Libera schreef:Mijn merrie heeft een deuk voor haar schoft. Worden ze daar erg op afgerekend, weet iemand dat?
Ga nog wel proberen om het zoveel mogelijk te verbeteren met wat meer vet en bespiering erop maar denk niet dat ik het helemaal weg krijg....
SabinaRoset schreef:Hi allemaal! Ik zou ook graag willen meekletsen hier. Ik ben ook van plan mijn merrie voor te stellen maar weet nog niet wanneer ik dat ga doen.
Kiara is een Chippendale x Lancelot van 2015.
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/2026570/kiara
[ [url=m/es2wK0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8FTBgx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CV0DFI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit zijn verkoopfoto’s van 6/7 maanden terug. Helaas niks beters kunnen vinden..
Ben oprecht benieuwd wat de jury van de lijn gaat vinden :')
SabinaRoset schreef:Hi allemaal! Ik zou ook graag willen meekletsen hier. Ik ben ook van plan mijn merrie voor te stellen maar weet nog niet wanneer ik dat ga doen.
Kiara is een Chippendale x Lancelot van 2015.
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/2026570/kiara
Ben oprecht benieuwd wat de jury van de lijn gaat vinden :')
Vulina schreef:Ze staat in geschreven als dressuur paard neem ik aan, mag je dan gewoon spring richting inschrijven?
Hindo2 schreef:Vulina schreef:Ze staat in geschreven als dressuur paard neem ik aan, mag je dan gewoon spring richting inschrijven?
Naar mijn weten mag je ongeacht de fokrichting zelf beslissen welke IBOP je wilt rijden dressuur of springen. Er zijn ook merries die beiden predikaten hebben dus zowel IBOP dressuur als IBOP springen.
Als je de merrie echter voor de stamboekopname aanbied en je wilt haar prestatie (bv IBOP predikaat springen) op later moment laten meetellen voor elite predikaat dan moet ze ook in die richting gekeurd worden dus opgegeven worden bij stamboekopname springpaard
Hindo2 schreef:Dat ligt er maar net aan waar haar kwaliteiten liggen. Als ik naar haar moederlijn kijk zou ik het niet vreemd vinden om haar in de springrichting aan te bieden.
Je zou eens contact op kunnen nemen met je regio inspecteur van het kwpn om om advies te vragen.
Gebruikers op dit forum: Uhhhm en 2 bezoekers