Griekenland

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
SharonIndezz
Berichten: 4688
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 14:47

Enige wat nog kan is zondagochtend, maar dan ben ik al terug in Nederland. Snap wel dat ze geen risico willen nemen wbt mensen die ziek worden etc. Maar baal wel super erg


raket
Berichten: 4077
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 14:51

Snap ik. Maar ik bedoelde vooral dat ze met heftig weer meestal toch gaan. Dus als ze niet gaan het echt wel heftig is. Misschien kun je met een andere operator. Ik vond trouwens de keri caves mooier dan de blue caves.

...


Binkie_Eline
Berichten: 1286
Geregistreerd: 17-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 15:15

Wij zijn gisteravond weer geland in Nederland, vanaf Athene teruggevlogen. Voorgaande jaren kwam de Griekenlandreis aan op Athene en reisden ze naar Thessaloniki, en wij hebben het andersom gedaan. Wat dat betreft was ik erg blij, want anders hadden we misschien door de weersomstandigheden niet terug kunnen vliegen!

instagram: @horsestory.eline
IF YOU'RE SEXY AND YOU KNOW IT CLAP YOUR HANDS *CLAP CLAP*

Lotus83
Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 15:59

Vorig jaar heb ik een boottocht gedaan op Lesbos met flinke wind... sommige zwemstops konden we niet maken door de wind en met flinke wind.. op open zee.. nee voor mij geen 2e keer :=

Voor altijd in mijn hart.. ♡♡♡
https://www.vinted.nl/member/27278217-saina1983

SsSimonee
Berichten: 2939
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: ergens in de achterhoek

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 17:37

We hadden van de week vanuit Symi ook best veel wind.. boot schommelde aardig. En de boot vanuit Lindos was daardoor een half uur later terug.

Gin <3
Mister Blue in memoriam
Twister in memoriam

NatasjavE
Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 18:37

Er staat nu windkracht 7 a 8 rondom Zakhyntos.
Morgen 5 a 6 uitschietend naar 7.

De zee is dan zo onrustig. Ik kan je zeggen dat is niet tof.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

Lessie
Berichten: 1396
Geregistreerd: 02-12-06
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 19:40

Ik kom even binnenvallen. Mijn vriend en ik zijn aan het kijken om over drie weken een weekje naar Griekenland te gaan. Wij zijn er nog nooit geweest en als we gaan dan zou het toch ook echt even "wennen" zijn. We zijn vorig jaar all-in naar Turkije geweest en het jaar daarvoor naar Bali. De appartementen/hotels in Griekenland vind ik er op foto's best ouderwets uitzien, dus in die zin bedoel ik "wennen". Echter lijkt het me wel een super mooi land en daar gaan we voor. *\o/*

Hebben jullie tips van leuke plekjes/accomodaties?

-Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you.

SsSimonee
Berichten: 2939
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: ergens in de achterhoek

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 19:41

Ik heb een heerlijke vakantie op Rhodos gehad.
Labranda blue bay resort is echt een aan dader! Is ook niet zo ouderwets.
Goede uitval basis voor diverse uitstapjes.

Gin <3
Mister Blue in memoriam
Twister in memoriam

Lessie
Berichten: 1396
Geregistreerd: 02-12-06
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 19:43

Ah heb even gekeken, maar die ligt dit jaar wel een beetje boven ons budget. We zouden eerst helemaal niet op vakantie gaan ivm nieuw huis. Maar we willen nu toch een weekje weg en dan is ons maximale budget pp 700,-.

-Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you.

SsSimonee
Berichten: 2939
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: ergens in de achterhoek

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 19:44

Ja hij is wel een beetje prijzig..

Gin <3
Mister Blue in memoriam
Twister in memoriam

SharonIndezz
Berichten: 4688
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 08:22

Mijn dag vandaag toch nog een beetje goed, we hebben de bijzondere caretta schildpad mogen bewonderen tijdens het waterfietsen, als een kind zo blij <3


[ img ]

[ img ]

NatasjavE
Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 08:30

Ohhh gaaf!!

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 08:35

Mooi!! Wij kwamen 2weken terug op Lesbos onderweg, midden op de weg een hele grote landschildpadden tegen.

Electra63
Berichten: 17794
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 08:43

Lessie schreef:
Ik kom even binnenvallen. Mijn vriend en ik zijn aan het kijken om over drie weken een weekje naar Griekenland te gaan. Wij zijn er nog nooit geweest en als we gaan dan zou het toch ook echt even "wennen" zijn. We zijn vorig jaar all-in naar Turkije geweest en het jaar daarvoor naar Bali. De appartementen/hotels in Griekenland vind ik er op foto's best ouderwets uitzien, dus in die zin bedoel ik "wennen". Echter lijkt het me wel een super mooi land en daar gaan we voor. *\o/*

Hebben jullie tips van leuke plekjes/accomodaties?


Er zijn prachtige moderne complexen in Griekenland..... maar daar betaal je dan weL voor....

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-19 12:17

Mooi sharon!

Voor degenen die naar Kefalonia gaan, daar zitten ze massaal in de baai bij Argostoli.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

LadyMadonna
Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 19:45


Iris82
Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 20:26

Lessie schreef:
Ik kom even binnenvallen. Mijn vriend en ik zijn aan het kijken om over drie weken een weekje naar Griekenland te gaan. Wij zijn er nog nooit geweest en als we gaan dan zou het toch ook echt even "wennen" zijn. We zijn vorig jaar all-in naar Turkije geweest en het jaar daarvoor naar Bali. De appartementen/hotels in Griekenland vind ik er op foto's best ouderwets uitzien, dus in die zin bedoel ik "wennen". Echter lijkt het me wel een super mooi land en daar gaan we voor. *\o/*

Hebben jullie tips van leuke plekjes/accomodaties?


Aqua Bay Suites of hotel in Zakynthos?

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

raket
Berichten: 4077
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 20:36

Ik zeg altijd maar zo: je hoeft de meubels niet mee naar huis te nemen. Ik zat in Zakynthos in een heel oubollig hotel maar fabuleus uitzicht en schoon.

En waar we in Cyprus heen gaan is ook back to the 80s geloof ik.
Maar ik vind de kleinschaligheid gezellig.
Er zijn zeker wel luxere dingen te vineem trouwens. Ik heb wel het idee dat dat vaak all-inclusives zijn of wat je via kleinere organisaties boekt.

...

Lotus83
Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 20:44

raket schreef:
Ik zeg altijd maar zo: je hoeft de meubels niet mee naar huis te nemen. Ik zat in Zakynthos in een heel oubollig hotel maar fabuleus uitzicht en schoon.

En waar we in Cyprus heen gaan is ook back to the 80s geloof ik.
Maar ik vind de kleinschaligheid gezellig.
Er zijn zeker wel luxere dingen te vineem trouwens. Ik heb wel het idee dat dat vaak all-inclusives zijn of wat je via kleinere organisaties boekt.


Wanneer ga jij naar Cyprus?

Zie:
[LZP] Gezocht: Cyprus vakantiegangers

Voor altijd in mijn hart.. ♡♡♡
https://www.vinted.nl/member/27278217-saina1983

raket
Berichten: 4077
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 21:02

Oktober

...

Electra63
Berichten: 17794
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 11:27

Zat er nu iemand op Lesbos? Ik zag vreselijke regen voorbij komen op Lesbos?

Niqui
Berichten: 2107
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 12:09

Electra63 schreef:
Lessie schreef:
Ik kom even binnenvallen. Mijn vriend en ik zijn aan het kijken om over drie weken een weekje naar Griekenland te gaan. Wij zijn er nog nooit geweest en als we gaan dan zou het toch ook echt even "wennen" zijn. We zijn vorig jaar all-in naar Turkije geweest en het jaar daarvoor naar Bali. De appartementen/hotels in Griekenland vind ik er op foto's best ouderwets uitzien, dus in die zin bedoel ik "wennen". Echter lijkt het me wel een super mooi land en daar gaan we voor. *\o/*

Hebben jullie tips van leuke plekjes/accomodaties?


Er zijn prachtige moderne complexen in Griekenland..... maar daar betaal je dan weL voor....


Mijn zus is vorige maand (via Secret Escapes) naar hotel Miraggio Thermal Spa Resort geweest: https://www.miraggio.gr/en/
Fantastisch vonden ze het! Ze vlogen op Thessaloniki.

LadyMadonna
Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 16:40


Electra63
Berichten: 17794
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 22:31

Lekker gedoken? LadyMadonna.
Nog wat moois gezien ?

LadyMadonna
Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 06:04

Is mijn man, heeft voor zijn verjaardag een introductie duik gekregen. Hij vond het zo leuk dat hij ‘s middags weer is gegaan ;)
Bij Dive2gether in Plakias, aanrader :j

Hij vond het helemaal geweldig, is ong 6 meter diep geweest, maar al heel snel zie je al van alles


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, Ann, ardanwan, GrapeshotBot, henshem, Kmbrly, Naskur11 en 66 bezoekers