Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
MarrieLeen
Berichten: 11375
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Re: Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 17:43

Heel veel plezier Tafje! :)

Wij hebben in juni 5 dagen zon gehad in Edinburgh, op 1 buitje na tijdens het ontbijt, dus het kan echt wel hoor. :))

    You can't control the clouds that you are under
    A symphony takes patience, a little pain and wonder
    Some days are violins, and some are thunder


ikke
Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 21:04

HorseTimeXL schreef:
Heel stoer zeg dat je in je eentje gaat. Ben heel benieuwd hoe je ervaringen zijn! Voor mij word het ook alleen vrees ik. Krijg niemand mee naar Schotland. Iedereen ziet alleen regen voor zich :')

Nou, dan vraag je de verkeerde mensen :j

Maar in de tussentijd krijgen jullie allemaal de groeten vanuit Kilham, of all places :D maar de lokale pub is blijkbaar wereldberoemd in heel GB en niet onterecht Y)(^)

Ik lees ook weer waarom ik graag met de boot ga. Gisteravond heel relaxed de auto geparkeerd. Spullen in de hut en daarna uitgebreid gegeten. 4 keer hoofdgerecht, 2 keer dessert; we hebben ons dit keer ingehouden }> Om 9:30 door de Douane. Truus genegeerd en op de tweede rotonde rechts gegaan, alternatieve route om Hull heen; inkopen gedaan bij de Asda en via een dikke omweg (Market Weighton) naar Kilham gereden waar we een gezellige B&B geboekt hebben.

Ilse, let je onderweg naar Wales wel goed op? Er rijdt daar ergens een Hollander in een dikke Volvo rond }:)
Ik heb in het zuiden van Wales nog wel een aanrader als je onderdak zoekt: http://www.fivesaints.com/

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Ilsje87
Berichten: 1277
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 23:14

Haha zal opletten!!

Ik ben de eerste keer met de boot gegaan en nooit weer. Was zo ziek als een hond (heen en terug) in het vliegtuig heb ik nooit problemen anders dan een beetje nerveus bij het opstijgen

Tafje
Berichten: 1682
Geregistreerd: 09-11-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-19 06:15

HorseTimeXL schreef:
Heel stoer zeg dat je in je eentje gaat. Ben heel benieuwd hoe je ervaringen zijn! Voor mij word het ook alleen vrees ik. Krijg niemand mee naar Schotland. Iedereen ziet alleen regen voor zich :')

Gisteren was een warme en zonnige dag. En regen kun je je op kleden.
Het alleen zijn valt me 100% mee. Vooral door de dame waar ik nu slaap. Die hielp me bv met de juiste buslijn en op/uitstapplaats. Ze gaf me ook juiste wisselgeld voor de bus.

Mijn oren doen nog wel een beetje zeer dus kijk toch weer erg op tegen de terugreis.

Ik was gisteren erg moe. Ik heb van 4 tot 9 rondgelopen in Edinburgh. Echt mega veel toeristen. Eigenlijk te veel. Heerlijk gegeten en een lekkere pint gepakt bij Abbotsford bar. Man, zo'n lekker stoofvlees heb je nog nooit op! Ook dit als tip van mijn gastvrouw.

Vandaag een hele dag Edinburgh. Oa bezoekje ook het kasteel en museum. De rest kijk is even.

Morgen ga ik rijden. Omdat het hier een feestweekend is heeft mijn gastvrouw de tip gegeven toch overnachtingen te gaan boeken. Ze heeft ook tips over een mooie route. Dus dat staat voor morgenvroeg op het programma.

Nadeeltje is dat ik vandaag om hals 6 al wakker was, ben nog best gebroken. Het dekbed is eigenlijk net iets te warm. Maar dat is dus puur om iets te zeuren te hebben.

Alleen reizen is dus goed te doen. Als het me goed blijft bevallen doe ik volgend jaar hier een oproep hahaha. Kunnen we misschien met een groepje bokkers een paar dagen gaan :D

@Marieleen: dank voor de tip. Gisteren was het zonnig en 18 graden. Zolang het niet 6 volle dagen regent vind ik het prima. Ik heb een grote parka en een regenhoes voor mijn rugzak en spiegelreflexcamera. Droog blijven moet dus lukken.

@ Ilse en Ikke: jullie ook fijne vakantie!
Gezien het gedoe met mijn oren, en ik dus blijkbaar niet pijnvrij blijf, overweeg ik ook de volgende x met de boot te gaan :(
Wel jammer want de vlucht duurt feitelijk maar een half uur. Opstijgen, vlucht en landen was prima buiten mijn oorpijn. Mijn halve gezicht deed zeer door de druk bij het landen. Ook in mijn mond. Erg vreemd.

En qua huurauto rijd ik nu in een nieuwe Nissan Quasqai voor de prijs van een Corsa _O-

There's no such thing like a 'no good horse' every 'no good horse' was made by a 'no good human'!

I live now in your heart, a lovely place to stay. And what you have in memories, no one can take away
RIP mijn mooie lieve gouden man, ik mis je.. (1991 - 2017)

ikke
Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 08:30

Yep, het is bank-holliday dit weekend. Had ik even niet aan gedacht, maar de Land Rover beurs is altijd met het voorjaars Bank-holliday. Had ik dus kunnen weten.

Overigens zijn we hier de enige gasten (B&B heeft minimaal 5 kamers) pas op zondagavond komt er nog iemand; wellicht op doorreis van de ene naar de andere kant van het land?

@Tafje: be my guest :D

Ziek worden op de boot is niet fijn Ilse. Had je iets tegen reisziekte genomen? Of reageer je daar slecht op?
IJmuiden Newcastle schommeld inderdaad, dat is niet zo'n grote boot, maar Rotterdam - Hull is een grote boot (3x zo groot als de DFDS-boot) en op de spiegelgladde zee van gisterennacht heb je dus niet eens door dat je op de boot bent.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

fohadie
Berichten: 4258
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 11:22

Tafje schreef:
HorseTimeXL schreef:
Heel stoer zeg dat je in je eentje gaat. Ben heel benieuwd hoe je ervaringen zijn! Voor mij word het ook alleen vrees ik. Krijg niemand mee naar Schotland. Iedereen ziet alleen regen voor zich :')



Ik was gisteren erg moe. Ik heb van 4 tot 9 rondgelopen in Edinburgh. Echt mega veel toeristen. Eigenlijk te veel. Heerlijk gegeten en een lekkere pint gepakt bij Abbotsford bar. Man, zo'n lekker stoofvlees heb je nog nooit op! Ook dit als tip van mijn gastvrouw.



-


Als een Brabander dit over stoofvlees zegt, moet het echt goed zijn! Deze gaat op het lijstje voor Edinburgh!

Tafje
Berichten: 1682
Geregistreerd: 09-11-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-19 16:48

fohadie schreef:
Als een Brabander dit over stoofvlees zegt, moet het echt goed zijn! Deze gaat op het lijstje voor Edinburgh!


Ja het is echt zo! Hier heet het trouwens een Stake pie.
Ze worden ook genoemd in het anwb boekje van Anwb. Erg vriendelijk personeel ook.
Inmiddels zit ik weer aan de pint ergens in Rose Street. Ik wilde nog even bij Jamie's gaan eten van Jamie Oliver. Maar ook hier gesloten helaas ivm faillissement.

Vandaag 12 km en 18.000 stappen gezet. :O
Ben wel een beetje murw nu.

En dit was niet de dag voor een bezoek aan kasteel Edinburgh.. Man man.. Hele hordes toeristen. Je kon daar over de koppen lopen. Dat was de hele Royal Mile zo. Echt niet leuk.
En al die fotograferende Chinezen, gek wordt je er van *-:) ontelbaar. Was er dus al snel klaar mee. Ben naar Carlton Munument geweest en Holyrood house Palace. Verder ergens een ondergrondse Mall, nationaal museum en wat rond gebanjerd.

Zo'n beetje alles gehad vandaag, ook regen helaas. Maar toen ben ik het National Museum ingedoken. Prima dagje weer. De laatste in Edinburgh. Morgen op pad.
Laatst bijgewerkt door Tafje op 25-05-19 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt

There's no such thing like a 'no good horse' every 'no good horse' was made by a 'no good human'!

I live now in your heart, a lovely place to stay. And what you have in memories, no one can take away
RIP mijn mooie lieve gouden man, ik mis je.. (1991 - 2017)

ikke
Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 16:54

Regen???

Nou ja, ik zit natuurlijk 300km zuidelijker, maar hier dus de hele dag droog. Weliswaar bewolkt en wat wind maar niet koud en ook regelmatig een lekker zonnetje.

Iemand nog verstelbare koplampen in z'n Land Rover hebben? Tikte hier twee sets op de kop. Gaan als reserve de voorraad in maar iemand ze nodig heeft kan ik wel een speciaal prijsje maken :D

Oh, ja, en gecheckt, ze zijn echt LHD.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Tafje
Berichten: 1682
Geregistreerd: 09-11-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-19 16:58

ikke schreef:
Regen???

Nou ja, ik zit natuurlijk 300km zuidelijker, maar hier dus de hele dag droog. Weliswaar bewolkt en wat wind maar niet koud en ook regelmatig een lekker zonnetje.


Ach voor Hollandse begrippen is het eigenlijk een beetje miezeren. Maar iedereen loopt hier meteen met een paraplu. Van die watjes toeristen waarschijnlijk :D
Ik had een dunne regenjas aan. En mijn haar droogt wel weer.

Als ik de voorspellingen mag geloven komt er nog meer nattigheid deze week. Maar hopen dat het lokaal hier is en niet als ik naar boven rijdt..

There's no such thing like a 'no good horse' every 'no good horse' was made by a 'no good human'!

I live now in your heart, a lovely place to stay. And what you have in memories, no one can take away
RIP mijn mooie lieve gouden man, ik mis je.. (1991 - 2017)

ikke
Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 17:23

Bij-de-weg, je wordt hier gecorrigeerd: het is steak and ale pie :D

Die hadden we hier gisteravond ook en ook die was goed. Vanavond dus terug naar diezelfde toko :Y)

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Qimm
Berichten: 15109
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 18:05

Ben je al naar Arthur's geweest?

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

Tafje
Berichten: 1682
Geregistreerd: 09-11-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-19 20:06

Qimm schreef:
Ben je al naar Arthur's geweest?

Nope.. Wie of wat is dat? Of was deze vraag niet voor mij.. 8-)

@ikke: je hebt helemaal gelijk ;)

There's no such thing like a 'no good horse' every 'no good horse' was made by a 'no good human'!

I live now in your heart, a lovely place to stay. And what you have in memories, no one can take away
RIP mijn mooie lieve gouden man, ik mis je.. (1991 - 2017)

Killyenn
Berichten: 4608
Geregistreerd: 16-03-09
Woonplaats: Glasgow, Scotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 20:42

Tafje schreef:
Qimm schreef:
Ben je al naar Arthur's geweest?

Nope.. Wie of wat is dat? Of was deze vraag niet voor mij.. 8-)

@ikke: je hebt helemaal gelijk ;)


Arthur's seat, de berg in de stad! :)) Mooie wandeling omhoog en een prachtig uitzicht vanaf de top :j

“You have to learn how to care about people without taking on all of their problems.”
-Phylicia Rashād

Qimm
Berichten: 15109
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 21:27

^ dat dus. Echt even doen. Het uitzicht is echt <3. Wel stevige wandeling.

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

Tafje
Berichten: 1682
Geregistreerd: 09-11-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-19 21:27

Killyenn schreef:
Arthur's seat, de berg in de stad! :)) Mooie wandeling omhoog en een prachtig uitzicht vanaf de top :j


Ohw nee.. Ik heb wel Carlton Hill gedaan, dat was al een behoorlijke klim.
En daarvoor eerst omhoog naar Edinburgh Castle, toen omlaag over de Royal Mile en toen dus Carlton hill.. Oh ja, en Greyfriars Cemetery, met hondje Bobby ben ik ook geweest. Erg mooi.
F.. 13,5 km vandaag gelopen :Z

Ik ben dus helemaal gevloerd. Lig al in bed en ga zo slapen. Morgen uitgerust achter het stuur! Ik heb net via Booking.com en Airbnb mijn komende 2 overnachtingen geboekt. Zo gaaf dat je telkens weer ergens anders kunt overnachten.

Ik ga er morgen meer over vertellen anders moet ik het nu gaan opzoeken. 1 is links van Glen Coe en de andere rechts.
Morgen op pad! Welterusten +:)+

There's no such thing like a 'no good horse' every 'no good horse' was made by a 'no good human'!

I live now in your heart, a lovely place to stay. And what you have in memories, no one can take away
RIP mijn mooie lieve gouden man, ik mis je.. (1991 - 2017)

_kimm
Berichten: 1764
Geregistreerd: 27-02-11

Re: Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 18:00


ikke
Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 18:29

_kimm schreef:
Oké ik heb even jullie advies nodig. Ipv het alleen reizen door schotland kom ik nu ook deze twee tegen. Ik denk dat ik dat misschien toch fijner vind en zo kom je ook meer in de natuur dan met de trein

https://www.kras.nl/vakantie/schotland/ ... -schotland

https://www.kras.nl/vakantie/schotland/ ... -schotland

Ben je zo'n groepsmens? Als dat bij je past kan het een hele gezellige onderneming zijn.
Voor mij zou een keerzijde zijn dat je veel minder snel in gesprek raakt met locals. Voor mij is dat van toegevoegde waarde.
Los daarvan: het is een flinke afstand voor de tijd die ervoor staat.

Enne, dat geintje van die versnellingsbak is natuurlijk wat flauw, maar ik vond op de beurs wel vier koplampen (LHD!) en twee verstralers voor een heel lief prijsje. Dat is ook een koffer vol spullen, waarvan de douane zich af kan vragen wat je daar in godsnaam mee aan moet }> }>


Over de locals:
Viel ons gisteravond in de pub op: ALLE discussies over de Brexit waren in enigerlei vorm dat ze die hele Brexit maar moeten schrappen. Ook op de beurs weer met enkele standhouders daarover in gesprek geraakt en naast dat het soms een wat ander licht op de zaak laat schijnen omdat wij in NL ook niet alles te horen krijgen, valt ook daar de anti-Brexit stemming op.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Killyenn
Berichten: 4608
Geregistreerd: 16-03-09
Woonplaats: Glasgow, Scotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 18:45

Schotland heeft zelf ook grotendeels tegen brexit gestemd, maar wordt door Engeland meegesleurd. Het hele land is sowieso veel linkser dan Engeland. Hier zul je niet zo snel een brexit voorstander vinden nee :))

“You have to learn how to care about people without taking on all of their problems.”
-Phylicia Rashād


ikke
Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 21:05

Killyenn schreef:
Schotland heeft zelf ook grotendeels tegen brexit gestemd, maar wordt door Engeland meegesleurd. Het hele land is sowieso veel linkser dan Engeland. Hier zul je niet zo snel een brexit voorstander vinden nee :))

Ik ben op veel plekken in GB geweest sinds de Brexit-ellende begon en ik ken precies 1 voorstander persoonlijk......

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Tafje
Berichten: 1682
Geregistreerd: 09-11-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-19 09:21

_kimm schreef:
Oké ik heb even jullie advies nodig. Ipv het alleen reizen door schotland kom ik nu ook deze twee tegen. Ik denk dat ik dat misschien toch fijner vind en zo kom je ook meer in de natuur dan met de trein

https://www.kras.nl/vakantie/schotland/ ... -schotland

https://www.kras.nl/vakantie/schotland/ ... -schotland


Alleen reizen heeft eigenlijk veel voordelen. Het valt mij reuze mee in ieder geval. Jij bepaalt wat en wanneer je iets gaat doen. Heerlijk die vrijheid. En scheelt je nog geld ook. Mij bevalt het prima.

Ik ben gisteren morgen met regen vertrokken uit Edinburgh (de hele dag regen). Ik ben heel blij met deze grote auto. Buiten een veilig gevoel heb ik inmiddels de verlichting en ruitenwissers op automatisch gezet. Ook de cruisecontrol en airco zijn heerlijk. Ennn.. Stoelverwarming!!
Enige grote nadeel is dat de weghelften hier mega smal zijn. Qua conditie en gaten is het tot nu goed te doen. Maar vooral bij Loch Lomond waren een paar hele smalle stukjes. Ik vroeg me af wanneer mijn linkerkant op de stenen muurtjes zou klappen of ik mijn rechterbuitenspiegel zou verliezen. Echt niet leuk. En dan mag je op sommige stukken 60 mph.. Hahaha

Ik ben via Glasgow dus omhoog gereden langs Loch Lomond. Ik wilde een stop maken bij Castle Stalker en Kilchurn Castle. De eerste ligt in een rivier dus die heb ik van een afstand bekeken. De 2e niet gevonden helaas.
Daarna wat rondgereden in Oban, ook daar een kasteel gevonden en wat foto's gemaakt. Her en der gestopt om te eten of bij een Starbucks..

Zaterdagavond heb ik via Booking.com heel goedkoop het Creag Mhor Lodge in Onich kunnen boeken voor de helft Vd prijs. Waarschijnlijk door een annulering. Heerlijk bed! Net mijn ontbijt op. De zon schijnt en ik ga zo op pad richting Ben Nevis, Glen Coe, Fort William en misschien ook naar Glenfinnan.

Vanavond slaap ik via airbnb in het plaatsje Highland ook hierin de regio. Dan morgenvroeg door naar Eilean Donan Castle en naar Skye. Die overnachtingen moet ik nog regelen.

Nadeel dit weekend is dat het inderdaad een Bank holiday was. Veel drukte en veel al volgeboekt. Gelukkig is er via eerder genoemde apps nog redelijk wat te krijgen.

Ik ga zo mijn spullen pakken en lekker met mijn camera op pad. Laten we hopen dat het weer goed blijft.

There's no such thing like a 'no good horse' every 'no good horse' was made by a 'no good human'!

I live now in your heart, a lovely place to stay. And what you have in memories, no one can take away
RIP mijn mooie lieve gouden man, ik mis je.. (1991 - 2017)

Qimm
Berichten: 15109
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 09:32

Tafje schreef:
_kimm schreef:
Oké ik heb even jullie advies nodig. Ipv het alleen reizen door schotland kom ik nu ook deze twee tegen. Ik denk dat ik dat misschien toch fijner vind en zo kom je ook meer in de natuur dan met de trein

https://www.kras.nl/vakantie/schotland/ ... -schotland

https://www.kras.nl/vakantie/schotland/ ... -schotland


Alleen reizen heeft eigenlijk veel voordelen. Het valt mij reuze mee in ieder geval. Jij bepaalt wat en wanneer je iets gaat doen. Heerlijk die vrijheid. En scheelt je nog geld ook. Mij bevalt het prima.

Ik ben gisteren morgen met regen vertrokken uit Edinburgh (de hele dag regen). Ik ben heel blij met deze grote auto. Buiten een veilig gevoel heb ik inmiddels de verlichting en ruitenwissers op automatisch gezet. Ook de cruisecontrol en airco zijn heerlijk. Ennn.. Stoelverwarming!!
Enige grote nadeel is dat de weghelften hier mega smal zijn. Qua conditie en gaten is het tot nu goed te doen. Maar vooral bij Loch Lomond waren een paar hele smalle stukjes. Ik vroeg me af wanneer mijn linkerkant op de stenen muurtjes zou klappen of ik mijn rechterbuitenspiegel zou verliezen. Echt niet leuk. En dan mag je op sommige stukken 60 mph.. Hahaha

Ik ben via Glasgow dus omhoog gereden langs Loch Lomond. Ik wilde een stop maken bij Castle Stalker en Kilchurn Castle. De eerste ligt in een rivier dus die heb ik van een afstand bekeken. De 2e niet gevonden helaas.
Daarna wat rondgereden in Oban, ook daar een kasteel gevonden en wat foto's gemaakt. Her en der gestopt om te eten of bij een Starbucks..

Zaterdagavond heb ik via Booking.com heel goedkoop het Creag Mhor Lodge in Onich kunnen boeken voor de helft Vd prijs. Waarschijnlijk door een annulering. Heerlijk bed! Net mijn ontbijt op. De zon schijnt en ik ga zo op pad richting Ben Nevis, Glen Coe, Fort William en misschien ook naar Glenfinnan.

Vanavond slaap ik via airbnb in het plaatsje Highland ook hierin de regio. Dan morgenvroeg door naar Eilean Donan Castle en naar Skye. Die overnachtingen moet ik nog regelen.

Nadeel dit weekend is dat het inderdaad een Bank holiday was. Veel drukte en veel al volgeboekt. Gelukkig is er via eerder genoemde apps nog redelijk wat te krijgen.

Ik ga zo mijn spullen pakken en lekker met mijn camera op pad. Laten we hopen dat het weer goed blijft.


Het is geen snelheidsbeperking, maar een uitdaging *\o/*


Fijn dat het je zo goed bevalt! Heel veel plezier verder

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Berichten: 27951
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 09:48

Klinkt goed Tafje! Ik zou denk ik ook best een aardige alleen-reiziger zijn, maar ik vind het toch ook wel gezellig als mijn man meegaat :D

Wij hebben gisteren de boot geboekt! *\o/* Wel hoogseizoen, dus :$ :$ :$ #) , maar ja dat is dit jaar even niet anders. Dan hebben we straks wel Schotland in drie seizoenen gezien. (En de winter hoeft nou niet echt per se voor mij :brr: :Y)

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA!

Mlies
Berichten: 14145
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 09:52

Hoi!

Ik ga op een later moment even alle afgelopen pagina's bijlezen, maar mijn tripje is wel rond.
Ik ga in augustus voor het eerst met de trein over (dan hebben we alle manieren gehad haha) en rij met eigen auto alllll the way up to Nairn… Daar blijf ik een paar dagen en daarna nog een week Scottish Borders en daarna weer helemaal naar beneden.
Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. :=

Ik moet alleen voor de heenreis naar Nairn nog 1/2 stops (B&B's) vinden om te overnachten.

http://www.skyesearchdogs.nl
Reddingshonden, mantrailen, vlaktezoeken, detectie

Tafje
Berichten: 1682
Geregistreerd: 09-11-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-19 14:03

Vanmorgen Glencoe gedaan. Man wat prachtig. Hele dag zonneschijn (afkloppen) en nu onderweg naar Glenfinnan. Beetje moe dus ben onderweg even gestopt voor een power nap :-)
Mocht ik na Glenfinnan nog de fut hebben dan staat Ben Nevis op het programma..
Tot nu toe dus een mooie en droge dag *\o/*

@mlies en @rije
: leuk dat jullie ook gaan.

There's no such thing like a 'no good horse' every 'no good horse' was made by a 'no good human'!

I live now in your heart, a lovely place to stay. And what you have in memories, no one can take away
RIP mijn mooie lieve gouden man, ik mis je.. (1991 - 2017)

Qimm
Berichten: 15109
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 14:11

Ben Nevis kun je met de kabelbaan ook op, hadden wij ook gedaan in combinatie met Glenfinann.

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, ChanelR, ellen05, Evilou, Femke_Tweety, History_, Jacquelinee_, pamts1, xxmichellexx, Yontheke en 70 bezoekers