Leuk dagje pretpark voor volwassenen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Domiinique
Berichten: 121
Geregistreerd: 05-11-12
Woonplaats: Emmen

Re: Leuk dagje pretpark voor volwassenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-19 10:10

Bedankt voor alle reacties. Had niet verwacht dat er zoveel zouden komen :)
Efteling valt al een beetje af doordat 1 van de mensen blind is dus al die mooie dingen die te zien zijn voor hem geen toegevoegde waarde hebben hihi

Ik ben verrast te lezen dat Toverland inmiddels geen kinderpark meer is en dat er zoveel top achtbanen staan. Misschien dat dat park het dan toch wel wordt.

Moviepark is ook heel leuk maar mijn eigen ervaring is dat de “spannende” attracties met name spannend worden door de dingen die je om je heen ziet en zoals ik net al zei is degene die die attracties met name leuk vindt blind is haha


Nogmaals allemaal enorm bedankt voor de reacties, mochten er nog mensen zijn die andere parken weten die nog niet genoemd zijn dan is dit van harte welkom!

Zun Magic ~ Mine since 1/4/'15


SdaphneS
Berichten: 11417
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 00:17

Slagharen.
Dichtbij en super leuk voor alle leeftijden. :)


alice0cullen
Berichten: 2430
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: Leuk dagje pretpark voor volwassenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 00:38

Zelf ben ik ook van van Walibi, je hebt er ook nog een park van in Belgie maar geen idee hoever dat rijden is.
Movie park Germany is ook leuk om eens heen te gaan, ook voor elk wat wils.
Slagharen is ook mooi.
Dan heb je nog Bobbejaan land ook in Belgie, Wunderland Kalkar al is het al weer jaren gelden dat ik daar ben geweest.
Hellendoorn is ook nog wel leuk maar iets meer gericht op jongere kinderen volgens mij.

De Efteling vind ik zelf heel erg over prijst

Van een ruin kan je eisen, aan een hengst kan je het vragen en bij een merrie moet je 3-voudig schriftelijk verzoek indienen.

Riding: The art of keeping the horse between you and the ground.

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 05:55

Bij de efteling is het ook voelen en horen, ik denk juist dat het voor iemand die blind is alsnog bijzonder is.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

iirrssjjee
Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Leuk dagje pretpark voor volwassenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 06:08

Ik ben 2 jaar geleden in Toverland geweest. Na 3 uur waren we het alweer zat. Heel klein en je hebt alles zo gezien/gedaan. Voor ons geen 2e x meer ;).

Ik zou denk ik juist voor de Efteling gaan! Het horen in de efteling is al geweldig, die muziek, de sfeer.....

Als afstamd geen probleem is, zou ik voor 2 dagen naar Europapark gaan!

kwita
Berichten: 6542
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 06:47

En vlindertuin.... dat is geen pretpark maar gezien de uiteenlopende leeftijden misschien toch zo gek niet.
En velen hebben meer dan alleen rondvliegende dieren!

zelf hebben we met het werk incl alle clienten dit gedaan :

een stads gids met rondleiding, daarna een miniatuur park, en ook het bezoek aan de vlindertuin.En als afsluiter een diner themafeest op een boot... Echt het was toch voor iedereen leuk.

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

maliejane
Berichten: 611
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 07:07

Efteling of phantasialand! Beide hebben veel gave achtbanen, fijne sfeer (niet alleen visueel maar ook qua muziek thema's) en hebben ook nog genoeg dingen naast achtbanen. Walibi is echt puur voor de achtbanen en heeft verder weinig dus vind ik minder. Toverland is nog jong en kon begin dit jaar de drukte niet goed aan. Veel kapotte achtbanen en lange wachttijden, maar de achtbanen zijn er wel gaaf. Succes met je keuze!

_Marjon_
Berichten: 10656
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Leuk dagje pretpark voor volwassenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 15:54

Met iemand die blind is zou ik juist voor de Efteling gaan vanwege de vele muziek, geuren (bloemen en in de attracties), daar worden meerdere zintuigen geprikkeld.

Toverland met alleen volwassenen zou ik niet zo snel doen, ja paar leuke attracties erbij en staan paar toffe achtbanen, maar voor een volwassene die niet in achtbanen gaat is er niet zoveel te beleven.

Phantasialand is ook tof, heeft ook mooie achtbanen en wat meer volwassen attracties dan Toverland.

Moviepark ben ik al lang niet meer geweest dus kan ik helaas geen antwoord over geven.
Volgens mij is Heidepark ook wel tof, is vanuit Drenthe net zover als naar Phantasialand. Staan ook een aantal toffe achtbanen maar b.v. ook een vrije val, waterattractie en kleine attracties.

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers