[HE]Bokt op Horse Event 2019

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie
Berichten: 13888
Geregistreerd: 20-04-16

[HE]Bokt op Horse Event 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-19 21:02

*Bokt.nl
Bokt community

[ img ]
De Bokt lounge op Horse Event 2018. Foto: Marjoow


Vanaf 13 t/m 15 september staat Horse Event weer op de kalender in Expo Haarlemmermeer Vijfhuizen. Zoals gewoonlijk zal Bokt hierbij aanwezig zijn, maar wel op een andere manier dan jullie gewend zijn.

De Boktlounge zal dit jaar anders worden ingericht. Het programma van de lounge is wat ingekort ten opzichte van voorgaande jaren, wat dit precies inhoudt volgt nog. De Boktlounge heet dit jaar 'Bokt Meetingpoint'.

Binnenkort komt er weer een oproep online voor boktreporters. Wil jij graag een dag voor Bokt op Horse Event aanwezig zijn om verslag te leggen van clinics, of juist foto's te maken? Hou de voorpagina dan in de gaten!

Zoals elk jaar is er ook dit jaar weer een kortingscode te verkrijgen. De kortingscode is: he19bokt is te gebruiken op https://ticketpoint.nl/evenement/horse-event/ voor 20% korting.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Ricie
Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [HE]Bokt op Horse Event 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 21:06

Ooh gaaf! Ben benieuwd naar jullie plannen. Ben paar jaar terug reporter/fotograaf geweest. Lijkt me zeker weer leuk *\%/*

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 
Berichten: 101352
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HE]Bokt op Horse Event 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 21:10

Heel jammer dat ik er dit jaar niet bij kan zijn!

Amaryllis
Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: [HE]Bokt op Horse Event 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 07:09

Interessant dat het toch wel doorgaat ineens. Ben heel benieuwd naar de invulling........

Oscar
Forumcoordinator
Berichten: 131844
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: [HE]Bokt op Horse Event 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 07:23

Leuk dat er al een aanmelding voor reporter/fotograaf is, bedankt Ricie!

Ik kan alvast wel verklappen dat we voor een veel meer 'zelfvoorzienend' programma gaan dan in voorgaande jaren. Voorheen hadden we de mogelijkheden om heel veel tijd in o.a. de voorbereidingen te steken en dat ligt nu anders. We gaan dus bewust kiezen voor een programma wat zichzelf min of meer reguleert en waarbij we niet al met tig mensen bijna fulltime heel lang van tevoren bezig moeten zijn met allerlei regelwerk. Het programma wordt dus meer spontaan en gaat ook meer de creatieve kant op. Maar goed: genoeg verklapt, de rest volgt nog!

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Palmera
Berichten: 9444
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: [HE]Bokt op Horse Event 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 09:24

Een zichzelf regulerend programma? :')


Oscar
Forumcoordinator
Berichten: 131844
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 09:53

Ja :D
Of ja, een soort van dan :))

In het verleden hadden we altijd een heel strak schema in de lounge met sprekers, kennismakingsclinics, workshops, voorinschrijvingen, loungebezetting met onze teamleden etc.etc.
Dat waren mooie programma's, maar ook programma's waar ontzettend veel tijd in ging zitten, het aantal manuren was nauwelijks te tellen. Waarschijnlijk weten jullie wel dat er aan de beheerkant e.e.a. veranderd is en dat betekent ook we minder tijd hebben om alles zo strak te organiseren. Daarbij speelt mijn gezondheid natuurlijk ook een rol. Ik probeer zoveel mogelijk te doen wat ik kan, maar m'n gezondheid laat het helaas niet toe om alles over te nemen zoals het voorheen was. We roeien dus met de riemen die we hebben en daar hebben we de laatste tijd met het team ook goed over nagedacht. We willen wel graag actief blijven op HE omdat het een mooi evenement is en de ideale manier om met onze gebruikers in contact te komen. Vandaar ook de keuze om er, weliswaar in een andere vorm, wel te zijn en er met onze beperktere mogelijkheden toch iets moois van te gaan maken :)

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

bridget_vd
Berichten: 32
Geregistreerd: 06-03-19
Woonplaats: Blesdijke

Re: [HE]Bokt op Horse Event 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 10:13

Vanaf welke leeftijd kan je reporter zijn en wat hoort daar allemaal bij?

aniek1985
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 13026
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 11:51


bridget_vd
Berichten: 32
Geregistreerd: 06-03-19
Woonplaats: Blesdijke

Re: [HE]Bokt op Horse Event 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 11:56

Ah, jammer..... Wordt bijna veertien maar had het leuk gevonden om mee te doen als fotograaf, net een nieuwe camera gekocht. Misschien over een paar jaar!

Amaryllis
Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 13:56

Is er al meer bekend over het programma? Ben benieuwd wat het geworden is! :)

Oscar
Forumcoordinator
Berichten: 131844
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: [HE]Bokt op Horse Event 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 16:07

In grote lijnen wel :j
We zijn nog bezig met wat details, maar ook dat gaat lukken.
Ik verwacht dat we volgende week meer nieuws hebben :)

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Zephyr
Berichten: 955
Geregistreerd: 21-03-08
Woonplaats: Eck en Wiel

Re: [HE]Bokt op Horse Event 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 20:53

Dit jaar rij ik met mijn paard Zephyr weer mee met de clinic Gelderse paarden in de sport. Onwijs veel zin in. Daarna hoop ik nog even rond te kunnen kijken, maar dat ligt eraan of ik Zeph ergens op stal kan zetten oid. Hij gaat namelijk altijd voor, dus ik laat hem niet lang op de trailer staan...

Zephyr Z+4 dressuur B springen en L SGW (veel te vroeg gegaan)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, aliida, Bielsje, Facebook, Petra_O, Plop1997, Sabbientje en 28 bezoekers