[FOTO] Another year in photos

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JewEmm
Berichten: 3140
Geregistreerd: 10-01-08
Woonplaats: Erm

[FOTO] Another year in photos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-18 22:58

Net als een heleboel anderen ga ik ook maar een jaar overzichtje van wat foto's maken.
Mijn foto's neem ik vooral tijdens reizen of concerten, maar toch blijft [FK] [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018 altijd een goede drijfveer. Dit jaar voor het 5e jaar volgehouden! En volgend jaar uiteraard weer!
Ik ben benieuwd wat jullie van dit samenraapsel aan foto's vinden!


Paarden

In het voorjaar stond mijn enige fotoshoot van het jaar gepland. De tweede shire fotomeeting, georganiseerd vanuit het stamboek. En het paard dat de show stal was niet eens een volle shire, maar drumhorse Dido!

[ img ]

[ img ]


In september was ik al weer voor de tweede keer officieel fotograaf tijdens de jaarlijkse Shire show. Daar stond het 8-span van Wouter Hazeleger heerlijk in het zonnetje te wachten tot ze hun show blok mochten doen.

[ img ]


En deze volle zussen waren ook een plaatje om daar op de foto te zetten.

[ img ]


En uiteraard mag in het rijtje van paarden niet een van mijn eigen paarden ontbreken.

[ img ]



Natuur & reizen

Vanaf Gent is het slechts 3 uur met de trein naar London, dus ik heb maar een citytrip gedaan in het voorjaar.

[ img ]


In juli was ik last-minute gaan fietsen in Engeland. Een van de foto's van onderweg.

[ img ]


En in oktober was ik op Schiermonnikoog. Nog nooit zo helder sterren kunnen fotograferen. Een ding was jammer. de bewolking. En het meest frustrerende is dat ik de nacht ervoor geen camera mee had. Dan had ik zelfs noorderlicht nog kunnen fotograferen.

[ img ]


En het was echt windstil. Het wad was zo glad als een spiegel.

[ img ]


Maar stiekem kan de Belgische kust ook gewoon heel mooi zijn.

[ img ]



Concerten

Ik weet niet meer uit mijn hoofd wanneer dit was. Ik geloof dat het tijdens Sniester was. Maar ik ben echt zo blij met deze foto!

[ img ]


En deze een paar weken eerder. Tijdens Rewire festival in Paard.

[ img ]


Als ik dan toch met concerten bezig ben, dan was de Jeugd op Parkpop ook wel een hoogtepuntje qua foto's.

[ img ]



Klimaatmars Brussel

Dit was misschien wel het hoogtepunt van het jaar. Mijn collega voorop op de klimaatmars in Brussel. Onbeschrijfelijk hoe indrukwekkend de klimaatmars was!

[ img ]


We waren er met de fiets naartoe gegaan vanuit Gent. Met ergens tussen de 100 en 200 fietsers. En daar was ik uiteraard ook bij. Het is best nog wel een uitdaging om al fietsend te fotograferen. Maar gelukkig was het niet mijn eerste keer.

[ img ]

Deze foto is voor mij ook een startpunt voor wat er komend jaar gaat gebeuren... Fietsen! Maar die foto's zal ik volgend jaar vast ook wel plaatsen... Wordt dus vervolgd!

Te koop Shire merrie - PB voor info
[FK] [FOTO] Another year in photos


magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 23:31

Prachtig, zo heerlijk hoe je je eigen stijl er aan hebt gegeven. <3

JewEmm
Berichten: 3140
Geregistreerd: 10-01-08
Woonplaats: Erm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-19 14:42

Dank je wel!
Heel eerlijk, ik zie niet wat mijn eigen stijl is... Ik doe echt maar wat _O-

Te koop Shire merrie - PB voor info
[FK] [FOTO] Another year in photos

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:26

JewEmm schreef:
Dank je wel!
Heel eerlijk, ik zie niet wat mijn eigen stijl is... Ik doe echt maar wat _O-


Volgens mij voelt dat voor de meesten zo. :P

pluche_pluus
Berichten: 2439
Geregistreerd: 18-07-05
Woonplaats: N-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 11:19

JewEmm schreef:
Dank je wel!
Heel eerlijk, ik zie niet wat mijn eigen stijl is... Ik doe echt maar wat _O-

En toch doe je dat goed!
Ik weet nog steeds niet welke foto ik uit wil vergroten, omdat ze zo prachtig zijn. <3

Over een jaar zou ik graag nog een keer shoot willen. :o :D

Begin met het nodige, doe daarna het mogelijke (Franciscus van Assisi, 1181-1226)

https://www.instagram.com/pluche_pluus/ Volg mijn instagram voor plaatjes van mijn ragdoll, maine coon en drumhorse.

JewEmm
Berichten: 3140
Geregistreerd: 10-01-08
Woonplaats: Erm

Re: [FOTO] Another year in photos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-19 16:07

Haha, dank je! Dido maakte het ook wel heel makkelijk! Wat een schatje is ze toch.

Over een jaar... Geen idee wat ik dan aan het doen ben, maar het moet vast wel lukken om wat af te spreken!

Te koop Shire merrie - PB voor info
[FK] [FOTO] Another year in photos

Niobe
Berichten: 7976
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: [FOTO] Another year in photos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 13:27

Wat een mooi overzicht!! Je concertfoto's zijn erg goed! Die met dat wapperende haar vind ik ook erg gaaf. _/-\o_


mait
Berichten: 450
Geregistreerd: 02-07-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 21:07

Gaaf hoor!! Ik ben heel benieuwd wat komend jaar gaat brengen! Weidse vergezichten...? *D
(weidse schrijf je met een korte ei)

Time flies like an arrow, Fruit flies like a banana


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 50 bezoekers