Vakantie met vriend

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Blussem
Berichten: 1707
Geregistreerd: 11-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:37

Met auto/trein Duitsland?
Scheelt hoop vervuiling wanneer je vliegtuig laat staan.


Amado7
Berichten: 10717
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Vakantie met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:39

Dat vliegtuig vliegt toch al. :D

Niet perfect is ook goed

dalena
Berichten: 3082
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-19 20:39

xU_Blinghx schreef:
Wat ook leuk en goedkoop kan zijn, zijn landen als Hongarije, letland, litouwen enzovoorts. Geen idee wat jullie tijdens een vakantie willen doen. Maar als je een beetje van ontdekken houd zijn juist dit soort landen leuk.

Als het weinig uitmaakt waar je terecht komt zou je ook nog op suprse.me kunnen kijken. Dan weet je niet waar je terecht komt maar is vaak goedkoper.


We ontdekken allebei graag, en genieten ook van mooie omgevingen!

Dat laatste doen we liever niet :+

"We're all stories in the end. Just make it a good one"
[BB-HK] [VOLG] Onze eerste kitten

Olympia
Berichten: 55600
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:40

Barcelona zijn de vliegticktes in de periode dat jullie willen best een aanslag op je budget. Wij hebben ook zitten kijken en je brnt al gauw pp tussen de 160 en 250 euro kwijt aan een vliegticket.

Maar ik denk prima dat jullie voor dit budget wat kunnen vinden. Wat willen jullie doen op vakantie?

Rust zacht Olymp † 14 oktober 2003
Dag lieve Wally † 15 januari 2018

Petrichor
Berichten: 10500
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:40

Blussem schreef:
Met auto/trein Duitsland?
Scheelt hoop vervuiling wanneer je vliegtuig laat staan.

Vliegtuig blijft niet staan hoor als TS met de trein gaat. :')

The smell of earth after rain!

Amalarab
Berichten: 7455
Geregistreerd: 24-11-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:40

Bingoreizen van Corendon, hoorde van iemand die ging met 2 personen 15 dgn voor €800 all-in naar Griekenland in september.

Lieve Baska 4-5-1993 - 27-9-2021

dalena
Berichten: 3082
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-19 20:42

Met de auto is niet echt een optie helaas.

Op vakantie willen we vooral lekker genieten van de zon en de omgeving verkennen. Leuke stadjes, een wandeltocht etc.

"We're all stories in the end. Just make it a good one"
[BB-HK] [VOLG] Onze eerste kitten

plantje01
Berichten: 784
Geregistreerd: 01-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:44

Wij gaan in het hoogseizoen 2 volle weken met de auto een rondreis maken in het oostblok. 700 p.p. inclusief diesel, hostels/hotels (veel inclusief ontbijt) en vignets. Moet dus in september zeker voor minder kunnen. Geloof dat ik twee jaar geleden voor 6 nachten Praag in Mei 300 euro heb betaald.

.,

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:48

dalena schreef:
xU_Blinghx schreef:
Wat ook leuk en goedkoop kan zijn, zijn landen als Hongarije, letland, litouwen enzovoorts. Geen idee wat jullie tijdens een vakantie willen doen. Maar als je een beetje van ontdekken houd zijn juist dit soort landen leuk.

Als het weinig uitmaakt waar je terecht komt zou je ook nog op suprse.me kunnen kijken. Dan weet je niet waar je terecht komt maar is vaak goedkoper.


We ontdekken allebei graag, en genieten ook van mooie omgevingen!

Dat laatste doen we liever niet :+


Dan kan ik toch echt Oost-Europa aanraden. Vaak goedkoper, minder toeristisch en prachtige landschappen en wandeltouren om te doen :D

Insta: yl_aerial

Anoniem

Re: Vakantie met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:51

Als er duizenden mensen op een budget kunnen reizen zonder op een houtje te hoeven bijten in een kakkerlak-infested hotel, dan kunnen TS en haar vriend dat ook wel, zeker binnen Europa. :')

Je kunt inderdaad op sites als Tui en Corendon kijken of er leuke package deals zijn die binnen jullie budget vallen. Anders is Oost Europa inderdaad ook een goede optie. :j

LiannePuthzy
Berichten: 6914
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:52

balatonmeer is ook een mooie omgeving, heb alleen geen idee hoe makkelijk dat de bereiken is met vliegtuig. Ik was met de auto naar Hongarije

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed

plantje01
Berichten: 784
Geregistreerd: 01-05-14

Re: Vakantie met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:56

Vind het ook apart dat het altijd maar om de kosten moet gaan. Je gaat er lekker even tussenuit, dat is het belangrijkste toch

.,


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:59

plantje01 schreef:
Vind het ook apart dat het altijd maar om de kosten moet gaan. Je gaat er lekker even tussenuit, dat is het belangrijkste toch

Maar geld dat er niet is, kun je ook niet uitgeven. :)*

sanso
Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:59

Tsjechië is ook heel mooi om te wandelen! Heb je ook mooie parken.

k_m
Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: Vakantie met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:02

Kan je met de auto? Mss niet zon zee strand, maar wel super tof en gezellig, Oostenrijk! Wij hebben gisteren last minute geboekt €175/p.p 6 nachten! Gewoon in een net hotel met ontbijt! Stond bij tui, was in augustus ook nog wel plek. In Gerlos Oostenrijk!

Esmee_RS
Berichten: 4871
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Vakantie met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:09

Misschien niet helemaal waar je aan denkt, maar Ardennen misschien een optie? Vind ik persoonlijk echt prachtig en genoeg te beleven. En ruim binnen het budget.

Tenerife vond ik persoonlijk niet bijzonder. Rhodos vind ik echt een aanrader!

Kim_Evendi
Berichten: 812
Geregistreerd: 09-05-09
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:09

Ik kan je Macedonië heel erg aanraden! :j Is hiervoor al genoemd, maar de natuur is er prachtig, het stadje Ohrid, het meer, de bergen om te wandelen. Dikke aanrader! En niet onbelangrijk: het is er behoorlijk goedkoop qua eten etc. En best goed geregeld allemaal.
Wij zijn er vorig jaar geweest en we zouden zo terug gaan <3

'Love never fails, Character never quits & with patience & persistence dreams do come true.' - Pete Maravich

Esmee_RS
Berichten: 4871
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Vakantie met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:11

Vriend en ik gaan trouwens zelf een roadtrip maken en bezoeken daarbij ook Cinque Terre in Italië. Ziet er ook echt prachtig uit, ben heel erg benieuwd <3

_Dribbel
Berichten: 749
Geregistreerd: 17-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:12

Voor 900 euro kun je echt wel op vakantie alleen zijn de mogelijkheden beperkt. Ik ben paar jaar terug naar Mallorca geweest, 8 dagen in een prima appartement voor 230 euro pp.

Kun je niet naar Italië met de auto en dan een chalet huren op een camping? Dat zou je ook nog prima redden binnen je budget.

Amado7
Berichten: 10717
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:14


Niet perfect is ook goed

19marjo90
Berichten: 958
Geregistreerd: 13-04-11
Woonplaats: thuis

Re: Vakantie met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:29

Griekenland of Italië? Daar is het leven ook niet zo duur... evt Turkije kan ook nog?

ikke
Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:39

Mkango schreef:
Als er duizenden mensen op een budget kunnen reizen zonder op een houtje te hoeven bijten in een kakkerlak-infested hotel, dan kunnen TS en haar vriend dat ook wel, zeker binnen Europa. :')

Je kunt inderdaad op sites als Tui en Corendon kijken of er leuke package deals zijn die binnen jullie budget vallen. Anders is Oost Europa inderdaad ook een goede optie. :j

Nou, dat dus.
Die week GB heeft ons geen 1000 euro gekost; nou ja, iets meer als ik de onderdelen meetel die we gekocht hebben :D

Maar ik hoef niet zo nodig met adders onder het gras te vliegen; auto op de boot en karren maar. Dat is echt goedkoper en vooral veel simpeler!
Dat ik daarnaast ook niet aan de douane uit hoef te gaan leggen waarom ik vier koplampen op voorraad leg, helpt ook wel mee }>

Wat is er mis met de Nederlandse kust? Ik zit met wat mazzel voor 150 pp logies met ontbijt een midweek ion een eenvoudig maar goed hotel in NL
België dan? Of doe eens gek en rij naar Denemarken!
Laatst bijgewerkt door ikke op 24-06-19 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Fitzroy
Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Vakantie met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:50

Voor 900,- in totaal kun je prima op vakantie met 2 personen in die periode.
Gewoon eens kijken op Sunweb, TUI, Vakantiediscounter of Corendon.
En als je het met een pakketreis niet redt dan zeker met losse tickets via Ryanair of een andere budgetmaatschappij. Moet je alleen wel de transfer en het hotel zelf regelen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Sizzle
Berichten: 35602
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Vakantie met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:56

Je kunt makkelijk in September op vakantie voor 900 euro voor 2 personen, wij geven zelden meer uit dan dat.
Gewoon geen all-in maar buiten de toeristenzône een woninkje huren en zelf koken.
Air BnB kom je ook een eind mee.

ClaudiaHS
Berichten: 8054
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:57

Kaapverdië, Turkije, Egypte?
Na de zomervakantie is dat goed betaalbaar.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, GrapeshotBot, Miiej, moonsparkle, Nathalie18x, purny en 83 bezoekers