USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
x_spekkie_x
Berichten: 4351
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 14:41

Ik dacht, ik wil best even langs universal voor de fun, maar daar ga ik echt geen 140 dollar voor betalen :wow: 8)7



nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 17:23

Tickets zijn wel heel duur geworden voor deze zomer heb ik het idee.. ofwel heb ik op de verkeerde dag gezocht := 1200, rip

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 18:02

x_spekkie_x schreef:
Ik dacht, ik wil best even langs universal voor de fun, maar daar ga ik echt geen 140 dollar voor betalen :wow: 8)7

De prijzen zijn idd absurd als je alleen de Efteling gewend bent. Maar...ik vond 't 't waard. Was er wel in een rustig seizoen (oktober) dus dan heb je ook waar voor je geld omdat je niet lang in de rij hoeft te staan en de leukere attracties met gemak meerdere keren kan doen. Ben zeker 3 keer in de Superman attractie geweest. Niet dat ik superman leuk vind als film, maar die attractie is gewoon gaaf. 8-)

Nimber
Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 21:35

Ik hoop dat het volgende week ook niet al te druk is

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 10:10

Tja ik boek nooit voor de zomer......

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 17:15

shilady schreef:
Tja ik boek nooit voor de zomer......

Had je het op mij?
Ik heb in de zomer altijd kunnen vliegen voor minder dan 800
Heb helaas geen keus :z Zal weer een vluchtje vanaf Amsterdam worden ipv van Brussel

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 17:29

Ik had het eigenlijk in het algemeen en ja als ik toch iets zomerachtig wil boeken dan echt maanden van tevoren.. met -800 kom je er redelijk vanaf ja..... tpje hou google flights ook veel in de gaten en speel met de datums

Nimber
Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 17:40

Ik ga nu in juni en ook geen dure tickets. Beetje zoeken loont wel echt

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 17:45

shilady schreef:
Ik had het eigenlijk in het algemeen en ja als ik toch iets zomerachtig wil boeken dan echt maanden van tevoren.. met -800 kom je er redelijk vanaf ja..... tpje hou google flights ook veel in de gaten en speel met de datums

Doe ik uiteraard :Y)

Het vreselijke is dat ik pas binnen nu en 30 dagen de knoop kan doorhakken (om te boeken) ivm met mijn visum, zou eindelijk te horen krijgen of het is goedgekeurd of niet binnen dit en een maand. Dan nog interview plannen etc afhankelijk van wanneer dat ten vroegste kan. Ze maken het mij niet gemakkelijk *D

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

Ceetje_bokt
Berichten: 5135
Geregistreerd: 01-05-07

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 06:50

In 2017 zochten we naar ticket hoogzomer naar Portland en die waren €1200 pp. Ons erbij neergelegd. Op het moment dat we echt gingen boeken nog eens gezocht en toen hadden we tickets voor €750 pp. Wel met twee keer overstappen op de heenreis, maar zo veel verschil. Achteraf waren het twee horrorvluchten waarvan mijn vooroordeel ‘nooit via Londen’ een oordeel is geworden. Maar uiteindelijk met twee claims €850 pp teruggekregen. Overigens heb ik liever stressloze vluchten dan gratis vliegen.

Fitzroy
Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 07:12

Ik had nu in de kerstperiode tickets naar Miami voor 480,- incl bagage. Dat vond ik een nette prijs als je bedenkt dat het de dagen ervoor en erna meer dan 1000,- kost. Alleen door een beetje aanpassen in dagen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:06

Dat is zeker niet gek! Ik heb £346 betaald voor mijn (directe) vlucht London - Austin, was ik ook blij mee. En als het goed is krijg ik €600 terug vanwege de annulering op de terugweg. Claim is ingediend.

Nadir
Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-19 13:06

Dat is toch lekker Annash!

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Fitzroy
Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 13:23

Hoe zou dat zometeen gaan als GB niet meer in de EU zit? Dan komt die verordening ook te vervallen denk ik?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 16:51

Fitzroy schreef:
Hoe zou dat zometeen gaan als GB niet meer in de EU zit? Dan komt die verordening ook te vervallen denk ik?


Geen idee... mogelijk inderdaad.
Kan me voorstellen dat het geheel afhankelijk is van deal/geen deal etc.


Bellex
Berichten: 9294
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 16:01

Zijn er hier mensen die ook eens met een camper rondgereisd hebben? Wat zijn jullie ervaringen, en waar hebben jullie de camper geboekt (rest wil ik graag zelf boeken/beslissen), gaat om een periode eind mei begin juni

Ceetje_bokt
Berichten: 5135
Geregistreerd: 01-05-07

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 16:59

De enige trip waarbij we een camper gehuurd hebben, was Alaska. Het risico van slecht weer en dan kamperen in een puptentje, trok ons niet en waar je in de lower 48 altijd wel een motel kan vinden als je toch een keer slecht weer treft, heb je die keuze niet echt in Alaska. Voor daar was het super: kachel aan kunnen zetten bij koude en regen. Voor de andere staten kies ik liever voor een auto icm tent/motels. Je bent flexibeler omdat je niet altijd je hele hebben en houwen hoeft mee te nemen als je even iets wil gaan doen.

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 17:03

Het lijkt me niet fijn met 'n camper te rijden en het is volgens mij zeker niet goedkoper dan een SUV en motels. Plus je hebt veel meer vrijheid met 'n auto, want flexibeler.

Ceetje_bokt
Berichten: 5135
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 17:10

elnienjo schreef:
Het lijkt me niet fijn met 'n camper te rijden en het is volgens mij zeker niet goedkoper dan een SUV en motels. Plus je hebt veel meer vrijheid met 'n auto, want flexibeler.

De ervaring van kamperen in de parken mis je dan, en dat is een geweldige ervaring <3

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 17:25

Ceetje_bokt schreef:
elnienjo schreef:
Het lijkt me niet fijn met 'n camper te rijden en het is volgens mij zeker niet goedkoper dan een SUV en motels. Plus je hebt veel meer vrijheid met 'n auto, want flexibeler.

De ervaring van kamperen in de parken mis je dan, en dat is een geweldige ervaring <3

In parken kun je ook eenvoudige cabins huren. Ben verder ook geen kampeerder, alleen een keer op Afrika safari gedaan, maar de primitiviteit ervan is niet mijn ding.

Bellex
Berichten: 9294
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 20:48

Ceetje_bokt schreef:
De enige trip waarbij we een camper gehuurd hebben, was Alaska. Het risico van slecht weer en dan kamperen in een puptentje, trok ons niet en waar je in de lower 48 altijd wel een motel kan vinden als je toch een keer slecht weer treft, heb je die keuze niet echt in Alaska. Voor daar was het super: kachel aan kunnen zetten bij koude en regen. Voor de andere staten kies ik liever voor een auto icm tent/motels. Je bent flexibeler omdat je niet altijd je hele hebben en houwen hoeft mee te nemen als je even iets wil gaan doen.

Helder dank je wel

elnienjo schreef:
Het lijkt me niet fijn met 'n camper te rijden en het is volgens mij zeker niet goedkoper dan een SUV en motels. Plus je hebt veel meer vrijheid met 'n auto, want flexibeler.

Zeker waar, maar vriendlief is gek op auto's en wil graag met een camper dus dan offer ik mijn hotels met liefde op. Gaan toch alleen op begin en eindpunt steden in, verder alleen parken etc op Las Vegas na

Ik neem jullie commentaren mee :)

Tierania_
Berichten: 4508
Geregistreerd: 29-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 07:07

Met de camper is echt leuk!! Wij hebben beide al eens gedaan door Canada, camper en gecombineerd tent en hotels. Wij gaan trouwens wel volgende week met de tent naar Alaska Ceetje_bokt :')
Niet elke nacht maar wel in de plaatsen waar de hotels erg duur waren.

Denver | Z springen, Z2 dressuur en M eventing

Ceetje_bokt
Berichten: 5135
Geregistreerd: 01-05-07

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 15:14

Dapper Tierania, Hoewel ik moet zeggen dat wij de eerste week in Denali (oa) prachtig weer hadden, maar de tweede week echt heel veel regen. Het blijft weer hè? Vanwege die dure hotels hadden wij dus gekozen voor een camper. Plus dat je in Alaska niet zegt 's avonds: 'Kom laten we even naar die mall rijden'. In sommige delen van de lower 48 deden we dat wel. Vandaar die vrijheid van de auto.

Nadir
Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-19 20:40


~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Nimber
Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 12:00

Ik was er wel! En ik ga er zo weer heen.
Gister lag hij er al de hele ochtend uit. Na 14 uur mocht je al niet meer in de rij plaats nemen. Hij deed het toen wel maar de rij was meer dan 6 uur. Ik ben fan maar niet zo erg. Vanaf 4.30 liggen ze al voor de poort. Rest van t park is wel rustig. Wachtrijen van 5 tot 20 min. 1x 40 min moeten wachten.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, ChanelR, Evilou, Femke_Tweety, mvdende, sandra1312 en 71 bezoekers