[ART] Bullet Journal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Photograph
Berichten: 1372
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 15:48


Stuur een pbtje en krijg een gratis “een fijne dag” terug :)


amandananana
Berichten: 4110
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 17:36

Ik ben ook weer aan de slag gegaan :D
[ img ]
Mijn februari voorblad.

[ img ]
En deze voor de leuk :)

Merk dat ik het steeds leuker ga vinden!

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 17:47

Pff ik erger me intens aan mn eerste pagina’s van februari. _O-
Maarja, je moet ergens beginnen :=
Zal straks even foto’s maken!

Vind die van jullie allemaal echt super gaaf! <3

Horizonnig
Berichten: 139
Geregistreerd: 21-01-17
Woonplaats: Heiloo

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 18:13

Hey! Ik ben al een tijd een stille meelezer (mét bulletjournal), maar het duurde zo lang voordat ik die 25 informatieve paard-gerelateerde berichten had geplaatst. Vanaf nu mag ik dus ook in niet-paardentopics plaatsen dus ook hier! Ik ben 31 december 2018 begonnen, dus mijn bulletjournal is echt voor 2019 bedoeld! Ik zal binnenkort een paar foto's plaatsen!

@amandananana hele mooie pagina's! Jij kijkt dus ook Amanda Rach Lee ? :) Ik heb mijn March-spread van haar (de cactussen :D)

amandananana
Berichten: 4110
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 18:24

Horizonnig schreef:
Hey! Ik ben al een tijd een stille meelezer (mét bulletjournal), maar het duurde zo lang voordat ik die 25 informatieve paard-gerelateerde berichten had geplaatst. Vanaf nu mag ik dus ook in niet-paardentopics plaatsen dus ook hier! Ik ben 31 december 2018 begonnen, dus mijn bulletjournal is echt voor 2019 bedoeld! Ik zal binnenkort een paar foto's plaatsen!

@amandananana hele mooie pagina's! Jij kijkt dus ook Amanda Rach Lee ? :) Ik heb mijn March-spread van haar (de cactussen :D)

Geen idee, haha. Ik heb dit van Pinterest :')

Horizonnig
Berichten: 139
Geregistreerd: 21-01-17
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 18:45

amandananana schreef:
Horizonnig schreef:
Hey! Ik ben al een tijd een stille meelezer (mét bulletjournal), maar het duurde zo lang voordat ik die 25 informatieve paard-gerelateerde berichten had geplaatst. Vanaf nu mag ik dus ook in niet-paardentopics plaatsen dus ook hier! Ik ben 31 december 2018 begonnen, dus mijn bulletjournal is echt voor 2019 bedoeld! Ik zal binnenkort een paar foto's plaatsen!

@amandananana hele mooie pagina's! Jij kijkt dus ook Amanda Rach Lee ? :) Ik heb mijn March-spread van haar (de cactussen :D)

Geen idee, haha. Ik heb dit van Pinterest :')


aah haha, kan ook natuurlijk. Amanda Rach Lee is een youtuber die allemaal spreads en ideeën laat zien, waaronder ook die. Ik haal daar vaak veel inspiratie vandaan :)

EmmaK95
Berichten: 557
Geregistreerd: 21-06-17

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:51

Ik ben gister van start gegaan met mei (ik loop een beetje voor, ook omdat ik mn bujo echt als agenda gebruik en nu al dingen wil plannen voor de meivakantie..

[ img ]

Ik vind het tegenwoordig leuk de maand met een klein gedichtje te beginnen!

Anne.
Berichten: 5131
Geregistreerd: 02-08-08

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 21:33

Zo nu en dan kom ik er halverwege een maand achter dat ik er nog een pagina bij wil.. Gaan jullie dan naar de eerste vrije pagina? Of houden jullie aan het begin van de maand iets vrij?

Enn... ik ben opzoek naar prettige stiften/fineliners. Ik heb tot nu gewerkt met Stabilo, maar wanneer de fineliner nog niet lekker 'ingeschreven' is, krijg ik er letterlijk de kriebels van op mijn rug (nagels-schoolbord zegmaar)..
Mijn oog is nu gevallen op een Micron Set.. Wat gebruiken jullie?

amandananana
Berichten: 4110
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 22:41

Ik heb laatst die set van Staedtler gekocht met verschillende maten, die zijn fijn!

tHidJu
Berichten: 287
Geregistreerd: 23-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 23:07

Anne. schreef:
Zo nu en dan kom ik er halverwege een maand achter dat ik er nog een pagina bij wil.. Gaan jullie dan naar de eerste vrije pagina? Of houden jullie aan het begin van de maand iets vrij?

Enn... ik ben opzoek naar prettige stiften/fineliners. Ik heb tot nu gewerkt met Stabilo, maar wanneer de fineliner nog niet lekker 'ingeschreven' is, krijg ik er letterlijk de kriebels van op mijn rug (nagels-schoolbord zegmaar)..
Mijn oog is nu gevallen op een Micron Set.. Wat gebruiken jullie?


Ik gebruik altijd de eerste lege pagina die ik heb, alleen als dat toevallig belangrijkere pagina's zijn, heb ik wel moeite met terugvinden. Aan fineliners heb ik Stabilo, Steadtler en Micron, maar pak altijd het snelste de Stabilo (heeft er misschien mee te maken dat die het meest binnen handbereik staat XD)

Sinds het nieuwe jaar mijn BuJo weer naar de basis teruggebracht, en nu weer iets verder aan het uitbouwen. Merkte dat ik het op een gegeven moment teveel druk vond om mooie spreads te maken. Nu ik het weer opbouw gaat het wel makkelijker.

Omslag december:
[ img ]

Omslag februari:
[ img ]

En mijn daily's zoals ik ze nu heb:
[ img ]

Dia daoibh

Loes1996
Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 23:15

Hier eindelijk het frontje voor maart af en april gemaakt! Na mijn maart maandoverzicht ook mijn inpaklijst gemaakt voor mijn vakantie die ik dan heb geboekt <3[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 23:18

Wat een leuke inspiratie weer jongens! <3

Zat me vandaag al af te vragen of het overdreven was om zo ver vooruit te werken, maar jullie doen dat dus ook gewoon.. Heb weer helemaal zin om aan de slag te gaan. :))

Sodera
Berichten: 5296
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Ireland

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 23:21

Ik ben sinds begin januari/de kerstvakantie ook om. Ik vind het zooo leuk!
Alleen erg jammer dat hier de benodigdheden (bullet journal, brush pennen) zo lastig te krijgen zijn. Bullet journal uiteindelijk bij Flying Tiger gekocht en brush pennen nemen mijn ouders volgende week mee.

Zal morgen even wat dingetjes uploaden. Vind het vooral lastig om te bedenken wat ik buiten mijn week pagina`s om wil.

[I want you by my side]
Je hebt altijd de middelen om te doen waarvan je droomt.

    [So that I never feel alone again]

ilaan
Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 01:32

Fellow schreef:
Wat een leuke inspiratie weer jongens! <3

Zat me vandaag al af te vragen of het overdreven was om zo ver vooruit te werken, maar jullie doen dat dus ook gewoon.. Heb weer helemaal zin om aan de slag te gaan. :))


Ik heb het hele jaar al af :')
Zo houd ik de rest over voor belangrijke en leuke dingen maken. Monthly spreads staan voorin, voor belangrijke werk ik van achter naar voren. Daartussen maak ik alle leuke spreads over gebeurtenissen en gebruik ik het als een soort art journal.

Nu ik afspraken vooruit kan schrijven werkt het voor mij een stuk beter. Merk dat als ik een maand ‘moest’ maken om afspraken in te zetten ik het niet deed. Dan schiet het weinig op natuurlijk haha

RenskeFrea
Berichten: 866
Geregistreerd: 03-02-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 07:26

Maar daar is toch juist het future log/jaar overzicht voor om ver vooruit afspraken in te zetten? :)
Ik zou het zelf niet kunnen zover vooruit werken, neem al amper tijd genoeg om het überhaupt regelmatig bij te houden :P

Maar ieder zijn eigen natuurlijk, dat is nu juist het leuke eraan!

Ikzelf heb gister toch maar een kleine agenda gekocht om ook bij te houden en mee te nemen, ik ben nog niet consequent genoeg om mijn bujo up to date te houden en overal mee te nemen.

Seni
Berichten: 2729
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 09:13

Sodera schreef:
Ik ben sinds begin januari/de kerstvakantie ook om. Ik vind het zooo leuk!
Alleen erg jammer dat hier de benodigdheden (bullet journal, brush pennen) zo lastig te krijgen zijn. Bullet journal uiteindelijk bij Flying Tiger gekocht en brush pennen nemen mijn ouders volgende week mee.

Zal morgen even wat dingetjes uploaden. Vind het vooral lastig om te bedenken wat ik buiten mijn week pagina`s om wil.

Heb je die ene met elastiek, stippen en een pijl op de voorkant?

Dat is echt een hele goede voor dat bedrag! Ik stuitte er per ongeluk op maar ben echt verbaasd over de kwaliteit. De pagina’s zijn niet zo glad als die van mijn Dingbats maar verder doet hij er niet voor onder!

sʟáɪɴᴛᴇ ɪs ᴛáɪɴᴛᴇ
<3 • ꜱɪarah • <3 >> I N S T A G R A M
Brits korthaar Bailee volgen? Klik maar hier voor veel pluis!

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 16:49

ilaan schreef:
Fellow schreef:
Wat een leuke inspiratie weer jongens! <3

Zat me vandaag al af te vragen of het overdreven was om zo ver vooruit te werken, maar jullie doen dat dus ook gewoon.. Heb weer helemaal zin om aan de slag te gaan. :))


Ik heb het hele jaar al af :')
Zo houd ik de rest over voor belangrijke en leuke dingen maken. Monthly spreads staan voorin, voor belangrijke werk ik van achter naar voren. Daartussen maak ik alle leuke spreads over gebeurtenissen en gebruik ik het als een soort art journal.

Nu ik afspraken vooruit kan schrijven werkt het voor mij een stuk beter. Merk dat als ik een maand ‘moest’ maken om afspraken in te zetten ik het niet deed. Dan schiet het weinig op natuurlijk haha


Het hele jaar?! Wow!

Zo ver wil ik niet eens vooruit werken, wil juist aan het eind van dit jaar kunnen terugkijken op hoe ik mijn creativiteit-skills heb verbeterd, haha. (Hopelijk dan he :+ )

Heb inmiddels een hele saaie future log gemaakt, voorpagina voor februari, overzichtje voor mn semester en nog wat weeklys.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Daihyo
Berichten: 88036
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 21:51

Ik werk ook ver vooruit omdat ik mijn BuJo ook echt als agenda gebruik. En ik al veel afspraken heb voor mijn werk tot de zomervakantie.
Juni
[ img ]

En mijn agenda :))
[ img ]

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Daihyo
Berichten: 88036
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 23:04

Ik had een vouw in mijn blad omdat ik er iets met verkeerde lijm op de andere blz had geplakt. :x
Dat heb ik maar zo opgelost.
[ img ]

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Sodera
Berichten: 5296
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Ireland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 00:00

Ik heb inderdaad die met de stippen voorop. Ik wilde eerst maar eens iets goedkoops om te zien of ik het ook echt gebruik.

Ik heb net mijn maart overzicht gemaakt en ben er heeeeel blij mee. Moet nog even gummen maar die had ik niet bij me.
Morgen komen mijn stabilo pastel markers dus kleur hem dan in.
Ik gebruik Mn future log voor de komende maanden, dat werkt tot nog toe prima.

Het is ook echt heek leuk om de vooruitgang te bekijken.....

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[I want you by my side]
Je hebt altijd de middelen om te doen waarvan je droomt.

    [So that I never feel alone again]

Anoniem

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 13:39

Wat voor lijm gebruiken jullie in je bujo?

Marjo
Berichten: 37203
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 13:41

Hanafubuki schreef:
Wat voor lijm gebruiken jullie in je bujo?

Ik gebruik dubbelzijdig plakband :)

Marieke1495
Berichten: 5218
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 19:07

Hanafubuki schreef:
Wat voor lijm gebruiken jullie in je bujo?

De lijmroller van de action. Zo'n soort van prittstift.

♡♡ Sinne Special D x Koss
♡♡ Fidál


Daihyo
Berichten: 88036
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 20:14

Lijmstift :j

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Tinkertje89
Berichten: 984
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Noorden

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 16:13

De mijne is bijna vol, dus ik wil een nieuwe bestellen. Ik zit te twijfelen tussen de mus(die heb ik nu) of de leuchtturm. Iemand die met beide ervaring heeft?

Dyslexie, maar ik doe mijn best om alles goed te typen :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0 en 58 bezoekers