Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
Riddershow schreef:Ik zit te twijfelen om dit jaar naar Polen te gaan ipv Oostenrijk. Iemand ervaring en leuke (vooral avontuurlijke) tips?
Naath86 schreef:Wij zijn gisteren aangekomen in de Jura, ook hier lekker warm maar we hebben een mooie camping aan het water. En heel belangrijk, mooie schaduwplaatsen! Omgeving is hier ook prachtig!
[ [url=m/alGIWf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mKE48X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beckie schreef:Mag ik vragen welke camping jullie staan?
Wij willen namelijk over een maandje richting de Jura vertrekken.
ikke schreef:Dat ziet er goed uit en ja, als je de koelkast van thuis meeneemt, mag je ook thuiskoelkast prestaties verwachten!
Welke heb je? Er loopt ergens een topic van iemand die zoiets in een werkbus wil. Niks zo goed als eerste hands ervaring :D
Moet nog even overtuigd worden dat kwaliteit niet aan alibaba-prijsjes komt :D
Naath86 schreef:Beckie schreef:Mag ik vragen welke camping jullie staan?
Wij willen namelijk over een maandje richting de Jura vertrekken.
Wij staan op camping du Moulin in Patornay, niet zo'n grote camping. In de zomer wel veel kinderen denk ik. Wel heerlijk aan het water waar je kan zwemmen en er is een zwembad. Staan ook wel huisjes op het park, maar die staan achteraan, de campingplaatsen hebben echt de mooiste plekken. Sanitair ook prima! En genoeg te doen in de omgeving, het is hier zo mooi!!
rien10 schreef:Hier dikke voorpret. Ik ben onze T@B aan het inpakken. Morgen vertrekken we naar Texel. Zin in!!!
zo een dus: https://www.google.com/search?q=T%40B&s ... 7vUUoPjMsM:
Beckie schreef:Dank, mooie camping met mooie plaatsen maar voor ons (in het hoogseizoen) iets te veel animatie denk ik.
SdaphneS schreef:Ziet er gezellig uit! :D
Wij vertrekken maandag, maar hebben nog geen bestemming.
Heeft iemand tips? (plekken/campings)
We willen twee week, met tent naar de zon. Maar ook weer niet zuid Italie. :+
Ongeveer 12 uur rijden vanuit Groningen zou fijn zijn.
Naath86 schreef:Oh heerlijk Daphne!! Daar wil ik ook weer heen, net weer terug helaas...
Waar sta je in de Jura? Ik wist niet dat je die kant op wilde, anders had ik je onze camping wel aan kunnen raden in de Jura.
SdaphneS schreef:Naath86 schreef:Oh heerlijk Daphne!! Daar wil ik ook weer heen, net weer terug helaas...
Waar sta je in de Jura? Ik wist niet dat je die kant op wilde, anders had ik je onze camping wel aan kunnen raden in de Jura.
Geen probleem hoor. Wij zijn naar Frankrijk gereden voor het lekkere weer. We zitten in Champagnole, Camping Boyse. Bevalt ons hier goed. :D