Clarissimo Z

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gomir
Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Clarissimo Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-19 19:55

Op de website van Van Bommel kwam ik toevallig de hengst Clarissimo Z tegen, een hengst die me op zich o.b.v. de afstamming wel aanspreekt. Nu vind ik terug dat hij in 2011 de keuringskampioen was bij Zangersheide en dat hij door Melchior is aangeschaft. In 2013 was er blijkbaar zoveel vraag naar hem dat merries in Lanaken naar het station moesten komen. Daarna lijkt het stil te worden rond hem en over zijn nakomelingen vind ik ook weinig terug.
De video's op de website van de hengstenhouder zijn van 2012 en 2013, hoewel hij later nog wel geregistreerde sportprestaties heeft op 1.40m niveau.

Iemand enig idee waarom hij zo uit beeld is verdwenen en hoe zijn nakomelingen het doen?
Er moet toch meer zijn dan de paar die ik er terug vind via Horsetelex/hippomundo.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*



Holstman
Berichten: 143
Geregistreerd: 18-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 21:58

Hallo!

Laat dat nu net ook vragen zijn die ik me stel bij deze hengst.
Qua bloedopbouw en uiterlijk haast de perfecte springhengst in mijn ogen.plots van de kaart verdwenen en nu terug daar. Het enige wat ik misschien kan toevoegen is dat Joris de Brabander een kleinzoon van hem aanbiedt met als vader Cornet Obolensky. Prachtig paard om te zien net zoals zijn opa.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers