Oh naar zeg, hopelijk komt het snel goed met hem.

Begrijpelijk dat je een beetje in de buurt wil blijven dan.

Vlissingen of Egmond aan Zee iets?

Sclimpre
Berichten: 4101
Geregistreerd: 01-06-15

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 16:44

Als het binnen budget valt : Rome !

xGoldenHero
Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-19 16:48

Ja, ik vind het heel jammer maar mijn schoonvader is al op leeftijd en wanneer hij zich niet goed voelt, is het ook echt mis. Hij slaapt snachts niet van de pijn en valt dus overal de hele dag in een hele korte slaap.

Mijn vader helpt dus met de verrassing en hij zegt ook dat het beter is om hier te blijven. Maar, als we dan niet daar heen gaan, zal ik wel alles uit de kast halen om er een top weekend van te maken.

Vlissingen lijkt me ook leuk! Vriendin van me is daar een paar weken geleden geweest en heeft het geweldig gehad.

Rex & Jazz

MirandaMalik
Berichten: 9867
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 16:57

Wij gaan zelf een paar dagen naar Duitsland, is dichtbij maar ben je toch echt op vakantie ergens anders, misschien is dat nog een optie.
Hopelijk voelt je schoonvader zich snel beter.

*****Malik, Gimli en Zosja drie super poownies*****

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 16:59

xGoldenHero schreef:
Wauw wat een leuke reacties van iedereen!

Vanmiddag was ik bezig met boeken voor Valencia bij het reisbureau (zijn goede kennissen van ons) toen ik te horen kreeg dat het niet zo goed gaat met mijn schoonvader. Hij was al een tijdje niet fit maar nu moet hij dus naar het ziekenhuis voor verder onderzoek omdat hij heel veel pijn heeft..
Mijn schoonouders zouden op mijn dochter passen maar dat wordt hem niet als hij zich zo rot voelt.. en boeken en maar afwachten of hij optijd beter is, vind ik ook niet zo netjes en handig.

Dus.. we blijven in Nederland. Noordwijk? En dan wil ik volgend jaar gewoon naar Valencia met haar.
Maar ik ga dus niet boeken als het zo onzeker is betreft mijn schoonvader en tevens oppas.

En je man thuis laten blijven met je dochter zodat het uitje echt qualitytime met je ouders wordt? Je man zal wellicht sowieso dicht bij zijn vader willen blijven?

xGoldenHero
Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-19 17:11

elnienjo schreef:
xGoldenHero schreef:
Wauw wat een leuke reacties van iedereen!

Vanmiddag was ik bezig met boeken voor Valencia bij het reisbureau (zijn goede kennissen van ons) toen ik te horen kreeg dat het niet zo goed gaat met mijn schoonvader. Hij was al een tijdje niet fit maar nu moet hij dus naar het ziekenhuis voor verder onderzoek omdat hij heel veel pijn heeft..
Mijn schoonouders zouden op mijn dochter passen maar dat wordt hem niet als hij zich zo rot voelt.. en boeken en maar afwachten of hij optijd beter is, vind ik ook niet zo netjes en handig.

Dus.. we blijven in Nederland. Noordwijk? En dan wil ik volgend jaar gewoon naar Valencia met haar.
Maar ik ga dus niet boeken als het zo onzeker is betreft mijn schoonvader en tevens oppas.

En je man thuis laten blijven met je dochter zodat het uitje echt qualitytime met je ouders wordt? Je man zal wellicht sowieso dicht bij zijn vader willen blijven?


Mijn man blijft ook thuis, hij moet werken. Hij is op zaterdag dan weer thuis. Maar ik wil het liefst vrijdags al weg. De oppas was bedoeld voor een nacht en een hele dag.

Rex & Jazz

Many
Berichten: 8275
Geregistreerd: 30-10-04

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 17:24

Ik weet niet of je openstaat voor iets anders dan een stad, maar hotel De Wilmersberg in De Lutte (Twente) is echt geweldig. De omgeving is prachtig en het hotel heeft een hele fijne, huiselijke sfeer. En er is een wellness, dus je kunt je moeder eventueel verrassen met een lekkere massage. Het klinkt nu volgens mij of ik aandelen in het hotel heb maar ik ben gewoon erg fan :D

pluisbeer
Berichten: 953
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: cuijk

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 19:44

Een luchtballonvaart is ook bijzonder en onvergetelijk

secricible
Berichten: 25677
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 20:32

Geen idee of het iets voor jullie id, maar het "24 uur met" arrangement bij de lindenhof in Giethoorn vonden mijn ouders echt geweldig.

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

Vleddertje1
Berichten: 984
Geregistreerd: 10-06-16

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 21:51

Kijk anders eens naar b&b het zilte in zuidzande...wel ' helemaal' in zeeland maar heerlijk luxe, echt vakantie gevoel...

Ladyingreen
Berichten: 241
Geregistreerd: 03-06-16

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 22:13

Misschien is het ook een leuk idee om haar niet 'zomaar' een foto te geven van de kinderen/kleinkinderen, maar is het nog leuker om een fotoshoot te doen met zijn allen! En als je dan opzoek gaat naar een Moment Design fotograaf, dan is de fotosessie echt heel erg leuk en bijzonder om te doen.

Je gaat dan met allerlei spellen, vragen en opdrachtjes door de fotosessie heen, wat vooral met kinderen heel erg verrassend en leuk is! Echt iets leuks om te doen én je hebt er nog mooie foto's van als herinnering.

MarliesV
Berichten: 15147
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 15:37

Hopelijk valt het mee met je schoonvader.

Den Haag en Scheveningen is ook leuk voor een weekend. Misschien te combineren met een musical?

Life is short....SMILE while you still have teeth!


xGoldenHero
Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-19 16:43

Nou ik heb eindelijk geboekt *\o/*
We gaan nu een weekend naar Noordwijk. 5 sterren hotel, zwembaden, sauna, massages en beauty behandelingen, bioscoop en lekker eten. En pal aan het strand.

Ik denk dat wij ons wel gaan vermaken. Bedankt voor alle tips! We gaan volgend jaar gewoon weer een weekendje samen weg.
Ze weet nog van niks trouwens, alleen dat ze die datums vrij moet houden. :D

Rex & Jazz

BigOne
Berichten: 38036
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 16:56

Heel leuk, als moeder zou ik dit iig heel erg leuk vinden om te krijgen.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Anoniem

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 16:57

Leuk! Veel plezier!

MarliesV
Berichten: 15147
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 19:50

Leuk! Klinkt als een prima keuze.

Veel plezier

Life is short....SMILE while you still have teeth!

friesiszwart
Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 09:57

ik denk den het niet uit zal halen waarheen of wat je gaat doen, maar dan SAMEN iet doen het belangrijkste is. Herinneringen maken noem je dat.

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. Te huur 6 persoons vakantiehuisje aan visvijver en leuke omgeving zie: www.fanerberveld.webnode.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Boedha_1981, ComscoreBot, Googlebot, Ineke2, Karma_k, Lisselot, mvdende, Sannens, Soepkipje, Travel_me en 77 bezoekers