Bokt vriendschappen: Maddoxx & Samblabla

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Banjer
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Bokt vriendschappen: Maddoxx & Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-19 14:34

* Bokt.nl
Bokt community

[ img ]
Maddoxx en Samblabla maken een buitenrit.


Deze maand vertelt Maddoxx in de rubriek Bokt Vriendschappen over haar vriendschap met Samblabla. Wil je weten hoe hun eerste ontmoeting ging en hoe ze contact houden? Lees dan hieronder verder.

Maddoxx schreef:
Samantha en ik kennen elkaar sinds oktober 2013, doordat ik op haar advertentie voor een verzorgpaard reageerde. Ik was druk op zoek en reageerde op haar advertentie op de Bokt Markt, ik had me alleen een klein beetje verschat in de afstand :')
Mijn eerste indruk van Samantha was heel typisch natuurlijk als 15 jarig penny meisje "Wow, iemand met een eigen paard, geweldig!", net een mystiek wezen, hahaha. Ondertussen weet ik natuurlijk dat paardeneigenaren ook maar gewoon mensen zijn. :j
Ik weet niet meer precies hoe of waarom, maar een aantal jaar geleden ging ik eens naar Samantha toe om eens op haar paard Kyara te rijden, en kwam zij een paar keer naar mijn stal om mij met mijn verzorgpaarden te fotograferen. Samantha verhuisde haar paard naar een stal tien minuten van de stal van mijn verzorgpaarden, en vele buitenritjes volgden. Doordat we eigenlijk altijd alleen buiten gingen rijden hebben we alleen maar oortjes foto's vanuit onze paarden, met de ander met haar paard erop haha.

Wij delen eigenlijk vooral een passie voor paarden, en voor de rest spreken onze interesses elkaar niet zo erg tegen dat me er eentje negatief bij is gebleven :=
We wonen niet super dicht bij elkaar, maar aangezien we eigenlijk alleen maar samen buitenrijden en Samantha weer verhuisd is met haar paard zien we elkaar niet meer zo vaak. We appen wel minimaal een paar keer per week, meestal over de paarden, haha. Jaja, paardenmeisjes in hart en nieren.


Jolliegirl
Berichten: 32953
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Bokt vriendschappen: Maddoxx & Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 19:24

Leuk hoor

Svadilfari1
Berichten: 698
Geregistreerd: 28-07-17

Re: Bokt vriendschappen: Maddoxx & Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 23:11

Een leuke wijze om elkaar te leren. Mooi dat jullie ineens samen konden rijden. Wat jammer dat jullie nu niet mee samen buiten rijden. Maar komt misschien wel weer. Een fijn rij maatje is geweldig.

Das Glück der Erde, liegt auf dem Rücken der Pferde!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Supertje en 74 bezoekers