Dakar VDL nakomelingen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ambergagafan
Berichten: 48
Geregistreerd: 14-07-14

Dakar VDL nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-19 07:47

Iemand ervaring met nakomelingen van Dakar VDL? Hoe zijn ze met zadelmak maken, wat is het karakter ect? En exterieurmatig? Ik ben van plan een 3 jarige merrie van dakar te kopen en ben erg benieuwd hoe of wat! Alvast bedankt :)


suikermeisje
Berichten: 8344
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 07:59

Ik heb geen Dakar VDL al heet mijn ene paard wel Dakar..
Maar mijn andere paard, [naam], is een carrera x arthos R x cardento.
Geen idee wat ie van welke kant heeft hoor, maar het is een super safe paard. Hij is wel erg vlug en stuitert soms wat, maar hij gaat niet dusdanig te keer om zijn ruiter eraf te krijgen. Een paard wat fijn te rijden is. Ik heb hem 2 jaar geleden zelf beleerd en ook dat ging super goed. Alles met beleid en rust, maar geen gekke dingen meegemaakt met hem.

Dakar Utopia (v. Cartano) Intermediair I +1


gomir
Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: Dakar VDL nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 23:14

Heb hier een veulen van Dakar lopen uit een halfzus van de hengst Bartender, wilde dus heel graag een hengst met Cardento-bloed gebruiken voor die merrie.
Veulen is heel nieuwsgierig, nuchter en mensgericht. Maar dat kan met 3 jaar als je er op moet natuurlijk heel anders zijn :+

De Dakars die ik tot nu toe op concours heb zien lopen leken hele fijne paarden en de hengst zelf lijkt op het voorterrein en in de ring ook de lastigste niet.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 95 bezoekers