Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
x_Jeanine_x schreef:Oh wat vervelend zeg!
Stond er ook niks in de revieuws erover??
Ik mag nog 98 dagen wachten kijk er echt wel naar uit.
Nadir schreef:Wat balen Iris! Vandaar dat ze het zo goedkoop aanbieden. Er komen waarschijnlijk weinig Nederlanders.
__Nathalie__ schreef:Wij vertrekken over 6 weken weer 2 weken naar turkije. Voor de 5e keer zijn we weer in lara uit gekomen. We gaan dit keer naar royal holiday palace.
Drico schreef:__Nathalie__ schreef:Wij vertrekken over 6 weken weer 2 weken naar turkije. Voor de 5e keer zijn we weer in lara uit gekomen. We gaan dit keer naar royal holiday palace.
Daar zijn mijn schoonouders net geweest! Was een top hotel!
Wij zijn alweer even terug van Fame Residence Lara. Ook een prima hotel, hebben het erg naar onze zin gehad!
Nadir schreef:Ik ben onze koffer inmiddels serieus aan het inpakken. De weersvooruitzichten zijn geweldig, rond de 30 graden. Aangezien het hier een stuk frisser is kan veel zomerkleding vast de koffer in. We hebben er zin in! :D
Patty14 schreef:Nee we hebben nog niet geboekt. Kumkoy beach resort lijkt mij wel wat :D. Heel veel positieve recensies over gelezen.
Gebruikers op dit forum: Raamzicht en 5 bezoekers