Words we couldn't say..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Kmbrly
Berichten: 1843
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Words we couldn't say..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 00:28

Weet je ?
Dat ik je mis, en dat het leven niet meer hetzelfde is.
Ik weet wel dat het beter is. Je hebt geen pijn meer.
Maar ik ga kapot, kapot van de pijn...
ik ben een deel van mezelf kwijt. Jij... jij die alles wist.
Tegen wie moet ik nu alles vertellen. Niemand die me begrijpt. Niemand zoals jij.
Ik kan niet meer slapen, bang dat ik droom. En ik de realiteit weer even verlies.
Ik zou willen drinken even helemaal weg. Maar ook daar kom ik je weer tegen.
Wie moet ik dan weer een dronken sms sturen.
En daar komt het dan weer binnen ... ik ben je kwijt.
Wie had ooit gedacht dat ik moest leven zonder jou.
Er komt een dag dat ik ouder word dan jou. Mijn klok loopt verder maar die van jou is blijven staan.
Ik zou willen huilen maar er mijn vertrouwde schouder ben ik kwijt.
Sterk zijn is de boodschap ook al doet het zoveel pijn.
De wereld mag het niet zien. Ik moet verder maar soms kan ik het niet aan.

Ik mis je,
Iedere dag opnieuw.
Voor nu en altijd.
Mijn beste vriend

I know you'll be a sun in somebody else's sky


OneAndOnlyx
Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 19:42

Kmbrly schreef:
Weet je ?
Dat ik je mis, en dat het leven niet meer hetzelfde is.
Ik weet wel dat het beter is. Je hebt geen pijn meer.
Maar ik ga kapot, kapot van de pijn...
ik ben een deel van mezelf kwijt. Jij... jij die alles wist.
Tegen wie moet ik nu alles vertellen. Niemand die me begrijpt. Niemand zoals jij.
Ik kan niet meer slapen, bang dat ik droom. En ik de realiteit weer even verlies.
Ik zou willen drinken even helemaal weg. Maar ook daar kom ik je weer tegen.
Wie moet ik dan weer een dronken sms sturen.
En daar komt het dan weer binnen ... ik ben je kwijt.
Wie had ooit gedacht dat ik moest leven zonder jou.
Er komt een dag dat ik ouder word dan jou. Mijn klok loopt verder maar die van jou is blijven staan.
Ik zou willen huilen maar er mijn vertrouwde schouder ben ik kwijt.
Sterk zijn is de boodschap ook al doet het zoveel pijn.
De wereld mag het niet zien. Ik moet verder maar soms kan ik het niet aan.

Ik mis je,
Iedere dag opnieuw.
Voor nu en altijd.
Mijn beste vriend


Lieve jij, ik wou dat ik meer kon doen dan dit maar : :(:) . Wat moet jij een verschrikkelijk rot gevoel hebben.. Ik wens je heel veel sterkte :*

Lady ♥ ~ Ga maar lieverd, de eeuwige groene weides in.. 21-4-2019 & 19-3-2022
It’s not always easy, but it’s always worth it.


nardxash
Berichten: 3997
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 21:27

tijden en de jaren zijn veranderd..
sinds jou dood is het niet meer hetzelfde, het vertrouwde leventje was een soort droomwereld voor mij waarin ik mijn altijd kon storten.
1 jaar na jou dood dacht ik mijn soulmate te hebben gevonden voor het leven maar dit bleek niet zo te zijn na 4 jaren en ellendige jaren.
ik voelde mijn machteloos,eenzaamheid, het gevoel er alleen voor te staan en vooral onbegrip.
de keuze die ik moest maken was een defenitieve maar wel een onwijs lastige.

Maar wat ben ik blij dat ik deze keuze heb gemaakt.
onbewust denk ik nog wel eens aan de tijd van vroeger en wat voel ik mijn in tegenstelling tot nu veel vrijer en gelukkiger.
het gevoel van machteloosheid en het er alleen voorstaan zal moeite slijten door het opkroppen van jarenlang verdriet en er niet over kunnen of willen praten.

maar als ik diep in mijn hart kijk weet ik dat dit ook goed komt.

i Will never let you go
Sonic<3 28-08-2004/07-08-2013
Nard 5-07-2001( forever my once in a lifetime horse)
DJ 1-2-2014

OneAndOnlyx
Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 19:51

Soms kom je een dag door zonder aan haar te denken
Soms lig je 's nachts te slapen en word je wakker van de tranen die over je wangen lopen
Dat machteloze, rusteloze gevoel, want je had nog zoveel met haar willen doen
Na een overlijden kom je erachter dat je eigenlijk te weinig foto's met iemand hebt gemaakt
Je koestert ineens alle momenten die met iemand hebt gehad, terwijl je er hiervoor niet eens zo over had nagedacht
Op een dag maakt het allemaal heel veel uit, maar ook dan moet je soms loslaten, je erbij neerleggen
Want soms moet je door, hoe moeilijk ook
Met in je hoofd de gedachte dat diegene je aankijkt vanuit de hemel
Om te zien dat jij het leven voorzet waar zij het hebben achtergelaten

Loslaten, maar toch liefhebben wat er is geweest. Herinneringen zullen altijd gekoesterd worden, die hou je in je hart vast, maar om het volgende hoofdstuk in je leven binnen te gaan, zul je toch moeten loslaten wat er is geweest, en moeten vasthouden aan wat komen gaat

Lady ♥ ~ Ga maar lieverd, de eeuwige groene weides in.. 21-4-2019 & 19-3-2022
It’s not always easy, but it’s always worth it.

98xsophiex98
Berichten: 788
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: naast de buren

Re: Words we couldn't say..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 13:53

Het ging goed, tot ik jou weer tegenkwam.
Ik dacht dat ik echt over je heen was, maar dat bleek een illusie.
Je hebt nog steeds een speciale plaats in mijn hart.

othelloster
Berichten: 2308
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 22:01

Achter iedere lach schuilt een traan van verdriet.
Tijden om nooit meer te vergeten, genieten van de allerkleinste momenten die er ooit waren geweest...
Van de geweldige ritten, de wind snijdend van de kou, maar toch zoveel warme liefhebbende momenten.
momenten vervagen als een herinnering in het duister.
liefhebbend op alle momenten die we samen hebben gemaakt, dat we samen hebben genoten.
Maar je snapt het niet... je begrijpt het niet.. het veranderd niet... ik geef meer om jou dan elk persoon ooit voor mij is geweest, ik geef om je zoals je bent, vriendelijk, oprecht en liefdevol... maar je begrijpt mij niet.... ik mis je... ik zal de tijden nooit vergeten.... opgeslagen als een gouden bladzijde in mijn leven... ik geef om je en ik houd van je... maar je begrijpt mij niet...

xPabloBokt
Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Words we couldn't say..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 22:57

Jaren hebben jouw acties mij achtervolgd. Jaren heb ik verlatingsangst gehad nadat jij onze relatie beëindigde. Ik heb bij de psycholoog gezeten om dingen die jij mij mentaal hebt aangedaan.

Vandaag krijg ik dan te horen dat een oude vriend van ons verteld heeft hoe het zat met jou over mij. Dat alles in jouw leven wat fout ging na onze relatie mijn schuld was. En weet je? Ik ben zo blij dat te weten. Want dat bevestigt alleen maar hoe zielig je bent. Hoe erg gelijk ik had toen ik nadat je het uitmaakte tegen je zei dat je onzin praatte toen je beweerde nooit van me gehouden te hebben.

We zijn nu beiden 22 en nog steeds geef je mij, toendertijd 16 jaar oud, de schuld van mentale spelletjes die ik op welke leeftijd dan ook nooit met wie dan ook zou kunnen of willen spelen. Dat jij mij capabel acht om dat soort dingen te doen, zegt meer over jou dan over mij. Je bent bang om je eigen gevoel onder ogen te komen en dat zal jou voor altijd tegenhouden.

Ik ben zielsgelukkig. Nu jij nog.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

98xsophiex98
Berichten: 788
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: naast de buren

Re: Words we couldn't say..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 07:59

Het doet pijn om jou weer te zien.
Ik zie dat je pijn hebt maar ik kan je niet helpen.
En ook dat doet pijn, ik wil er voor je zijn maar je wil mij niet meer in je leven. Maar ik maak mij zorgen om je, maar dat durf ik je niet te zeggen.

PrinceAmos
Berichten: 2757
Geregistreerd: 26-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 21:59

Lief hart,

Sorry als ik je soms in de steek laat. Als ik weer eens op mijn hoofd vertrouw terwijl ik weet dat ik op jou moet vertrouwen. Sorry als ik je achterlaat, helemaal alleen in je uppie en niemand die zich verbind met jou. Jij bent een hart en liefde is jouw levensenergie. Jij bent op jouw best als je liefde kan geven en ontvangen. Al gebeurd dat niet altijd en ben je vaak een gever. Misschien dat jij daarom ook een schild om je heen hebt geplaatst. Een schild dat jij besloot te plaatsen zonder overleg met het hoofd. Ik weet dat je het hebt geplaatst met de beste intenties, maar soms doet het schild meer kwaad dan goed. Ik weet dat je kwetsbaar bent zonder jouw schild. Kwetsbaar voor angst en pijn. Maar lief hart, wil jij met een schild leven? Achter een schild kan je niet ademen, niet delen en niet jouw energie laten stromen. Achter een schild ga je sterven, want je kan nooit jezelf zijn. Heb vertrouwen in jouw kracht en energie. Weet dat als je gekwetst wordt, ook weer in staat bent om te helen. Vertrouw mij lief hart, ik kan het aan. Ik weet dat ik momenteel wrak ben, dat ik soms keuzes maak die niet altijd even verstandig zijn. Maar vertrouw op mij.

Lief hoofd,

Ook mijn excuses voor jou. Dat ik soms naar mijn hart luister en jouw verstandige woorden eens vergeet. Want jij weet het allemaal wel heel goed maar, sommige dingen filteren is nogal lastig. En dat geeft niet, want ik geef jullie beide veel verschillende signalen. En dat spijt me zo. Hoe krijg ik het allemaal weer op één lijn? Dat jullie het met elkaar eens zijn en ik geen discussies hoef te voeren? Komt het door de acties wat ik zelf uitvoer? Komt het door de gevoelens die ik toe laat wat totaal niet terecht is? Lief hoofd, wil je mij alsjeblieft helpen om alles weer op de rit te krijgen? Ik smeek het je.

Kmbrly
Berichten: 1843
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Words we couldn't say..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 01:07

Hier lig ik weer,
Tranen in mijn ogen... het komt weer even binnen.
Ik mis je iedere dag. Maar deze dag doet toch weer wat extra pijn.
Het is 2 jaar geleden ... en nog steeds weet ik niet hoe ik het moet beschrijven.
Het komt er op neer dat ik je verloor. En je nam een stukje van me mee.
Ik zou wel kunnen zeggen dat ik gebroken ben. Normaal zou jij dan zeggen , ha dat kunnen we lijmen.
Maar mijn lijm is weg. Dat nam je met je mee.

Ik voel je soms nog bij me. Je hand op mijn schouder.
En ik neem je overal met me mee.

Soms lig ik in de clinche, je bent men beste vriend.
Maar je bent er niet meer. Er is wel iemand die zo goed mogelijk die taak overneemt. En er ook was toen ik jou verloor.
Sommige noemen hem mijn beste vriend. Maar hoe kan dat ? Want dat ben jij ...

Ik hoop dat je nog steeds trots op me bent. Ondanks dat ik toen zo zwak was.
En naar hulpmiddelen heb moeten grijpen. Gewoon omdat ik het toen niet kon begrijpen.

Het is jij vooraltijd , even if the sky is falling down.

I know you'll be a sun in somebody else's sky

Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-19 06:43

Je verdient mijn woorden niet, maar ik moet ze wel kwijt dus ik schrijf ze hier.

Hoe kan iemand zo zijn? Weet je wel wat je veroorzaakt? Je maakt alles om je heen op dit moment kapot en maakt zoveel foute keuzes dat je alleen maar dieper komt te zitten. Ik zou willen zeggen dat je dit niet verdient, maar dit is nu wel precies wat je nodig hebt.
Maak alles om je heen maar stuk en kom maar bij de uiteindelijke kern. Bij jezelf. Dat is al een straf op zich.

En ik? Ik ben ook dom geweest. Mijn onderbuikgevoel was altijd juist. Niemand anders manipuleert mij, zoals jij beweerd dat ze doen. Jij bent het, jij doet dat. En ik ben de domme koe die daarin mee ging. Je zegt dat je nu weet wie je echte vrienden zijn.. ík weet dat inmiddels ook. Door dik en dun. Dankjewel dat ik zulke mooie mensen heb leren kennen door jou. En waar ik eerder over nadacht ze los te gaan laten, omdat dit jouw vrienden zijn, ga ik dit nu echt niet meer doen! Deze mensen zijn goud en nu ook mijn vrienden. Ik kan wel tegen de waarheid en als jij eerlijk bent naar jezelf en iedereen om je heen, dan had dit je zoveel meer opgeleverd.

Maar het is goed zo. Alles gebeurd met een reden en ik denk dat ik gewoon nog heel veel te leren heb.
Ik wil uit gewoonte je sterkte wensen, je het beste wensen, maar als ik eerlijk ben is het enige wat ik wil zeggen: succes.

Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-19 13:40

Ik wil zoveel zeggen, zoveel doen. Maar ik mag en kan het niet. Zelf beinvloed ik net zo goed en handel ik ook egoistisch. Ik maak het er ook niet perse beter op.
Ik wil mensen motiveren, inspireren en gelukkig maken & ik moet leren loslaten dat ik dit niet bij iedereen voor elkaar krijg. Dat ik juist de stoorzender kan zijn. Als ze maar weten dat ik er altijd zal zijn, dat is het enige wat ik soms alleen nog maar kan zeggen. En meer moet ik misschien niet meer willen doen.

OneAndOnlyx
Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 20:07

Zo knetter, dit topic staat aardig stil.. Hopelijk gaat het met iedereen goed <3

~

Bijna een jaar geleden dat ik jou vond. Ik had je zo graag nog wat jaartjes naast me zien staan, willen knuffelen en willen kussen. Met je gekke harige snoet, je mooie witte sokjes en je lieve kleine oortjes.
12 jaar lang stond je als een rots in de branding aan mijn zijde. In voor en tegenspoed. Lieve schat, ik hoop dat je op de plek waar jij nu bent flink in de watten wordt gelegd. Ik hoop dat het gras daar nooit opraakt en dat je nooit jeuk hebt van die vreselijk jeukende wintervacht. Lieverd, uit het oog maar nooit uit het hart. Y;(

Lady ♥ ~ Ga maar lieverd, de eeuwige groene weides in.. 21-4-2019 & 19-3-2022
It’s not always easy, but it’s always worth it.

soloro
Berichten: 2302
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 21:21

Morgen is het precies 2 jaar geleden dat mijn leven op z'n kop kwam te staan.. Twee jaar geleden bereikte ik mijn absolute dieptepunt.. Ik wil er over praten, maar ik durf niet. Ik voel me zo alleen en onbegrepen. Ik had zo gehoopt dat ik deze dag kon vergeten, of eigenlijk deze hele week. Flashbacks, herbelevingen.. laat het alsjeblief stoppen. Ik had zo gehoopt dat ik nu mijn leven weer op de rit zou hebben, maar helaas.. Er zit nog zoveel schaamte, verdriet, pijn.. Ik kan het niet vergeten, ik raak de pijn en verdriet maar niet kwijt.. Ondertussen duw ik iedereen weg, ik wil niemand lastig vallen met mijn gedachtes en gevoelens.. Lief hoofd, laat mij alsjeblieft met rust.

So far you've survived 100% of your worst days. This Too Shall Pass :(:) [o]

Zertab
Berichten: 12189
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 21:31

fiets fiets fiets. Ik mis je. Ik weet niet of het beter is zo. Het enige dat ik weet, is dat ik doodongelukkig ben zonder jou en je terug mijn leven in wil. ;(

Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-21 23:15

Even een schopje. :)

Wat een jaar, wat een rollercoaster. Wie ben ik nou eigenlijk, en waar is mijn echte ik de afgelopen tijd geweest?
Waar is het mis gegaan en waarom? Ik snap er niet heel veel van, maar is dat nu nog nodig? Misschien om terugval te voorkomen, maar ik weet in ieder geval dat ik vanaf nu weer op volle kracht vooruit kan. Dat voel ik. Eindelijk. Praten over wat er nou allemaal is gebeurd heb ik maar met 1 persoon écht gedaan, waar ik heel dankbaar voor ben. Verder hoeft niemand het hele verhaal te weten, wat heeft dat voor nut.
Gelukkig heb ik onwijs veel lieve mensen om me heen <3 geen idee wat ik zonder hun zou moeten.

Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-22 21:53

Lievelings atm - te lui om te typen maar deze tekst zegt alles.

This isn't easy
I don't know how and what to feel
Keeping busy
It does the job but it doesn't heal
My mind is a fire
And I'm burning love away
It's getting harder to feel
And they all say
You need to take care of yourself, my darling
But they don't know how it feels to be broken
I can't help it, I feel numb
I'll wait for the waves to leave and come
I think I'm breaking
I'm a mess in the making, hmm
A mess in the making, hmm
I'm getting tired
Of the same old feeling in my chest
I'm not a liar
But I've got secrets I can't confess
Don't say you love me
'Cause I don't understand those words
It's getting harder to feel
And they all say
You need to take care of your health, my darling
But they don't know how it feels to be broken
I can't help it, I feel numb
I'll wait for the waves to leave and come
I think I'm breaking
I'm a mess in the making, hmm
A mess in the making, hmm
I'm holding on a tightrope
And know I'm not coming home
Hurting, searching
You know I'm not coming home
This isn't easy
I don't know how and what to feel
Keeping busy
It does the job but it doesn't heal