Hulp gezocht bij zoeken bestemming

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eydis
Berichten: 4885
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Hulp gezocht bij zoeken bestemming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-19 21:14

Beste bokkers,
Voor het eerst dit jaar willen we op vakantie als samengesteld gezin me t 2 kids van 10 en 13. We hebben wen maximaal budget van 2600 euro en hebben verder alleen als wensen vertrek tussen 6 juli en terugkomst uiterlijk 21 juli. Mag een camping zijn of juist een vliegreis. Mooi zou zijn als het in ieder geval.met zon is, aan het strand en met een zwembad. Mag eventueel all inclusive. Liever geen Turkije,Tunesie. We dachten aan tussen de 8-12 dagen. Liefst 2 kamers apart of een appartementje bijv. Ik heb al veel afgezocht maar nog niet de vakantie gevonden, wie weet hebben bokkera behulpzame tips?
Wie vindt het leuk om mee te zoeken? :-)


CarolineCF
Berichten: 700
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 07:25

Altijd leuk :) Ik heb ff op zonvakantie juli met een budget tot 500,- pp gekeken voor je op www.waarschijntdezonwel.nl (dan weet je tenminste zeker dat de zon schijnt) en dan komen er toch wel hele leuke tips voorbij. Zie https://www.waarschijntdezonwel.nl/zonvakantie-juli

Lanzarote is bijvoorbeeld top met kids in die leeftijd, het er is dan prachtig weer en er is meer dan genoeg te doen. Zag op waarschijntdezonwel al 4* vakanties vanaf goed 460,- in juli staan. Maar er waren nog wel een paar bijzondere tips

moonsparkle
Berichten: 21657
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 07:35

Maar als het budget maximaal 2600,- is dan kan je met all inclusief wel klaar zijn als er iets onder de 500,- p.p. Te vinden is, maar als het eten er niet bij zit ga je natuurlijk zo over die 2600,- heen dus dat is wel iets om naar te kijken.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

CarolineCF
Berichten: 700
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Kootwijk

Re: Hulp gezocht bij zoeken bestemming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 07:42

Ja - of je moet een appartement nemen en af en toe zelf koken!

Eydis
Berichten: 4885
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Re: Hulp gezocht bij zoeken bestemming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-19 18:12

Dankjewel! Idd dat is vrij beperkt in budget idd. Het mag ook iets meer zijn als het echt aanspreekt. Bedankt voor de tips!

Schoentje!

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Hulp gezocht bij zoeken bestemming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 18:21

Je kunt voor dat geld ook 8 dagen een ruim huis met zwembad etc huren in Zuid Frankrijk. Dan heb je je eigen huis, eigen zwembad etc. Dagjes naar het strand etc zijn dan ook mogelijk.

Een mening is net als een kont.... Iedereen heeft er een.... De één wat duidelijker aanwezig dan de ander, maar toch....

Sizzle
Berichten: 35603
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 18:47

Wij hebben de afgelopen jaren een huis gehuurd 30 minuten boven Barcelona.
Was op 10 loop minuten van een toeristenvrij strand. Het huis kostte iets van 500 Euro per week en had een heerlijk koele binnentuin.
Was uiteraard geen boulevard met palmen, fonteinen en disco’s maar je kunt tenminste wel gewoon ruim op het trand zitten zonder dat je kunt meeluisteren met buren.

Kimmie25501
Berichten: 7554
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 18:54

Liezel1 schreef:
Je kunt voor dat geld ook 8 dagen een ruim huis met zwembad etc huren in Zuid Frankrijk. Dan heb je je eigen huis, eigen zwembad etc. Dagjes naar het strand etc zijn dan ook mogelijk.


Dit zou ik ook zeggen. Zo gingen wij jaren op vakantie. Mijn ouders konden lekker luieren en mijn zusje en ik vermaakten ons samen wel. We gingen dan altijd een aantal dagen weg naar bv het strand en leuke dorpjes en andere dagen gewoon lekker luieren bij het huis. Heerlijke vakanties hebben we zo gehad!

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ strooigoed


Flowq
Berichten: 2798
Geregistreerd: 12-11-08

Re: Hulp gezocht bij zoeken bestemming

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 12:09


Eydis
Berichten: 4885
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Re: Hulp gezocht bij zoeken bestemming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-19 19:19

Bedankt allen!
Ik ga de opties bekijken. Een goede last minute is welkom.

Schoentje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Azmay, boyca, Jacquelinee_, Shetloveerrr en 72 bezoekers