Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
LovingTweety
Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:36

Waar in Den Haag zitten jullie? Is Leidschendam te ver weg?


joyce B
Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 12:17

Als je echt iets wilt bereiken zul je toch ook daar wat voor moeten overhebben. Dat betekent toch blijven doorgaan met les nemen. Desnoods duurdere privé les of in tweetallen. Ook op maneges zijn altijd wel een paar leuke sportpony's of paarden die in de lessen meelopen.

Biedt je aan als stagiaire/vrijwilliger op een sportstal.

Jij moet hun iets te bieden hebben en jezelf bewijzen zodat ze jou iets gaan gunnen. Dus serieus en betrouwbaar zijn. Hard werken, precies werken, niet klagen.

Als je wedstrijden wilt rijden kost dat ook veel tijd en geld. Een startkaart kost omgerekend per maand
ongeveer €10,- lidmaatschap rijvereniging €5,- per maand. Een wedstrijd met 2 proefjes kost €20,- en dan heb je nog geen vervoer en brandstof gerekend.

Gebruik dat budget en eventueel meer voor goede lessen. Ga naar clinics, houding en zit lessen op een nep-paard... Neem initiatief en toon inzet en interesse in leren.

Doorzetten! Ook als het lastig is. Denk in mogelijkheden ipv jezelf in een slachtofferrol te zetten.

In de sport gaat het ook om doorzetten. Kijk kritisch naar jezelf en je houding en werk aan jezelf en je kennis en vaardigheden. Hoe meer je kunt en weet hoe makkelijker het wordt om op termijn wel iets te vinden. En niets is "perfect" Verwacht dat ook niet. Je moet roeien met de riemen die je hebt. Maak er het beste van!

Remembrance
Berichten: 522
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 14:22

@LoveTweety
Dat is voor mij jammer genoeg wel te ver, ik stuur je even een PB!

@joyce B
Ontzettend goede tips allemaal! Mocht ik ook ooit een paardje zoeken om echt mee te rijden en de sport in te gaan, zal ik ze zeker meenemen. Bedankt!

@Gizeppie
Ja, je hebt wel gelijk. Jammer genoeg heb ik geen goede rijfoto's, en die zullen er denk ik voorlopig ook niet komen, aangezien ik nu niet meer rijd en de maneges in de buurt mij niet aanspreken (ik kan hier evt in PB op toelichten).

Gizeppie
Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 15:36

joyce B schreef:
Als je echt iets wilt bereiken zul je toch ook daar wat voor moeten overhebben. Dat betekent toch blijven doorgaan met les nemen. Desnoods duurdere privé les of in tweetallen. Ook op maneges zijn altijd wel een paar leuke sportpony's of paarden die in de lessen meelopen.

Biedt je aan als stagiaire/vrijwilliger op een sportstal.

Jij moet hun iets te bieden hebben en jezelf bewijzen zodat ze jou iets gaan gunnen. Dus serieus en betrouwbaar zijn. Hard werken, precies werken, niet klagen.

Als je wedstrijden wilt rijden kost dat ook veel tijd en geld. Een startkaart kost omgerekend per maand
ongeveer €10,- lidmaatschap rijvereniging €5,- per maand. Een wedstrijd met 2 proefjes kost €20,- en dan heb je nog geen vervoer en brandstof gerekend.

Gebruik dat budget en eventueel meer voor goede lessen. Ga naar clinics, houding en zit lessen op een nep-paard... Neem initiatief en toon inzet en interesse in leren.

Doorzetten! Ook als het lastig is. Denk in mogelijkheden ipv jezelf in een slachtofferrol te zetten.

In de sport gaat het ook om doorzetten. Kijk kritisch naar jezelf en je houding en werk aan jezelf en je kennis en vaardigheden. Hoe meer je kunt en weet hoe makkelijker het wordt om op termijn wel iets te vinden. En niets is "perfect" Verwacht dat ook niet. Je moet roeien met de riemen die je hebt. Maak er het beste van!


Helemaal eens! Toen ik zelf nog geen eigen paarden had deed ik dit ook naast Mn bijdrage van 140 in de maand had ik 2 keer les en ging ik maandelijks naar de academy in kootwijkerbroek.. indd investeren.

Maar ik wil zelf niet dat mensen met mijn paard starten. Die heeft de ring al genoeg gezien.

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! ~ <3

Gizeppie
Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 15:36

Remembrance schreef:
@LoveTweety
Dat is voor mij jammer genoeg wel te ver, ik stuur je even een PB!

@joyce B
Ontzettend goede tips allemaal! Mocht ik ook ooit een paardje zoeken om echt mee te rijden en de sport in te gaan, zal ik ze zeker meenemen. Bedankt!

@Gizeppie
Ja, je hebt wel gelijk. Jammer genoeg heb ik geen goede rijfoto's, en die zullen er denk ik voorlopig ook niet komen, aangezien ik nu niet meer rijd en de maneges in de buurt mij niet aanspreken (ik kan hier evt in PB op toelichten).


Ben idd wel benieuwd

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! ~ <3

sneeuwpop
Berichten: 4404
Geregistreerd: 19-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 20:17

Remembrance schreef:
@Gizeppie
Ja, je hebt wel gelijk. Jammer genoeg heb ik geen goede rijfoto's, en die zullen er denk ik voorlopig ook niet komen, aangezien ik nu niet meer rijd en de maneges in de buurt mij niet aanspreken (ik kan hier evt in PB op toelichten).


Niet banketstaaf bedoeld, maar waarom zouden eigenaren jouw dan een kans willen geven?
Mocht je dan iemand vinden en ga je op het paard gaan zitten, krijg je gelijk "maar ik heb al lang niet meer gereden, kijk er naar doorheen"
Ik weet dat veel eigenaren daar niet op zitten te wachten.

Ik lees vaak dat mensen veel wensen hebben, maar eigenlijk er niks voor willen doen.
Om bij B te komen, zul je eerst langs A moeten.

Je kunt allemaal problemen opnoemen, maar als je echt wil, moet je voor oplossingen gaan.

michelle___
Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 20:47

Kom even binnen vallen maar zit er even mee :’)
Paardeneigenaren, hoe doen jullie dit?

Ik heb nu een halfjaar een bijrijdster, super leuke meid.
Dinsdag is mijn paard uitgegleden en heeft nu wondjes in de kootholtes en daarbij ook flink mok. Als kers op de taart zit er ook een wondje bij de singel (pechvogel) waardoor ik heb gezegd dat we de aankomende week even helemaal niet rijden maar gewoon even op het harde stappen. Vandaag appje gekregen dat paard kreupel liep, maar zal wel door de mok komen.
Kreeg toch een naar onderbuik gevoel dus ben even gaan kijken. Het was immers de eerste dag terug van haar vakantie, en ik heb net een nieuw zadel waarvan ik wel kan begrijpen dat ze daar nieuwsgierig naar is of enthousiast over is.

Nou, op stal... toch open weer wondjes, niet behandeld (als in geen sudocreme of aloe Vera op gedaan). Dat komt niet van stappen... Zweet van het zadel stond nog in mijn paard en de stijgbeugels hingen 5 gaten langer :\ . Dus, ze heeft wèl gereden.

Ik ben letterlijk even in alle staten. Maar goed, hoe los ik dit op?
Mijn gevoel zegt: wegsturen. Maar vind het toch ergens een beetje knuddig.

Wat zouden jullie doen?
Bleh, sorry voor t lange bericht.

Poekkie
Berichten: 7287
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 20:51

Kan je ze niet gewoon bellen en haar vragen het uit te leggen? Misschien heeft ze niet echt gereden, maar op het harde gestapt op het paard ipv naast het paard? Als ze merkte dat hij kreupel, dan zal ze daarna normaal toch niet meer gedaan hebben dan stappen? 'T is een beetje onhandig, maar als je verder tevreden was van haar, kan je het vast gewoon uitpraten, toch?

Was ze op de hoogte dat er van haar verwacht werd de wonden te behandelen en met welk product dan?

Paardengek in hart en nieren!

Marocje
Berichten: 5590
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 20:55

Tja, ik heb ze om veel minder weggestuurd. Mijn vertrouwen zou weg zijn. Het is niet dat je vraagt niet te rijden omdat je dat gewoon niet wil, maar uit belang voor jouw pony.

Daarnaast heeft ze dit niet eens eerlijk verteld, maar moet je er zo achter komen? En je vertrouwde het zelf al niet, anders had je het ook kunnen vragen ipv te gaan controleren..

Het is lastig. Toevallig vandaag ook mijn ‘potentiële” verzorgster stop gezet. En het gaf me meer rust nu ik weer duidelijkheid heb.

sneeuwpop
Berichten: 4404
Geregistreerd: 19-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 20:57

Ik zou wegsturen.
Alles valt en staat met vertrouwen. Dat is nu weg.
Dit ga je nooit vergeten en zal blijven knagen.

cobiie
Berichten: 7278
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 21:05

De vraag is hoe duidelijk je berichtje was, is er uit op te maken dat onder het zadel op het harde stappen kon?

Als er expliciet gezegd is aan de hand stappen en ze is erop gaan zitten, dan kon ze wat mij betreft vertrekken.

[o]

michelle___
Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 21:32

Ik zal het bericht even quoten:
“Hey **, Lara is dinsdag uitgegleden in de bosjes achter de gevangenis en heeft nu twee wondjes in beide kootholtes voor. Beetje onhandig plekje, dus aankomende week even alleen stappen aan de hand. Want bij de singel zit ook een klein plekje, dus eerst even dicht laten groeien. Even balen! Als je er bent, vooral de wondjes in de kootholtes goed dicht houden ivm mok. Mag flink sudocreme op!
Als je weer kan rijden laat ik het je weten, fijne avond. “
Letterlijk gekopieerd en geplakt.

Heb al bevestiging van de stal eigenaresse dat ze toch echt heeft gereden. Heb haar geprobeerd te bellen maar ze neemt niet op.

Me handen jeuken om een appje te sturen maar wil niet te bot over komen...

Remembrance
Berichten: 522
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 21:35

sneeuwpop schreef:
Remembrance schreef:
@Gizeppie
Ja, je hebt wel gelijk. Jammer genoeg heb ik geen goede rijfoto's, en die zullen er denk ik voorlopig ook niet komen, aangezien ik nu niet meer rijd en de maneges in de buurt mij niet aanspreken (ik kan hier evt in PB op toelichten).


Niet banketstaaf bedoeld, maar waarom zouden eigenaren jouw dan een kans willen geven?
Mocht je dan iemand vinden en ga je op het paard gaan zitten, krijg je gelijk "maar ik heb al lang niet meer gereden, kijk er naar doorheen"
Ik weet dat veel eigenaren daar niet op zitten te wachten.

Ik lees vaak dat mensen veel wensen hebben, maar eigenlijk er niks voor willen doen.
Om bij B te komen, zul je eerst langs A moeten.

Je kunt allemaal problemen opnoemen, maar als je echt wil, moet je voor oplossingen gaan.


Ik snap inderdaad zeker wat je bedoelt! Ik denk alleen dat ik niet erg duidelijk ben geweest. Ik ben namelijk op het moment niet op zoek naar bijrijdpaard, maar naar een verzorgpaard zodat ik toch nog een beetje in contact met paarden kan blijven door bijvoorbeeld af en toe eens te komen poetsen of wandelen. :) ik hoop dat daar dit probleem wat kleiner is.

Ik ga er in ieder geval nog even goed over nadenken, je hebt namelijk inderdaad een goed punt. Ik krijg van meerdere kanten te horen dat mijn beste optie toch zou zijn om weer op een manege te gaan rijden, maar daar heb ik het probleem mee dat ik over het algemeen het welzijn van de paarden in de maneges in mijn buurt niet heel erg goed vind.

Poekkie
Berichten: 7287
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 21:49

michelle___ schreef:
Ik zal het bericht even quoten:
“Hey **, Lara is dinsdag uitgegleden in de bosjes achter de gevangenis en heeft nu twee wondjes in beide kootholtes voor. Beetje onhandig plekje, dus aankomende week even alleen stappen aan de hand. Want bij de singel zit ook een klein plekje, dus eerst even dicht laten groeien. Even balen! Als je er bent, vooral de wondjes in de kootholtes goed dicht houden ivm mok. Mag flink sudocreme op!
Als je weer kan rijden laat ik het je weten, fijne avond. “
Letterlijk gekopieerd en geplakt.

Heb al bevestiging van de stal eigenaresse dat ze toch echt heeft gereden. Heb haar geprobeerd te bellen maar ze neemt niet op.

Me handen jeuken om een appje te sturen maar wil niet te bot over komen...


Ja...dat is natuurlijk wel heel duidelijk. Als ze dit bericht heeft gelezen of 'ok' of zoiets geantwoord, dan zou ik idd ook wegsturen. Maar wel bellen ipv een appje, dan kan je nog tot een normaal gesprek komen.

Paardengek in hart en nieren!


troi
Berichten: 16984
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 06:32

Poe daar zou ik ook niet blij van worden! Ik zou wel graag eerst haar kant van het verhaal willen horen maar die moet wel heel sterk zijn voor ik overweeg haar aan te houden.

joyce B
Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 07:31

Ik zou hier ook erg pissig over zijn en de verzorgster er op aanspreken. Als ze normaal gesproken goed luistert, serieus is en goed voor je paard zorgt zou ik vragen hoe dit kon gebeuren, of ze het berichtje had gezien, maar als ze al is van grenzen opzoeken en verzetten en nonchalant met paard en spullen dan zou dit de druppel zijn om afscheid te nemen.

Maanlicht
Berichten: 6845
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 08:13

Ik vind het echt bizar dat je weet dat het paard wondjes heeft en er wordt gezegd dat er niet gereden kan worden, je dit toch doet, én de wonden niet verzorgd. Ik ben zelf bijrijder maar dit zou ik echt nooit ook maar kunnen bedenken om te doen. Ik zou haar niet meer laten komen.

xZiva_
Berichten: 3990
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 13:12

Idd bizar dat je de gezondheid van een paard eigenlijk met een korreltje zout neemt..

Ik had een verzorger, met de nadruk op had :=
Ik had gevraagd of ze geen mensen mee wilde nemen omdat ik prive aan huis sta bij iemand en hun daar ook niet op zitten te wachten.. hoor ik van iemand dat ze mee was geweest naar mijn pony's met haar.. de eerste keer dat ze alleen gaat, neemt ze iemand mee -O-

Ook hoorde ik dat ze mijn shet veulen flink had gelongeerd in de bak die veel te zwaar is (zelfs voor de paarden hier.. worden binnenkort snippers in gemengd)
Terwijk ik 's avonds een appje kreeg dat ze alleen even geborsteld had.

Toen ik ging navragen of ze gelongeerd had zei ze 'kan makkelijk toch'.
Nou nee :=

Jeroen van stal Lingehorst aka. Jack Sparrow

Gizeppie
Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:10

sneeuwpop schreef:
Remembrance schreef:
@Gizeppie
Ja, je hebt wel gelijk. Jammer genoeg heb ik geen goede rijfoto's, en die zullen er denk ik voorlopig ook niet komen, aangezien ik nu niet meer rijd en de maneges in de buurt mij niet aanspreken (ik kan hier evt in PB op toelichten).


Niet banketstaaf bedoeld, maar waarom zouden eigenaren jouw dan een kans willen geven?
Mocht je dan iemand vinden en ga je op het paard gaan zitten, krijg je gelijk "maar ik heb al lang niet meer gereden, kijk er naar doorheen"
Ik weet dat veel eigenaren daar niet op zitten te wachten.

Ik lees vaak dat mensen veel wensen hebben, maar eigenlijk er niks voor willen doen.
Om bij B te komen, zul je eerst langs A moeten.

Je kunt allemaal problemen opnoemen, maar als je echt wil, moet je voor oplossingen gaan.


Dit had ik dus al tegen haar gezegd. Je zult moeten blijven investeren. Ik ben dan wel heel hard, maar ik wil niet iemand op mijn paard die al een tijd niet gereden heeft, daar ga ik zelf last van krijgen met rijden.. mijn paard is overigens wel braaf genoeg dat dit zou kunnen, maar ik heb dit wel eens eerder gehad en toen kreeg ik daar echt last van zelf met rijden. Moest ik gaan corrigeren de dag erna.

Ik zou t als eigenaar ook waarderen dat iemand echt investeert in om kennis en vaardigheden te verbreden.

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! ~ <3

Gizeppie
Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:12

michelle___ schreef:
Kom even binnen vallen maar zit er even mee :’)
Paardeneigenaren, hoe doen jullie dit?

Ik heb nu een halfjaar een bijrijdster, super leuke meid.
Dinsdag is mijn paard uitgegleden en heeft nu wondjes in de kootholtes en daarbij ook flink mok. Als kers op de taart zit er ook een wondje bij de singel (pechvogel) waardoor ik heb gezegd dat we de aankomende week even helemaal niet rijden maar gewoon even op het harde stappen. Vandaag appje gekregen dat paard kreupel liep, maar zal wel door de mok komen.
Kreeg toch een naar onderbuik gevoel dus ben even gaan kijken. Het was immers de eerste dag terug van haar vakantie, en ik heb net een nieuw zadel waarvan ik wel kan begrijpen dat ze daar nieuwsgierig naar is of enthousiast over is.

Nou, op stal... toch open weer wondjes, niet behandeld (als in geen sudocreme of aloe Vera op gedaan). Dat komt niet van stappen... Zweet van het zadel stond nog in mijn paard en de stijgbeugels hingen 5 gaten langer :\ . Dus, ze heeft wèl gereden.

Ik ben letterlijk even in alle staten. Maar goed, hoe los ik dit op?
Mijn gevoel zegt: wegsturen. Maar vind het toch ergens een beetje knuddig.

Wat zouden jullie doen?
Bleh, sorry voor t lange bericht.


Hangt er vanaf hoe je dit met haar afgesproken hebt en gecommuniceerd hebt.. heb je dit besproken mondeling of staat dit op de app of op welke manier?

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! ~ <3

Gizeppie
Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:13

Poekkie schreef:
Kan je ze niet gewoon bellen en haar vragen het uit te leggen? Misschien heeft ze niet echt gereden, maar op het harde gestapt op het paard ipv naast het paard? Als ze merkte dat hij kreupel, dan zal ze daarna normaal toch niet meer gedaan hebben dan stappen? 'T is een beetje onhandig, maar als je verder tevreden was van haar, kan je het vast gewoon uitpraten, toch?

Was ze op de hoogte dat er van haar verwacht werd de wonden te behandelen en met welk product dan?


Ja idd zoals jij zegt.. maar hangt er wel ff vanaf hoe t allemaal gecommuniceerd is.

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! ~ <3

Gizeppie
Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:14

michelle___ schreef:
Ik zal het bericht even quoten:
“Hey **, Lara is dinsdag uitgegleden in de bosjes achter de gevangenis en heeft nu twee wondjes in beide kootholtes voor. Beetje onhandig plekje, dus aankomende week even alleen stappen aan de hand. Want bij de singel zit ook een klein plekje, dus eerst even dicht laten groeien. Even balen! Als je er bent, vooral de wondjes in de kootholtes goed dicht houden ivm mok. Mag flink sudocreme op!
Als je weer kan rijden laat ik het je weten, fijne avond. “
Letterlijk gekopieerd en geplakt.

Heb al bevestiging van de stal eigenaresse dat ze toch echt heeft gereden. Heb haar geprobeerd te bellen maar ze neemt niet op.

Me handen jeuken om een appje te sturen maar wil niet te bot over komen...


Dit is wel vrij duidelijk. Ik zou t dan zo doen. Ik zou een appje sturen dat je wilt afspreken. En tijdens het afspreken vragen waarom ze die dag gereden heeft en niet de wondjes verzorgd heeft.

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! ~ <3

emmaandreae
Berichten: 1
Geregistreerd: 13-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:52

Hoi hoi iedereen! Ik ben op zoek naar een verzorgpony en heb deze advertentie samengesteld, hebben jullie nog tips om het te verbeteren?

Hallo,

Ik ben Emma (14, bijna 15) en ik ben op zoek naar een leuke verzorgpony/verzorgpaard! Ik ben rond de 1,60 m lang en weeg iets meer dan 40 kg. Ik ben niet bang aangelegd en ik kan verantwoordelijkheden aan. Ik heb zelf bijna 8 jaar rijervaring, 3 jaar bij RSC Sneek en bijna 5 jaar bij Manege de Hjouwer. Ik heb zelf eerder een verzorgpony gehad. Ik ben een betrouwbaar persoon die altijd voorzichtig met uw spullen en pony(‘s)/paard(en) zal omgaan. Rijden is voor mij niet het allerbelangrijkst en ik ben zeker bereid om klusjes te doen, zoals voeren, uitmesten, naar stal brengen, in de weide zetten, poetsen, schoonmaken, longeren, losgooien etc. In verband met school, ben ik bereid maximaal 2 keer per week te komen. Ik zoek een leuke pony/paard niet verder dan ongeveer 15 km van Joure, in verband met dat ik zelf moet fietsen! Interesse? Stuur me een privé berichtje!

Met vriendelijke groet,

Emma

sneeuwpop
Berichten: 4404
Geregistreerd: 19-10-05

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:09

Ik mis vooral waarom je die verzorgpony nu niet meer hebt.
En als ik een verzorgster zoek, wil ik graag dat we beide hetzelfde willen, dus graag wedstrijden of buiten rijden of springen -of dat je alles leuk vind en je aanpast aan het paard en de eigenaar.
Het is een stukje persoonlijkheid wat ik er nu niet kan uithalen en dus er niet echt uit springt.

Gizeppie
Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:15

sneeuwpop schreef:
Ik mis vooral waarom je die verzorgpony nu niet meer hebt.
En als ik een verzorgster zoek, wil ik graag dat we beide hetzelfde willen, dus graag wedstrijden of buiten rijden of springen -of dat je alles leuk vind en je aanpast aan het paard en de eigenaar.
Het is een stukje persoonlijkheid wat ik er nu niet kan uithalen en dus er niet echt uit springt.


Dat ja! Dat persoonlijkheid wat jou onderscheid van de rest.

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! ~ <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers