Vakantie met vriend

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Brainless
Berichten: 29662
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 22:00


Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)


Franciee
Berichten: 738
Geregistreerd: 19-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 22:05

Wij zijn vorig jaar in half september 11 dagen naar Kreta geweest voor 330 euro pp :D Het was zelfs goedkoper om 11 dagen te gaan ipv 8. We hebben op zaterdag geboekt en gingen woensdag weg. Wel alleen logies. We hebben op sunweb geboekt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 22:06

Als je de periode weet zou ik alles los van elkaar boeken. Op skyscanner kan je jouw vertrekluchthaven invullen en als bestemming 'overal'. Je kan dan zien waar de goedkoopste vluchten heen gaan. Dan via Booking.com of airbnb een accommodatie boeken. Dan kom je best goedkoop uit. Zo zit ik in het hoogseizoen een week naar Mallorca incl. vlucht, hotel en autohuur aan 400 euro per persoon. In september moet dat zeker goedkoper kunnen! Succes!

smit_ilse
Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Re: Vakantie met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 22:32

Vrienden van ons zijn laatst 8 dagen Tunesië geweest voor samen €400. Was een last minute. Misschien idee om tegen die tijd te kijken waar een leuke last minute is.

Als het de bedoeling was dat andere bepalen hoe jij hoort te leven......dan was je geboren met een afstandbediening.

19marjo90
Berichten: 958
Geregistreerd: 13-04-11
Woonplaats: thuis

Re: Vakantie met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 06:55

Wat ik ook wel heb gedaan is ‘s ochtends vroeg naar Schiphol en daar naar de balies van reisorganisaties toe. Daar vragen welke vluchten of volledige vakanties ze daar nog vrij hebben en een leuke uitkiezen :+
1 keer op Lanzarote terechtgekomen en 1 keer op Sicilië. Beiden erg leuke bestemmingen.

miccamaaike
Berichten: 8679
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 07:06

Hè later je gaat hoe goedkoper. Voor onder de 500 pp kun je half sept prima een week weg. Griekenland lukt dan ook.gewoon even je eisen invullen op sunweb.

janouk
Blogger
Berichten: 17813
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Vakantie met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 07:23


Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen
Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur
Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7
Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen

nouklime
Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Vakantie met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 07:29

€900 totaal kan je echt wel met zijn 2en van naar Turkije en nog all in zitten ook. Ik ga ook altijd in September dan is het weer het fijnst vind ik niet te heet en de zee is al lekker opgewarmd en het is niet zo druk meer haha!

zoiets?
https://www.corendon.nl/turkije/turkse- ... 9.7.FZ1-A..

Wodka Lime: He´s my own little fairy tale - Z1+9 geblesseerd & fulltime levensgenieter
Jaqguard-D: #Babyjack M1+3

Wodka Lime, Mijn fulltime levensgenieter + 1 jaar samen met #Babyjack

Pauww
Berichten: 395
Geregistreerd: 25-02-14
Woonplaats: België

Re: Vakantie met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 07:42

Macedonië en Montenegro zijn erg mooi, er is daar super helder water en er zijn prachtige bergen. Het leven daar is er totaal niet duur. Kroatië is ook heel leuk en goedkoop.

TamaraFloor
Berichten: 822
Geregistreerd: 07-12-09
Woonplaats: Zaandijk

Re: Vakantie met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 08:15

Maar wat ik begrijp is dat jullie boven op de 900 voor de reis niet heel veel extra te besteden hebben?
Dan zou ik toch gaan voor een all-in vakantie gaan. Want aan eten en drinken enz ben je dan vaak toch meer geld kwijt dan je van te voren dacht.
En voor dat bedrag kan je echt wel een week lekker naar de zon hoor! En dan even goed de omschrijving en beoordelingen lezen of er in de omgeving wat te doen is wat jullie willen.
Oostblok is misschien wel al wat fris. Maar sowieso is Turkije nog heerlijk en mooie plekken.

Avanti
Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 08:53

Ik zou dan voor all inclusive gaan in Egypte, Tunesië of Turkije.
In Europese steden gaat je geld echt heel hard, zeker omdat je dan ook dingen wil doen en alles kost geld.
Of je gaat wat (natuur) campings af in Frankrijk waar je bijvoorbeeld aan een beekje of meertje zit.
Laatst bijgewerkt door Avanti op 26-06-19 08:55, in het totaal 1 keer bewerkt


Cera_D
Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 08:54

Ik ben ook naar Praag toe gegaan met mijn vriend (ook eerste keer samen op vakantie), en dat was echt geweldig! Geen idee hoelang je weg wilt blijven, maar wij waren z'n 5 dagen weg en waren in totaal €500 kwijt dacht ik, we zaten dan in een fijn air bnb wat de kosten ook laag hield.

KimD
Berichten: 20361
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Vakantie met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 09:54

Ik werk in de vakantiebranche, en de beste tip die ik je kan geven is last minute boeken!

Stel je wilt 1 september op vakantie, pas boeken op 30 Of 31 augustus, of zelfs de ochtend zelf, dat scheelt aanzienlijk in prijs! Wel een kansje dat het hotel dat je graag wilde niet beschikbaar is natuurlijk.


Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

dalena
Berichten: 3082
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Vakantie met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-19 16:18

Dankjulliewel! Heb nu een hele lijst!
Nu kunnen mijn vriend en ik de lijst nagaan en kijken of we iets kunnen vinden :D

En we willen inderdaad zo laat mogelijk boeken ;)

"We're all stories in the end. Just make it a good one"
[BB-HK] [VOLG] Onze eerste kitten

Electra63
Berichten: 17795
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Vakantie met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 16:23

Als het niet uitmaakt persé waarheen, dan een last-minute.

dalena
Berichten: 3082
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-19 18:07

We hebben zojuist onze vakantie naar Turkije geboekt :)

"We're all stories in the end. Just make it a good one"
[BB-HK] [VOLG] Onze eerste kitten


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Emj_23, flowerin, Hanneke137, Leukertje, Nalonyda, NinaCharlie, ontherun, purny, Sterrendief, xdniesje en 83 bezoekers