USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 12:08

Zoveel geduld heb ik niet voor een attractie. Heeft die geen singleriders lane of had die ook zo'n lange wachttijd.


Grit
Berichten: 6143
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 12:17

OMG, zo lang in de wachtrij, ik zou zo'n acute plasnood krijgen :')
Ik kan niets bedenken waar ik zo lang voor zou willen wachten, ook niet voor een concert of wat dan ook. Aan de ene kant denk ik 'knettergek', aan de andere kant ook respect, want je hebt er wel echt iets over.

Nimber
Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 12:39

Ja hoor heeft ie allemaal maar mensen komen ook echt alleen voor deze attractie.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 12:59

Grit schreef:
OMG, zo lang in de wachtrij, ik zou zo'n acute plasnood krijgen :')

Daar had ik nog niet eens over nagedacht! Hoe dóen die mensen dat in hemelsnaam als ze 6-8 uur in de rij staan?

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 14:32

Vanaf morgen gaan ze virtual queues gebruiken zodat je niet fysiek meer moet aanschuiven. Je krijgt dan een melding wanneer het jouw beurt is.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Nimber
Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 16:05

Qua plassen weet ik niet, maar er staan kraampjes eten en dranken langs de rij.

Om 8.30 vanmorgen was t park al open. 9 uur was de rij al 6 uur. Dus ook vandaag sla ik m over. Langste wachtrij verder is 30 min. Harry Potter zelfs maar 5 min. Die al twee keer gedaan

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Nadir
Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-19 18:12

Wat een rijen Nimber! Daar zou ik zelf ook niet in gaan staan. Vind een uur al lang genoeg voor een attractie waar je zo weer uit bent...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Grit
Berichten: 6143
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 18:54

Yasmine schreef:
Vanaf morgen gaan ze virtual queues gebruiken zodat je niet fysiek meer moet aanschuiven. Je krijgt dan een melding wanneer het jouw beurt is.
Dat zal wel een ontwikkeling zijn die steeds meer ingezet gaat worden. Vraag mij af hoe een dag in een pretpark er dan uit gaat zien.

Bij de Python is het nu volgens mij ook zo dat je een kaartje trekt met een tijdsblok van 10 minuten of zoiets.

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 22:12

Kan me daar nog niet echt iets bij voorstellen hoe dat inderdaad er in de toekomst uit gaat zien.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio


nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 01:20

Nou, heb alweer geboekt voor deze zomer :o van 17juli tot 2oktober
Zou begin juli iets moeten weten van mijn visum, hopelijk kan ik dan nog interview plannen voor ik vertrek, maar het zal uiteraard nog niet in orde zijn tegen dan. Maar heb echt geen zin om hier mijn zomer door te brengen :+
we'll see

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

Danique07
Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 05:45

nenahdm schreef:
Nou, heb alweer geboekt voor deze zomer :o van 17juli tot 2oktober
Zou begin juli iets moeten weten van mijn visum, hopelijk kan ik dan nog interview plannen voor ik vertrek, maar het zal uiteraard nog niet in orde zijn tegen dan. Maar heb echt geen zin om hier mijn zomer door te brengen :+
we'll see


Wij vertrekken ook 17 juli vanaf waar vlieg je en waar vlieg je naar toe? Goed vooruitzicht! Ook een goede tijd, tot 2 oktober!

Paragon’s Diable, ♥♥♥ B+10 L1+12 L2+12 M1+2
The Little White Guy, ♥♥♥ Eindstand L1+2
        Pieter, ♥♥♥ Eindstand: L1+4
        Luna, ♥♥♥ Eindstand: M1+8!

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:06

Danique07 schreef:
nenahdm schreef:
Nou, heb alweer geboekt voor deze zomer :o van 17juli tot 2oktober
Zou begin juli iets moeten weten van mijn visum, hopelijk kan ik dan nog interview plannen voor ik vertrek, maar het zal uiteraard nog niet in orde zijn tegen dan. Maar heb echt geen zin om hier mijn zomer door te brengen :+
we'll see


Wij vertrekken ook 17 juli vanaf waar vlieg je en waar vlieg je naar toe? Goed vooruitzicht! Ook een goede tijd, tot 2 oktober!

Wat toevallig haha! Van Amsterdam om 17u naar Atlanta en dan naar Pensacola,FL :j
Ja is inderdaad weer 2,5 maand :D maar ja.. mijn leven is daar (min of meer) :')

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

Danique07
Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 11:41

Aha om 17u ben ik al een heel eind onderweg. Wij vliegen van AMS naar San Francisco om 9:50.

Paragon’s Diable, ♥♥♥ B+10 L1+12 L2+12 M1+2
The Little White Guy, ♥♥♥ Eindstand L1+2
        Pieter, ♥♥♥ Eindstand: L1+4
        Luna, ♥♥♥ Eindstand: M1+8!

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 13:16

Vind het wel leuk dat ik een latere vlucht heb. Lekker weinig volk in Atlanta!

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 23:52

En nu dit nog ;(
[ img ]
ze maken ons het toch echt niet gemakkelijk hoor.. dan denk je er bijna te zijn en hebben nog meer bewijs nodig van t een of t ander. Geen idee van wat, we moeten de brief nog krijgen. Dat visum mag toch stilaan écht komen.

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 06:45

Nee, dat de US niet makkelijk mensen toelaat is wel duidelijk. Hoe lang zit je nu in het hele proces?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Nadir
Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-19 06:48

Vervelend zeg...
Ik heb wel eens begrepen dat je tijdens je lopende visumaanvraag beter niet naar de VS kunt afreizen. Klopt dat?

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 08:30

@Nadir, geen idee maar daar hou ik absoluut geen rekening mee en heb ook nog geen problemen gehad
Ik wacht nu 26 maand ongeveer

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

Nadir
Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-19 11:50

Oh wauw, dat is wel erg lang idd...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Birgit__
Berichten: 2245
Geregistreerd: 09-10-08
Woonplaats: Heeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 11:54

Hoi!

Hebben mensen hier ook ervaring om vanuit Canada (en met name Calgary) naar Yellowstone af te reizen? En nog belangrijke plekken/plekken die de moeite waard zijn om aan te doen in die route?
Ik zou iig graag Glaciers NP willen bezoeken.

Ik wil het liefst 4-5 dagen in Yellowstone doorbengen, ook dan hoor ik graag adviezen hoe we het rondje (vanuit het noorden denk ik) het beste kunnen aanpakken :)

Edit: Ik zou ook graag naar Cody willen. Dus misschien eerst vanuit Glacier naar Cody en dan Yellowstone in..

Flash Nothing compares to you!

Ceetje_bokt
Berichten: 5135
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 12:58

Ja! Niet naar Yellowstone, maar wel een deel van die route. Nog in Canada: head-smashend-in-Buffalo-jump (gaaf museum over hoe indianen vroeger zich voorbereiden op de jacht. Waterton vonden wij ook een prachtig NP, grenst aan Glacier NP. En die laatste ook zeker bezoeken. Wij zijn na Glacier richting Seattle gereden, dus verder geen idee, maar Montana heeft een positieve indruk achter gelaten.
We zijn wel tijdens een andere trip van Yellowstone naar Denver gereden en dat vond ik het allersaaiste stuk wat ik ooit gereden heb in de VS, lang en saai.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 17:29

* Meldt zich *

Wij hebben inderdaad een rondje Banff - Jasper - Yoho - Yellowstone - Grand Teton - Mount Rushmore - Glacier gedaan en dat waren heeeeel erg veel kilometers en heel veel watervallen en bossen.
Yellowstone was echt het hoogtepunt van die reis, het is een fantastisch park en je kunt daar zeker 4-5 dagen doorbrengen. Verder vond ik met name het Canadese deel veel van hetzelfde.
We hadden echt té veel gepland en gezien die vakantie en zijn uiteindelijk een halve week eerder naar huis gegaan dan de bedoeling was omdat we er echt helemaal klaar mee waren.
Dus mijn advies: prop niet teveel in je vakantie en niet teveel kilometers.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 17:37

Birgit__ schreef:
Hoi!

Hebben mensen hier ook ervaring om vanuit Canada (en met name Calgary) naar Yellowstone af te reizen? En nog belangrijke plekken/plekken die de moeite waard zijn om aan te doen in die route?
Ik zou iig graag Glaciers NP willen bezoeken.

Ik wil het liefst 4-5 dagen in Yellowstone doorbengen, ook dan hoor ik graag adviezen hoe we het rondje (vanuit het noorden denk ik) het beste kunnen aanpakken :)

Edit: Ik zou ook graag naar Cody willen. Dus misschien eerst vanuit Glacier naar Cody en dan Yellowstone in..

Ik heb dit gedaan! Vanuit Banff ben ik naar Montana gereden. Heb mijn route via de Going to the Sun road in Glacier gedaan. Eerlijk gezegd was ik niet heel erg onder de indruk. In Montana ben ik 4 dagen in Wolf Creek geweest op de Rocking Z ranch (aanrader!!!) we zijn toen ook naar een echte rodeo gegaan die daar in de zomer elke zondag gehouden wordt.

Vanuit Wolf Creek ben ik naar West Yellowstone gereden en de dag erna ben ik het park in gegaan. De eerste 2 nachten had ik 'n cabin bij Old Faithful (super gaaf met de OF geyser in m'n achtertuin!) Daarna ben ik naar de Tetons gereden en daar overnacht en toen weer terug Yellowstone in en 2 nachten bij Canyon. Daarna ben ik via Cody het park uitgegaan. Ik was te laat voor de Cody rodeo (die stopt begin september) maar er is wel een tof western dorpje 'Old Trail Town' wat een must see is. En kwam er achter dat er op 45 min rijden in 'n dorp rodeo was dus daar was ik ook nog naartoe gegaan. Daarna ben ik in één ruk naar Calgary gereden; heerlijk leeg landschap, genieten van de roadtrip!

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 17:40

Fitzroy schreef:
* Meldt zich *

Wij hebben inderdaad een rondje Banff - Jasper - Yoho - Yellowstone - Grand Teton - Mount Rushmore - Glacier gedaan en dat waren heeeeel erg veel kilometers en heel veel watervallen en bossen.
Yellowstone was echt het hoogtepunt van die reis, het is een fantastisch park en je kunt daar zeker 4-5 dagen doorbrengen. Verder vond ik met name het Canadese deel veel van hetzelfde.
We hadden echt té veel gepland en gezien die vakantie en zijn uiteindelijk een halve week eerder naar huis gegaan dan de bedoeling was omdat we er echt helemaal klaar mee waren.
Dus mijn advies: prop niet teveel in je vakantie en niet teveel kilometers.

Wow, daar kan ik mij nu helemaal niets bij voorstellen. Mijn rondje begon in Vancouver, toen Vancouver Island, daarna Whistler, 100 Mile House, Jasper, Banff en toen pas die route naar Montana/Wyoming van mijn post hierboven. In totaal was ik 31 dagen onderweg en baalde als 'n stekker dat de reis erop zat. Ik had nog wéken door kunnen gaan (maar mijn bankrekening laat zoiets niet toe, haha :D )

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 17:42

Oh en ergens tussen de Amerikaanse grens en Calgary ligt de Heartland ranch, waar ze die serie opnemen. Ik zag de serie helaas voor 't eerst toen ik weer terug thuis was, maar ik zag op google maps dat ik er maar een paar km uit de buurt voorbij ben gereden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 bezoekers