[ART] Bullet Journal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bumba01

Berichten: 5774
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Koekstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 15:43

Ik heb inmiddels de Leuchtturm besteld in de kleur Berry. Ik had mijn BuJo spulletjes bij mijn moeder laten liggen en mijn kleine nichtje dacht dat het een tekenboekje was :+ De versiering en kladders waren lief bedoeld, maar had er dus niets meer aan als BuJo. Heb het boekje aan haar meegegeven en haar er veel plezier mee gewenst :')

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 16:10

Oeps :=

Washitape van Ali is echt heel fijn. Die van de Hema vond ik ook vrij breekbaar. En die van de Action is leuk en goedkoop, maar zit erg weinig op 1 rolletje.
Dit is 1 van mijn favoriete tapejes in mijn BuJo :D
Afbeelding

Photograph

Berichten: 1372
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 16:20

Ik heb gister dus 5 verschillende producten besteld via Ali. Wel allemaal Washi tape maar niet van dezelfde verkoper. Wanneer kan krijg k dit binnen en komen ze apart of met ze 5 tegelijk? En kan ik ergens nog zien wanneer k ze binnenkrijg?

Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 16:21

ViennaDj schreef:
Ik heb gister dus 5 verschillende producten besteld via Ali. Wel allemaal Washi tape maar niet van dezelfde verkoper. Wanneer kan krijg k dit binnen en komen ze apart of met ze 5 tegelijk? En kan ik ergens nog zien wanneer k ze binnenkrijg?

Komen apart en wanneer ze binnenkomen is eigenlijk niet te zeggen.
Als het goed is kun je bij je bestellingen wel op "traceren" klikken en dan zie je wel wanneer het er uiterlijk moet zijn.

Bumba01

Berichten: 5774
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Koekstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 16:44

Amanda schreef:
Oeps :=

Washitape van Ali is echt heel fijn. Die van de Hema vond ik ook vrij breekbaar. En die van de Action is leuk en goedkoop, maar zit erg weinig op 1 rolletje.
Dit is 1 van mijn favoriete tapejes in mijn BuJo :D
[ [url=m/2nI1NC.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb hem opgeslagen (als je het niet erg vind) <3
Simpele, maar leuke lay-out en die washitape is echt cute!

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 16:45

ViennaDj schreef:
Ik heb gister dus 5 verschillende producten besteld via Ali. Wel allemaal Washi tape maar niet van dezelfde verkoper. Wanneer kan krijg k dit binnen en komen ze apart of met ze 5 tegelijk? En kan ik ergens nog zien wanneer k ze binnenkrijg?

Bij mij was het vanaf een week na bestelling, tot 3 weken na bestelling ongeveer. Leuk! Welke heb je besteld?

Sharoontje: nee tuurlijk geen probleem! Dat is volgens mij juist de bedoeling van het topic: ideeën delen en opdoen :D

Ik heb die lay-out ook nog in de lengte, maar ik merk dat ik zelf in de breedte prettiger vind.
(Ook 1 van mijn favo tapejes trouwens <3
Afbeelding

Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 16:51

Ik heb van de week ook galaxy tapes besteld, voor in mijn future journal.

Ik heb dus binnenkort 3 journals, een algemene bullet journal, een future journal om mijn banenjacht bij te houden en een travel journal :D

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 17:02

Goed bezig :D

Ik heb een bullet journal met agenda en een journal dat ik vooral als notitieblok gebruik. Met krabbels, korte verslagjes, actiepunten, e.d. voor mijn werk. Maar daar doe ik een stuk minder moeite voor :+

thirteenn

Berichten: 2082
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-19 21:17

Marjoow schreef:
Ik heb van de week ook galaxy tapes besteld, voor in mijn future journal.

Ik heb dus binnenkort 3 journals, een algemene bullet journal, een future journal om mijn banenjacht bij te houden en een travel journal :D


Het is dat ik jullie nu de Galaxy tapes zie bestellen, daar heb ik er als het goed is ook 3 van liggen :+ misschien maar eens zoeken waar ik die heb gelaten. Ligt niet bij de rest van mn collectie :')

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 22:36

@Amanda; zijn dat speciale pennen ofzo? Precies met glitters/galaxy? Super leuk!

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 22:50

Het blauwe/paarse is een brushpen van Ecoline, daar omheen een zwarte rand met fineliner. Schaduw is met een zilveren pen en de witte stipjes met een witte stift.

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 00:09

Wauwie klinkt als veel werk maar het is echt mooi!

Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 11:13

Amanda schreef:
Het blauwe/paarse is een brushpen van Ecoline, daar omheen een zwarte rand met fineliner. Schaduw is met een zilveren pen en de witte stipjes met een witte stift.

Welke witte stift gebruik jij daarvoor?

Bumba01

Berichten: 5774
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Koekstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:25

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik kon vannacht niet slapen, dus alvast een klein begin gemaakt. Het kleine foutje op de eerste pagina in de G is wat het is :') wilde die pagina er al uit halen, maar dat kan niet, omdat het genummerd is haha.

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 14:49

Super leuk begin!!

Ik ga vanaf volgende week nieuwe weeklys proberen, met een foodlog!

Afbeelding

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 14:52

Marjoow schreef:
Amanda schreef:
Het blauwe/paarse is een brushpen van Ecoline, daar omheen een zwarte rand met fineliner. Schaduw is met een zilveren pen en de witte stipjes met een witte stift.

Welke witte stift gebruik jij daarvoor?

Zo'n stift voor (kerst)kaarten. Heb 'm bij de kerstspullen vandaan, met een zilveren en gouden stift. Zal thuis even kijken naar het merk, maar volgens mij was het bij de Action of Aldi ofzo.

thirteenn

Berichten: 2082
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-19 21:10

Hebben jullie eisen qua bullet journal? Ik wil mijn eigen journal laten drukken gezien ik wel een hoop eisen heb zoals afstand stippen of misschien toch squared etc. Dus ik wil graag een journal zelf laten drukken, maar nou komt het.. Ik wil een ringband met plastic cover waar ik zelf dus iets op gedrukt wil hebben in a5. Maar ik kan geen drukker vinden die dat doet :+ iemand een idee?

EmmaK95

Berichten: 557
Geregistreerd: 21-06-17

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 21:24

Yass een bujo topic! Ik ben sinds begin dit jaar ook fan. Hier een paar fotootjes van wat ik tot nu toe heb gefabriceerd. Ik ben niet heel creatief, maar ik vind het een heerlijk rustgevende bezigheid.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MerleSimone

Berichten: 5726
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 22:36

Ik heb weer even wat motivatie gevonden, ben naar de action geweest en heb hele leuke craft papers gekocht.
Afbeelding
Alleen hoe plakken jullie dat in je bujo? Want met vloeibare lijm gaat het bobbelen en ik wil niet aan 2 kanten plakken. Gaat er juist om om gosthing te verbergen.
Gewoon een plakstift?

Afbeelding
Afbeelding

Photograph

Berichten: 1372
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:39

Ik heb me februari voorpagina af, ben weer begonnen!Afbeelding

Doedatje
Berichten: 621
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:57

Ik plak dingen erin met een lijmstift of een lijmroller. Vast plakken met een lijmroller is het mooist.

gerlindie

Berichten: 4632
Geregistreerd: 10-08-10

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 08:48

Ik gebruik altijd Bison kit :')

En anders dubbelzijdig plakband, dat werkt ook

Lolacabana

Berichten: 3357
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 10:50

Mijn februari lay-out
Afbeelding

Seni

Berichten: 2729
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 11:48

thirteenn schreef:
Hebben jullie eisen qua bullet journal? Ik wil mijn eigen journal laten drukken gezien ik wel een hoop eisen heb zoals afstand stippen of misschien toch squared etc. Dus ik wil graag een journal zelf laten drukken, maar nou komt het.. Ik wil een ringband met plastic cover waar ik zelf dus iets op gedrukt wil hebben in a5. Maar ik kan geen drukker vinden die dat doet :+ iemand een idee?

Kun je niet je cover zelf afdrukken en erop plakken en met folie eroverheen beschermen?

thirteenn

Berichten: 2082
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-19 12:36

Seni schreef:
thirteenn schreef:
Hebben jullie eisen qua bullet journal? Ik wil mijn eigen journal laten drukken gezien ik wel een hoop eisen heb zoals afstand stippen of misschien toch squared etc. Dus ik wil graag een journal zelf laten drukken, maar nou komt het.. Ik wil een ringband met plastic cover waar ik zelf dus iets op gedrukt wil hebben in a5. Maar ik kan geen drukker vinden die dat doet :+ iemand een idee?

Kun je niet je cover zelf afdrukken en erop plakken en met folie eroverheen beschermen?


dat vind ik lelijk :+