[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
simodi
Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 22:42

Bellatrix schreef:
Ik vroeg mij al af wanneer jij je zou melden Sim. :D


_O-

Love - language - leadership


Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 22:44

Fijn zeg al die leuke combinaties die voorbij komen! <3 Helaas wat teveel om op iedereen te reageren, maar ik lees trouw alle reacties. :)) Leuk ook om toch wat variatie te zien tussen de western rassen en de niet western rassen. :P

Olina schreef:
J
@Retjehorse, wat leuk dat je bij Nathalie Lagasse lest!
Ken je haar? :))
Ik ben heel tevreden over haar, ze is zo rustig en vriendelijk. :P

Lize92
Berichten: 416
Geregistreerd: 23-04-19
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 22:48

Wat Retjet zegt idd, een beetje te veel om op iedereen individueel te reageren, maar lees al jullie posts wel!

Heeft iemand hier toevallig ervaring met les van Natascha Holtrop? Zij is dan wel meer pleasure gericht, maar woont vlakbij dus zit er aan te denken haar eens te contacten!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 
Berichten: 101361
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 22:49

Oh, en gefeliciteerd met je verjaardag Sim!
Fijne dag gehad??

simodi
Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 23:12

Bellatrix schreef:
Oh, en gefeliciteerd met je verjaardag Sim!
Fijne dag gehad??

Thanx! Ja hoor, niks bijzonders gedaan eigenlijk, vanmiddag nog wel lekker gereden op Preston (blij met de binnenbak, het kwam met bakken uit de hemel!).

Love - language - leadership

hoikimmmy
Berichten: 932
Geregistreerd: 04-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 05:53

PRD schreef:
Wat Retjet zegt idd, een beetje te veel om op iedereen individueel te reageren, maar lees al jullie posts wel!

Heeft iemand hier toevallig ervaring met les van Natascha Holtrop? Zij is dan wel meer pleasure gericht, maar woont vlakbij dus zit er aan te denken haar eens te contacten!


Vriendin van mij heeft les van haar en is heel tevreden. Ik ken haar zelf alleen als jury bij The Cowgirls.

ladypaard
Berichten: 3737
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 07:16

ik zwaai ook maar even omdat ik het leuk vind om mee te lezen. *\o/*

Ik heb Fenja al vanaf veulentijd. Ze is een kruising kwpn-Appaloosa van nu 9 jaar. En ben met up en downs bezig haar zelf western te beleren. Ik heb het geluk dat ik elke week op de club kan lessen :D
Doel is om ooit een keer op wedstrijd te gaan.
vorig jaar al wel op de club clubkampioen geworden, nu dus nog een keer op een echte wedstrijd
[ img ]
En nu ben ik weer stil :')

So is the time, The time will be, Being a human, Humanize ME!!!

[VVDD] Fenja heeft een eigenschap van sneeuw ontdekt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 
Berichten: 101361
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 07:17

Die is ook leuk!!

Zo eindelijk weer rijden, zo'n zin in!

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 07:41

Veel plezier!

Mijn bijrijdster heeft vandaag les. Ik ga een ritje maken op mijn stalen ros. Die is eindelijk klaar bij de garage *\o/*

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Loody
Berichten: 2622
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: @home

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 07:49

Veel plezier vandaag.

NRJ
Berichten: 1524
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 08:07

Have fun! :D Voor Nayeli komt zometeen de osteopaat en vanmiddag de hoefsmid.
Wel haar gisteravond nog even aan de longe gehad en mijn nieuwe showblanket gepast :o

[ img ]

♡ Rubio, Dikkie Dik & Bandit, mijn liefste herinneringen ♡
♡ Nayeli ♡
Laatste profiel update 20-01-24

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 08:11

Mooi!!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Leo
Berichten: 50034
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 08:12

Gave blanket!
Ik heb zo ook weer les met de beste leermeester, is ook al weer een maand of anderhalf geleden. Zin in!
Eigen paardje heeft een weekendje vrij. Heeft afgelopen week met mij twee keer gelest en met bijrijdster een keer grondwerk les en gister ohz. Maandag mag hij weer, vandaag alleen even knuffelen.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

BrittS
Berichten: 1723
Geregistreerd: 06-03-11
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 08:26

Leuk om zoveel nieuwe gezichten en knappe paarden te zien! <3
Ik lees al heel lang mee in het oude topic en heb daar ook wel eens gereageerd, maar uiteindelijk bleef het toch weer meer bij meelezen :') Wil toch weer een nieuwe poging doen want vind het wel een gezellig topic!

Mijn naam is Britt, 25 jaar en ik rijd western met mijn 13 jarige Amerikaanse Appaloosa Magic en 6 jarige Quarter Dino (en heb nog 2 mini's). Sinds vorige zomer heb ik ze aan huis op de Veluwe en zeker met de Appaloosa ben ik eigenlijk alleen nog maar in het bos. De Quarter heb ik afgelopen jaar ingereden en daar wil ik echt wel wedstrijd gericht mee gaan trainen, mijn bak aan huis is nu eindelijk goed dus het serieuze werk kan eindelijk beginnen *\o/* .

[ img ]

[ img ]

Amerikaanse Appaloosa Magic, Quarter Horse Dino en mini's Rakker & Sproet
Volg ons Paddock Paradise op INSTAGRAM! # Volg Paddock Paradise op FACEBOOK!

simodi
Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 08:32

Veel plezier voor degenen die vandaag bij de Silver Ranch gaan rijden!

Gave paarden komen hier voorbij, leuk al die verschillende rassen.

Voor degenen die op de Veluwe zitten: hoe is het bij jullie nu met de dazen?

Love - language - leadership

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 08:34

Goed te doen. Aan deze kant nog weinig dazen. Ze zitten er wel, maar minimaal. Ik heb nog niet met burka hoeven rijden dit jaar.
(Zuid oost Veluwe)

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

BrittS
Berichten: 1723
Geregistreerd: 06-03-11
Woonplaats: Elburg

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 08:47

Ik zit net iets onder Zwolle en ik heb er hier nog maar 1 of 2 gezien volgens mij. Wel al veel last gehad van die paardenluis/hertenluisvlieg toen het zo warm was, al is dat nu ook weer rustig.

Amerikaanse Appaloosa Magic, Quarter Horse Dino en mini's Rakker & Sproet
Volg ons Paddock Paradise op INSTAGRAM! # Volg Paddock Paradise op FACEBOOK!

Melissa0304
Berichten: 4448
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 08:51

NRJ schreef:
Have fun! :D Voor Nayeli komt zometeen de osteopaat en vanmiddag de hoefsmid.
Wel haar gisteravond nog even aan de longe gehad en mijn nieuwe showblanket gepast :o

[ [url=m/jNicn4.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ze word ook echt steeds knapper zeg <3

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 10:37

Bellatrix schreef:
Die is ook leuk!!

Zo eindelijk weer rijden, zo'n zin in!
Veel plezier vandaag! :D

NRJ schreef:
Have fun! :D Voor Nayeli komt zometeen de osteopaat en vanmiddag de hoefsmid.
Wel haar gisteravond nog even aan de longe gehad en mijn nieuwe showblanket gepast :o

[ [url=m/jNicn4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuke pad! :)) Kleurtje past ook goed bij Nayeli.
Maar is hij niet iets te groot of maakt dat niet zoveel uit? (Puur uit nieuwsgierigheid hoor) :)

Leo schreef:
Gave blanket!
Ik heb zo ook weer les met de beste leermeester, is ook al weer een maand of anderhalf geleden. Zin in!
Eigen paardje heeft een weekendje vrij. Heeft afgelopen week met mij twee keer gelest en met bijrijdster een keer grondwerk les en gister ohz. Maandag mag hij weer, vandaag alleen even knuffelen.
Jij ook heel veel plezier met je les! *\o/*

BrittS schreef:
Leuk om zoveel nieuwe gezichten en knappe paarden te zien! <3
Ik lees al heel lang mee in het oude topic en heb daar ook wel eens gereageerd, maar uiteindelijk bleef het toch weer meer bij meelezen :') Wil toch weer een nieuwe poging doen want vind het wel een gezellig topic!

Mijn naam is Britt, 25 jaar en ik rijd western met mijn 13 jarige Amerikaanse Appaloosa Magic en 6 jarige Quarter Dino (en heb nog 2 mini's). Sinds vorige zomer heb ik ze aan huis op de Veluwe en zeker met de Appaloosa ben ik eigenlijk alleen nog maar in het bos. De Quarter heb ik afgelopen jaar ingereden en daar wil ik echt wel wedstrijd gericht mee gaan trainen, mijn bak aan huis is nu eindelijk goed dus het serieuze werk kan eindelijk beginnen *\o/* .

[ [url=m/k9F2rm.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/I6LloD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jij hebt toevallig geen kamertje vrij ofzo? O:) Anders wil ik wel bij jou komen wonen hoor. :D

Is er hier iemand die ervaring heeft met een lesgever bij Llyda stables in Destelbergen (België) zonder eigen paard? Het is ruim 40 minuten rijden voor mij, maar ik zou graag les nemen zodat ik het western niet moet leren samen met mijn jonkie. :')

Flip
Berichten: 1576
Geregistreerd: 25-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 11:36

Hoi,

Ik zou ook graag mee komen kletsen. Ik heet Renée, rij sinds de jaar of 5 'western', daarvoor recreatief dressuur .
Heb ongeveer 3 jaar geleden mijn eerste eigen paardje gekocht, een paint ruin, die ik helaas door veel blessure leed weinig heb kunnen rijden, na 1 jaar op pensioen heb moeten zetten en in april in heb laten slapen omdat hij zelfs met pijnstillers niet meer pijnvrij was.
Anderhalf haar geleden heb ik een tweede paardje gekocht,een quarter horse ruin van inmiddels 7 jaar. Met hem rij ik reining, en doe ik verschillende koeien onderdelen.

Lijkt me leuk om ervaringen en tips met jullie te delen!

Lize92
Berichten: 416
Geregistreerd: 23-04-19
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 12:20

hoikimmmy schreef:
Vriendin van mij heeft les van haar en is heel tevreden. Ik ken haar zelf alleen als jury bij The Cowgirls.


Goed om te horen! Zij is gediplomeerd/gecertificeerd denk ik? Anders mag het namelijk niet ivm verzekeringen.

@ladypaard: Lieve appy vlekjes heeft Fenja <3

@NRJ: Staat haar goed!!

@Britt: Knappe paardjes! <3 En nice zo'n bak aan huis!

@Flip: Welkom! Heb je ook foto's?? :D

Zelf vanochtend fijn gereden bij Silver Ranch, Lucky was van de week niet helemaal goed doorgepakt vertelde Gaby, maar na even kort uittesten liep ie heerlijk. :D

Voor degenen die er nu en straks gaan rijden, veel plezier! Ben benieuwd hoe het gaat!

Lindsey_99
Berichten: 2450
Geregistreerd: 20-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 12:41

Hier ook eentje, maar meer recreatief westernruiter. Altijd in het bos te vinden, waar mijn duo ook woont. Hij is een flinke stoere Tinker en inmiddels bijna 5 jaar mijn maatje, en zij is een slim klein shetje. We doen meestal rustig aan, maken ritten tussen de x en 15 km. Wedstrijden zijn aan ons niet besteedt. Trailrijden wel, dat vinden we beiden erg leuk en af en toe doen we een clinic of iets dergelijks. Mocht er in de buurt een trailpark gerealiseerd worden dan zijn wij de eerste klant. (zou het zelf graag willen maken, maar geen locatie/ruimte.)
[ img ]

Over de IJssel

Wranglerbutt
Berichten: 10369
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: Kamp'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 12:56

Gezellig, weer 'n aktief westernkletstopic +:)+
Een aantal van jullie ken ik al, irl /3 of van Bokt, FB en/of Instagram - hee hoi! :wave:

Ik heb een 14 jarige (solid) APHA merrie, Aint She Dainty. Dit zijn wij tijdens een Northern Trail Ride:
[ img ]

Ik heb Dainty sinds ze 6 maanden oud was <3 en ik hoop dat ze minstens 40 wordt!
[ img ]

Ze is trouwens gefokt door en geboren bij Rina :D Small world.
Laatst bijgewerkt door Wranglerbutt op 13-07-19 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Wranglerbutt
Berichten: 10369
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: Kamp'n

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 13:00

Dainty staat op een pensionstal in Emst, tussen Epe en Vaassen.
Rijden veel in de buurt, maar gaan ook wel met de trailer naar andere locaties :j

Ik heb momenteel geen les, maar ik volg al een paar jaar best serieus een online trainingsprogramma van Warwick Schiller.

BrittS
Berichten: 1723
Geregistreerd: 06-03-11
Woonplaats: Elburg

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 13:02

Gaaf paard Lindsey_99!

Dat is dicht bij mij Wranglerbutt! Rijd je ook weleens bij de Renderklippen?

Amerikaanse Appaloosa Magic, Quarter Horse Dino en mini's Rakker & Sproet
Volg ons Paddock Paradise op INSTAGRAM! # Volg Paddock Paradise op FACEBOOK!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers