[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
mila_furrie
Berichten: 1224
Geregistreerd: 26-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 08:25



Josienx
Berichten: 219
Geregistreerd: 30-11-13
Woonplaats: Nederland

Jullie wedstrijd outfits!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 09:50

Hoi Bokkers,

Het zat niet helemaal in de planning maar ik moet eraan geloven; de ring in. Ik mis de laatste tijd de motivatie om serieus in de bak te trainen, we rijden beetje doelloos rond. Een betere stok achter de deur en ergens naar toe trainen is er denk ik niet. Het eerste doel hebben we alvast; een vreemde bak heelhuids door komen!

Enfin, nu het leukste deel: de wedstrijdoutfit. De regels qua outfit zijn veranderd en dat maakt het eigenlijk alleen maar moeilijker haha. Ik ben benieuwd wat jullie wedstrijd set is (zowel van ruiter als van paard). Dus show me! *\o/*

Gold <3

LauraEH
Berichten: 654
Geregistreerd: 13-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 10:17

Ik weet niet wanneer je wilt gaan starten, maar succes alvast bij je eerste wedstrijd en ook veel plezier! (dat vergat ik nog wel eens :'))
Mijn wedstrijd outfit is wat simpel, wit met zwart :o Op de foto zie je het niet zo goed, maar mijn dekje heeft een zwart randje [ img ]

Sportmasseur paard, midden Nederland

nessinator
Berichten: 1782
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 10:19

[ img ]
8-) Endurance outfit :D
Maar even serieus: Zomer-tenue:
[ img ]
(Ik hou het lekker traditioneel, voor zover zomertenue traditioneel is)

Nessie
Berichten: 8564
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Jullie wedstrijd outfits!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 10:25

[ img ]

Dit is de wedstrijdoutfit met mijn hengst. Voor mijn merrie heb ik roze details inclusief bitloze optoming.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Josienx
Berichten: 219
Geregistreerd: 30-11-13
Woonplaats: Nederland

Re: Jullie wedstrijd outfits!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 10:35

@LauraEh: Haha je ben bang dat ik dat ook wel eens kan gaan vergeten, maar dankjewel! Ik vind het klassieke ook mooi hoor! Ga morgen een wit-wit en off-wit dekje opleggen. Mijn jasje wil ik denk ik ook zwart!

@Nessinator: Ja ik ben verslaafd aan legergroen, ik vind dat zo mooi. Alleen vind maar eens een jasje..

@Nessie: Mooi je laarzen zo bij dat zwart! Ik had altijd in mijn hoofd dat dat dan ook terug moet komen in je tuig. Maar dit ziet er chique uit!

P.S. Mooie paarden hebben jullie! :))

Gold <3

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 6581
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 10:48

Ik moest eventjes zoeken, maar op deze foto's kun je mijn wedstrijdset goed zien:

[ img ]
[ img ]

Voor mij met name donkerblauw dus!

1 april, wat een dag! Of toch een nacht?


Volg ons ook op instagram: @elfinadja! <3

miccamaaike
Berichten: 8679
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Jullie wedstrijd outfits!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 10:50


MyWishMax
Berichten: 25053
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 11:03

Oude foto, maar het meeste klopt nog wel.

Donkerblauw jasje en cap, dekje met blauw rand. Bruin tuig en bruine laarzen. Alleen het hoofdstel is nu veranderd met een frontriem met bruine stenen.
[ img ]

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

Kaitlyn
Berichten: 9720
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 11:06

Ik ben fan van de AA motion lite jasjes. Die zijn zo lekker dun, zelfs als het warm is trek ik 'm aan want ik voel amper dat ik 'm aan heb. :D

Ik heb het jasje in de kleur Primatova, en de Hunter Green en Aviation Blue komen ook nog. O:)
Verder heb ik er een beige rijbroek bij, vind dat zelf mooier dan wit. Broeken van Equiline of Ego7. Ik ben wel heel erg fan van de Italiaanse rijkleding, vaak toch net even wat mooier afgewerkt. :o

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ook voor de dressuur gebruik ik dit jasje. :j

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')

Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 11:24

zelmago4it schreef:
Hey allemaal!

Ik ben al lange tijd op zoek naar een mooi wedstrijdblousje met lange mouwen, in het zwart!
En dat is net het probleem, heel veel mooie blousjes, maar allemaal donkerblauw....
De Cavalleria toscana heeft zwart, maar zo'n hele grote witte voorkant, wat ik echt niet mooi vind. Verder kom ik uit bij Samshield. Deze staat tot nu toe op mijn lijstje, maar ben nog niet echt overtuigd van al die kanten bewerkingen, en voor dat geld wil ik echt iets naar mijn zin.
Het liefst hou ik het lekker simpel, alleen een wit kraagje, en evt. een wit kraagje langs de mouw.

Wie o Wie heeft de tip voor mij?!


Dat is een lastige ja. Tegenwoordig is bijna alles blauw of het heeft kant. Het is dat je niet van kant houdt, maar anders had je nog bij Fair Play kunnen kijken. De prijs is wel een stuk schappelijker dan de Samshield.

Dit is de Fair Play die nog het minst kant heeft:

https://hypostore.nl/fair-play-wedstrij ... ecile.html


NoekAa_
Berichten: 1464
Geregistreerd: 24-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 11:28

Ik start meestal zo:
Blauwe cap + Laarzen, blauw met rood jasje en dekje met blauw (en rood, heb ik later toegevoegd) randje.
[ img ]

Of deze set:
Zwarte cap + laarzen, rood jasje en dekje met blauw en rood randje, zoek nog een dekje met zwart en rood ipv blauw.
[ img ]

Laurievc
Berichten: 4406
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Jullie wedstrijd outfits!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 11:30

[ img ]
[ img ]

Meestal iets in deze trend. Witte/zwarte/blauw onderlegger, springflap met wit of zwart bont. Zwarte of blauwe peesbeschermers. Zelf altijd in zwart :)

Lena82
Berichten: 225
Geregistreerd: 04-07-13
Woonplaats: Arnhem

Re: Jullie wedstrijd outfits!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 11:36

Krijg ze helaas niet gedraaid.. naast deze twee soms ook nog zwart met cognac off donkerbruine laarzen en kep met bordeauxrood jasje

[ img ]
[ img ]

LauraEH
Berichten: 654
Geregistreerd: 13-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 12:16

Kaitlyn schreef:
Ik ben fan van de AA motion lite jasjes. Die zijn zo lekker dun, zelfs als het warm is trek ik 'm aan want ik voel amper dat ik 'm aan heb. :D

Ik heb het jasje in de kleur Primatova, en de Hunter Green en Aviation Blue komen ook nog. O:)
Verder heb ik er een beige rijbroek bij, vind dat zelf mooier dan wit. Broeken van Equiline of Ego7. Ik ben wel heel erg fan van de Italiaanse rijkleding, vaak toch net even wat mooier afgewerkt. :o

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ook voor de dressuur gebruik ik dit jasje. :j


Wat een mooie kleur is je jasje! <3

Sportmasseur paard, midden Nederland

Sterre98
Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 12:31

Ooooh leuk topic <3
[ img ]

Zo huppel ik rond.
Navy cap + laarzen en beige jasje.

Oornetje en dekje zijn allebei lichter beige

ginatje
Berichten: 229
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 12:50

Donkerblauw jasje, blauwe kep met roze python en zwarte lak laarzen met blauwe details, en een wit lemieux dekje
[ img ]

Jillz (Sorento x Vivaldi) B+29 Hippiade 2019 klasse B: 65.9% L1+29 L2+23 M1+19

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Jullie wedstrijd outfits!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 12:56

[ img ]

Zwart met wit. In shirt, jasje en cap en zweep zitten zwarte glitterrand in verwerkt.
En een wit dekje. Rijd wedstrijd op manegepaarden dus tuig heb ik niks over te zeggen.

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

Josienx
Berichten: 219
Geregistreerd: 30-11-13
Woonplaats: Nederland

Re: Jullie wedstrijd outfits!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 13:04

Wat een mooie sets allemaal! Zeker veel inspiratie! Ik ben verrast door de lichte jasjes, ik heb dat niet eerder gezien maar misstaat helemaal niet!

@lena82: Op de eerste foto is dat donkergroen? :)

@Kaitlyn: Mooi jasje zeg! Ik heb de even opgezocht. Klopt het dat het wel doorzichtig is?

@NoekAa: Rood staat super leuk!

Gold <3

Kaitlyn
Berichten: 9720
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 13:18

Josienx schreef:
Wat een mooie sets allemaal! Zeker veel inspiratie! Ik ben verrast door de lichte jasjes, ik heb dat niet eerder gezien maar misstaat helemaal niet!

@lena82: Op de eerste foto is dat donkergroen? :)

@Kaitlyn: Mooi jasje zeg! Ik heb de even opgezocht. Klopt het dat het wel doorzichtig is?

@NoekAa: Rood staat super leuk!


Ja als je ‘m in het licht houdt dan kijk je er doorheen inderdaad! Maar wanneer je ‘m aan hebt valt dat niet zo op. Ik zie ze steeds meer, worden nu eindelijk wat bekender in Nederland. :D

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')

Josienx
Berichten: 219
Geregistreerd: 30-11-13
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 13:20

Kaitlyn schreef:
Ja als je ‘m in het licht houdt dan kijk je er doorheen inderdaad! Maar wanneer je ‘m aan hebt valt dat niet zo op. Ik zie ze steeds meer, worden nu eindelijk wat bekender in Nederland. :D


Ik vind hem echt heel mooi! Niet koud in de winter haha?

Gold <3


Kaitlyn
Berichten: 9720
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 13:21

Josienx schreef:
Kaitlyn schreef:
Ja als je ‘m in het licht houdt dan kijk je er doorheen inderdaad! Maar wanneer je ‘m aan hebt valt dat niet zo op. Ik zie ze steeds meer, worden nu eindelijk wat bekender in Nederland. :D


Ik vind hem echt heel mooi! Niet koud in de winter haha?


Ik heb het in de winter altijd koud. :')
Nee ik rijd altijd even warm met jas tot ik zelf warm ben, en dan vind ik het prima te doen. Eventueel een blouse met lange mouwen eronder. :j

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')

Josienx
Berichten: 219
Geregistreerd: 30-11-13
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 13:23

Kaitlyn schreef:
Ik heb het in de winter altijd koud. :')
Nee ik rijd altijd even warm met jas tot ik zelf warm ben, en dan vind ik het prima te doen. Eventueel een blouse met lange mouwen eronder. :j


Haha ja je hebt ook gelijk! Hij staat op mijn lijstje!

Gold <3

Lena82
Berichten: 225
Geregistreerd: 04-07-13
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 13:24

Is hetzelfde jasje als van Kaitlyn, maar in het blauw.. ook in de winter met lange mouwen. heel fijn komen er nog meer van bij denk ik. Andere jasje is van Levise en lichtgrijs.

[ img ]

Josienx
Berichten: 219
Geregistreerd: 30-11-13
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 13:33

Lena82 schreef:
Is hetzelfde jasje als van Kaitlyn, maar in het blauw.. ook in de winter met lange mouwen. heel fijn komen er nog meer van bij denk ik. Andere jasje is van Levise en lichtgrijs.


Ah super! Heel mooi die lichtgrijze ook!

Gold <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers