KahluaB schreef:@ Rytm; lijken haar hoeven nou zo klein .. of..?
Ze zijn vooral vrij kort. Kwam van de kurkdroge wei van van de zomer.
Knappe merrie Bobje26!
bobje26 schreef:Ah je wil haar niet zelf trainen dus. Je kunt misschien diegene die je haar zou willen laten trainen eens laten kijken. Overbouwd is niks mis mee toch, het is een jong dier. Neerwaarts gebouwd is wel iets anders. :)
Hindo2 schreef:Gaat t om de Oscar merrie?
Ik weet niet of je een stb ext merrie nogmaals mag aanbieden voor een thuiskeuring.
Zou gewoon morgen even bellen met het kwpn.
Diortje_vds schreef:Hallo iedereen,
Ik voeg me even in deze topic.
6/04 zal ik wschl meerijden met de Ibop in Turnhout, mijn eerste keer dat ik dit doe dus best wel spannend! Het idee dat het elite predicaat dichtbij is maar dat ik haar natuurlijk zo voordelig mogelijk moet zien voor te stellen, geeft toch wat druk! Alle tips zijn welkom!!
Momenteel ben ik druk bezig met alle administratie in orde te brengen (lidmaatschap KWPN, overschrijven paard etc).
Mijn merrie (aangekocht eind augustus, nu 3tal maand ohz)
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... 296/kalite
Ook had ik nog een vraagje, mijn 10jarige Kwpn merrie is nooit gekeurd geweest, aangezien ze op 3jarige leeftijd een blessure had (en ook veel te jeugdig zou geweest zijn), maar via sport kan je ook predicaten verwerven. Zoals o.a. voor sportpredicaat : Z2 met wp, hoe word dit overeengestemd met Belgische federatieproeven? En hoe kan je dat laten registreren?
bedankt alvast voor eventuele info!
Pantykous schreef:Ik hoop mijn merrie dit voorjaar ook voor de IBOP te doen, heb nu het oog op Luttenberg eind maart. Even overleggen met de ruiter die haar nu klaar maakt.
Om haar elite te krijgen moet ze alsnog naar de CK toch?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers