[VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
_San87_
BKB 2023 winnaar 2D
Berichten: 41334
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 16:44

Elvirawortel schreef:
Ja nou dat dus, en dan vind ik het een beetje irritant dat het gelijk nieuwswaarde krijgt omdat Britt erbij is. En dan kom ik even terug op het topic over HE wat gisteren zo hard ging, toen snapte ik niet waarom mensen er zo’n ophef van maakten, maar nu begin ik het te begrijpen. Ik mag Britt wel, maar ze krijgt zoveel aandacht op deze manier en trekt de aandacht nu dus ook naar een jong kind toe

En waarom is dat precies een probleem? Het is een positief en leuk filmpje. Niet een of andere zwartmakerij?


Anoniem

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 16:45

Omdat dat jochie de gevolgen ervan nog niet kan overzien. En trouwens, waar is dat andere meisje dat Rixt van der Horst mocht ontmoeten met Britt? Dan moet zij ook op de voorpagina anders is het niet eerlijk hè, dat is natuurlijk pesten :+

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D
Berichten: 41334
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 16:47

Elvirawortel schreef:
Omdat dat jochie de gevolgen ervan nog niet kan overzien. En trouwens, waar is dat andere meisje dat Rixt van der Horst mocht ontmoeten met Britt? Dan moet zij ook op de voorpagina anders is het niet eerlijk hè, dat is natuurlijk pesten :+

Welke gevolgen?

Jeetje, je bent nu wel aan het overdrijven, hoor.

Anoniem

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 16:49

Nou, als je volwassen bent, wie weet wat voor baan je gaat krijgen en wat voor werkgevers je krijgt, ik weet niet of ik het leuk zou vinden als mensen dan zo’n filmpje van mij vonden Dat moet iedereen zelf weten. Probleem is alleen dat zo’n jongetje dat nog niet zelf kan beslissen

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 16:50

Dames het is maar een nieuws bericht hé :') :=

Niobe
Berichten: 7961
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 16:50

Elvirawortel schreef:
Nou, als je volwassen bent, wie weet wat voor baan je gaat krijgen en wat voor werkgevers je krijgt, ik weet niet of ik het leuk zou vinden als mensen dan zo’n filmpje van mij vonden Dat moet iedereen zelf weten. Probleem is alleen dat zo’n jongetje dat nog niet zelf kan beslissen


Misschien wordt ie wel dressuurruiterinterviewer

LadyMadonna
Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 16:54

Kabayo schreef:
Elvirawortel schreef:
Als Britt Dekker er niet bij was geweest was dit geen nieuws geweest... de hele voorpagina gaat over Britt

Jaloers? := zo nee, waarom benoem je het dan? Ik zie 2 artikelen

Super vent die edward. Ook zo lekker normaal

En weer die jaloezie kaart... waarom in vredesnaam?

rien10
Berichten: 14409
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 16:55

Elvirawortel schreef:
Nou, als je volwassen bent, wie weet wat voor baan je gaat krijgen en wat voor werkgevers je krijgt, ik weet niet of ik het leuk zou vinden als mensen dan zo’n filmpje van mij vonden Dat moet iedereen zelf weten. Probleem is alleen dat zo’n jongetje dat nog niet zelf kan beslissen

Kijk om je heen het HELE internet staat vol
Met dronken, zoenende, kotsende pubers. (Niet perse zoenend en kotsend tegelijk :j ) er is ergere meuk te vinden dan dit.
En als hij top-dressuur ruiter wordt, is het niet zo erg :D
Bovendien; hier gaan wij niet over. Daar heeft hij ouders voor

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D
Berichten: 41334
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 16:59

Elvirawortel schreef:
Nou, als je volwassen bent, wie weet wat voor baan je gaat krijgen en wat voor werkgevers je krijgt, ik weet niet of ik het leuk zou vinden als mensen dan zo’n filmpje van mij vonden Dat moet iedereen zelf weten. Probleem is alleen dat zo’n jongetje dat nog niet zelf kan beslissen

Als een werkgever een gekwalificeerde werknemer laat staan om een onschuldig en leuk filmpje uit zijn jeugd, dan is er iets grondig mis met diezelfde werkgever.

Cowgirl
Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:15

Elvirawortel schreef:
Nou, als je volwassen bent, wie weet wat voor baan je gaat krijgen en wat voor werkgevers je krijgt, ik weet niet of ik het leuk zou vinden als mensen dan zo’n filmpje van mij vonden Dat moet iedereen zelf weten. Probleem is alleen dat zo’n jongetje dat nog niet zelf kan beslissen


Floris begint later voor zichzelf....die word topruiter wint 3x goud op de spelen dus die hoeft zich nergens zorgen over te maken :P .

Mocht dat niet zo zijn ....als zijn toekomstige werkgever zal vallen over dit filmpje dan 1: die spoort niet en 2: daar wil je dan ook niet werken.


We hebben het hier over een filmpje waar een jong kind zijn idool ontmoet hoor :')

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Walkure
Berichten: 1395
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:28

Ik snap ook niet hoe een toekomstige werkgever zou moeten vallen over dit filmpje? Is toch aandoenlijk? Hoe kan je hier nou negatief naar kijken.. Wat een gemuts om niets zeg..

Leuk voor die jongen en vind Britt het fantastisch doen!

Iemand die verongelijkt in het leven staat slaagt nooit.

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie Moderator Algemeen2 en Markt
No worries, be happy!
Berichten: 26312
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:44

Wat jammer van al die negativiteit hier. Ik vond het een hele mooie video, Floris heeft dankzij de KNHS de dag van zijn leven gehad en Britt heeft hem op een hele leuke manier bijgestaan.
Ik zou dit ieder kind gunnen :j

There is a crack in everything. That's how the light gets in.

rien10
Berichten: 14409
Geregistreerd: 01-06-10

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:51

“Al die negativiteit”? Nee hoor.

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 18:46

Ik zie ook geen negativiteit? Behalve mensen die allemaal een verschillende mening hebben waar imo niks mis mee is :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 18:56

Wat een onwijs leuk filmpje :D En wat tof dat Floris z'n idool mag ontmoeten, had mij ook wel leuk geleken om even bij Glock rond te snuffelen hoor _/-\o_

Divers
Berichten: 1058
Geregistreerd: 27-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 19:05

Wat een lief jongetje, en wat een droom dat hij zijn idool mag ontmoeten. En dan ook nog een appeltje geven <3

edit: Oooh en ook nog de rozet! Wat lief zeg.

Dan maak ik maar zin.

Eleeke
Berichten: 1988
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 19:38

En hilarisch, Britt helemaal blij omdat ze Zonik nog nooit had aangeraakt of geaaid ... :)
En dat jongentje : waarom ben je fan van Edward : omdat het een man is .

Heerlijk filmpje

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 19:52

Kabayo schreef:
Super vent die edward. Ook zo lekker normaal


Nou echt he! Wat een sympathieke vent!
:)

19marjo90
Berichten: 958
Geregistreerd: 13-04-11
Woonplaats: thuis

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 21:56

Wat een heerlijk filmpje zeg! Sympathieke Edward hoor. En wat doet Britt dat goed zeg, jochie was super zenuwachtig.

Tja en dat Britt veel in het paardennieuws is, is op het moment denk ik toeval. Die meid werkt super hard en bereikt veel jongeren met haar kanaal. Dit lijkt mij dan ook een mooi item over pesten.

Het lijkt mij niet dat werkgevers hier moeilijk over zouden doen later. In mijn ogen zou je dan niet eens werkgever mogen zijn. En het lerarenvoorbeeld met de klas: een leraar die zelf open is en zich kwetsbaar opstelt, krijgt dit ook terug.

Ayasha
Blogger
Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 10:38

Ah joh stop met zeiken over de nieuwswaarde. Bekijk het zo; beetje positief nieuws op bokt.
Kind helemaal blij dat ie z'n idool heeft mogen ontmoeten.

Super sympathiek ook van Edward. :+: Zonik dacht in eerste instantie geloof ik "joh, klein mensje, laat mij eten!"
Mooi dat Edward dat dan even fikst met een appeltje dat de knol toch een beetje lief doet. :+: Was ie ook heel snel mee. :j :+: En die "en anders kom ik wel effe helpen" :+:
Ah kom op, hoe kan je daar negatief over zijn, toch super gaaf voor dat joch!

Als Britt niet in dit filmpje voor kwam stond het ook op bokt want Edward Gal komt er in voor. En misschien heb je het gemist maar die rijdt dus voor Nederland en doet dat best aardig. :j Wat verklaart waarom ie op bokt ook veel voor komt.

En dat met die werkgever is echt stokken zoeken om een hond te slaan. Ik zie totaal niet wat dit filmpje het kind in de toekomst kwaad zou kunnen doen. _O- Ik zie een beleefd kind dat zijn idool mag ontmoeten en dat hulp durft vragen. Ik zie werkelijk geen enkele eigenschap die 'm in een toekomstige sollicitatie parten kan gaan spelen. :+

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

rien10
Berichten: 14409
Geregistreerd: 01-06-10

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 11:09

Ja, dat met die appel was grandioos!

Ayasha
Blogger
Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 11:11

Edward zal ook gedacht hebben "Zonik jonge, doe es effe lief!" _O- Je ziet Edward ook echt even naar 'm kijken van "uhm.... " _O-
En geen betere manier om een paard te motiveren om lief te doen dan met eten. _O-

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Vayo
Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 11:20

Nou inderdaad exact wat Ayasha zegt. Er is al zoveel ellende, dan is zo'n positief aandoenlijk artikel en filmpje zoals dit toch heerlijk om naar te kijken!? En over 25 jaar is dit voor Floris ook zeker leuk om nog op terug te kijken. Niks mis toch met zo'n leuk filmpje met zijn idool. Leuke vent ook trouwens die Edward Gal. En Britt vind ik ook echt een leuk mens.


Riel
Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 19:02

Wat een leuk filmpje! Ik wil meer van dat! *\o/* *\o/* *\o/*

Alhoewel -O- , ik droom van een pestvrije wereld!

Punz
Berichten: 8552
Geregistreerd: 04-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 19:13

Citaat:
Super sympathiek ook van Edward. :+: Zonik dacht in eerste instantie geloof ik "joh, klein mensje, laat mij eten!"
Mooi dat Edward dat dan even fikst met een appeltje dat de knol toch een beetje lief doet. :+: Was ie ook heel snel mee. :j :+: En die "en anders kom ik wel effe helpen" :+:
Ah kom op, hoe kan je daar negatief over zijn, toch super gaaf voor dat joch!


Dit dus..!!


En

Ok

Heel gaaf natuurlijk: die pony aan het begin, dat schimmeltje. Laat ik die nu kennem :D

Otto van Strijthagen, Connemarapony, dekhengst en lekker scorend in de dressuur ook !


Iedereen een Connemara!!


.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, ElCamino, Flieno, Jintexx, La_Lune, mce, N_B_N, Phonix, primera, Ptl4ever, saphire, Sas75, siloux en 32 bezoekers