Britt Dekker kondigt eigen paardenbioscoopfilm aan

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
pineda
Berichten: 3
Geregistreerd: 10-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 16:28

Mijn dochter staat al te springen en vraagt of wij al kaartjes kunnen kopen *\o/*! Wordt vast een succes de film van Britt.


Kiekeboefje
Berichten: 1794
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 17:55

Ik vind het geweldig, hou van Britt en hoe ze dingen aanpakt. Ben heel benieuwd! Vast wel een paardenvrienden die dat met mij wil kijken :))

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:04

_Joelle schreef:
Beetje sneu voor Esra die helemaal op de achtergrond verdwijnd terwijl zijn een even groot aandeel heeft in Paardenpraattv :n

Ik heb nog nooit van Esra gehoord. Ik kijk nooit vloggers en Britt ken ik van gewone TV.

Janine1990
Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 19:18

Qerty schreef:
Vind het een sympathiek en heerlijk maf mens en ze krijgt het maar mooi allemaal voor elkaar.

Kan me alleen niet voorstellen dat de film dit najaar al in de bioscoop draait als de opnames nu nog moeten starten.


Ja, daar verbaasde ik me ook over...
Maareuh... laat maar komen hoor :Y) Misschien wil ik wel heen :') Ook al ben ik er veel te oud voor :')

Lante
Berichten: 11385
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Frl

Re: Britt Dekker kondigt eigen paardenbioscoopfilm aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 23:47

Nooit te oud voor Penny! /3 *\o/*

~Het leven wordt achterwaarts begrepen, maar moet voorwaarts geleefd worden.~

Kierkegaard

Lize92
Berichten: 416
Geregistreerd: 23-04-19
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 09:53

Heerlijk penny weer haha, leuk! Doet ze toch maar weer even!

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Britt Dekker kondigt eigen paardenbioscoopfilm aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 10:01

ik heb laatst toevallig samengewerkt met de cameraman van Britt Dekker. Ik vind Britt Dekker echt een leuke meid, lekker recht door zee en lekker zichzelf. ik ben benieuwd naar haar film!

Blussem
Berichten: 1707
Geregistreerd: 11-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 10:32

_Joelle schreef:
Beetje sneu voor Esra die helemaal op de achtergrond verdwijnd terwijl zijn een even groot aandeel heeft in Paardenpraattv :n

Zeker sneu.

Mensen als Britt zijn wolven in schaapskleren. Ze komen inderdaad heel leuk en sympathiek over. Tot dat je met ze te maken hebt. Ze trekken alle aandacht naar zich zelf en ze proberen overal voordeel uit te halen. Dat dit ten kosten gaat van een ander interesseert men niet.

cobiie
Berichten: 7278
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 10:38

Blussem schreef:
_Joelle schreef:
Beetje sneu voor Esra die helemaal op de achtergrond verdwijnd terwijl zijn een even groot aandeel heeft in Paardenpraattv :n

Zeker sneu.

Mensen als Britt zijn wolven in schaapskleren. Ze komen inderdaad heel leuk en sympathiek over. Tot dat je met ze te maken hebt. Ze trekken alle aandacht naar zich zelf en ze proberen overal en uit iedereen een voordeel te halen. Echter gaat dit altijd ten kosten van een ander.


Als de contracten vooraf goed opgesteld zijn, is esra er echt niet op achteruit gegaan.
Het kanaal is waarschijnlijk groter geworden dan wanneer ze het enkel alleen bleef doen, ze hoeft (door de samenwerking) minder filmpjes op te nemen waardoor ze meer tijd aan haar eigen revalidatie kan besteden.

Esra heeft een tweede kanaal gestart samen met Glasten. Daarvan zeg je toch ook niet dat het zielig is voor Britt dat die daar niet bij in zit?

[o]

Janine1990
Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 10:52

Blussem schreef:
_Joelle schreef:
Beetje sneu voor Esra die helemaal op de achtergrond verdwijnd terwijl zijn een even groot aandeel heeft in Paardenpraattv :n

Zeker sneu.

Mensen als Britt zijn wolven in schaapskleren. Ze komen inderdaad heel leuk en sympathiek over. Tot dat je met ze te maken hebt. Ze trekken alle aandacht naar zich zelf en ze proberen overal voordeel uit te halen. Dat dit ten kosten gaat van een ander interesseert men niet.


Mensen die zich roomser voor doen dan de paus zijn ook vreselijk.

Wat weer een oordeel dit... :roll:

PowerPoef
Berichten: 1198
Geregistreerd: 05-05-16
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 10:57

Blussem schreef:
Mensen als Britt zijn wolven in schaapskleren. Ze komen inderdaad heel leuk en sympathiek over. Tot dat je met ze te maken hebt. Ze trekken alle aandacht naar zich zelf en ze proberen overal voordeel uit te halen. Dat dit ten kosten gaat van een ander interesseert men niet.


Dit vind ik een rare opmerking, mensen kennen Britt nou eenmaal van TV, natuurlijk gaat er dan meer aandacht naar haar. En hoe gaat dit ten koste van andere? Esra is nou eenmaal niet heel bekend in Nederland. Dat zij minder aandacht krijgt van de media ligt aan de media zelf.

Dessa
Cooper
Queeny
Ulkje

CharleyT
Berichten: 3969
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 10:59

_Joelle schreef:
Beetje sneu voor Esra die helemaal op de achtergrond verdwijnd terwijl zijn een even groot aandeel heeft in Paardenpraattv :n


Helemaal niet sneu, want je weet ook niet wat voor afspraken er gemaakt zijn. En in het artikel staat dat Esra ook een aandeel in de film heeft.

CharleyT
Berichten: 3969
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 11:04

Blussem schreef:
_Joelle schreef:
Beetje sneu voor Esra die helemaal op de achtergrond verdwijnd terwijl zijn een even groot aandeel heeft in Paardenpraattv :n

Zeker sneu.

Mensen als Britt zijn wolven in schaapskleren. Ze komen inderdaad heel leuk en sympathiek over. Tot dat je met ze te maken hebt. Ze trekken alle aandacht naar zich zelf en ze proberen overal voordeel uit te halen. Dat dit ten kosten gaat van een ander interesseert men niet.


Wat een trieste valse reactie. Even wat correcties: het zijn geen wolven..enz, maar JIJ vind dat.
Ze komen heel leuk ..enz, nee JIJ vind dat(ik bijv. niet)
En de rest is ook gebakken lucht/uit je duim gezogen. Wat maakt het dat jij zo negatief uit de hoek komt? Heeft Britt je wat aangedaan soms? Zo ja, vecht het uit met Britt, zo nee, hou dan je ideeen voor je aub.

silvia58
Berichten: 1824
Geregistreerd: 05-07-10

Re: Britt Dekker kondigt eigen paardenbioscoopfilm aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 11:13

Hahahaha..........ik zat er op te wachten *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

En weer kunnen mensen het niet laten om negatieve reacties te plaatsen _O- _O-
Ze vergeten alleen dat het alles over hen zelf zegt en niets over Britt of wie dan ook 8)7

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D
Berichten: 41321
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Britt Dekker kondigt eigen paardenbioscoopfilm aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 11:24

Huh, oktober in de bios en opnames moeten nog beginnen? Netjes.

Wel tof dat ze dit gaat doen :D.

Danielleeee_
Berichten: 3167
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Re: Britt Dekker kondigt eigen paardenbioscoopfilm aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 11:46

Ik vind Britt echt een grappig mens en ben dus ook benieuwd naar hoe de film gaat uitpakken. Heel tof dat ze deze kans heeft :D

*pum*

Denise_Storm
Berichten: 2368
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Britt Dekker kondigt eigen paardenbioscoopfilm aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 11:51

Ik vind het zo tof dat ze dit allemaal bereikt! Lekker zo’n Penny film, nu al zin in :D

Storm in de Lente: [ITP] Storm in de lente: bloesemdroom komt uit!
http://www.swiffershoeve.nl - Dierenopvang bij ziekte van dier en mens
Haflinger Storm B+13 L1+5


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 12:10

Blussem schreef:
_Joelle schreef:
Beetje sneu voor Esra die helemaal op de achtergrond verdwijnd terwijl zijn een even groot aandeel heeft in Paardenpraattv :n

Zeker sneu.

Mensen als Britt zijn wolven in schaapskleren. Ze komen inderdaad heel leuk en sympathiek over. Tot dat je met ze te maken hebt. Ze trekken alle aandacht naar zich zelf en ze proberen overal voordeel uit te halen. Dat dit ten kosten gaat van een ander interesseert men niet.


Zo gaat het in 90% van de (bedrijfs)wereld, dus ook in de showbusiness. Je wordt niet bekend door jezelf in een hoekje weg te stoppen (niet dat ik er achter sta, maar zo werkt de wereld momenteel). Britt is vooral een goede zakenvrouw en fijn voor haar dat het zo goed loopt!
Mijn ervaring is dat bij een beetje film de productie toch wel wat langer in beslag neemt zoals nu gesteld wordt, maar goed, wie weet is het wel haalbaar maar dat zien we dan wel. Hopelijk komt ie op netflix, kan ik lekker pennymeisje uithangen :D

Relaxed
Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Britt Dekker kondigt eigen paardenbioscoopfilm aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 12:14

Maar niemand weet wat voor afspraken er tussen haar en Esra zijn? Misschien loopt zij nu juist wel lekker binnen met dank aan Britt, want alleen was dit haar toch nooit gelukt?
Beetje een misselijke post van Blussem, zielig vooral :r

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Britt Dekker kondigt eigen paardenbioscoopfilm aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 12:20

ik neem aan dat Britt en Esra onderling goede afspraken hebben, aangezien het Youtube kanaal opzich al een heel bedrijf geworden is.

Popstra
Berichten: 13607
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 12:23

Ehm, weet ook van eerste hand dat Britt leuke sponsoring krijgt en zo zonder bedankt of wat ook door naar een andere sponsor gaat.
Gaat hier niet om een paar rij laarzen of een rijbroekje ;)

Ik l*l niet met de wind mee nee...

Riel
Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 12:24

@Blussem: wat is je bron?

Janine1990
Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 12:27

Popstra schreef:
Ehm, weet ook van eerste hand dat Britt leuke sponsoring krijgt en zo zonder bedankt of wat ook door naar een andere sponsor gaat.
Gaat hier niet om een paar rij laarzen of een rijbroekje ;)


Dat is het idee van sponsoring toch... Wil je dat niet moet je contracten afsluiten. :roll:

Echt zo grappig hoe mensen zichzelf heel zielig vinden als ze niet slim genoeg zijn geweest. En dan een ander maar zwart maken. Zegt een hele hoop...

CharleyT
Berichten: 3969
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 12:34

Popstra schreef:
Ehm, weet ook van eerste hand dat Britt leuke sponsoring krijgt en zo zonder bedankt of wat ook door naar een andere sponsor gaat.
Gaat hier niet om een paar rij laarzen of een rijbroekje ;)


Tsja, sponsor maakt ''gebruik'' van Britt en andersom. Thats life.

Relaxed
Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 12:54

Popstra schreef:
Ehm, weet ook van eerste hand dat Britt leuke sponsoring krijgt en zo zonder bedankt of wat ook door naar een andere sponsor gaat.
Gaat hier niet om een paar rij laarzen of een rijbroekje ;)


Daar zijn ze toch zelf bij? :?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: F_inley, Rupser, SassyMoon en 40 bezoekers