Bokt.nl zoekt reporters en fotografen voor Horse Event 2019

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie
Berichten: 14004
Geregistreerd: 20-04-16

Bokt.nl zoekt reporters en fotografen voor Horse Event 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-19 12:48

*Bokt.nl
Bokt community

[ img ]
Foto door aniek1985

Zijn we op zoek naar jou?

Al meerdere jaren op rij gaan namens Bokt.nl en Academy Bartels reporters en fotografen op pad op Horse Event om verslag uit te brengen van alles wat er op het evenement gebeurt. Ook voor editie 2019 gaan wij weer op zoek naar enthousiaste duo's die het leuk vinden om voor ons op pad te gaan.

Als reporter (tekstschrijver) doe jij inhoudelijk verslag van de sfeer tijdens het evenement, van de shows die te zien zijn en geef je achtergrondinformatie bij de verschillende clinics. Er zijn vele mogelijkheden om aan deze achtergronden te komen; denk aan research doen maar ook aan het interviewen van een clinicgever of een deelnemer of misschien wel een toeschouwer van de clinic.
Jij laat de mensen op Bokt meegenieten door sfeerimpressies te plaatsen tijdens de dag zelf en door diverse stukken uitgebreider te belichten.

Als fotograaf zal je de artikelen verrijken met beeldmateriaal. Gedurende jouw dag op Horse Event ga je op zoek naar de beste platen om de artikelen te verrijken en om een goede impressie te geven van het evenement.

De artikelen en foto's komen op Bokt.nl en worden ook gebruikt op de Horse Event website en Facebookpagina van zowel Bokt.nl als Horse Event.

Wij zijn op zoek naar 3 duo's bestaande uit een schrijver en een fotograaf. Iedere dag zal er één duo verslag leggen voor Bokt.nl en Academy Bartels.
Voor de aanmelding heb je geen specifieke diploma’s of ervaring nodig, maar wel een minimale leeftijd van 18 jaar. Voor de schrijvers is het hebben van een eigen tablet/laptop handig, maar niet noodzakelijk. Voor de fotografen is het natuurlijk noodzakelijk om in het bezit te zijn van een fotocamera.
Je mag je gezamenlijk als duo opgeven, of individueel voor een van beide functies.

Wat krijg je van ons?

1x een VIP kaart voor de dag dat je voor Bokt als reporter aan de slag gaat op Horse Event.
2x een vrij kaart voor een dag naar keuze zodat je ook een dag met een vriend of vriendin kunt genieten van Horse Event.

Is jouw interesse gewekt?

Ben jij een enthousiaste tekstschrijver of (hobby)fotograaf en lijkt het je leuk om meer ervaring op te doen als verslaglegger? Ben je beschikbaar in het weekend dat Horse Event plaatsvindt (13, 14, 15 september)? Of ben jij misschien samen met een vriend(in) al het perfecte verslagleggende duo (schrijver en fotograaf)? Dan zijn wij naar jou / jullie op zoek!

Je kunt je aanmelden via: boktreporters@bokt.nl

In deze mail vermeld je:
- voor welke functie je wilt meedingen;
- waarom jij vindt dat jij de ideale schrijver of fotograaf (of verslagleggend duo) bent;
- je naam, leeftijd, en je gebruikersnaam op Bokt (minimumleeftijd is 18 jaar);
- heel kort iets over je interesses (Wie ben je? Welke ervaring heb je? Wat spreekt je aan in de paardenwereld, afdelingsdressuur of misschien wel de kleurenfokkerij?);
- welke dagen je naar Horse Event zou kunnen (13, 14 of 15 september);
- je woonplaats.

Stuur een voorbeeldfoto of tekst mee en vermeld hierbij je ervaringen met tekstschrijven of fotograferen.

Inschrijven kan tot 5 augustus 2019. Ben je bij een eerdere editie reporter geweest? Ook dan mag je je natuurlijk weer aanmelden, iedereen heeft weer precies dezelfde kansen!
We zullen uiterlijk een week na sluiting van de aanmeldingen de duo's bekend maken.

Let op: je mag jezelf individueel opgeven voor één van beide functies, of je mag samen met een vriend(in) opgeven als duo, waarbij één van jullie schrijft en de ander fotografeert.

Veel succes.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.



Ricie
Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Bokt.nl zoekt reporters en fotografen voor Horse Event 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 13:02

Ooh leuk! Lijkt me weer geweldig. Ik ga straks even zitten om de mail te schrijven!

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Emerelle
Berichten: 1159
Geregistreerd: 20-11-09
Woonplaats: Utrecht

Re: Bokt.nl zoekt reporters en fotografen voor Horse Event 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 22:10

Wat leuk! Hoeveel foto's worden er verwacht van de fotograaf?

Marjo
Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 23:15

Emerelle schreef:
Wat leuk! Hoeveel foto's worden er verwacht van de fotograaf?


Dat ligt een beetje aan de berichten. Het is de bedoeling dat jullie weergeven wat er op horse event gebeurd. Met de ene clinic zal dat met 3 foto's al goed uitgebeeld zijn, bij de andere heb je er 5 of 6 nodig. Daarin hebben wij dus ook niet echt richtlijnen :)

Lau
Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 23:57

Emerelle schreef:
Wat leuk! Hoeveel foto's worden er verwacht van de fotograaf?


Per stukje een paar leuke die het verslag duidelijk maken. Het liefst zonder te veel bewerking want dat moet je ter plekken doen.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

NathalietjeB
Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 23:00

He jammer gesloten had mij graag nog aangemeld als fotograaf

marleen_a_a
Berichten: 1200
Geregistreerd: 18-05-14
Woonplaats: Zuidbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 12:36

NathalietjeB schreef:
He jammer gesloten had mij graag nog aangemeld als fotograaf

Ik lees het inderdaad ook te laat :\

Something tells me i am going to love him forever

anoli101
Berichten: 8
Geregistreerd: 29-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 19:26

Hi,

Ik heb jullie gemaild, of we nog meer informatie krijgen over hoe en wat?

Ik ben uitgekozen als fotograaf (echt enorm leuk! Dankjewel :))

Maar krijg helaas nog geen reactie.

Anoniem

Re: Bokt.nl zoekt reporters en fotografen voor Horse Event 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 19:22

Informatie komt eraan! :D

anoli101
Berichten: 8
Geregistreerd: 29-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 19:25

[***] schreef:
Informatie komt eraan! :D



Super! *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie