Camping Les Tourterelles / Angies Ranch in Tourtoirac

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KikiC
Berichten: 2
Geregistreerd: 05-02-18

Camping Les Tourterelles / Angies Ranch in Tourtoirac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-19 22:03

Wie van de bokt.nl-leden is wel eens naar Camping Les Tourterelles / Angies Ranch in Tourtoirac, Frankrijk geweest? Of, wie gaat er deze zomer heen?


2IJsjes
Berichten: 256
Geregistreerd: 31-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 14:55

Grappig, van de week nog met mijn oudste dochter het gehad over deze camping. Wij zijn hier jaren geleden heen geweest. 13/14 jaar geleden. Wij hadden een vakantiewoning gehuurd, primitief maar meer had je niet nodig. Het concept van de manege erbij was geweldig. Verschillende paarden, verschillende niveau groepen om te rijden. Het rijden in Frankrijk is zo anders dan hier in Nederland en zeker wanneer je alleen bij een manege rijdt. Toen was het dat de kinderen/jongeren mee mochten de paarden, in de ochtend, ophalen en, in de avond, de paarden wegbrengen. Volgens mij was de camping van Nederlanders, en werd er tijdens de buitenritten Nederlands gesproken wat zeer prettig is, Frans is niet onze taal :o . Ook de omgeving vonden wij erg mooi. Kortom wij hebben er een leuke vakantie gehad.

19marjo90
Berichten: 961
Geregistreerd: 13-04-11
Woonplaats: thuis

Re: Camping Les Tourterelles / Angies Ranch in Tourtoirac

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 15:11

Ik ben hier vroeger met mijn ouders geweest. Ik was toen een jaar of 11 denk ik. Ben veel in de manege geweest daar haha! Altijd helpen met de paarden, pony’s en veulens. Ik heb daar een hele leuke tijd gehad. Hoe het nu is, weet ik niet. Ik weet wel nog dat ze vroeger altijd voorzichtig waren en je bijvoorbeeld eerder met de beginners mee lieten gaan om te kijken hoe dat ging dan met de gevorderden, omdat het rijden daar inderdaad heel anders is.

Mel1983
Berichten: 13
Geregistreerd: 16-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:38

Ik ben er zelf heel veel jaren geweest.
Altijd heel erg naar mijn zin gehad. En onwijs leuke paarden en erg leuke ritten. Zoals de rivier tourtoirac in het dorp en de diepe rivier. Jungle route is ook erg leuk.

Ben er nu 3 jaar niet geweest, maar heb nog regelmatig met Angelique contact.
Laatste jaren reed ik altijd graag op Hero die ken ik al sinds veulen ( dus al erg lang geleden

Laat maar weten of je nog meer info wilt.

Veel plezier in tourtoirac.


KikiC
Berichten: 2
Geregistreerd: 05-02-18

Re: Camping Les Tourterelles / Angies Ranch in Tourtoirac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-19 20:15

Wij komen er zelf ieder jaar; heeft iemand nog oude foto's?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers