Baby en kinderkleding #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
litilaura
Berichten: 1635
Geregistreerd: 21-08-11
Woonplaats: ergens in limburg

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 14:48

Thanks voor het noemen van de elvis en otis sale. 'Kraamcadeaus' gescoord (maar misschien hou ik sommige items ook wel zelf iets met rammelende eierstokken)

*grote garage leegverkoop kijk snel bij mijn advertenties op boktmarkt*


M_i_R
Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 16:05

MM, geen tips sorry. Heb er zo'n ongelofelijke kerst vibe bij dat ik niet verder kom dan zwart velours. Leuk rokje! Daar past wel veel bij!

MaritB, leuk setje.
Mooie kleur geel heeft het shirt.

Tamara: goed geslaagd!

En de rest ook volgens mij. Hopelijk komt je jas snel ergens in de sale mama2018, snap dat je hem graag wil hebben!

Ik heb stiekem via de MR sale ook deze twee nog gescoord [ img ]
[ img ]
_O- tot zover mijn voornemens

Valse hoop is ook hoop!

Duc_je
Berichten: 635
Geregistreerd: 26-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 16:58

Als stille meelezer zal ik ook eens iets posten :D
Voor het najaar
Carlijnq
[ img ]

Feetje (mt 86 op Carlijnq 74-80)
[ img ]

Voor de zomer
Broekje kokonoko shirt ledgends
[ img ]

Shirt tumble, kokonoko, blauw broekje dirkje
[ img ]

tita
Berichten: 19745
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 18:01

Mir je bent lekker op dreef, leuke items zeg ik vond de apen eerst lelijk maar ga ze steeds leuker vinden.

Ducje heeft paar mooie Carlijn items woeiii

30-11-2015
03-07-2018

Michelle77
Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 18:34

Erg leuke items meiden

Michelle77 @ [RIJ-ITP] Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland
Remember to celebrate her life, to honor her personality and cherish her love. This world has lost a wonderful person! 06-12-1945 Mama 10-05-2010, ik mis je ;(

Reusje0504
Berichten: 1682
Geregistreerd: 30-10-12
Woonplaats: Deventer

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 18:44

Mir leuke apenitems!!

Ducje onze kinderen lopen er hetzelfde bij dit najaar!! Goede vangst :D

Ik zeg heel bewust paardenhoofd, ik wil de paardenliefhebbers onder ons niet voor de kop stoten.. - Herman Finkers

M_i_R
Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 18:47

Leuk spul Ducje! Vind het shirt met het busje van Carlijnq echt heel tof. Groene setje met haaien is ook leuk, weer iets heel anders.

Ja best ernstig Tita maar blij met alle aankopen. Net van Elvis&Otis bericht dat het apenshirt helaas beschadigd is dus die kon ze me niet opsturen. Gelukkig had MR die zelf nog dus alsnog veiliggesteld :+

Valse hoop is ook hoop!

Mama2018
Berichten: 185
Geregistreerd: 16-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 18:52

Mir :') wel erg leuke items!

Oh jeej lita Laura :')

Leuk gescoord ducje!! Ik hou ervan! Heb je van carlijnq allemaal maat 74-80?

Hier uiteindelijk bij Elvis en otis 3 shirtjes van marmar en een shirtje van mingo gekocht! Jas was helaas uitverkocht :\

Duc_je
Berichten: 635
Geregistreerd: 26-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 19:11

Ik heb van carlijn ook 3 sweaters en een broek in 86-92. Dat was mijn eigenlijke bestelling. Heb besloten dat die blijven, hij groeit er vanzelf in. :+

Jammer van de jas mama

Mir goeie actie om de apen bij minirodini veilig te stellen :D

Reusje, jij was slecht voor mijn portemonnee hahaha. Ben er erg blij mee. Stof voelt heel erg lekker aan!

En ik wil iedereen bedanken voor alle tips en ideeën die ik steeds op doe in dit topic *\o/*

M_i_R
Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 19:16

Ik koop ook veel groot hoor Ducje. Heb ongeveer een jaar vooruit wel liggen denk ik. Maar nu ik mijn smaak beter weet durf ik het wel aan.

Had even de Nel veerkamp outfit over het hoofd gezien (hoe dan :') ) staat toch ook wel geinig voor een keer?

Valse hoop is ook hoop!


_lautje_
Berichten: 9215
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-19 19:17

Ik ben even bij kids geweest vanmiddag. Bedoeling was shoppen voor Julia, maar helaas vond mevrouw niks leuk....
Dus alleen dat wat ik voor t weekend apart had laten leggen meegenomen.

Nu nog kijken naar wat longsleeves voor Sophie.

Duc_je
Berichten: 635
Geregistreerd: 26-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 19:19

M_i_R schreef:
Ik koop ook veel groot hoor Ducje. Heb ongeveer een jaar vooruit wel liggen denk ik. Maar nu ik mijn smaak beter weet durf ik het wel aan.

Had even de Nel veerkamp outfit over het hoofd gezien (hoe dan :') ) staat toch ook wel geinig voor een keer?


Ja, maar hij zit nu in 74-80 (hij is van begin september) dus ik dacht dat hij 86-92 wel in het najaar zou passen tot ik hoorde dat het zo groot valt. Dus zoveel bestellen was niet de bedoeling :')

Oja, het veerkampje, hihi kan best bij tijdnood.

En jammer Lau dat Julia niks leuk vond maar wel goedkoop :P

IMJ
Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 19:47

Ja die meiden joh! Eigen willetje!

Even wat bij moeten lezen. Zie weer allemaal mooi nieuw spul!

En MB... jouw meisje gaat goed!! Zo fijn joh!

I could stay awake just to hear you breathing. Watch you smile while you are sleeping. While you're far away and dreaming

Holypope, goodbye my friend..

Ryder
Berichten: 1489
Geregistreerd: 30-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 19:53

Wat een leuke spullen en outfits <3 lekker geshopt allemaal!

Haha Nel Veerkamp op stap! Leve panter zullen we maar zeggen :))

Mir echt bijna alles dat jij koopt heb ik ook gekocht of op het oog voor mijn jongens :D leuke broek ook die bruine!

Ik heb een koopstop ingelast. Kasten puilen uit (dankzij dit topic :+ ) en ik heb voor de jongste al een stapel liggen voor het najaar. Voor de oudste shop ik liever nieuwe collecties, de sneak peeks van CarlijnQ en Mingo zagen er super uit :j

Overigens heb ik 2 shirtjes liggen van BC (groene met kers en gele met ‘to make a garden’) en die vind ik echt enorm wijd vallen! Bijna ‘hee shirtje waar ga je met dat kind naartoe’, alleen qua lengte vallen ze wel prima. Hebben sommigen van jullie die shirtjes ook en dezelfde ervaring? Ik ga ze denk ik maar op MP zetten.

Over verkopen, ik haat dat :+ maar ALS je iets verkoopt, werkt MP dan beter of de fb pagina voor merkkleding?

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 19:55

FB wordt hoger geboden. MP durven mensen echt lachwekkend laag te bieden :')

Moet je wel die exclusieve kinderkleding FB hebben en niet die andere van mini rodini etc, want daar zitten best veel sjappies :o

[o]

M_i_R
Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 19:59

Bobo valt wel breed inderdaad maar nu hij rent en vliegt vind ik dat minder storend dan toen hij lag en kroop. Welke maat heb je het shirt met kers? O:)

Valse hoop is ook hoop!

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 20:01

Ik vind dat wijde ook heel leuk, maar pas als ze lopen idd.

[o]

tita
Berichten: 19745
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 21:08

verootjoo schreef:
FB wordt hoger geboden. MP durven mensen echt lachwekkend laag te bieden :')

Moet je wel die exclusieve kinderkleding FB hebben en niet die andere van mini rodini etc, want daar zitten best veel sjappies :o


Zijn er 2 MR?
Ik ken alleen de exclusieve site, daar zitten ook sjappies hoor in de sale kopen en proberen voor meer te verkopen.
Alles voor 2-3€ meer

30-11-2015
03-07-2018

caro29
Berichten: 8033
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 21:11

Op Mp zie je ook steeds meer kleding met kaartjes eraan en vaak kan het nog retour.

simongek
Berichten: 5331
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 21:12

Mooie outfit zo michelle :D

Wat zijn jullie allemaal goed geslaagd.

Meeste niet mijn stijl.

Zag nog wel feetje en koko noko etc. Feetje had ik ook altijd toen ze kleiner waren. Leuk merk.

Sterkte caro.

simongek
Berichten: 5331
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 21:13

tita schreef:
verootjoo schreef:
FB wordt hoger geboden. MP durven mensen echt lachwekkend laag te bieden :')

Moet je wel die exclusieve kinderkleding FB hebben en niet die andere van mini rodini etc, want daar zitten best veel sjappies :o


Zijn er 2 MR?
Ik ken alleen de exclusieve site, daar zitten ook sjappies hoor in de sale kopen en proberen voor meer te verkopen.
Alles voor 2-3€ meer


Ik verkoop dan andere merken maar fb groepen verkopen vaak beter. Mp is echt een lachertje. Dan geef ik het nog liever weg.

Mavelle
Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 21:14

Tita dat verbaast me niks. Op die exclusieve kinderkleding Facebook zie ik regelmatig mensen als dollen bieden op items die ergens anders al in de sale zijn voor minder. Blijkbaar googelen die niet voordat ze bieden.

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 21:17

tita schreef:
verootjoo schreef:
FB wordt hoger geboden. MP durven mensen echt lachwekkend laag te bieden :')

Moet je wel die exclusieve kinderkleding FB hebben en niet die andere van mini rodini etc, want daar zitten best veel sjappies :o


Zijn er 2 MR?
Ik ken alleen de exclusieve site, daar zitten ook sjappies hoor in de sale kopen en proberen voor meer te verkopen.
Alles voor 2-3€ meer


Oh haha.
Ja er is er nog een. Stond pas een hele zooi nep MR op voor veel lagere prijzen. Had dat mens niet eens gezegd tot dat iemand erop reageerde met de vraag of t echt was. Toen zei ze dat t nep was en speciaal voor mensen die de printjes leuk vonden en niet veel geld wilden betalen :=

Of ze noemen een merk en blijkt het van Ali te zijn. Ga daar iig niks van weg halen. Vind die exclusieve FB groep beter wat dat betreft, daar nog niks neps ontdekt iig.

[o]

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 21:18

Mavelle schreef:
Tita dat verbaast me niks. Op die exclusieve kinderkleding Facebook zie ik regelmatig mensen als dollen bieden op items die ergens anders al in de sale zijn voor minder. Blijkbaar googelen die niet voordat ze bieden.


Haha idd. Ik Google ook eerst even voor ik mijn max biedbedrag vaststel :P

[o]

_lautje_
Berichten: 9215
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-19 21:19

Momenteel verkoop ik beter via marktplaats. Via de Facebook groep niet eens biedingen en via marktplaats allemaal binnen een dag verkocht voor de vraagprijs.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje00, Blue_flower, djodjodjo, MissJG, r0bijn, Renss, Room_Soesje, SentiBot, Syb_sem, Ubermetrics, Zoe_85 en 69 bezoekers